Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2005, 06:58
Verwijderd
Bij mij op school loopt er ook een homoleraar rondt, geeft Nederlands. Het is wel een echte type zeg maar waarvan je zegt: 'ja die zou homo kunnen zijn.' Super hip gekleed altijd, roze, beetje hoge stem. Maar wat maakt het uit?
Hij is hardstikke aardig, geeft goed les (al heb ik m alleen een paar weken voor Spaans gehad). Ongeveer de hele school weet wel dat hij homo is, ik heb alleen geen idee of hij dat ooit zelf verteld heeft of het gewoon een bestaande roddel is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2005, 09:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
het zou mij niks kunnen schelen, zolang je maar van me af blijft. (en voordat dr weer een opmerking gemaakt wordt dat enge leraressen ook aan je kunnen zitten; die moeten dus ook van me af blijven he ).

ik zou echter wel, om eerlijk te zijn, je toch iets anders zien dan wanneer ik t niet had geweten. niet negatief, wel anders.

overigens zou ik me inderdaad afvragen wat ik als leerling met die informatie zou moeten. van getrouwde leraren hoef ik ook niet te weten hoe hun vrouw in bed is, als je begrijpt wat ik bedoel.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 10:02
Verwijderd
Ik denk dat leerlingen zich niet interesseren in wat voor geaardheid hun docenten hebben. Ik niet in iedergeval. Als die leraar goed les kan geven en aardig is, is er voor de rest weinig aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 10:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 28-09-2005 @ 18:50 :
Stel: een leraar van je komt ervoor uit dat hij op mannen valt. Wat maakt dit voor jou voor verschil? Ga je hem nu anders bekijken terwijl je hem voorheen graag mocht? Ga je het aan iedereen vertellen? Ga je er vervelend over doen? (ik ben zelf een 21-jarige leraar in 3 en 4 vmbo in Nrd-Holland)
Ik zou er niet vervelend over doen, sterker nog, ik had een leraar op de middelbare school waarvan uitgekomen is dat hij homo is. Hij vond dat zelf heel vervelend, maar doordat we er eigenlijk heel normaal over konden praten, was hij uiteindelijk heel opgelucht.

Toch lijkt het me niet iets waar je zomaar voor uit moet komen, zeker niet in een vmbo klas. Die jongens en meisjes zijn doorgaans tussen de 14 en 16 en zullen best wel wat moeite hebben er normaal op te reageren. Daarnaast is het denk ik té persoonlijke informatie en zover moet je op een middelbare school vaak toch niet gaan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 11:36
herbalpower
Avatar van herbalpower
herbalpower is offline
Ik ga toch ook niet vertellen dat ik hetro ben. Waarom gaat iemand dan vertellen dat hij homo is. Waarom zou je iemand je geaardheid vertellen.
Een docent die tegen de klas zegt dat hij hetro is bij de kennismaking bestaat niet waarom zou je zoiets dan wel zeggen als je homo bent.

Ik wil dat ik gezien wordt als een docent en niet als eventueel een homodocent. De geaardheid doet er niet aan toe. En als er problemen van komen dan is het schuld van de docent omdat hij zoiets niet hoeft te vertellen.
__________________
ik zit op dit forum met de intentie een bekende nederlander te worden
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 12:20
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik zou er totaal niet mee zitten. Waarschijnlijk worden er wel grapjes over gemaakt. Wij hadden een docent Frans die homoseksueel is en dat was gewoon algemeen bekend op school. Soms maakten we er ook wel ns een grapje over tegen hemzelf. Ik kan me nog herinneren dat hij de schoolfoto's niet uit wilde delen (omdat dat de les zou verstoren) en dat ik iets zei in de trant van: "Geef dan in elk geval de foto's van de meisjes, daar doet u toch niets mee.." Kon ie wel om lachen.
Hij heeft ook wel eens vervelende ervaringen gehad, ruzie met een leerling en de leerling roept: "kankerhomo" (oid).
Ik denk dat het er heel erg vanaf hangt hoe je er zelf mee omgaat (doe er niet geheimzinnig over en laat merken dat jij het iig heel normaal vindt) en tegenover welke leerlingen je staat (leeftijd, afkomst).
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 12:21
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 29-09-2005 @ 12:36 :
Ik ga toch ook niet vertellen dat ik hetro ben. Waarom gaat iemand dan vertellen dat hij homo is. Waarom zou je iemand je geaardheid vertellen.
Een docent die tegen de klas zegt dat hij hetro is bij de kennismaking bestaat niet waarom zou je zoiets dan wel zeggen als je homo bent.

Ik wil dat ik gezien wordt als een docent en niet als eventueel een homodocent. De geaardheid doet er niet aan toe. En als er problemen van komen dan is het schuld van de docent omdat hij zoiets niet hoeft te vertellen.
Het verschil is dat mensen er in eerste instantie vanuit gaan dat je hetero bent, omdat het grootste deel van de bevolking dat is. Stel dat jij het niet vertelt, maar er gaan wel roddels over, dan worden er júist grapjes over gemaakt.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 13:29
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 29-09-2005 @ 12:36 :
Ik ga toch ook niet vertellen dat ik hetro ben. Waarom gaat iemand dan vertellen dat hij homo is. Waarom zou je iemand je geaardheid vertellen.
Een docent die tegen de klas zegt dat hij hetro is bij de kennismaking bestaat niet waarom zou je zoiets dan wel zeggen als je homo bent.

Ik wil dat ik gezien wordt als een docent en niet als eventueel een homodocent. De geaardheid doet er niet aan toe. En als er problemen van komen dan is het schuld van de docent omdat hij zoiets niet hoeft te vertellen.
Waarom je iets zou vertellen? Nou omdat er om gevraagd wordt misschien? Ik vind openheid belangrijk en wil ook een onderwerp als dit bespreekbaar maken. Je moest eens weten hoeveel kinderen er zelf mee zitten en er niet voor durven uitkomen...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 15:19
lovenasty
lovenasty is offline
Ligt denk ik ook aan de leerlingen, niet elke klas reageert daarop hetzelfde.

K heb vorig jaar een leraar gehad, die het meteen de eerste les al vertelde, tenminste dat hij een vriend had. Hier zijn nooit lullige opmerkingen over gemaakt. Als je er open over bent, wordt er denk ik minder over gepraat, als dat ze denken dat iemand homo is.
__________________
..::Life goes on, and it only make me stronger::..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 16:05
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Nee, natuurlijk niet, doe niet zo idioot.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 16:17
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 28-09-2005 @ 19:02 :
Als ie maar van me af blijft boeit het me niets. Seksuele geaardheid is sowieso niet belangrijk als leraar zijnde, tenzij het een pedo is natuurlijk
Waarom is het dan wel ineens belangrijk??? Een homofiel verkracht toch ook niet elke man die hij tegenkomt, een pedofiel dus ook niet elk kind dat hij tegenkomt
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 19:11
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik kan me toch wel voorstellen dat je je daar ongemakkelijk bij voelt. Maar laten we alsjeblieft niet hier de discussie gaan voeren "we moeten pedofielen ook accepteren enz.". Daar ging dit topic immers niet over
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 19:21
Verwijderd
Ik kan me niet goed voorstellen dat het heel anders is, mijn franse lerares is ook getrouwd met een vrouw. Ze is wel iets mannelijker ofzo, maar ze is verder gewoon gewoon.

Naar mijn mening niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 19:38
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Bij mij op school loopt een homoseksuele leraar rond en hij is echt 1 van de favoriete leraren. Ik heb nog nooit iemand een slechte opmerking naar/over hem horen maken. Er lopen wel leerlingen rond die iets tegen homoseksualiteit hebben, maar ik heb het ze nog nooit tegen iemand horen zeggen (die homo is) en ook die leraar is hun favoriet.
Hij geeft verzorging en het laatste jaar ook biologie, het is echt overduidelijk dat hij homo is, maar het is niet irritant of zo.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 19:57
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-09-2005 @ 19:01 :
Nee, ik vind dat niets uitmaken. Waarschijnlijk worden er wel grappen over gemaakt, maar er worden even goed grappen gemaakt over leraar A's verliefdheid op lerares B, over de snor van leraar C en de borsten van lerares D en de manier van praten van leraar E, etcetera.
Maar goed, ik deed dan wel VWO. Ik denk dat dat wel verschil maakt.
Hier ben ik het wel mee eens. Bij ons op school is er ook een leraar die er gewoon voor uitkomt. En er worden grappen over gemaakt, maar zoals Morgan al zegt, dat geldt voor alle leraren.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 20:46
reno
reno is offline
Ik heb een vrij enge homoleraar.

Hij heeft zo'n snorretje en draagt te krappe shirts (hij is 45 ofzo). Heeft zo'n enge manier van grijnzen, bovendien ben je de sigaar als hij tegen je grijnst.

Maargoed. Een van de beste leraren op school wat betreft zijn vak.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 21:04
Dwarrelend Blad
Avatar van Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Ik heb een homofiele baas, hij geeft graag schouderklopjes .

Voor ik dat door had had ik er geen probleem mee, maar nu vind ik hem eng.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 21:38
Verwijderd
Leuk dat een ieder even meldt wat hij vindt van homoseksualiteit in het algemeen...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 22:00
paco
Avatar van paco
paco is offline
Ik zat gelukkig op een fijne school waar iedereen kon zij wie hij of zij wilde.
Homo's konden op het plein net zo makkelijk zoenen als hetero's.
En er waren ook minstens 10 leraren homosexueel. Waarvan iedereen dat wist,
geen porbleem. Sterker nog. Dope.
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 22:51
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Wij hadden 1 van het type hippe homo. Maar niet nichterig ofzo. En 1 waarvan iedereen het dacht maar het niet was.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 23:14
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
wat boeit het, ik hoef helemaal geen persoonlijk informatie van leraren. Ze zijn er om mijn les te geven, wat ze in hun vrije tijd doen moeten ze zelfs weten. Zolang ze goed lesgeven mogelijk ze van alles doen wat ze willen in hun vrije tijd.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 19:08
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hoi

Ik vind het knap als je het doet.
Ik denk niet dat veel leerlingen er negatief tegenover staan. Zeker niet als ze jou mogen als leraar. Dat er nu niet over wordt gesproken is eerder een goed als slecht teken.

Hoewel je het soms niet zal denken heeft een leraar best een voorbeeldfunctie. Wat je zegt, hoeveel jongeren hier zelf niet mee zitten... Als het ze maar een klein beetje zou helpen zichzelf te accepteren is het al gewoon de moeite waard.
En zeker gezien het feit dat de leerlingen je mogen zou het op die (positieve) manier uit kunnen pakken.

Misschien lees ik er overheen, maar wat geef je voor vak?

xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 22:38
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 30-09-2005 @ 20:08 :
hoi

Ik vind het knap als je het doet.
Ik denk niet dat veel leerlingen er negatief tegenover staan. Zeker niet als ze jou mogen als leraar. Dat er nu niet over wordt gesproken is eerder een goed als slecht teken.

Hoewel je het soms niet zal denken heeft een leraar best een voorbeeldfunctie. Wat je zegt, hoeveel jongeren hier zelf niet mee zitten... Als het ze maar een klein beetje zou helpen zichzelf te accepteren is het al gewoon de moeite waard.
En zeker gezien het feit dat de leerlingen je mogen zou het op die (positieve) manier uit kunnen pakken.

Misschien lees ik er overheen, maar wat geef je voor vak?

xxx
Ik geef Nederlands en doe algemene begeleiding binnen het vmbo (begeleiden bij vakoverstijgende projecten etc.) Hierdoor heb ik veel persoonlijk contact met leerlingen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 22:40
FatihVercetti
Avatar van FatihVercetti
FatihVercetti is offline
ik zou ze eng vinden
__________________
http://img.photobucket.com/albums/v143/wardove/colorbars/cbggbr2.jpg
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 22:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 30-09-2005 @ 23:38 :
Ik geef Nederlands en doe algemene begeleiding binnen het vmbo (begeleiden bij vakoverstijgende projecten etc.) Hierdoor heb ik veel persoonlijk contact met leerlingen.
oei, je zegt dat je nederlands geeft en ik zie gelijk een schandalige fout in één van mijn zinnen:

"Dat er nu niet over wordt gesproken is eerder een goed als (dan) slecht teken."

heb je al besloten wat je doet?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Rots84 schreef op 28-09-2005 @ 18:50 :
Stel: een leraar van je komt ervoor uit dat hij op mannen valt. Wat maakt dit voor jou voor verschil? Ga je hem nu anders bekijken terwijl je hem voorheen graag mocht? Ga je het aan iedereen vertellen? Ga je er vervelend over doen? (ik ben zelf een 21-jarige leraar in 3 en 4 vmbo in Nrd-Holland)
voor mij zou het niks uitmaken, voor sommige andere ook niet.
maar ik heb vorig jaar ook nog op het vmbo gezeten, en daar zijn ze nou niet altijd even snugger
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 11:55
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Het maakt mij niks uit of iemand homoseksueel is of niet, als hij/zij maar goed les kan geven.

Ik kan me voorstellen dat je graag open bent over jouw seksualiteit, maar leerlingen hoeven niks te weten over jouw privéleven, ze komen er om iets te leren. Meestal verzinnen ze zelf wel verhalen bij leraren.
Maar goed, het is natuurlijk helemaal aan jou of je het vertelt of niet, maar imo heeft het geen meerwaarde, omdat zij er niks mee te maken.

Het ligt aan een klas of het geaccepteerd wordt, soms zit er een 'leider' die de rest opstookt door te zeggen dat hij/zij het raar of vies vindt. Maar dat is gewoon stoerdoenerij.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 12:38
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Toen ik stage gaf:

lln: "Meneer, wat heb je gekregen van je vriendin?"
ik: "Van mijn vriend heb ik een jas gekregen"

Dan is het wel ff stil en ga je gewoon door met de les, tenzij ze vragen stellen dan ga je er al dan niet op in

Ik heb ook een kameraad die les gaf maar die was enrom verwijfd en tijdens de les engels moesten zijn lln naar "YMCA" luisteren en begon hij te dansen. Toen heeft zijn mentor op het evaluatieblad geschreven dat hij te verwijfd was en ze hadden hem onvoldoende gegeven. Hij klaagt dit aan en de school heeft zijn excuses moeten aanbieden + hij is geslaagd

__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 13:12
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 30-09-2005 @ 23:41 :
oei, je zegt dat je nederlands geeft en ik zie gelijk een schandalige fout in één van mijn zinnen:

"Dat er nu niet over wordt gesproken is eerder een goed als (dan) slecht teken."

heb je al besloten wat je doet?
Ja, ik ga gewoon door met open zijn hoor. En nog meer dan eerst denk ik Moet kunnen, simpel zat.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 13:15
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
voor mij zou het niets uitmaken, ik denk eerlijk gezegd wel dat het op het vmbo iets kan verschillen, (ik deed vwo)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 15:49
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Ten eerste maakt het voor mij niet uit wat de geaardheid van mijn leraar/lerares is. Ik vind het belangrijker dat een leraar bijv. interesse in je toont, je begrijpt, duidelijk is en goed uitlegt, enz.

Ten tweede vind ik het een leuk onderwerp om over na te denken. Hoe reageren de kinderen als je het verteld? En hoe zou je het eventueel ter sprake kunnen brengen? Wat voor effect heeft het als je het niet verteld?

Ik doe zelf de leraaropleiding (eerstejaars duaal) en ik probeer me nu te verplaatsen in de situatie en nu te bedenken hoe ik met zo'n situatie om zou gaan.

Ik zou het niet meteen de eerste les vertellen, omdat de leerlingen de eerste lessen nog aan jou moeten wennen en andersom jij ook aan hen. Na een paar maanden (afhankelijk van hoe vaak je ze in de week ziet) zou ik het ter sprake brengen. Ik zou rekening houden met de timing (stemming van de leerlingen).
Als je een goed moment hebt gekozen en je het wilt gaan vertellen moet je vooral jezelf blijven. Leerlingen merken heel snel aan je als je ongemakkelijk bij iets voelt en reageren daarop, maar dat geldt natuurlijk ook in het algemeen. Je moet zeker van je zaak zijn en dat ook uitstralen. Daarom zou ik het goed voorbereiden, iets persoonlijks vertellen is een stuk lastiger dan vertellen hoe " 't kofschip" werkt (wat me opzich ook wat lastig lijkt). Ik zou mijn verhaal daarom uitschrijven.
Volledig zijn is ook belangrijk naar mijn mening. Vertel waarom je dit verteld (openheid met leerlingen) en als ze daarover willen praten, dan bij jou terecht kunnen.

Waarschijnlijk verwachten de leerlingen het niet echt dat je er openlijk vooruit komt en kunnen ze er een beetje van schrikken. Een goede grap en/of een klassendiscussie over dit onderwerp kan voor de klas en voor je zelf wonderen doen, denk ik.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 16:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mij zou het niet uitmaken, maar ik denk dat je het er het beste aan doet het niet expliciet vertellen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 16:43
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik denk dat je het het beste niet zomaar kunt gaan vertellen, maar dat je het ook niet ontkent, zeg maar...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 17:00
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
MB schreef op 01-10-2005 @ 17:43 :
Ik denk dat je het het beste niet zomaar kunt gaan vertellen, maar dat je het ook niet ontkent, zeg maar...
Zomaar vertellen over iets, werkt niet als leraar denk ik, vooral als het om persoonlijke zaken gaat of stof dat gebestudeerd moet worden. Over onzin kan je wel zomaar gaan praten.

Je zou er ook voor kunnen kiezen het niet te vertellen, maar vroeg of laat komt er toch een leerling met deze vraag op je af en als je dat niet voorbereid hebt kan dat best moeilijk voor je zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 17:06
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 01-10-2005 @ 18:00 :
Zomaar vertellen over iets, werkt niet als leraar denk ik, vooral als het om persoonlijke zaken gaat of stof dat gebestudeerd moet worden. Over onzin kan je wel zomaar gaan praten.

Je zou er ook voor kunnen kiezen het niet te vertellen, maar vroeg of laat komt er toch een leerling met deze vraag op je af en als je dat niet voorbereid hebt kan dat best moeilijk voor je zijn.
Ik heb het aan verschillende leerlingen (jongens) gewoon verteld omdat we het over liefde en seks hadden. De vraag werd gesteld of ik al eens een vriendin had. En toen heb ik gezegd dat ik niet op vrouwen viel. In een andere situatie werd rechtstreeks naar m'n geaardheid gevraagd. In weer een andere situatie zei ik dat ik wel een vriendin had gehad, maar dat ik daar niet zoveel zin meer in had. Omdat ik niet zo van vrouwen kan houden.
Zo doe ik het een beetje. Wel heel erg los en gemakkelijk. Heb nog geen enkele negatieve reactie mogen ontvangen...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:01
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 01-10-2005 @ 18:06 :
Ik heb het aan verschillende leerlingen (jongens) gewoon verteld omdat we het over liefde en seks hadden. De vraag werd gesteld of ik al eens een vriendin had. En toen heb ik gezegd dat ik niet op vrouwen viel. In een andere situatie werd rechtstreeks naar m'n geaardheid gevraagd. In weer een andere situatie zei ik dat ik wel een vriendin had gehad, maar dat ik daar niet zoveel zin meer in had. Omdat ik niet zo van vrouwen kan houden.
Zo doe ik het een beetje. Wel heel erg los en gemakkelijk. Heb nog geen enkele negatieve reactie mogen ontvangen...
Goed zo! K vind het knap dat je ervooruit durft te komen! Als mensen gaar gaan doen, misschien kun je je vriend eens meenemen naar een schoolfeest, zodat leerlingen kunnen zien dat dat ook een dood normaal persoon is (en ja, dat wil nog weleens helpen... Mensen deden ook gaar over mijn vriendin, tot ze haar zagen en merkten dat ze dood normaal is)...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 20:37
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik heb een leraar die homo is. Hij is coördinator van de bovenbouw.
Ik mag hem heel graag, het is een geweldig lieve man. Hij komt echt uit voor zijn homo zijn, maar zorgt ervoor dat hij goed afstand bewaart, waardoor niemand "bang" voor hem is (en dit zeg ik omdat veel jongens er zo vervelend tegenover staan, niet omdat ik dit zelf vind).
Het is een heel prettige man en ik vind het superknap van hem dat hij ervoor uit is gekomen.
Voor mij is het verder helemaal niet anders.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 21:02
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2005 @ 19:14 :
Nee, het maakt me helemaal niets uit, net zoals het me niets uitmaakt of een lerares haar haar blond verft of niet. Ik zou me alleen wel afvragen waarom hij de behoefte heeft aan zijn klas te vertellen dat hij homo is, want de reden waarom de lerares haar haar verft hoeft ze ook niet te motiveren aan de klas.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 22:01
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 01-10-2005 @ 21:37 :
Ik heb een leraar die homo is. Hij is coördinator van de bovenbouw.
Ik mag hem heel graag, het is een geweldig lieve man. Hij komt echt uit voor zijn homo zijn, maar zorgt ervoor dat hij goed afstand bewaart, waardoor niemand "bang" voor hem is (en dit zeg ik omdat veel jongens er zo vervelend tegenover staan, niet omdat ik dit zelf vind).
Ik had er ook zo een, maar hij maakte wel expliciete grappen erover. Niet dat-ie ooit aan je zat of iets dergelijks, maar de man kon vieze dingen vertellen. Ik moest er altijd wel om lachen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 11:35
Verwijderd
Op de basisschool zat er een leraar die homo was. Hij was echt wel een goede leraar, maar omdat het een Christelijke school was en er een paar ouders waren die dit niet vonden kunnen, werd hij door de directeur verzocht om ontslag te nemen en anders zou hij wel ontslagen worden
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 13:28
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
bootz schreef op 02-10-2005 @ 12:35 :
Op de basisschool zat er een leraar die homo was. Hij was echt wel een goede leraar, maar omdat het een Christelijke school was en er een paar ouders waren die dit niet vonden kunnen, werd hij door de directeur verzocht om ontslag te nemen en anders zou hij wel ontslagen worden
Aanvechten die shit
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 13:56
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
M'n muziekleraar is zwaar openbaar homo en hij is echt gaaf
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 15:47
Go active!
Avatar van Go active!
Go active! is offline
homo's zijn vaak heel cool dus mij maakt het niet uit hoor.
zoiezo wat maakt het uit of je homo bent of niet? het zijn ook gewoon mensen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 17:34
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Had op mijn school ook een homo leraar.
Maar bij ons waren de leerlingen er niet zo leuk mee.
Ze hebben die man ze leven echt een hel gemaakt.
Bij ze thuis ramen ingegooid, stenen naar ze hoofd gooien.
En ze auto was in brand gestoken. En nog meer van dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 18:52
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb een leraar Frans gehad die Homo was en dat was echt een onwijs gave gast! Ik zou er niet anders tegen aan kijken, zolang hij prive en werk maar gescheiden houdt.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 22:34
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 02-10-2005 @ 19:52 :
Ik zou er niet anders tegen aan kijken, zolang hij prive en werk maar gescheiden houdt.
Maar dat geld toch meer voor leraren in het algemeen, ook.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 12:12
Verwijderd
Het zou een heleboel uitmaken natuurlijk! Kan ik hem niet meer 'omkopen' voor een hoger cijfer.

Laatst gewijzigd op 03-10-2005 om 12:23.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:48
Brendariss
Brendariss is offline
dat boeit echt geen ene flikker
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 14:32
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Brendariss schreef op 03-10-2005 @ 14:48 :
dat boeit echt geen ene flikker
als in: dat maakt helemaal nix uit?
of als in: dat kan geen enkele flikker iets schelen?

__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 15:46
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
S. schreef op 03-10-2005 @ 13:12 :
Het zou een heleboel uitmaken natuurlijk! Kan ik hem niet meer 'omkopen' voor een hoger cijfer.
je broer erop af sturen
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
juliettebinoche
3 10-10-2004 21:48
Verhalen & Gedichten Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar
Silvia19
25 01-05-2004 16:06
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.