Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 15:11
Me@You
Me@You is offline
Sinds een tijdje heb ik dus voor het eerst sex gehad met mn vriendin (ik was daavoor dus maagd) het is allemaal heel lekker enzo, en erg leuk, maar.... ik kom bijna niet klaar van neuken.... ik heb al wat rond gekeken hier maar ik kan het nergens vinden, ik kan dus wel 50 min doorgaan, en dan kom ik gewoon niet! soms moet ze het dan met dr mond afmaken en dan lukt het wel.... het is wel erg lekker enzo, maar het lijkt wel alsof ik tijdens het neuken maar heel weinig gevoel daar heb... hoort dit? ik vind het nogal vreemd?

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Me@You schreef op 22-03-2004 @ 16:11:
ik kom bijna niet klaar van neuken....


Ennuhm probeer:

- verschillende standjes
- met/zonder condoom (wel even op de risico's letten)
- vriendin die haar spieren een beetje aanspant
- etc.

Gewoon, proberen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hmmzz... Kun je ontspannen?
Daar kan het wel eens aan liggen. Als je tijdens de seks zo met je vriendin bezig bent dat je je eigen gevoel niet meer zo meemaakt kan ik me voorstellen dat het lastig is een orgasme te krijgen. Goed, een beetje oog voor elkaar kan geen kwaad, maar heb dan ook oog voor jezelf, stel dat het hieraan ligt.

Ben je besneden?
Een besneden lid kan weleens minder gevoelig zijn. Eigenlijk kan ik me niet zo voorstellen dat je dan bij het neuken niet klaar kunt komen, maar stel dat... Of gewoon minder hard trekken natuurlijk, dan schijnt hij ook gevoeliger te worden.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:18
Me@You
Me@You is offline
Citaat:
grl schreef op 22-03-2004 @ 16:14:


Ennuhm probeer:

- verschillende standjes
- met/zonder condoom (wel even op de risico's letten)
- vriendin die haar spieren een beetje aanspant
- etc.

Gewoon, proberen
verschillende standjes doen we ook wel, bij de ene is het al beter al bij andere.

we doen het zoiezo al zonder.

dat van dat aanspannen hebben we nog niet geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het komt allemaal goed. Beginners' nerves. Je zegt dat je wel komt als ze het met haar mond afmaakt, dat is toch al hardstikke goed? De meesten klagen over het tegenovergestelde.


Of je bent een van die mensen die van neuken niet of nauwelijks klaarkomt. Het voelt zo anders. En misschien wel iets teveel, en dan zit het gevoel niet meer alleen in je piemel maar in je hele lichaam. En dan is het wel lekker, maar klaar kun je er niet van komen.

Heb ik ook. Van stevige sex word ik wel gek, maar komen, ho maar. Daarvoor moet ik even terug naar nul, en dan weer opnieuw die spanningsboog opbouwen, maar dan specifiek gericht op het gevoel in mijn clitoris en vagina. Hij mag dan ook niet te veel bewegen, anders ontlaadt die spanning zich al, en die moet nu juist opbouwen.

Misschien iets voor jou? Stoppen, even stilliggen en terug naar het begin, maar dan anders vrijen? Heel langzaam en voorzichtig bewegen, geconcentreerd op het gevoel in je piemel en je ballen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:21
Me@You
Me@You is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 22-03-2004 @ 16:16:
Hmmzz... Kun je ontspannen?
Daar kan het wel eens aan liggen. Als je tijdens de seks zo met je vriendin bezig bent dat je je eigen gevoel niet meer zo meemaakt kan ik me voorstellen dat het lastig is een orgasme te krijgen. Goed, een beetje oog voor elkaar kan geen kwaad, maar heb dan ook oog voor jezelf, stel dat het hieraan ligt.

Ben je besneden?
Een besneden lid kan weleens minder gevoelig zijn. Eigenlijk kan ik me niet zo voorstellen dat je dan bij het neuken niet klaar kunt komen, maar stel dat... Of gewoon minder hard trekken natuurlijk, dan schijnt hij ook gevoeliger te worden.
hmm, zou dat kunnen? nu je het zegt ben ik idd heel erg met haar bezig dat zij het naar haar zin heeft, kzal is proberen om me wat meer met mezelf bezig te houden (goh dat klinkt lekker ego)

ik ben verder niet besneden, trekken doe ik al bijna niet meer, ik zie haar alleen in het weekend, en nog duurd het zolang terwijl ik dan al een hele week niet trek.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:33
Verwijderd
dat vind ik knap
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:40
Me@You
Me@You is offline
mn vriendin vin et ook niet erg, maar ik vroeg me af of het wel helemaal normaal is omdat ik altijd hoor dat mensen te snel komen.....
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Me@You schreef op 22-03-2004 @ 16:40:
mn vriendin vin et ook niet erg, maar ik vroeg me af of het wel helemaal normaal is omdat ik altijd hoor dat mensen te snel komen.....
Oh, maar dat is ook niet leuk hoor.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Me@You schreef op 22-03-2004 @ 16:40:
mn vriendin vin et ook niet erg, maar ik vroeg me af of het wel helemaal normaal is omdat ik altijd hoor dat mensen te snel komen.....
Wees blij Ik ben zelf ook niet erg gevoelig, en vooral als je je zorgen gaat maken ("hoop dat ik wel kan komen") kan het dan gebeuren dat het gewoon niet lukt. Maar aangezien 't voor een meisje nog stukken vervelender is als je te snel komt (binnen 30s komt voor), is het vooral een kwestie van ontspannen en genieten.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:59
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
je maakt me jaloers
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:06
Me@You
Me@You is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-03-2004 @ 16:56:
Wees blij Ik ben zelf ook niet erg gevoelig, en vooral als je je zorgen gaat maken ("hoop dat ik wel kan komen") kan het dan gebeuren dat het gewoon niet lukt. Maar aangezien 't voor een meisje nog stukken vervelender is als je te snel komt (binnen 30s komt voor), is het vooral een kwestie van ontspannen en genieten.
hmm dan denk ik dat het allemaal nog wel goed gaat komen

gewoon wat meer relaxen, ik denk toch wel regelmatig van "nu mag ik wel zo ongeveer is gaan komen" want het is best vermoeiend soms dat gewoon vergeten en wat meer concentreren om het gevoel e.d.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Me@You schreef op 22-03-2004 @ 17:06:
gewoon wat meer relaxen, ik denk toch wel regelmatig van "nu mag ik wel zo ongeveer is gaan komen" want het is best vermoeiend soms dat gewoon vergeten en wat meer concentreren om het gevoel e.d.
Oh, dat is killer, zelf ook wel 'es last van gehad Knap irritant dat als je weet dat je daar niet aan moet denken dat juist wel gaat doen. Beste is dan niet denken en je gewoon op 't gevoel concentreren. Vooral bij een nieuwe vriendin wil je haar natuurlijk niet teleurstellen, duurt een tijdje voordat je (/ik) je daar geen zorgen meer om maakt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:45
borrel
Avatar van borrel
borrel is offline
Ik ben tijdens een "nu-mag -ik-wel-eens-klaarkomen-fixatie" wel eens anderhalf uur bezig geweest.. zonder klaar te komen, terwijl ik er nu geen problemen mee heb.
Dat kwam toen gewoon door de zenuwen.(en misschien gedeeltelijk ook wel door het condoom)
Citaat:
Knap irritant dat als je weet dat je daar niet aan moet denken dat juist wel gaat doen.
so true

Maargoed, op een gegeven moment heb ik me er maar gewoon bij neergelegd.
Toen ik dat deed kwam ik wel weer!.(duurde nog 30 minuten, maar dat is later ook minder geworden)

Ach ja, ik vind het veel geiler wanneer m'n partner klaarkomt.
Maar het blijft natuurlijk vervelend als je zelf niet klaarkomt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb ook liever iemand die ik uren tegen het randje aan kan houden en die daarvan hevig ligt te genieten en die het ook voor mij lang genoeg kan volhouden. (Ik heb ook even nodig. ) Als hij dan toch niet kan klaarkomen is dat wel jammer, maar beter dan iemand die opeens piepend en kreunend gekke bekken gaat trekken en na afloop zegt: " sorry, ik kon het echt niet meer tegenhouden" als ik zelf pas halverwege ben.

Beetje een luxe probleem, dat van jou. En het zijn alleen maar zenuwen en het gaat vanzelf over.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 20:08
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
hoezo doe je het zonder?

is ze aan de pil dan?
anders kun je het beter MET doen ivm het vrijkomen van voorvocht



en dan nu de tip v/d dag
laat je vriendin je eikel natmaken
condoom erover
en dan standje schildpadje
en dan denken aan hoe het voelt en aan nix anders
enne..niet zoveel rukken,
voordat je het gaat doen liefst 1 dag of meer niet rukken
dan kom je sneller.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 22:12
Verwijderd
Eindelijk eens een topic over dit probleem.

Ik heb ongeveer hetzelfde, maar dan erger.
Behalve dat ik bijna nooit klaarkom van neuken, voel ik er vaak ook helemaal niks van. Het enige leuke aan neuken is voor mij dan nog de gedachte "ik doe het nu met haar". Ondanks dat ik bijna geen stimulatie voel, is het deze gedachte dat mijn erectie nog tot stand houd, voor een tijdje.
Wanneer ik met condoom neuk voel ik dus he-le-maal niets meer.
Ik heb maar bij enkele meiden mogen ervaren dat het wel nog een beetje plezierig was, dit had dus blijkbaar voor het grootste deel te maken dat zij wat strakker waren beneden en het zonder condoom deden, en dan naar heel veel moeite en heel lang bezig zijn (vanwege dat ik nu wel iets voelde had ik geen problemen met een erectie houden) kwam ik toch nog klaar.

Ik baal hier echt van. Nou heb ik wel altijd het geluk gehad dat de meeste meiden neuken gewoon zagen als iets "extra`s", voor op het einde, en meer interesse hadden in het hele voorspel en orale sex, maar dan nog zit ik hier erg mee. En schaam me er ook een beetje voor. Stel dat er straks een meisje is dat dol is op neuken, dan kan ik haar niet helemaal geven wat ze wil... vooral niet als ze niet zo nauw is en het met condoom gedaan moet worden... want met een stijve met daarom heen een stuk latex in een 'leeg gat' op en neer te gaan (zo voelt het meestal, om het ff zo te zeggen, nauwelijks stimulatie) kan ik in het begin wel volhouden, gewoon vanwege de geilheid, maar dat gaat dan naar een tijdje ook over, vanwege gebrek aan stimulatie.

Bij orale sex had ik dit probleem ook altijd, nu is dat wel verholpen omdat ik weet wat er wel nodig voor is om er van te kunnen genieten. En dat is dat het wat ruwer moet, niet voorzichtig, maar wat steviger..
Maar bij neuken kan dat probleem niet op deze manier opgelost worden, of ze moet haar spieren op die plekken kunnen beheersen, maar er zijn maar weinig (jonge)meiden die dat kunnen of goed kunnen.

Ik ben trouwens besneden.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 22:18
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als ik het zelf erg naar mijn zin heb tijdens het neuken, en bijna tegen mijn orgasme aanzit word ik strakker en strakker. En daar komen ook de moeilijke komertjes onder ons gewoon van klaar. Ik ben los genoeg verder, kan best een grote heel makkelijk in me hebben. Maar het is die eigen opwinding die er voor zorgt dat ik erg ga knijpen.

En dat doe je door je clitoris te vingeren tijdens het neuken. Als ik daardoor klaarkom moet-ie wel verdomde ongevoelig zijn wil het bij hem dan niet binnen een paar tellen ook beginnen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 12:01
Verwijderd
ALs we een hele tijd bezig zijn, is het mij mij vaak zo dat alles erg wijd en nat en glibberig wordt en dat er dus niet zo veel wrijving meer is, en dan voelen we er allebei niet zo veel meer van. Dan kan ik mijn vaginaspieren wel aanspannen of mijn benen tegen elkaar leggen (dat al geprobeerd, meisje benen tegen elkaar?), maar dan blijft het te nat en glibberig. Even tussendoor ophouden, in die tijd hem pijpen zodat hij opgewonden blijft (en meestal nog opgewondener wordt), en mezelf een beetje 'op laten drogen', en daarna weer verder gaan, helpt dan meestal ook wel.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 14:38
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik herken je situatie heel erg. Ikzelf ben ook langzaam. Ik voel alles wel, maar inderdaad ben ik erg bezig met haar genot. Wat ik vaak met seks heb is dat wanneer zij klaar gaat komen, die opwinding naar mij wordt overgedragen (vraag niet hoe, ik voel haar gewoon aan wat dat betreft) en dan gaat het bij mij ineens heel snel en komen we vaak tegelijk of ik enkele seconden na haar.

Ik heb trouwens geen orgasme nodig om seksueel bevredigd te raken, want vaak haal ik die uit dat ik op een een of andere manier mij ontzettend goed kan inleven in haar opwinding. Is zij dan heel goed gekomen, dan voelt het in mentaal soms ook alsof ik ben gekomen. En dan gaat zij excuses aanbieden dat ze 'alleen maar aan haarzelf denkt', maar dat is dan ook totaal niet nodig. Klinkt allemaal erg zweverig, maar voor mij is seksueel genot meer dan alleen een beetje ketsen en klaarkomen.

Je moet ook maar zo denken: Liever iets te langzaam dan te snel. Dan heeft zij er ook langer plezier van.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:56
Me@You
Me@You is offline
Citaat:
Midget schreef op 22-03-2004 @ 21:08:
hoezo doe je het zonder?

is ze aan de pil dan?
anders kun je het beter MET doen ivm het vrijkomen van voorvocht



en dan nu de tip v/d dag
laat je vriendin je eikel natmaken
condoom erover
en dan standje schildpadje
en dan denken aan hoe het voelt en aan nix anders
enne..niet zoveel rukken,
voordat je het gaat doen liefst 1 dag of meer niet rukken
dan kom je sneller.
zij is aan de pil

rukken doe ik een hele week niet, helpt niet echt veel.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Voor de dames: Wat is jou ideale penis?
Mark52
321 10-10-2011 15:46
Seksualiteit Klaar komen bij vrijen
Nikneem
6 28-10-2008 15:15
Seksualiteit Meiden: orgasme bij vriendje beter?
anja
49 10-02-2006 16:20
Werk, Geld & Recht Wat verdien je daar?
Verwijderd
131 01-05-2004 18:32
Seksualiteit is cybersex vreemdgaan?
juno
61 30-12-2003 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien?
Rerisen Phoenix
30 16-02-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.