Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2006, 08:57
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-10-2006 @ 09:01 :
nee, maar dat is dus normaal
Vmbo'ers merken dat veel vwo'ers niet goed met hun gesprekken kunnen meepraten, en concluderen dat vwo'ers niet sociaal vaardig zijn. Vwo'ers merken dat veel vmbo'ers niet goed met hún gesprekken kunnen meepraten, en concluderen dat vmbo'ers niet sociaal vaardig zijn. In feite is het natuurlijk zo dat de gespreksonderwerpen en de manier van praten gewoon verschillen. Als je elkaar eenmaal een maandje kent merk je daar niets meer van, maar omdat de eerste paar gesprekken niet vlotten nemen niet veel mensen de moeite om dat uit te proberen.

Tsss dat is dus helemaal niet zo! ik bedoelde dat als iemand raar of anders gedraagt dat dat al een goede reden is voor sommige mensen om iemand te gaan pesten. plus het feit dat nerds bijna nooit iets gevats terug zeggen of agressief reageren maakt het goede pest objecten.

Mag ik daar even aan toe voegen dat ik '' nerds '' helemaal niet meer pest omdat zij toch soms ook wel aardige mensen zijn.
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2006, 09:11
Verwijderd
dat is zeker wel zo

let wel, ik gebruik woorden als 'de meeste' en 'vaak'. Het gaat dus niet altijd voor iedereen op. Ik had toen ik in 5vwo zat zelf een vriendje dat mbo deed, dus voor mij gold het toen niet maar juist daardoor heb ik toen wel zowel de kant van de vwo'ers als de kant van de (v)mbo'ers gezien.

Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 09:15.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 15:01
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Woef schreef op 14-10-2006 @ 09:57 :
Tsss dat is dus helemaal niet zo! ik bedoelde dat als iemand raar of anders gedraagt dat dat al een goede reden is voor sommige mensen om iemand te gaan pesten. plus het feit dat nerds bijna nooit iets gevats terug zeggen of agressief reageren maakt het goede pest objecten.

Mag ik daar even aan toe voegen dat ik '' nerds '' helemaal niet meer pest omdat zij toch soms ook wel aardige mensen zijn.
Waarom zouden zij aandacht moeten hebben voor wat jij zegt? En agressie is trouwens juist een emotie die veel voorkomt bij mensen die verbaal niet sterk zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 19:38
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Lotte schreef op 14-10-2006 @ 16:01 :
Waarom zouden zij aandacht moeten hebben voor wat jij zegt? En agressie is trouwens juist een emotie die veel voorkomt bij mensen die verbaal niet sterk zijn.
Bullshit ik weet niet waarop je dat basseerd maar dat slaat eigenlijk nergens op
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 10:43
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Woef schreef op 14-10-2006 @ 20:38 :
Bullshit ik weet niet waarop je dat basseerd maar dat slaat eigenlijk nergens op
Nee hoor, ze heeft gelijk. Mensen worden vaak agressief omdat ze niet meer weten wat ze moeten zeggen.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 10:59
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
DAT SLAAT NERGENS OP GOVERDOMME!!!!


zonder gekheid eigenlijk zit daar wel een kern van waarheid in als je iemand met een hele gevatte opmerking beledigt en hij weet niks terug te zeggen dan om zijn cool te bewaren kan hij soms wel agressief reageren
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 15:34
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
sed489 schreef op 13-10-2006 @ 00:14 :
zeg weet je zeker dat je gymnasium doet? als je ook zo reageerd op mensen die je nerd noemen zal het vast grappig worden dan
Citaat:
Foodlover schreef op 13-10-2006 @ 15:17 :
Jij bent iig geen nerd: reageert schrijf je nog altijd met een t
----

In dat geval is de TS ook geen nerd. Slotje?

Citaat:
Wombat2 schreef op 07-10-2006 @ 20:28 :
Ik zit op tweetalig gymnasium en wordt vaak nerd genoemd.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 17:21
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 16-10-2006 @ 16:34 :
----

In dat geval is de TS ook geen nerd. Slotje?
Huh? wordt mijn vraag niet serieus genomen? Ik kan toch ook wel eens een foutje maken, of ben ik dan oppeens geen gymnasium leerling meer ofzo...? oh ja, dit ging niet over mij:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Foodlover schreef op 13-10-2006 @ 15:17 :
Jij bent iig geen nerd: reageert schrijf je nog altijd met een t
--------------------------------------------------------------------------------


"In dat geval is de TS ook geen nerd. Slotje? "

*zucht*... Dat probeer ik dus de hele tijd te zeggen: ik ben geen nerd...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 17:37
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 16-10-2006 @ 18:21 :
Huh? wordt mijn vraag niet serieus genomen? Ik kan toch ook wel eens een foutje maken, of ben ik dan oppeens geen gymnasium leerling meer ofzo...? oh ja, dit ging niet over mij:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Foodlover schreef op 13-10-2006 @ 15:17 :
Jij bent iig geen nerd: reageert schrijf je nog altijd met een t
--------------------------------------------------------------------------------


"In dat geval is de TS ook geen nerd. Slotje? "

*zucht*... Dat probeer ik dus de hele tijd te zeggen: ik ben geen nerd...
Dat is echt zon serieuse nerd reactie, hoe typish
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 17:45
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
Woef schreef op 16-10-2006 @ 18:37 :
Dat is echt zon serieuse nerd reactie, hoe typish
verklaar u nader
haha
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 17:49
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 16-10-2006 @ 18:45 :
verklaar u nader
haha
Gewoon de serieusheid waarmee je reageert Nerds hebben vaak ook totaal geen gevoel voor humor en zijn veels te serieus
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 18:55
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Woef schreef op 16-10-2006 @ 18:49 :
Gewoon de serieusheid waarmee je reageert Nerds hebben vaak ook totaal geen gevoel voor humor en zijn veels te serieus
Daar heb je wel een beetje gelijk in. TS, je moet begrijpen dat mensen niet altijd maar bloedserieus zijn, het leven moet ook leuk blijven...

Blaatkop maakte een grapje, hij gebruikte niet voor niets de -smiley.

Overigens ben jij wel weer een beetje het tegenovergestelde woef, goed Nederlands praten is écht niet zo moeilijk.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 18:57
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 16-10-2006 @ 19:55 :
Daar heb je wel een beetje gelijk in. TS, je moet begrijpen dat mensen niet altijd maar bloedserieus zijn, het leven moet ook leuk blijven...

Blaatkop maakte een grapje, hij gebruikte niet voor niets de -smiley.

Overigens ben jij wel weer een beetje het tegenovergestelde woef, goed Nederlands praten is écht niet zo moeilijk.

Ik kan ook best nerdig zijn als ik wil hoor maar soms type ik sneller dan ik denk en komt het er niet zo goed uit
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 18:59
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Woef schreef op 16-10-2006 @ 19:57 :
Ik kan ook best nerdig zijn als ik wil hoor maar soms type ik sneller dan ik denk en komt het er niet zo goed uit
Om goed te typen hoef je niet nerd te zijn hoor.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 19:02
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 16-10-2006 @ 19:59 :
Om goed te typen hoef je niet nerd te zijn hoor.
ja ok
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 19:16
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 16-10-2006 @ 19:59 :
Om goed te typen hoef je niet nerd te zijn hoor.
wanneer je correct typt wil dat niet betekenen dat je een nerd bent.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 20:10
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
[QUOTE]Woef schreef op 16-10-2006 @ 18:49 :
Gewoon de serieusheid waarmee je reageert Nerds hebben vaak ook totaal geen gevoel voor humor en zijn veels te serieus [/QUO

Wrm vraagt ie dan om een slotje?
Volgens mij zitten er alleen maar domme mensen op dit forum, iig mensen met vooroordelen. Again: jullie kennen mij niet en mijn klas ook niet, je kan dus sowieso niet oordelen, want jullie/jou oordelen kloppen dus ook niet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 20:12
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
[QUOTE]Wombat2 schreef op 16-10-2006 @ 21:10 :
Citaat:
Woef schreef op 16-10-2006 @ 18:49 :
Gewoon de serieusheid waarmee je reageert Nerds hebben vaak ook totaal geen gevoel voor humor en zijn veels te serieus [/QUO

Wrm vraagt ie dan om een slotje?
Volgens mij zitten er alleen maar domme mensen op dit forum, iig mensen met vooroordelen. Again: jullie kennen mij niet en mijn klas ook niet, je kan dus sowieso niet oordelen, want jullie/jou oordelen kloppen dus ook niet.
Vraag alleen maar wat ik dus terug kan zeggen tegen de mensen die mij nerd noemen, maar blijkbaar zijn jullie die mensen zelf. Erg dom dus, want het enige wat jullie over me weten is dat ik ttg doe en wombat2 heet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 20:19
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
met vooroordelen bedoel ik dus 'geen gevoel voor humor en veels te serieus'. Ik neem dit idd serieus want ik wordt naar mijn gevoel gepest. Tot nu toe negeer ik het gewoon. Geen gevoel voor humor: intelligente mensen hebben júist meer gevoel voor humor. We zijn dit jaar (net zo als de vorige jaren) dé probleemklas van school. Dat komt doordat de kinderen in onze klas bijna allemaal hoogbegaafd zijn, geen flikker hoeven uit te voeren en alleen maar lol trapen, including me. Ben niet trots op 'dé probleemklas van dit jaar', maar wil jullie toch ff duidelijk maken dat wij/ ik niet geen gevoel voor humor heb en veels te serieus ben. Amen..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 20:34
havana
Avatar van havana
havana is offline
Wombat2 jij bent echt een nerd
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 21:51
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 16-10-2006 @ 21:10 :
Wrm vraagt ie dan om een slotje?
Volgens mij zitten er alleen maar domme mensen op dit forum, iig mensen met vooroordelen. Again: jullie kennen mij niet en mijn klas ook niet, je kan dus sowieso niet oordelen, want jullie/jou oordelen kloppen dus ook niet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 21:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wombat, als je zo ontzettend zeker weet dat je geen nerd bent, waarom boeit het je dan nog wat iemand van je zegt? Mensen kunnen zoveel zeggen. Door constant de gebeten hond te spelen lok je het 'pesten' gewoon uit. Ik heb dat op school ook zo vaak gezien. Pesters willen juist zo'n reactie, zie dat nou eens in.
Wat jij moet doen is gewoon stoppen met het vervelend vinden dat ze je nerd noemen. Laat ze lekker gaan. NEGEREN. Het is in dit topic al vaker gezegd. En waarom is het vaker gezegd? Omdat het werkt.
Het is dat of een paar klappen uitdelen zodat mensen weten dat ze niet met je moeten fukken. Maar aan je posts te zien zal die laatste optie niet bij jou werken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 22:00
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 16-10-2006 @ 20:16 :
wanneer je correct typt wil dat niet betekenen dat je een nerd bent.
Dat zeg ik toch, omfg luister naar wat ik zeg.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 22:03
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 16-10-2006 @ 22:51 :
Edit:

Ik zal nog een serieuze reactie geven. Ik heb ook gymnasium gedaan en bij elke jaarovergang wilde ik eigenlijk zelf stiekem naar het Atheneum, ik heb het hier ook over gehad met mijn ouders. Ze dwongen me niet om op het gym te blijven, maar gaven me toch het dringende advies om niet te switchen, elk jaar heb ik hun advies opgevolgd . Ik had zelf ook wel het probleem dat IK op het gymnasium zat, maar gewoon liever op het ath wilde zitten, misschien niet echt exact jouw probleem, maar de gedachten kunnen best eens overeenkomen. Achteraf ben ik blij dat ik het afgerond heb. Mijn inziens kun je het beste de dingen negeren, in mijn eigen geval had ik altijd wel een subtiel woordje klaar, maar daar moet je ook de persoon voor zijn en niet iedereen kan dit doen, om dit tegen te gaan. Negeren en afmaken die handel.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 22:05
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
NEGEREN.

Met de klemtoon op de e dus.

Het is duidelijk. Slotje enzo.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 22:47
Verwijderd
[QUOTE]Wombat2 schreef op 16-10-2006 @ 21:10 :
Citaat:
Woef schreef op 16-10-2006 @ 18:49 :
Gewoon de serieusheid waarmee je reageert Nerds hebben vaak ook totaal geen gevoel voor humor en zijn veels te serieus [/QUO

Wrm vraagt ie dan om een slotje?
Volgens mij zitten er alleen maar domme mensen op dit forum, iig mensen met vooroordelen. Again: jullie kennen mij niet en mijn klas ook niet, je kan dus sowieso niet oordelen, want jullie/jou oordelen kloppen dus ook niet.
Hahaha. Als we jouw logica volgen: Jij beoordeelt 'ons' zonder ons te kennen, je zegt namelijk dat we dom zijn. Dat betekent dus dat jij ook dom bent.

Nou ja, gefeliciteerd, ben je tenminste geen nerd. Alhoewel, er zijn nog best veel domme nerds...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 00:45
maartinho
maartinho is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-10-2006 @ 15:23 :
Intelligente mensen hebben vaak een emotioneel zware jeugd, voor zover ik weet, dus het hoort er gewoon bij. Het is zwaar, maar je krijgt er wel een mooi karakter van. Elke nerd wil later toch een cynisch genie worden?
Werkelijk intelligente mensen hebben het heel hun leven emotioneel zwaar.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 00:57
maartinho
maartinho is offline
Citaat:
Woef schreef op 16-10-2006 @ 18:49 :
Gewoon de serieusheid waarmee je reageert Nerds hebben vaak ook totaal geen gevoel voor humor en zijn veels te serieus
Volgens mij gaan de grapjes van de nerds jou gewoon boven de pet. :-p

Gevoel voor humor is niet een categorie. Ik vind Bert Visscher echt een waardeloze caberetier, andere mensen vinden hem geweldig. Andersom vind ik bijvoorbeeld Borat / Ali G geniaal, of Hans Teeuwens Bootsjunge, maar ik ken mensen die daar weer niets aan vinden. Zo hebben vrouwen en mannen doorgaans ook een beetje verschillende gevoelens voor humor, Duitsers en Engelsen ook, en 'slimme' en 'domme' mensen dus ook.

Een vriend van mij (bijna afgestudeerd bioloog) zegt dat ie altijd moeite heeft met de grapjes die gemaakt worden bij zijn familie thuis (allemaal zeeuwen zonder opleiding); hij snapt de grapjes wel, sterker nog ze komen ook in hemzelf op, maar hij vindt ze te makkelijk, te simpel om te maken. Dus maakt ie een wat subtielere grap, en die wordt door de familie weer niet begrepen. Die zien hem dus als humorloos, terwijl je onwijs met hem kan lachen.

Het is wel typisch iets voor een nerds om op een opmerking als deze te reageren met een kleine analyse van het fenomeen humor in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Wombat2 schreef op 16-10-2006 @ 21:19 :
(...) intelligente mensen hebben júist meer gevoel voor humor. We zijn dit jaar (net zo als de vorige jaren) dé probleemklas van school. (...)
Does not compute.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Wombat2 schreef op 16-10-2006 @ 21:19 :
met vooroordelen bedoel ik dus 'geen gevoel voor humor en veels te serieus'. Ik neem dit idd serieus want ik wordt naar mijn gevoel gepest. Tot nu toe negeer ik het gewoon. Geen gevoel voor humor: intelligente mensen hebben júist meer gevoel voor humor. We zijn dit jaar (net zo als de vorige jaren) dé probleemklas van school. Dat komt doordat de kinderen in onze klas bijna allemaal hoogbegaafd zijn, geen flikker hoeven uit te voeren en alleen maar lol trapen, including me. Ben niet trots op 'dé probleemklas van dit jaar', maar wil jullie toch ff duidelijk maken dat wij/ ik niet geen gevoel voor humor heb en veels te serieus ben. Amen..
Och, je bent helemaal geen nerd. Nerds maken geen d/dt fouten.

En wat je tegen degenen kunt zeggen die jou een nerdje noemen? "Bek houwe, anders verbouw ik 'm effe voor je eh".

Zo, antwoord op de openingspost is gegeven. ;x
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 09:28
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 17-10-2006 @ 09:25 :
Och, je bent helemaal geen nerd. Nerds maken geen d/dt fouten.

En wat je tegen degenen kunt zeggen die jou een nerdje noemen? "Bek houwe, anders verbouw ik 'm effe voor je eh".

Zo, antwoord op de openingspost is gegeven. ;x
Niet mijn grapjes stelen

Oja: "Be nice to the loners and nerds at school... you'll be working for them in the future!"

Laatst gewijzigd op 17-10-2006 om 09:53.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Blaatkop schreef op 17-10-2006 @ 10:28 :
Niet mijn grapjes stelen

Oja: "Be nice to the loners and nerds at school... you'll be working for them in the future!"
Tis de eerste keer dat ik je zie posten!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 11:35
Blaatkop
Blaatkop is offline
Dat is heel goed mogelijk, in dat geval mag je mijn grapjes stelen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:02
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
jezus wombat lighten up! als je echt gepest word gewoon terug bekken en als het moet diegene gewoon voor zn kanus slaan!
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:21
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Luister maar niet naar woef wombatje, anders heb je straks het hele vmbo achter je aan, aangezien die mensen de neiging hebben het niet alleen af te kunnen.

Gewoon negeren, je wordt anders doodgewoon het ziekenhuis in geslagen hoor.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:22
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 17-10-2006 @ 20:21 :
Luister maar niet naar woef wombatje, anders heb je straks het hele vmbo achter je aan, aangezien die mensen de neiging hebben het niet alleen af te kunnen.

Gewoon negeren, je wordt anders doodgewoon het ziekenhuis in geslagen hoor.
Vooroordelen! ik had toch wel wat beter verwacht van het vwo!!!
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:26
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Geen vooroordelen, ik zit al 4 1/6e jaar bij vmbo'ers op school, dus ik weet echt wel hoe dat soort conflicten verlopen.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:27
Foodlover
Foodlover is offline
Citaat:
Wombat2 jij bent echt een nerd
Havana jij bent echt een biatch
__________________
I LOVE FOOD
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Laten we het gezellig houden.

Als er geen nuttige bijdragen meer komen, ga ik dit topic sluiten.
__________________
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 09:31
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 17-10-2006 @ 20:26 :
Geen vooroordelen, ik zit al 4 1/6e jaar bij vmbo'ers op school, dus ik weet echt wel hoe dat soort conflicten verlopen.
nou dan ken je mij zowiezo niet

als ik ruzie met iemand heb ga ik altijd in mijn eentje naar diegene toe zo van wat moet je nou? alleen als diegene waarmee ik ruzie heb ook mensen bij zich heeft dan is het toch niet meer dan logisch dat ik ook mensen erbij haal

Net als het vwo zijn er zelf NERDS op het vmbo, mensen die rustig voor 1 uur les op school komen en in de pauze in het lokaal blijven
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 10:31
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
OMFG. Woef, sorry, maar jij bent echt té grappig. (en nee, niet op een positieve manier)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 14:42
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Woef schreef op 18-10-2006 @ 10:31 :
nou dan ken je mij zowiezo niet

als ik ruzie met iemand heb ga ik altijd in mijn eentje naar diegene toe zo van wat moet je nou? alleen als diegene waarmee ik ruzie heb ook mensen bij zich heeft dan is het toch niet meer dan logisch dat ik ook mensen erbij haal

Net als het vwo zijn er zelf NERDS op het vmbo, mensen die rustig voor 1 uur les op school komen en in de pauze in het lokaal blijven
Ik ken jou ook niet, laten we dat vooral zo houden.

Het is een advies voor Wombat, niet voor jou. Ik zeg alleen dat als hij zelf brutaal gaat doen, slaan etc hij dikke kans heeft om zelf minstens zo hard geslagen te worden, en in de meeste gevallen komt er een grote groep bij.

En nee het is niet logisch dat jij er ook meer mensen bij haalt, als je echt stoer bent kan je het in je eentje oplossen.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 14:48
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 18-10-2006 @ 15:42 :
Ik ken jou ook niet, laten we dat vooral zo houden.

Het is een advies voor Wombat, niet voor jou. Ik zeg alleen dat als hij zelf brutaal gaat doen, slaan etc hij dikke kans heeft om zelf minstens zo hard geslagen te worden, en in de meeste gevallen komt er een grote groep bij.

En nee het is niet logisch dat jij er ook meer mensen bij haalt, als je echt stoer bent kan je het in je eentje oplossen.
dat is dan teminste een ding waar we het over eens zijn

Advies? het was gewoon een beetje zeiken over het vmbo dat ze niemand alleen aan kunnen en dat hij als hij niks terug zegt in het ziekenhuis geslagen word

Trouwens ik ben stoer genoeg om mijn eigen ruzies op te lossen maar als een hele groep je in mekaar wild slaan dan moet je wel heel '' stoer '' zijn om er in je eentje op in te gaan


ontopic -

wombat ik zeg aleen dat door soms wat agressief te gedragen je die pesters vaak wel kunt afschrikken.. als ze iemand gaan pesten dan verwachten ze niet dat hij wat terug zegt en schrikken vaak als ze dat wel doen. maar dan heb je wel de kans dat je zon eppo hebt die je dan wel slaat, maar dan ben je teminste voor jezelf opgekomen en dat telt toch ook best wel!
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 23:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
"They hate you when you're clever
and they despise a fool"
-John Lennon ('Working class hero')

Oftewel: je kunt het toch nooit goed doen. Je kunt maar beter je er gewoon niets van aantrekken. Ik weet dat dat moeilijk is, maar ja... Je hoeft er ook niet prat op te gaan dat je zo weinig aan school doet, want dat is echt niet stoer.

Desnoods zeg je tegen die mensen: "Pff... over een paar jaar heb ik een topfunctie en betaal ik mee aan jullie uitkeringen."
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 00:01
Verwijderd
Ik zou dat niet kunnen zeggen, taalwetenschap en topfuncties gaan niet echt samen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 00:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 20-10-2006 @ 01:01 :
Ik zou dat niet kunnen zeggen, taalwetenschap en topfuncties gaan niet echt samen.
Bijzonder hoogleraar aan Harvard University betaalt heel goed, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 00:20
Verwijderd
Helaas, zo briljant ben ik niet.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 02:21
n.
n. is offline
Ik heb dat soort opmerkingen ook meegemaakt.. Beste manier is om je er nix van aan te trekken. Weet dat t moeilijk is om t te negeren... Ik zelf lachte ze altijd gewoon uit tbh Maar dat gebeurde gewoon spontaan, omdat ik het zo grappig vond dat ze zulke poep konden praten en het zelf ook nog eens geloofden

Je moet niet proberen dat soort mensen te veranderen, dat lukt toch niet... Je moet blij zijn met het feit dat je goed kan leren (slim bent) en daaruit zelfvertrouwen halen om jezelf te zijn en blij te zijn met wie je bent

Want het boeit uiteindelijk niet wat andere mensen van je vinden, als je maar blij bent met jezelf
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 06:46
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-10-2006 @ 00:49 :
Desnoods zeg je tegen die mensen: "Pff... over een paar jaar heb ik een topfunctie en betaal ik mee aan jullie uitkeringen."
Dan moet je dat natuurlijk wel kunnen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 12:04
LB06
LB06 is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2006 @ 07:46 :
Dan moet je dat natuurlijk wel kunnen zeggen.
"Nerds" krijgen vaak niet eens een topfunctie. Met intelligentie en inzet kom je een heel eind, maar om echt de top te bereiken is ook een berg socialisatievermogen oid nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Beauty & de nerd
*oma*
49 07-05-2009 14:27
Lifestyle Nerds
Pan Am
199 03-02-2005 22:11
Lifestyle Being a Nerd.. boeiend of niet?
Skyrise
88 31-08-2004 17:51
Algemene schoolzaken wanneer is iemand nou een "nerd(in)"?
bloemkool
80 07-11-2003 13:27
Verhalen & Gedichten De Nerderige Zak
Just Johan
3 21-07-2003 23:20
Lifestyle Nerds
Verwijderd
191 11-06-2003 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.