Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 17:19
Hanne00
Hanne00 is offline
Ik kan dus NIET klaarkomen..
en daar baal ik ook wel extreem van..
als ik mezelf bevredig lukt het niet en 'k ben bang dat ik mijn vriend ga ontgoochelen..

Het is namelijk zo, ik kan wel opgewonden raken etc.. maar als ik dan het gevoel krijg van 'ja nu komt het ' gaan mijn benen schokken en begint het pijn te doen.. dan ben ik té moe en té pijnlijk om verder te gaan..
dus de lust om verder proberen is dat ook gelijk weg..

kan iemand alsjeblieft uitleggen?? tips?? really wanhopig..
THX
zoen Hanne
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
*bespringt en knuffelt* ik begin me steeds minder alleen te voelen! Ik heb exact het zelfde!

Sorry ik kan je niet echt heplen Maar je bent niet alleen. Er is nog iemand die het ook niet kan hier

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:20
carla-tje
carla-tje is offline
1. het kan vrij lang duren eer je klaarkomt, misschien geef je te snel de moed op?

2. het schokken van de benen kan er op duiden dat het orgasme er staat aan te komen... op dat moment kan je clitoris gevoelig worden... stimuleer dan het kapje en het gebied er rond om rechtstreeks contact te vermijden.
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 05-06-2003 @ 17:20:
1. het kan vrij lang duren eer je klaarkomt, misschien geef je te snel de moed op?
geloof me... die moed zakt je in de schoenen als het zoveel pijn doet. Dan maakt het niet uit zoe zachtjes je doet of hoe nat het is. het doet gewoon pijn. het is erg ontmoedigend!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:24
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
*voegt zich toe bij Qimm en Hanne00*

and i hate it..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:27
carla-tje
carla-tje is offline
Meiden, het hoort helemaal geen pijn te doen, zijn jullie niet te wild bezig?? Zachtjes aan!
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:32
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
als t in minderemate gebeurd voel ik t niet

en nou moet je niet denken dat ik eroverheen rag haha...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:33
Vevay
Wat naar voor jullie.
Maar; doet het alleen aan de 'buitenkant' (je clit enzo dus) pijn, of ook aan de binnenkant?
Want in dat laatste geval kun je misschien je g-spott stimuleren.

Maar waarschijnlijk hebben jullie dat ook al geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:59
Hanne00
Hanne00 is offline
Geloof me.. het duurt lang genoeg 30 minuten voor 'k heb opgeeft
dan ben 'k dood op en bezweet..
het is ook helemaal niet prettig meer na 40 minuten..
en dan hoor je mensen die gewoon klaarkomen met de gedachte aan sex of die 6 keer achter elkaar komen.. niet slecht bedoelt hoor! ik gun het jullie
maar dat zit je daar zo.. tja jullie wel.. en ikke niet..
en er omheen stimuleren is zo moeielijk..
vaginaal doe ik het niet, dat is veel te ongevoelig.. en dan schuur je toch nog over je clitoris heen dus als 't komt gaat het ook niet..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:28
carla-tje
carla-tje is offline
Fantaseren jullie er ook bij? Als ik zoals een dooie mier aan mezelf bezig ben, doe ik er ook langer over... pak eens een leuk erotisch-romantisch boek erbij, dat wil ook wel 'ns helpen.
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 05-06-2003 @ 17:27:
Meiden, het hoort helemaal geen pijn te doen, zijn jullie niet te wild bezig?? Zachtjes aan!
Alleg geprobeert, heel zachtjes, harder, heel hard, afwisselen, opbouwen, met handjes, met douchekop, met vriend (en onderdelen van-) en de wildste fantasieen!
Gewoon geen succes. Tis heel frustie :/
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Hanne00 schreef op 05-06-2003 @ 18:19:
Ik kan dus NIET klaarkomen..
en daar baal ik ook wel extreem van..
als ik mezelf bevredig lukt het niet en 'k ben bang dat ik mijn vriend ga ontgoochelen..

Het is namelijk zo, ik kan wel opgewonden raken etc.. maar als ik dan het gevoel krijg van 'ja nu komt het ' gaan mijn benen schokken en begint het pijn te doen.. dan ben ik té moe en té pijnlijk om verder te gaan..
dus de lust om verder proberen is dat ook gelijk weg..

kan iemand alsjeblieft uitleggen?? tips?? really wanhopig..
THX
zoen Hanne

Je komt dus wel klaar, maar het duurt een split second en erna is het te gevoelig en ben je moe. Dat hebben wij klaarkomers ook, alleen duurt bij ons dat moment veel langer.
Doorgaan nadat het pijn begint te doen heeft dus geen zin, dan is het voorbij. Dan ben je al klaargekomen.

*denkt* ik heb het soms ook wel eens, dat het vanuit het niets supersnel opkomt en ook weer supersnel afzakt. Wat doe ik dan fout? Ehm, dan is ze te gevoelig of ze wordt te direct bovenop haar blote bolletje gepakt. Dan gebeurt het technisch wel, maar het voelt niet lekker. Dat gebeurt ons allemaal wel eens, maar jullie dus altijd.

Poeh, rustig opbouwen, een groter gebied stimuleren. Goed opgewonden zijn, want daardoor is er meer bloed daarbeneden en lukt het makkelijker. Het is niet de bedoeling dan je van 0 naar 100 schiet, je moet eerst in die plateaufase komen, waar het heel lekker aanvoelt en steeds lekkerder wordt, en je al wat miniorgasmetjes hebt van een kwart seconde, die alleen maar de voorbode zijn van het echte orgasme, waar je dan nog niet klaar voor bent ( dan dus niet te hard doorgaan maar juist rustig aan om het weg te laten ebben, want doe je dat niet, gebeurt er niks meer) tot je die laatste grote langzame uitschieter hebt.

Tja, ik kan ook maar een keer, ik zou echt niet weten hoe anderen het vier of vijf keer na elkaar lukt, dan doet het bij mij teveel pijn, en als er wat gebeurt is het heel flauwtjes en kort.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.