Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2016, 11:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
En om wat voor apparaat ging het?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2016, 11:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn laptop, inmiddels alweer een jaar geleden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 11:21
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik heb laatst mijn laptop water gegeven. Duur grapje.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 11:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Minitoetsenbord door een vriend, afgelopen zomer. Zonder resultaat.

De laatste keer dat ik een apparaat naar de winkel terug bracht voor reparatie kan ik me, uitgezonderd een aantal DOA's (1x moederbord, 1x harde schijf afgelopen 5 jaar), niet meer heugen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 11:38
Verwijderd
Ik zorg er meestal voor dat iemand anders hun apparaten moeten laten repareren
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 11:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb drie jaar geleden zelf de ventilatie van mijn computer vervangen. Telt dat? Een jaar daarvoor heb ik mijn telefoon opgestuurd naar de fabriek omdat de startknop kapot was.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 14:55
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik had vooral complexere reparaties op het oog die de meeste mensen niet zelf kunnen uitvoeren en die tegenwoordig vaak leiden tot het (onnodig) weggooien van spullen, vandaar ook het 'laten repareren'. Maar die fan was toch van een laptop? Want dat is vaak wel een wat complexere ingreep en die hoort er dus eigenlijk ook bij.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 15:02
Verwijderd
Laten repareren? Niet zelf? Nooit. Paar weken geleden nog een droger uit elkaar gehaald en gerepareerd en in elkaar gezet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 15:03
Verwijderd
Oh ah zo, mijn laptop dan, daarvan moest het system board een aantal keren vervangen worden en dat mag je niet zomaar zelf doen als het binnen garantie is maar je moet daar gecertificeerd voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 17:22
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Paar maanden geleden. Gelukkig is m'n bassist wel held in dat soort stuff fixen.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 17:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nog nooit. Ik heb wel ooit een Playstation (de eerste) omgeruild voor een nieuwe toen deze ruim binnen de garantietermijn opeens kuren vertoonde. Daarna nooit problemen gehad. Dat is dus bijna 20 jaar geleden
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 18:07
Verwijderd
Telefoon n maand terug (nieuw mainboard). Niet zelf gedaan omdat het binnen de garantie viel.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 18:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik had vooral complexere reparaties op het oog die de meeste mensen niet zelf kunnen uitvoeren en die tegenwoordig vaak leiden tot het (onnodig) weggooien van spullen, vandaar ook het 'laten repareren'. Maar die fan was toch van een laptop? Want dat is vaak wel een wat complexere ingreep en die hoort er dus eigenlijk ook bij.
Ja laptop inderdaad. Was Nog best een kutwerkje want hij zat onder het moederbord en die koelstaaf zat vast aan het moederbord maar de fan weer aan de behuizing. Dus ik moest echt elk schroefje en stekkertje loshalen. Maar hij doet het weer prima sindsdien. Gewoon een kwestie van opletten. En van tevoren foto's maken zodat je weet wat waarin moet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 18:32
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik had vooral complexere reparaties op het oog die de meeste mensen niet zelf kunnen uitvoeren en die tegenwoordig vaak leiden tot het (onnodig) weggooien van spullen, vandaar ook het 'laten repareren'. Maar die fan was toch van een laptop? Want dat is vaak wel een wat complexere ingreep en die hoort er dus eigenlijk ook bij.
Oja, ik moest een nieuwe buitenband op mijn achterwiel. Een nieuw barrel kopen was goedkoper.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 18:33
Verwijderd
Citaat:
nog nooit. Ik heb wel ooit een Playstation (de eerste) omgeruild voor een nieuwe toen deze ruim binnen de garantietermijn opeens kuren vertoonde. Daarna nooit problemen gehad. Dat is dus bijna 20 jaar geleden
Mag ik je aanraken? Abby mag ik 'm aanraken?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 18:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ja, ik ben vrij gezegend als het op dat soort zaken aankomt. Of ik doe altijd goede aankopen en/of ga zorgvuldig met mijn spullen om

-snel afkloppen-
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 18:40
Verwijderd
Citaat:
ja,
*aanraak*

*smelt*
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 18:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In elk geval mijn wasmachine die beschadigd was bij de verhuizing en natuurlijk mijn cv-ketel al heel vaak.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-02-2016, 20:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Oja, ik moest een nieuwe buitenband op mijn achterwiel. Een nieuw barrel kopen was goedkoper.
Een fiets schaar ik niet niet echt onder apparaten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 20:12
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Een fiets schaar ik niet niet echt onder apparaten
Zo'n versnellingsnaaf is nog best complex!
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 20:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die dingen heb ik zo vaak gerepareerd dat is echt een pinnetje in een gaatje duwen. Waar ik best goed in ben
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 20:22
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Nog nooit. Weggooien die handel.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 22:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn brommer, als dat telt als "apparaat". Anders komt er vrijdag een meneer voor mijn droger, maar dat telt ook niet echt, want hij komt voor de brandveiligheid en ik heb er zelf niet om gevraagd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 09:32
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Mag ik je aanraken? Abby mag ik 'm aanraken?
Ik ben de moeilijkste niet

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 07:42
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn vorige vaatwasser, dat was zo'n prutikeading. Nu heb ik echte Chinese kwaliteit van een echt Chinees merk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2016, 10:03
Verwijderd
Mijn laptop die het ineens leuk vond om te crashen, vorig jaar. Gelukkig nog binnen de garantietermijn. Wel alles kwijt wat er op stond :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.