Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 20:54
Verwijderd
Stel je eens ff voor, dit is niet echt een leuke topic ofzo maar ik was gewoon benieuwd, je hebt dus een vriend of vriendin. En die persoon die zou door een ongeluk overlijden. Natuurlijk zou je daar superveel verdriet van hebben, maar zou jij ooit na een aantal jaar, als je het verdriet hebt verwerkt, een nieuwe vriend/vriendin nemen..... of zou je dat niet aankunnen????


ikzelf zou waarschijnlijk als mijn relatie met stefan zo zou eindigen, geen andere jongen meer kunnen hebben. bang om het nogmaals mee te maken en ik zou me schuldig tegenover stefan voelen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 20:57
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
Stel je eens ff voor, dit is niet echt een leuke topic ofzo maar ik was gewoon benieuwd, je hebt dus een vriend of vriendin. En die persoon die zou door een ongeluk overlijden. Natuurlijk zou je daar superveel verdriet van hebben, maar zou jij ooit na een aantal jaar, als je het verdriet hebt verwerkt, een nieuwe vriend/vriendin nemen..... of zou je dat niet aankunnen????


ikzelf zou waarschijnlijk als mijn relatie met stefan zo zou eindigen, geen andere jongen meer kunnen hebben. bang om het nogmaals mee te maken en ik zou me schuldig tegenover stefan voelen....
Ik zou flinke tijd kapot zijn, kwestie van maanden, jaren misschien. Ik zou het rustig aandoen, veel schrijven, het een plekje proberen te geven.

Als ik dan weer ruimte heb om liefde te geven, verliefd te worden zou ik me niet schuldig voelen: ik weet zeker dat mijn vriend zou willen dat ik gelukkig zou worden/blijven.

Andersom ook. Echt van iemand houden is het beste voor iemand willen
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:50
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
ja ik weet ook zeker dat mijn vriendje me dat gunt!

ik zou het me echt niet kunnen voorstellen dat ie er dan opeens niet meer is !
ik zou er echt helemaal kapot van zijn maanden/ jarenlang.

ook zo ik denk ik wel contact houden met zijn familie enzo anders is het moeilijk verwerken, maar je kan het nu niet zo hoppa zeggen, want het is voor iemand die het nie meegemaakt heeft moeilijk te zeggen

dikke kus my baby

p.s-> akelige topic hoor
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 23:13
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik zou er erg van aangeslagen zijn en zal waarschijnlijk ook een gruwelijk lang tijd (een paar jaar) geen vriendin willen, maar mijn vriendin zou willen dat ik verder ging en dan zou ik dus wel weer op zoek gaan.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:28
Verwijderd
Ik weet het eigenlijk niet...

Ik zit hier flink door in dubio, en mijn vriend vindt het niet leuk dat ik dit allemaal zeg, dat doet hem pijn, en we hebben er al een gesprek over gehad enzo, maar dat lag net weer iets anders... Maar anyway..

Als mijn vriend plotseling dood zou zijn...

Ik zou gek worden, letterlijk. En ik kan de eerste weken niet stoppen met janken en de hele tijd aan hem denken... (ik jank zegmaar altijd als ik aan hem denk wanneer ik me kutvoel) Dan hoef ik die foto maar te zien..
Ik kan me geen leven voorstellen zonder hem..

Hij is de eerste met wie ik deze band heb, de eerste van wie ik zooo verdomde zielsveel van houd. Ik wil hem niet meer kwijt, en als ie dood zou gaan, kan ik niet meer verder.
Het klinkt heel dramatisch, maar ik ben daar niet sterk genoeg voor.

Ik zou er waarschijnlijk nooit overheen komen, niet meer echt vrolijk kunnen zijn, nooit meer verliefd kunnen worden op een ander, dus zonder "liefde" leven, en dan hoeft het voor mij niet meer. Ik heb sowieso al het idee dat ik op niemand anders verliefd kan worden, omdat niemand "beter" is dan hij (voor mij).

Maargoed, als ik dan dus 'verder' zou gaan, zou ik alleen maar dood-ongelukkig zijn.. En voor mij is de keuze dan snel gemaakt...

Ik zou me eerst doodjanken, daarna ga ik me helemaal lam zuipen (met alle gevolgen van dien) en op een gegeven moment zal ik 'helder' tot de conclusie komen dat het voor mij allemaal geen zin meer heeft...

Ik kan gewoon echt niet zonder hem.. Niet op die manier in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:31
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
K weet het niet, kzou zeker binnen een jaar geen willen denk k, maar k zou me er proberen erover heen te zetten, en dan denk k toch proberen een nieuwe vriendin te zoeken..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:33
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Citaat:
Choke schreef:
Kzou haar in ieder geval nooit meer vergeten
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:34
DJken
Avatar van DJken
DJken is offline
I can't life without here...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:38
Verwijderd
Citaat:
DJken schreef:
I can't life without here...
Nee dat gevoel heb ik ook bij mijn vriend
Het heeft voor mij dan allemaal geen nut meer...

En ik denk dat hij had gewild dat ik gelukkig zou worden, maar als dat voor mij al niet meer gaat lukken... Zeker als ie op DIE manier bij me wordt weggehaald...
Jah.. kweet het dan ook niet meer hoor..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:58
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
DJken schreef:
I can't life without here...
In een geval als wat nou geschetst word, zal je wel moeten. Stel dat ik zou sterven plotseling, het enige wat ik dan zou willen is dat mijn vriend doorgaat en gelukkig probeert te worden. Ik zou het niet willen dat hij jarenlang blijft kniezen.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:18
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Er komt altijd weer een nieuwe liefde...
ik heb geen vriend of vriendin, misschien kan ik het me niet voorstellen
toch wil ik ff meedoen aan het topic

ik zou hopen mijn rationaliteit te kunnen behouden
eerst zou ik me denk ik stukzuipen
dan zou ik aan de wiet gaan
en misschien na een half jaar zou ik het verwerken
en verder gaan
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:19
Verwijderd
Moet ik niet aan denken
Denk idd dat ik er echt heel lang mee zit, en dan kan ze nog zo graag gewild hebben dat ik doorleef, maar toch. Als je relatie zo zou eindigen, en dan een nieuwe relatie aangaat, met iemand waar ik zeker niet zoveel van hou als m'n huidige vriendin, voelt het denk ik toch een soort aan als vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:39
Piccola
Piccola is offline
Moeilijke vraag. En inderdaad een vervelend onderwerp!

Ik zou sowieso de eerste maanden (langer?) geen leven meer hebben. Ik zou alleen maar janken, janken en janken! Je kan me dan echt opvegen! Ik zou de eerste jaren ook geen behoefte hebben aan een nieuwe vriend. En het zal heel lang duren voordat ik wel weer iets met een ander wil en kan beginnen. Maar ik denk dat ik het uiteindelijk wel zou kunnen. Als ik het verdriet en gemis een plaats heb kunnen geven enzo... Dan kan ik wel weer van een ander houden. Maar niemand is zo als mijn vriend, niemand kan hem vervangen en ik zal hem ook nooit vergeten!!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:55
mar87
mar87 is offline
Ik denk dat ik compleet zou instorten, en maanden/jaren de tijd nodig heb om het te verwerken. En als het dan zover is, dat ik dan wel weer verliefd zou kunnen worden, vooral omdat ik weet dat mijn vriend het wel zo zou willen en niet dat ik alleen zielig door het leven zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 12:16
chanel
chanel is offline
Laat ik het zo zeggen, je leeft maar EEN keer, en als ik wist dat ik zou overlijden, zou ik écht willen dat hij verder ging met zijn leven, ook omdat ik weet hoe geweldig t m lijkt om n kleine te krijgen en zo, dat zou ik m dan echt niet OOK willen ontnemen, als ie mij al kwijt is. En ik weet toch wel zeker dat hij dan nog gelukkig kan worden, en mij nooit zal vergeten,
het is wel een nare gedachte dat ik overlijd of hij, maar zo zie ik t

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:17
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik weet het eigenlijk niet...

Ik zit hier flink door in dubio, en mijn vriend vindt het niet leuk dat ik dit allemaal zeg, dat doet hem pijn, en we hebben er al een gesprek over gehad enzo, maar dat lag net weer iets anders... Maar anyway..

Als mijn vriend plotseling dood zou zijn...

Ik zou gek worden, letterlijk. En ik kan de eerste weken niet stoppen met janken en de hele tijd aan hem denken... (ik jank zegmaar altijd als ik aan hem denk wanneer ik me kutvoel) Dan hoef ik die foto maar te zien..
Ik kan me geen leven voorstellen zonder hem..

Hij is de eerste met wie ik deze band heb, de eerste van wie ik zooo verdomde zielsveel van houd. Ik wil hem niet meer kwijt, en als ie dood zou gaan, kan ik niet meer verder.
Het klinkt heel dramatisch, maar ik ben daar niet sterk genoeg voor.

Ik zou er waarschijnlijk nooit overheen komen, niet meer echt vrolijk kunnen zijn, nooit meer verliefd kunnen worden op een ander, dus zonder "liefde" leven, en dan hoeft het voor mij niet meer. Ik heb sowieso al het idee dat ik op niemand anders verliefd kan worden, omdat niemand "beter" is dan hij (voor mij).

Maargoed, als ik dan dus 'verder' zou gaan, zou ik alleen maar dood-ongelukkig zijn.. En voor mij is de keuze dan snel gemaakt...

Ik zou me eerst doodjanken, daarna ga ik me helemaal lam zuipen (met alle gevolgen van dien) en op een gegeven moment zal ik 'helder' tot de conclusie komen dat het voor mij allemaal geen zin meer heeft...

Ik kan gewoon echt niet zonder hem.. Niet op die manier in ieder geval

hier kan ik mezelf in herkennen......
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:28
Verwijderd
Ik zou het wel doen. Het is in principe hetzelfde als wanneer een relatie uitgaat, maar nu moet je ook nog de dood van je partner, iemand waar je fysiek en mentaal heel dichtbij stond verwerken. Ik heb dat gelukkig nog niet meegemaakt en ik kan mijn reactie dan ook niet voorspellen. Volgens mij duurt ghet gewoon heel lang eroverheen te komen en dat kan dan goed een paar jaar duren ja, want het raakt je natuurlijk dubbel in het kwadraat. Uiteindelijk zal het wel kunnen hoor. Ik zie niet in waarom de mijn partner als ze dood gaat niet opgevolgd zou kunnen worden door een ander en als het gewoon uitgaat wel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:44
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Ik zou het wel doen. Het is in principe hetzelfde als wanneer een relatie uitgaat...Ik zie niet in waarom mijn partner als ze dood gaat niet opgevolgd zou kunnen worden door een ander en als het gewoon uitgaat wel.
Precies...tis je eigen leven en als je goede herinneringen aan iemand hebt betekent dat niet dat die door een nieuwe relatie gelijk worden weggevaagd; je krijgt er alleen nieuwe (leuke) herinneringen bij...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-04-2002, 16:34
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
als dat nu... heel snel zou gebeuren, ik zou echt helemaal flippen, dat meen ik ik ben hartstikke gek op hem, en hou echt superveel van deze jongen! de eerstkomende tijd zou ik ook echtttttttttt geen andere vriend willen, dat zou ik lullig vinden tegenover die overleden vriend, en ook tegenover die nieuwe vriend, omdat ik dan toch keivaak aan die andere jongen zou denken!
ook al zou hij maybe willen dat ik gewoon erder zou gaan, ook in het liefdesopzicht... ik zou het toch niet kunnen
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 11:56
DanTheMan
DanTheMan is offline
je komt er na loop van tijd wel overeen. het scheelt als je al 40 jaar samenbent ofzo dan is je leven gewoon verkloot derdoor natuurlijk. dan ben je zo aan elkaar gewend. maar ik begrijp uit jou verhaal dat het gewoon om een vriend/vriendin gaat en dat is toch anders. die ken je hoogstens een paar jaar en die zal heus nog wel vervangen te kunnen zijn. komt ook omdat je nou nog jong ben natuurlijk. maar goed hopelijk gebeurt die shit natuurlijk niet. laterz
__________________
2 meter bier en gillen van plezier!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 12:50
ECKO*72
ECKO*72 is offline
Dit is best toevallig, ik had het hier gisteravond nog over met vrienden wat zij zouden doen als ze een vriendin hadden en als die zou komen te overlijden. Of dat ze nooit meer iemand anders zouden nemen of wel.
Hun zeiden in ieder geval zou het wel een tijd duren als ze iemand anders zouden nemen.
Ik heb op dit moment een vriendin en als dat nu zou gebeuren zou ik ook helemaal gek worden en zou niet weten ofdat ik nog iets anders ga nemen in de toekomst.
Maar ik ga er natuurlijk vanuit dat dit niet gebeurt.
__________________
eckö unltd
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 13:16
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Nee dank je.

Dit vind ik uberhaupt al een goede reden om levenslangs vrijgezel te blijven. Als je er niet aan begint kun je er ook geen ellende van hebben.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:00
lake bodom
lake bodom is offline
life goes on.. vind ik..
je moet opnieuw van iemand kunnen houden..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:17
Verwijderd
bedankt voor de reacties

ik ben ng niet van gedachte verandert... ik zou nog niet willen leven zonder hem
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou echt geen ander meer willen!!! Mijn vriend is mijn alles, dus ik zou doodgaan van verdriet!! Als ik er TOCH op één of andere manier mee om zou kunnen gaan, en ik zou per ongeluk toch verliefd worden, dan zou dat op een meisje zijn. Een andere jongen zou ik NOOIT willen, een vriendinnetje misschien na een aantal jaren wel, omdat ik weet dat mijn vriend het daarmee toch wel eens zou zijn geweest...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 16:36
Rj's_engeltje
Avatar van Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Ik weet zeker dat ik een hele lange tijd van slag zou zijn. Naja, we hebben het er wel eens over, en hij is daar best wel direct in. Niet dat 'ie denkt aan zelfmoord als ik er niet meer mocht zijn,maar hij heeft heel erg het idee dat 'ie van binnen dood zou gaan als ik er niet meer was.
Ikzelf vind dit nog wel een akelig idee, en toen het weer eens ter sprake kwam, heb ik hem gevraagd, of 'ie dan niet gewoon door wilde leven voor mij. Gewoon, om mij zeg maar in ere te houden. Dat is namelijk wat ik zou doen, ik zou het niet op willen geven, en juist door willen leven voor hem. Hij zou willen dat ik gelukkig was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit sex met goede vriend/vriendin
Onaneim
38 26-03-2007 21:53
Liefde & Relatie Slapen met een gewone vriend/vriendin binnen een relatie?
Vip3r
55 06-07-2006 15:30
Psychologie De moeder vn een goede vriendin is verslaafd..
..Bl0empje..
5 31-03-2005 15:31
Psychologie herkent iemand dit?
AngelEyez
15 11-07-2003 20:28
Psychologie je hebt een vriend
diane
1 15-09-2002 10:20
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.