Oud 01-03-2006, 14:57
Estar
Estar is offline
Ik had op een andere forum gleezen over de decentrale selectie van een andere universiteit dat je niet met 4 weken zomervakantie aan moest komen omdat dat te weinig was, en een jaar lang, 1 dagdeel per week, wel als goed werd gezien

Ik heb net als dat organiseren er niet bijgezet omdat het niet tijdens mijn vwo opleiding was en er echt stond dat het tijdens je vwo opleiding moest en dan nog langer dan een jaar een x aantal uur
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2006, 16:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-03-2006 @ 15:57 :
Ik had op een andere forum gleezen over de decentrale selectie van een andere universiteit dat je niet met 4 weken zomervakantie aan moest komen omdat dat te weinig was, en een jaar lang, 1 dagdeel per week, wel als goed werd gezien

Ik heb net als dat organiseren er niet bijgezet omdat het niet tijdens mijn vwo opleiding was en er echt stond dat het tijdens je vwo opleiding moest en dan nog langer dan een jaar een x aantal uur
Er zijn verschillen per decentrale selectie, de uni mag dat helemaal zelf weten.

Bij ons waren er niet zo van die dingen. Lijkt me toch raar als je een jaar daarna studeert en het dan allemaal niet meer meetelt? Sorry hoor maar mijn studie (biologie) in het jaar dat ik was uitgelood was heel wat zwaarder dan dat laatste VWO jaar. Lijkt me raar als je het dan niet zou mogen zeggen.

Verder: Het is per universiteit anders. Ik heb decentraal gedaan in Rotterdam, ondertussen als weer 2 jaar geleden. Er kan natuurlijk het een en ander veranderd zijn, maar denk vooral ook aan verschillende procedures door verschil in uni.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 16:22
Estar
Estar is offline
Ja dat denk ik ook, maar er staat echt bij dat een of twee weken zomervakantie je niet voldoende onderscheidt van andere gegadigden.



Bij het invullen van het formulier stond er aan de zijkant bij dat er dingen tijdens je VWO opleiding gedaan moest zijn. Als dat er staat ga ik er wel vanuit dat ze dan ook echt verwachten dat het tijdens de studie moet zijn. Misschien in verband met natrekken ofzo


Je kon wel aangeven dat je ook nog een andere studie had gevolgt en hoeveel studiepunten enz en een contactpersoon. Misschien dat je daar extra dingen kon vermelden, dat weet ik niet, was niet van toepassing dus dat heb ik overgeslagen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 18:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-03-2006 @ 17:22 :
Ja dat denk ik ook, maar er staat echt bij dat een of twee weken zomervakantie je niet voldoende onderscheidt van andere gegadigden.

Bij het invullen van het formulier stond er aan de zijkant bij dat er dingen tijdens je VWO opleiding gedaan moest zijn. Als dat er staat ga ik er wel vanuit dat ze dan ook echt verwachten dat het tijdens de studie moet zijn. Misschien in verband met natrekken ofzo

Je kon wel aangeven dat je ook nog een andere studie had gevolgt en hoeveel studiepunten enz en een contactpersoon. Misschien dat je daar extra dingen kon vermelden, dat weet ik niet, was niet van toepassing dus dat heb ik overgeslagen.
Bij mij stond alleen dit erin wat betreft werken in de gezondheidszorg. 2 weken is natuurlijk wel erg weinig, maar wat betreft deze tekst zou ik het er gewoon bij zetten. Bij ons is het dus ook tijdens je vervolgstudie. Lijkt me ook vrij logisch.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 19:18
Estar
Estar is offline
Citaat:
Ieke schreef op 01-03-2006 @ 19:25 :
Bij mij stond alleen dit erin wat betreft werken in de gezondheidszorg. 2 weken is natuurlijk wel erg weinig, maar wat betreft deze tekst zou ik het er gewoon bij zetten. Bij ons is het dus ook tijdens je vervolgstudie. Lijkt me ook vrij logisch.
Ja mij ook, zover ik kon zien stond er echt alleen bij het vwo.Ik heb ook een extra folder met uitleg gekregen over de decentrale selectie en daar stond dus dit in:

Let op:

We letten alleen op serieuze activiteiten waarmee je gedurende een jaar of twee minstens 5 uur in de week mee bezig bent geweest. Een of twee weken in de zomervakantie zal je niet voldoende onderscheiden van andere gegadigden.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 11:13
Myrtille
Avatar van Myrtille
Myrtille is offline
Bedankt voor jullie antwoorden
Jammer dat één of twee weken in de zomervakantie werken in de thuiszorg geen zin heeft, volgens mij doe je best wat ervaring op in zo'n periode!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 12:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Myrtille schreef op 02-03-2006 @ 12:13 :
Bedankt voor jullie antwoorden
Jammer dat één of twee weken in de zomervakantie werken in de thuiszorg geen zin heeft, volgens mij doe je best wat ervaring op in zo'n periode!
Dat zal best, maar bijna iedereen die meedoet aan de Decentrale Selectie, heeft wel ergens zo'n weekje gewerkt.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:46
Estar
Estar is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-03-2006 @ 13:03 :
Dat zal best, maar bijna iedereen die meedoet aan de Decentrale Selectie, heeft wel ergens zo'n weekje gewerkt.
Echt? Ik had eigelijk verwacht dat dat wel mee zou vallen, de meeste die ik ken zien de thuiszorg niet zitten omdat je dan moet schoonmaken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 15:44
fractuur
fractuur is offline
Om dit topic maar een beetje nieuw leven in te blazen: ik ben door naar de tweede ronde van de VU!! Hoe is het met de rest van de deelnemers gegaan?

Ik heb eigenlijk alleen maar typische "Letteren"motivatie gebruikt. Hoofdredactie van de schoolkrant, en later nog hoofdredactie van een landelijk politiekjongerenblad. Voorbeelden meegestuurd en telefoonnummers van mijn referenties erbij gezet.. Een stuk minder dan jullie hebben gedaan zo te lezen.. Mijn brief ging vooral over dat ik gemotiveerd was door het meelopen met een arts in het VUmc, dat ik al een jaar studeer en dus niet meer verrast zal worden door het studentenleven etc etc. Zat op zich best redelijk in elkaar. Trouwens, in de brief van de VU stond expliciet dat ze niet zaten te wachten op pws-en over Geneeskunde..

Anyway. Iemand die al eens de tweede ronde van de VU selectie heeft gedaan? Waarschijnlijk is het hetzelfde als in Rotterdam, maar toch. Wat ervaringen aanhoren kan nooit slecht zijn.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 18:59
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Gefeliciteerd!!!
(ik wist helemaal niet dat het VUmc ook aan decentrale selectie doet...)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 09:04
fractuur
fractuur is offline
Dank u. Nee, dat wist ik ook niet, maar volgens mij is dit niet het eerste jaar..

En waar zijn de mensen die ook hebben meegedaan?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 09:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hier komen zeker geen mensen die mee gaan doen aan de decentrale selectie van psychologie?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 10:25
create
Avatar van create
create is offline
jawel! ik ga meedoen aan de decentrale selectie psychologie aan de UvA.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 10:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
create schreef op 19-04-2006 @ 11:25 :
jawel! ik ga meedoen aan de decentrale selectie psychologie aan de UvA.
Hm ik ook misschien. Ik weet nog niet of mijn aanmelding geldt omdat ik mn papieren 14 april heb verstuurd en je je voor 15 april moest aanmelden
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 15:54
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-04-2006 @ 11:28 :
Hm ik ook misschien. Ik weet nog niet of mijn aanmelding geldt omdat ik mn papieren 14 april heb verstuurd en je je voor 15 april moest aanmelden
Heb je hem niet aangetekend laten verzenden? Dat heb ik maar gedaan, want bij mij zat er een zondag tussen, en dat vertrouwde ik ook niet zo.
En je mag toch hopen dat ze een marge hebben van een dag.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 16:24
Estar
Estar is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-04-2006 @ 10:04 :
Dank u. Nee, dat wist ik ook niet, maar volgens mij is dit niet het eerste jaar..

En waar zijn de mensen die ook hebben meegedaan?
Ik ben niet door
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 23:18
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Ik ben ook niet door

xx
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 07:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-04-2006 @ 16:54 :
Heb je hem niet aangetekend laten verzenden? Dat heb ik maar gedaan, want bij mij zat er een zondag tussen, en dat vertrouwde ik ook niet zo.
En je mag toch hopen dat ze een marge hebben van een dag.
Hm nee, daar heb ik niet aan gedacht. Mja... Ik hoor t vanzelf wel...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 22:49
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Ik was ook niet door de eerste ronde. Maar ik heb als reactie daarop wel een bezwaarbrief geschreven. Deze brief heeft voor de toelating tot de tweede ronde ook geen nut gehad. Maar, als je wilde, mocht je nóg een bezwaarbrief indienen. Dat heb ik toen gedaan en nu mag ik maandag 8 mei op gesprek komen...
Ben wel benieuwd wat ik daar van kan verwachten, heb wel enigszins mijn ideeen. Maar vroeg me af of er meerdere zijn die dit ook zo gedaan hebben en nu ook op gesprek komen. Of ziets al een keer meegemaakt hebben.
Want, ben wel benieuwd of iemand nog goede tips oid heeft??!
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 11:44
fractuur
fractuur is offline
Wat heeft je ertoe gebracht het oordeel van de toelatingscommissie in twijfel te trekken? Jouw persoonlijke omstandigheden ofzo? En ik denk eigenlijk niet dat dit een veel voorkomend fenomeen is, aangezien ze niet iedereen zomaar op gesprek kunnen laten komen..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 17:18
Estar
Estar is offline
Ik heb ook maandag een gesprek.

Ik heb wel een bezwaar ingediend omdat ik dacht dat ze vooral op mijn thuisstudie vielen.

Ik ben zelf gebeld of ik op gesprek wilde komen voor maandag, wat er gaat gebeuren weet ik niet, maar ik ga me er niet op voorbereiden.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 02:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
*eens met fractuur* Maar als je iets voorbereid moet je denk ik vooral denken aan een mooi verhaal op de vraag waarom je geneeskunde wil studeren. Alleen zeggen dat je mensen wil helpen is een slechte bijvoorbeeld, je moet wel met iets meer komen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
fractuur schreef op 02-05-2006 @ 12:44 :
Wat heeft je ertoe gebracht het oordeel van de toelatingscommissie in twijfel te trekken? Jouw persoonlijke omstandigheden ofzo? En ik denk eigenlijk niet dat dit een veel voorkomend fenomeen is, aangezien ze niet iedereen zomaar op gesprek kunnen laten komen..
Die commissie 'geilt' op motivatie, dus alleen al het feit dat je het 3x probeert, geeft je al wat extra punten

Ik werd overigens gevraagd om het nakijkwerk van de tweede ronde te doen maar heb het geweigerd wegens tijdgebrek.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:46
Estar
Estar is offline
Ik heb vandaag mijn score lijst gehad.

Dus nu weet ik wat ik verkeerd gedaan heb of wat niet goed overgekomen is, daar ga ik me nu dus op richten.


Ik ben benieuwd bij hoeveel punten je daadwerkelijk door komt
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 23:23
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Estar schreef op 03-05-2006 @ 22:46 :
Ik heb vandaag mijn score lijst gehad.

Dus nu weet ik wat ik verkeerd gedaan heb of wat niet goed overgekomen is, daar ga ik me nu dus op richten.


Ik ben benieuwd bij hoeveel punten je daadwerkelijk door komt
Krijg je die lijst alleen als je bezwaat aantekent? Ben wel benieuwd eigenlijk..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 06:11
Estar
Estar is offline
Citaat:
fractuur schreef op 04-05-2006 @ 00:23 :
Krijg je die lijst alleen als je bezwaat aantekent? Ben wel benieuwd eigenlijk..
Nee, als je na dat bezwaar op gesprek gaat
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 12:38
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
wat stond erop

bij mij op de uni was een jongen die ook niet door de 1e ronde was bij de Erasmus... die heeft toen bezwaar gemaakt en nu mag hij wel naar de 2e ronde

Laatst gewijzigd op 06-05-2006 om 12:40.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 12:42
Estar
Estar is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 06-05-2006 @ 13:38 :
wat stond erop

bij mij op de uni was een jongen die ook niet door de 1e ronde was bij de Erasmus... die heeft toen bezwaar gemaakt en nu mag hij wel naar de 2e ronde
Hoeveel punten je verdient had, en hoeveel punten je per onderdeel kunt verdienen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 23:36
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Estar schreef op 06-05-2006 @ 13:42 :
Hoeveel punten je verdient had, en hoeveel punten je per onderdeel kunt verdienen.
ja ok, maar details wat voor onderdelen enzo
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 22:50
Estar
Estar is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 07-05-2006 @ 00:36 :
ja ok, maar details wat voor onderdelen enzo
Scholen, dus vwo, wo of hbo.
Werkervaring in de zorg minimaal 160 uur naast vwo en 320 naast wo.
Bijzondere prestaties.
Extra vakken.
Motivatie.
Enz.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:04
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
en hoeveel punten per onderdeel? Zeg maar, wat moest je hebben voor een punt... en bij hoeveel was je door
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:21
Estar
Estar is offline
Bij 3 ben je door, en meestal krijg je 0 of 1 punt.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 17:01
fractuur
fractuur is offline
Dus: vwo N&G, bijzondere prestatie en motivatie, dan ben je door?

Hoe ging je "bezwaargesprek" trouwens?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 17:39
Estar
Estar is offline
Citaat:
fractuur schreef op 09-05-2006 @ 18:01 :
Dus: vwo N&G, bijzondere prestatie en motivatie, dan ben je door?

Hoe ging je "bezwaargesprek" trouwens?
Euhm, ze hebben mijn werkervaring niet meegeteld. Terwijl het zwart op wit staat dat ik die zou moeten krijgen onder het mom je hebt geen reguliere schoolsysteem waar je rekening mee moet houden.

Oftewel door mijn thuisstudie tellen ze mijn werkervaring niet mee en als ik op een normale school zou zitten wel

En hoe ging die van jou?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 21:24
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
heb je daarover je bezwaarschrift gedaan? want zou je wel door zijn als ze die werkervaring wel mee hadden geteld?

Ik weet niet of ze mijn werkervaring hebben geteld... denk t wel want ik ben wel door
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 00:19
Estar
Estar is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 09-05-2006 @ 22:24 :
heb je daarover je bezwaarschrift gedaan? want zou je wel door zijn als ze die werkervaring wel mee hadden geteld?

Ik weet niet of ze mijn werkervaring hebben geteld... denk t wel want ik ben wel door
In principe dacht ik dat het om mijn thuisstudie ging, en omdat ze niet naar mijn referenties omgekeken hadden.

En uit eindelijk klopt dat gevoel ook wel, maar dat de vork zo scheef zat

Ik hoop werkelijk dat ze de regels nu echt gaan navolgen zoals ze dat op papier hebben staan, anders ben ik er echt helemaal klaar mee
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 11:00
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik hoop het ook. Wanneer hoor je de uitkomst?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 11:34
Estar
Estar is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 10-05-2006 @ 12:00 :
ik hoop het ook. Wanneer hoor je de uitkomst?
Geen idee, dat zal dan wel vandaag of morgen zijn Ze zeiden zo snel mogelijk en dat ze direct na mij gingen overleggen. En dat moet wel, want na mij zat er niemand.

En eigelijk zakt met de minuut mijn interesse daarin
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nou... Waarom zijn er alleen geinteresseerden in geneeskunde hier?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:36
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-05-2006 @ 19:31 :
Nou... Waarom zijn er alleen geinteresseerden in geneeskunde hier?
Weet je al hoe jij gevaren bent?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
fractuur schreef op 10-05-2006 @ 19:36 :
Weet je al hoe jij gevaren bent?
Nee... Ik denk dat die selectie pas is als de examens voorbij zijn... Vermoed ik. Heb nog niets gehoord nml (alleen van de ib-groep).
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 14:29
Estar
Estar is offline
Ik ben door!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 20:29
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
als ik dit zo allemaal lees zou ik nooit doorkomen. Ik wil ook heel erg graag geneeskunde gaan studeren maar ik blink eigenlijk nergens in uit. Dus dan maar hopen dat ik de loting doorkom.

en Estar gefeliciteerd dat je alsnog doorbent!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 00:48
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
oh gefeliciteerd! zie je, dat was dus ook bij een jongen op de universiteit bij mij. Doe je mee bij de Erasmus? Zoja, dan zie ik je in juni!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 06:30
Estar
Estar is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 12-05-2006 @ 01:48 :
oh gefeliciteerd! zie je, dat was dus ook bij een jongen op de universiteit bij mij. Doe je mee bij de Erasmus? Zoja, dan zie ik je in juni!
Dank je( ook jij barones) Ik had het niet meer verwacht dus ik heb een flink potje gejankt

En inderdaad bij het erasmus dus tot juni aila.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 10:45
fractuur
fractuur is offline
Gefeliciteerd Estar! Niemand die nog opgaat aan het VU?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 11:22
Estar
Estar is offline
Citaat:
fractuur schreef op 12-05-2006 @ 11:45 :
Gefeliciteerd Estar! Niemand die nog opgaat aan het VU?
Dank je, wanneer krijg jij je uitslag?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 19:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Estar schreef op 13-05-2006 @ 12:22 :
Dank je, wanneer krijg jij je uitslag?
Ik heb nog testweek in de week van 12 juni, en dan krijg ik halverwege juni pas de uitslag..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 19:32
Estar
Estar is offline
Citaat:
fractuur schreef op 15-05-2006 @ 20:25 :
Ik heb nog testweek in de week van 12 juni, en dan krijg ik halverwege juni pas de uitslag..
Je bent de 1e ronde dus ook door

Halverwege juni vind ik wel vlot eigelijk
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 19:41
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
fractuur schreef op 17-04-2006 @ 16:44 :
Om dit topic maar een beetje nieuw leven in te blazen: ik ben door naar de tweede ronde van de VU!! Hoe is het met de rest van de deelnemers gegaan?

Anyway. Iemand die al eens de tweede ronde van de VU selectie heeft gedaan? Waarschijnlijk is het hetzelfde als in Rotterdam, maar toch. Wat ervaringen aanhoren kan nooit slecht zijn.
Ik ben ook door naar de tweede ronde van de VU! Heb deze week de literatuur gekregen. Ik heb vorig jaar in Rotterdam ook meegedaan, toen was ik ook naar de tweede ronde, maar die heb ik echt nét niet gehaald. Opvallend: precies hetzelfde onderwerp, precies dezelfde artikelen, precies dezelfde opzet als vorig jaar... alleen wat minder deelnemers. (Toen deden er 800 mee aan de 1e ronde, 400 aan tweede en mochten er max. 205 geselecteerd worden - Nu zijn er 140 deelnemers en 105 plaatsen. Helaas zegt dat niks over je kans ).
Overigens heb ik ook veel Letteren-motivatie gebruikt. Ik heb wel in de thuiszorg en met autistische kinderen gewerkt, maar dat is dan ook verder alles wat medische achtergrond had. Maarach , ik ga nu gewoon nóg beter m'n best doen...

Oja, misschien nog iets over de toetsen (als dat iig hetzelfde is als in Rotterdam - ze lijken het een beetje gekopieerd te hebben ). Je kreeg (en krijgt dus) 5 toetsen: HIV (algemeen, meerkeuze, geen idee meer hoe dat precies was), rekenen aan AIDS (was logisch redeneren, ging bijvoorbeeld om hoe beinvloedt het ene medicijn de opname van het andere enz.), PubMed (dingen opzoeken in een database en dan je resultaten opschrijven, was wel lastig vond ik), filosofie (dat was gewoon een luistertoets Nederlands waarin een college filosofie werd gegeven, vond ik vrij makkelijk) en Anatomie (we moesten -dacht ik- rontgenfoto's beoordelen, ruimtelijk inzicht dus). Al met al dacht ik dat het wel redelijk ging, maar ik had dus echt net een paar tienden te weinig . Maak tijdens de colleges die je krijgt vooral veel aantekeningen, je kan ook literatuur opzoeken en dat mag je allemaal meenemen. Rekenmachine/binas kunnen ook handig zijn. (Nu maar hopen dat het helpt )

edit: jij zat bij mij op school!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Decentrale selectie geneeskunde 2009/2010
Ghislaine91
26 14-11-2009 14:52
Studeren Decentrale selectie Mondzorgkunde Nijmegen
crazydutch1989
0 09-10-2009 10:24
Studeren Decentrale selectie Geneeskunde 2009
WR
240 23-08-2009 03:10
Wegwijzen & Voorstellen Zin en onzin decentrale selectie
Marco Egas
0 09-08-2009 14:16
Studeren Decentrale selectie in Nijmegen
Marco Egas
0 23-07-2009 15:14
Algemene schoolzaken Decentrale selectie bij loting-studies
Roos
11 15-11-2002 13:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.