Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 10:15
Verwijderd
Ik weet t, er is al n topic over anaal, maar die gaat neit over wat ik te vragen heb. Maar anders sluit je hem maar fb!

Mijn vriend wil dus echt graag een keer anaal...Nu ben ik er nog neit klaar voor, maar toch wil ik ff weten hoe dat is...
Doet het pijn? Is het smerig??voel je er als meisje wel wat van??

Is het echt nodig om een extra dik condoom te gebruiken?..

ik hoop dat iemand (een nuttig) antwoord kan geven!
alvast bedankt, suusjuhhh
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:23
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
In het andere topic staan ook al wel nuttige dingen denk ik...

Maar toch:

Doet het pijn? Zeker in het begin, gebruik veel glijmiddel of spuug en laat je vriend je anus van tevoren oprekken met bijvoorbeeld zijn vingers.

Is het smerig? Nee totaal niet. Tenzij je het doet terwijl je eigenlijk heel nodig moet poepen. Denk ik. Als je dat van tevoren doet en de boel goed schoonmaakt, krijgt je vriend echt geen bruine piemel hoor.

Voel je het er als meisje wel wat van? Ja! Er zitten superveel zenuwuiteinden daar!

Is het nodig om een extra dik condoom te gebruiken? Als jullie het normaal doen met condoom omdat jullie niet zeker van elkaar zijn ivm soa's, dan is een extra dik condoom wel aan te raden. Je hebt speciale anaalcondooms. Je hebt achteraf ook geen sperma dat eruit loopt (en geloof mij, dát is nog viezer dan als het uit je vagina loopt). Maar verders ben ik niet zo thuis in de condooms.

Nog wat tips: Ga niet doorduwen als het écht niet lukt. Zorg dat je ontspannen bent en het ook echt wilt. Zoals ik al eerder zei: laat je vriend je anus wat oprekken, dit is echt nodig!! Glijmiddel is geen must, met spuug lukte het bij ons ook, maar wel handig.

Maar vooral: veel plezier en laat je je ervaringen ook even horen?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:28
Verwijderd
heeel erg bedankt! ik zal nog ff in het andere topic kijken.
ik zit er al een tijd over na te denken.. Ik heb zelf altijd gezegt: Nooit iets afkeuren wat je zelf nooit egdaan hebt...daaarom wil ik het wel een keer proberen, maar ik heb geen id wanneer..
Mijn vriend en ik vrijen altijd zonder condoom, maar ik vraag me af dus of en dan echt geen poep aan zn piemel komt..
dus je kan er als meisje ook van klaarkomen? aangezien ik vaak alleen door aanraken van mn clitoris klaarkom, leek me dit gewoon ongevoelig..

ik zal mn ervaringen wel posten hor

heel erg bedankt!
suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:33
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 18-06-2003 @ 11:28:
Ik heb zelf altijd gezegt: Nooit iets afkeuren wat je zelf nooit egdaan hebt...daaarom wil ik het wel een keer proberen, maar ik heb geen id wanneer..
Inderdaad! Helemaal mee eens! En proberen kan nooit kwaad in dit geval.


Citaat:
Mijn vriend en ik vrijen altijd zonder condoom, maar ik vraag me af dus of en dan echt geen poep aan zn piemel komt..
Nee dat gebeurt niet. Of je zo wel een condoom wilt gebruiken moet je zelf weten. Wij deden het niet.


Citaat:
dus je kan er als meisje ook van klaarkomen? aangezien ik vaak alleen door aanraken van mn clitoris klaarkom, leek me dit gewoon ongevoelig..
Nou... Dat betwijfel ik! Het lijkt me vrij sterk dat je van alleen anaal kan komen. Ik denk dat jij of hij een handje moet helpen door je clitoris te stimuleren.

Nogmaals veel plezier!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:35
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hoi Suusje.

Mijn vriend wil ook al maandenlang een keer anaal en na een spelletje (zie extreemste fantasie-topic) probeerde hij t ook. Ik heb t nooit gewild magoed, ik 'moest' doen wat hij zei (slaafje) en om van t gezeik af te zijn... Hij kwam dus half binnen bij mij (was eerst in mijn vagina geweest dus was vrij nat) maar het deed bij mij best wel veel pijn. Ik heb m er meteen uitgeduwd. Maar voor hem was t wel lekker, hij vond t namelijk veel strakker en zo. Wij vrijen nooit met condoom, dus toen ook niet. Dan is t iets gevoeliger voor mijn vriend volgens mij. Magoed, mijn vriend heeft nu zoiets van "ik wil t echt nog een keer doen en dan helemaal afmaken" (wat ik wou werkte dus averechts). Ik vraag me af of t de volgende keer lekkerder is voor mij, als hij helemaal in me komt, dus ik zal t je laten weten als t zover is

Groetjes Kim.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:43
Verwijderd
thnx!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:11
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ik weet nog wel dat ik me best 'stout' voelde toen ik het voor het eerst deed
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:52
)Vampje(
)Vampje( is offline

Jij moet een eigen show beginnen!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:07
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 18-06-2003 @ 13:52:

Jij moet een eigen show beginnen!

eigen show beginnen
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 01:39
Enfant Terrible
Avatar van Enfant Terrible
Enfant Terrible is offline
eigen show beginnen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 08:51
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 18-06-2003 @ 11:35:
Hoi Suusje.

Mijn vriend wil ook al maandenlang een keer anaal en na een spelletje (zie extreemste fantasie-topic) probeerde hij t ook. Ik heb t nooit gewild magoed, ik 'moest' doen wat hij zei (slaafje) en om van t gezeik af te zijn... Hij kwam dus half binnen bij mij (was eerst in mijn vagina geweest dus was vrij nat) maar het deed bij mij best wel veel pijn. Ik heb m er meteen uitgeduwd. Maar voor hem was t wel lekker, hij vond t namelijk veel strakker en zo. Wij vrijen nooit met condoom, dus toen ook niet. Dan is t iets gevoeliger voor mijn vriend volgens mij. Magoed, mijn vriend heeft nu zoiets van "ik wil t echt nog een keer doen en dan helemaal afmaken" (wat ik wou werkte dus averechts). Ik vraag me af of t de volgende keer lekkerder is voor mij, als hij helemaal in me komt, dus ik zal t je laten weten als t zover is

Groetjes Kim.
...het lijkt me ook niet verstandig om 'm er zomaar opeens in te stoppen, nee. Je gaat toch ook niet zonder voorspel vaginale sex hebben? En als zijn penis 'nat' was, dan was nog altijd niet jouw anus 'wijder'
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 09:23
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Nou hij was er wel met zijn vinger in geweest hoor... Maar goed, t schijnt sowieso pijn te doen en ik herinner me er niet zoveel meer van want ik was aangeschoten
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:30
Rugbuksnuffer
Avatar van Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Strak en vreselijke geil
__________________
Mijn auto leeft. Hij rookt ,hij zuipt en hij wipt !!!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:03
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
voor de jongen meestal ongelofelijk geil
voor het meisje wel ok, maar zeker niet iets voor elke dag, én glijmiddel gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef op 18-06-2003 @ 23:07:
eigen show beginnen
Ach nee, er stond eerst een reactie van K-Master-K, daar reageerde ik op, maar die is verwijderd en nu staat die van jou er.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:11
Verwijderd
hey bedankt voor de reacties!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 19-06-2003 @ 10:23:
Nou hij was er wel met zijn vinger in geweest hoor... Maar goed, t schijnt sowieso pijn te doen en ik herinner me er niet zoveel meer van want ik was aangeschoten
Aangeschoten of bezopen?

Verschil zal er wel enorm zijn, of je het nuchter meemaakt of dat je van de kaart anaal gaat.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:57
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ten eerste: Het doet niet altijd pijn, dat is onzin. Of het pijn doet wisselt van persoon tot persoon.
Ten tweede: ja het is goed mogelijk om alleen van anaal klaar te komen, maar ook dat wisselt van persoon tot persoon.

Voor de rest sluit ik me aan bij de rest van de dingen die gezegd zijn.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:16
Trinity
Trinity is offline
ik vind het niet lekker ofzo, je komt er niet door klaar.

Wanneer het wel leuk is, is bij een trio. Als een man je anaal neemt, en de andere vaginaal geeft het een soort geestelijke kick, vooral als ze beetje gelijktijdig klaarkomen.

wat ook voordeel is van anaal, is het een beetje ' geheimzinnig' houden, een man het dan laten doen en evoila: hij zal voor je door het stof kruipen
__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:19
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
Trinity schreef op 19-06-2003 @ 20:16:

Wanneer het wel leuk is, is bij een trio. Als een man je anaal neemt, en de andere vaginaal geeft het een soort geestelijke kick, vooral als ze beetje gelijktijdig klaarkomen.
ervaring ?
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 13:44
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar het advies is om nooit anale seks zonder condoom te hebben. De anus is een broedplaats voor allerlei bacterien.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 13:50
Petertjuh
Avatar van Petertjuh
Petertjuh is offline
Citaat:
Trinity schreef op 19-06-2003 @ 20:16:
ik vind het niet lekker ofzo, je komt er niet door klaar.

Wanneer het wel leuk is, is bij een trio. Als een man je anaal neemt, en de andere vaginaal geeft het een soort geestelijke kick, vooral als ze beetje gelijktijdig klaarkomen.

wat ook voordeel is van anaal, is het een beetje ' geheimzinnig' houden, een man het dan laten doen en evoila: hij zal voor je door het stof kruipen
Zullen we een keer afspreken?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 14:42
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ah, een nieuwe kmeneerk?

uhm.. ik heb net bij mijn oma de consumentenbondgids zitten doorspitten en daar stond in dar je voor anaal geen speciale condooms (meer) nodig hebt. als het maar voldoet aan de CE-normen of zo.

oh, btw, de condooms van de schlecker kwamen als beste uit de test, en die zijn nog het allergoedkoopste ook (schlecker vulkan natural of zo iets)
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 15:53
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Ik zou dit ook nooit zonder condoom doen.. niet vanwege de viezigheid.. maar gewoon vanwege de bacterie etc.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 16:08
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
is dat niet hetzelfde?
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 18:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Nou, als je niet voorzichtig bent, vooral pijnlijk

Kan voor een meisje erg lekker zijn (vind het erg lekker om te doen, maar niet om te krijgen helaas), maar je moet wel voor genoeg glijmiddel zorgen, en flink opgewonden zijn helpt ook een hoop. Je krijgt nl. snel de neiging af te gaan knijpen, en dan gaat 't juist meer pijn doen. Verder is het vooral een kwestie van heel rustig aan doen en wennen.

Condoom is niet nodig als je het gewone neuken ook zonder condoom doet, is absoluut niet vies.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 21:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik vind het meestal best lekker, soms doet het wel pijn. Wat ik het lekkerst vind is als ik bovenop zit, dan doet het vaak minder pijn dan als hij het "op z'n hondjes" doet.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:04
Doefus
Doefus is offline
het lijkt mij egt absoluut nix.....k heb het een x geprobeerd met me vriend.....maar ik kreeg er egt een poep gevoel van .....toen moest ie er gelijk uit
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 13:07
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Ik vind het best fijn om anaal genomen te worden,maar inderdaad je moet wel eerst flink opgewonden zijn,en in 1 keer er in stoten is pijnlijk,dus het meot wel met wat gevoel gebeuren,het is een lekker gevoel,ik kom er niet klaar van maar het geeft me wel een ander lekker gevoel plus dan nog het feit dat bijna elke jongen dit zo graag wilt he,je kunt ze er gek mee maken
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:05
Verwijderd
Mijn ervaringen (of die van mijn vriendin) : Glijmiddel helpt, zeker de eerste keren scheelt t een hoop. Het is voor haar idd lekkerder als zij op jou gaat zitten en zich naar onder laat zakken, iykwim. En over die bacteriën, nooit na anale sex met je ongewassen lul in haar vagina gaan ofzo, maar voor de rest kan t geen kwaad.

Meiden, probeer t een paar keer, het zal geen hoogtepunt in je sexleven zijn, maar vervelend is het ook niet, en je weet niet hoe groot het plezier voor de man is.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:08
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Soullar schreef op 19-06-2003 @ 17:27:
Aangeschoten of bezopen?

Verschil zal er wel enorm zijn, of je het nuchter meemaakt of dat je van de kaart anaal gaat.
Mjah redelijk aangeschoten (nog niet helemaal bezopen maar absoluut niet helder meer dus)
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:11
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Soullar schreef op 19-06-2003 @ 17:27:
Aangeschoten of bezopen?

Verschil zal er wel enorm zijn, of je het nuchter meemaakt of dat je van de kaart anaal gaat.
ze was aangeschoten... niet super zat ofzo
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:30
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
En toch deed t veel pijn.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:32
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 26-06-2003 @ 12:30:
En toch deed t veel pijn.
maar ik begrijp dat je het mischien toch nog wel een keer wilt proberen...
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:33
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 26-06-2003 @ 12:32:
maar ik begrijp dat je het mischien toch nog wel een keer wilt proberen...
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 18-06-2003 @ 11:35:
Hoi Suusje.

Mijn vriend wil ook al maandenlang een keer anaal en na een spelletje (zie extreemste fantasie-topic) probeerde hij t ook. Ik heb t nooit gewild magoed, ik 'moest' doen wat hij zei (slaafje) en om van t gezeik af te zijn... Hij kwam dus half binnen bij mij (was eerst in mijn vagina geweest dus was vrij nat) maar het deed bij mij best wel veel pijn. Ik heb m er meteen uitgeduwd. Maar voor hem was t wel lekker, hij vond t namelijk veel strakker en zo. Wij vrijen nooit met condoom, dus toen ook niet. Dan is t iets gevoeliger voor mijn vriend volgens mij. Magoed, mijn vriend heeft nu zoiets van "ik wil t echt nog een keer doen en dan helemaal afmaken" (wat ik wou werkte dus averechts). Ik vraag me af of t de volgende keer lekkerder is voor mij, als hij helemaal in me komt, dus ik zal t je laten weten als t zover is

Groetjes Kim.
Dat bedoel je? Misschien, ooit... ALs ik erg zat ben? Nee serieus, voorlopig niet maar als jij t zo graag wil...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:11
ani-ku
ani-ku is offline
ja ik weet et niet hoor mij lijkt et echt vet veel pijn doen maar ja je vriendje word er wel super geil van!dat aangeschote lijkt mij ook wel een voordeel!
__________________
passion is not having sex is making love forever week he *puke*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:24
Some
Avatar van Some
Some is offline
IK wil echt ook anaal maar me vriendin wil het niet
Ze is er nog niet klaar voor, schaamt zich, lijkt dr pijnlijk en vies enz denk ik. Hoe kan ik dr overhalen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:28
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Some schreef op 26-06-2003 @ 14:24:
IK wil echt ook anaal maar me vriendin wil het niet
Ze is er nog niet klaar voor, schaamt zich, lijkt dr pijnlijk en vies enz denk ik. Hoe kan ik dr overhalen
Niet. Je moet haar niet overhalen als ze iets niet wil. Je moet maar wachten of ze er ooit wel klaar voor is.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:10
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
hmmz......bij mij issut juist andersom!!! mijn vriend wil 't niet! het lijkt hem echt walgelijk.....ik heb ook telkens gezegd dat het me walgelijk leek (dat leek het me ook) maar ik begin nu toch wel te twijfelen en wil het best is proberen. Maar ik weet niet of hij het ècht niet wil, of dat hij dat maar zegt, omdat ik ook telkens zei dat het me nix leek.....maar ik denk toch het eerste....en als je hem op die manier erover hoort praten, kun je hem echt niet overhalen....onmogelijk!!!! dus....anaal zit er voor mij voorlopig denk niet in tenzij iemand weet hoe ik hem over zou kunnen halen natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:45
LM
LM is offline
*wacht op verslag*
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:52
Verwijderd
Mijn ex vriendin vond het helemaal geweldig. Vooral als je haar dan tegelijkertijd over haar C wreef. Achteraf was het eigenlijk helemaal geen zooi En verder was ze na de daad heel ontspannen zei ze

btw ze wilde eigenlijk helemaal niet eerst (bang voor pijn), maar na heel lang aandringen toch en toen bleek ze het dus heel lekker te vinden
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit anaal?
MrWhite5123
20 23-03-2011 08:16
Seksualiteit weleens met een hoer geneukt?
guest724
169 30-05-2004 10:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.