Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 13:09
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Wat mij opvalt is dat de mensen die wel hebben meegedaan het nuttig vonden en de mensen die niet hebben meegedaan zeggen dat het niet nuttig is....
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2004, 13:14
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 12-07-2004 @ 14:21 Als de meerderheid gaat is het natuurlijk een beetje kortzichtig om niet te gaan, maar ik stel me voor dat er veel mensen op vakantie zullen zijn en dus afwezig zullen zijn. Ik heb me verder laten aanpraten dat de introductie week van bijv. de Eur alleen bedoelt is voor nerds, geldt dat ook voor andere universiteiten ?
De Eurekaweek is ongeveer eind augustus. Ik denk dat de meesten dat toch wel terug zijn van vakantie aangezien je na het eindexamen zo'n 3 maanden vrij hebt. Bovendien is de Eurekaweek helemaal niet voor nerds. Je gaat al die studentenvereniging langs en vaak het is het feesten tot vroeg ik de ochtend. (Okay, je kiest er natuurlijk ook wel zelf voor of je dat doet of niet.) Ik ben er vorig jaar geweest, en ik vond het wel de moeite waard om daar naar toe te gaan. Het is best gezellig en je leert alvast wat mensen kennen van je studie. Dan ken je tenminste al wat mensen voor het eerste collegedag.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 13-07-2004 @ 11:46 :
Is de Inkom van Maastricht een beetje leuk? Iemand anders dan Pebbles nog ervaringen?
Ga je ook in Maastricht studeren?

Ik denk dat als je het hele studentenleven wel ziet zitten, je de inkom ook wel leuk zult vinden. Het is ook handig om meer te weten te komen over studentenverenigingen, en je leert de stad op zich ook wel een beetje kennen (nja, vooral de café's eigenlijk ). Maar ik ben niet zo van het onzinnige dingen doen in vreemde groepjes, gigantische feesten en studentenverenigingen.
Mja, als je daar dus wel geïnteresseerd in bent, kan het vast heel leuk zijn Misschien had ik ook gewoon pech met mn groepje ofzo..

En je kan natuurlijk ook nog altijd na 2 dagen weer weggaan, als het echt verschrikkelijk is. Heb ik ook gedaan, maar dat was ook omdat ik nog naar Lowlands ging en dat bijna tegelijk viel

Citaat:
wilhelm schreef op 13-07-2004 @ 13:48 :
en ohja, dit jaar opent Boris ('Hé Boris!! HOMO!!') van Idols de Inkom. Dat wordt wel lachen denk ik
nou, dat was bij mij niet
volgens mij werd ie bij mij door helemaal niemand geopend. Geen bekend iemand iig.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:53
Verwijderd
Net toen ik besloten had om me niet aan te melden zie ik dat Boris komt. Kijk, dat verandert de zaak

Waar ik gewoon niet zo'n zin in heb is om in een kudde mensen gedropt te worden, totaal alleen, en dat je het dan maar uit moet zoeken. Maar dat schijnt nogal mee te vallen als ik dit zo lees

Ik weet het niet...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 13-07-2004 @ 14:53 :
Net toen ik besloten had om me niet aan te melden zie ik dat Boris komt. Kijk, dat verandert de zaak

Waar ik gewoon niet zo'n zin in heb is om in een kudde mensen gedropt te worden, totaal alleen, en dat je het dan maar uit moet zoeken. Maar dat schijnt nogal mee te vallen als ik dit zo lees

Ik weet het niet...
je komt in een groepje van ongeveer 10 mensen, met twee ouderejaars studenten als begeleiders. En met dat groepje ga je dus vanalles doen. Maar als je samen met iemand die je kent gaat, heb je ook nog grote kans dat je in hetzelfde groepje komt

Als je het niks vind, stop je gewoon eerder
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:05
Verwijderd
Nee, dat gaat dus niet lukken, al mijn vriendjes en vriendinnetjes gaan naar Nijmegen en ik ga helemaal alleen naar Maastricht.
Oh wat zielig
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 13-07-2004 @ 15:05 :
Nee, dat gaat dus niet lukken, al mijn vriendjes en vriendinnetjes gaan naar Nijmegen en ik ga helemaal alleen naar Maastricht.
Oh wat zielig
misschien kom je ook wel in een groep mensen die wel dezelfde studie gaan doen, en kom je iemand tegen met wie je het meteen ontzettend goed kan vinden.
Als ik jou was zou ik me gewoon inschrijven, en iig even daarheen gaan om te kijken hoe het is enzo

Wat ga je studeren?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:09
Verwijderd
Gezondheidswetenschappen.

Ach, misschien moet ik het ook maar gewoon doen

Voor Boris doe ik alles *kuch*
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:05
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
heavinly schreef op 13-07-2004 @ 14:02 :
Rotterdam, InHolland. Ik hoor 't binnenkort, maar wil 't nu al weten.
Ik denk dat je gewoon ook meedoet aan de Eureka week, maar ik ben niet 100% zeker:
Citaat:
zo 22 - 26 augustus: Eurekaweek te R'dam
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:07
wilhelm
Avatar van wilhelm
wilhelm is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-07-2004 @ 14:18 :

nou, dat was bij mij niet
volgens mij werd ie bij mij door helemaal niemand geopend. Geen bekend iemand iig.
Jij hebt geloof ik dezelfde inkom gelopen als ik (gezien je profiel), die van 2 jaar geleden? Geen BN'ers nee toen.
Dit jaar opent Helmut Kohl het academisch jaar hier trouwens, voor duizend genodigden. Studenten van de UM zijn helaas niet welkom....
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:10
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-07-2004 @ 12:56 :
Dus niet zuipen tijdens je studententijd betekent dat je een scholieren bestaan gaat leiden? Er is meer in het leven dan dat.
Neej!!! Studentenleven is helemaal niet alleen maar drinken, voor sommige is t een leuke bijkomstigheid en anderen negeren de drank voor 100%, geen probleem.

Het studentenleven is, in mijn ogen, juist een kwestie van actief zijn. Dat houdt in dat je organisatorisch dingen kan leren en leuk dingen kan leren organiseren. Dat is erg goed voor je ontwikkeling. Zo kan je dingen bij de studievereniging doen, het bestuur ingaan, excursies en symposia organiseren enzovoort. Je leert dat er meer bij komt kijken als je een feestje of iets anders moet organiseren dan dat je nu kan bedenken.

Student zijn betekent dus dat je jezelf ontwikkelt door bepaalde dingen te doen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 13-07-2004 @ 16:10 :
Student zijn betekent dus dat je jezelf ontwikkelt door bepaalde dingen te doen.
Volgens mij denk jij dat mensen die niet aan de intro's meedoen, dat ook niet doen. Mis
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 13-07-2004 @ 16:10 :
Neej!!! Studentenleven is helemaal niet alleen maar drinken, voor sommige is t een leuke bijkomstigheid en anderen negeren de drank voor 100%, geen probleem.

Het studentenleven is, in mijn ogen, juist een kwestie van actief zijn. Dat houdt in dat je organisatorisch dingen kan leren en leuk dingen kan leren organiseren. Dat is erg goed voor je ontwikkeling. Zo kan je dingen bij de studievereniging doen, het bestuur ingaan, excursies en symposia organiseren enzovoort. Je leert dat er meer bij komt kijken als je een feestje of iets anders moet organiseren dan dat je nu kan bedenken.

Student zijn betekent dus dat je jezelf ontwikkelt door bepaalde dingen te doen.
Ah, ok, ik heb niet aan een introductie meegedaan, zit niet bij een vereniging maar doe wel dingen als begeleiden van meeloop-studenten, beheren van standjes op opendagen etc. Volgend jaar waarschijnlijk naar Utrecht om daar bij een standje voor mijn opleiding te staan etc. Dat staat in mijn ogen compleet los van introducties en verenigingen...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 13-07-2004 @ 15:09 :
Gezondheidswetenschappen.

Ach, misschien moet ik het ook maar gewoon doen

Voor Boris doe ik alles *kuch*
Dan kom je in hetzelfde gebouw als waar ik zit

Citaat:
wilhelm schreef op 13-07-2004 @ 16:07 :
Jij hebt geloof ik dezelfde inkom gelopen als ik (gezien je profiel), die van 2 jaar geleden? Geen BN'ers nee toen.
Dit jaar opent Helmut Kohl het academisch jaar hier trouwens, voor duizend genodigden. Studenten van de UM zijn helaas niet welkom....
Ja, 2 jaar geleden idd Vond jij het wel leuk?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:44
wilhelm
Avatar van wilhelm
wilhelm is offline
Ik heb me prima vermaakt!
Als Lee Towers nog eens komt sta ik weer vooraan


Zolang het weer maar goed is en ik zo'n cheap-ass tragos-zonnebril opkan met een gratis vissershoedje vind ik het allemaal best
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 13-07-2004 @ 17:01 :
Dan kom je in hetzelfde gebouw als waar ik zit
Wieha Is de kans op verdwalen daar erg groot?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 13-07-2004 @ 17:52 :
Wieha Is de kans op verdwalen daar erg groot?
haha nee

nja, je hebt psychologie, geneeskunde en gezondheidswetenschappen bij elkaar zitten. Eigenlijk zijn het twee gebouwen, en via een brug kun je van het ene (psychologie) naar het andere (geneeskunde en gw). In het psychologie deel verdwaal je niet makkelijk, en volgens mij valt het in het andere ook wel mee
En ik ken niemand met minder richtingsgevoel dan mezelf, en ik krijg ook vaak te horen dat het erg apart is dat ik er zo slecht in ben, dus als ik er al de weg kan vinden...

Ben je er nog nooit geweest dan? Open dagen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:59
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-07-2004 @ 16:28 :
Volgens mij denk jij dat mensen die niet aan de intro's meedoen, dat ook niet doen.
En ik denk dat mensen die niet aan intro's meedoen te bevooroordeelt zijn zonder enige kennis van zaken omtrent die intro...
De basis van elke intro is mensen leren kennen en ik zie niet in waarom je dat niet graag zou willen als je naar een nieuwe omgeving/opleiding gaat...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 13-07-2004 @ 18:26 :
haha nee

nja, je hebt psychologie, geneeskunde en gezondheidswetenschappen bij elkaar zitten. Eigenlijk zijn het twee gebouwen, en via een brug kun je van het ene (psychologie) naar het andere (geneeskunde en gw). In het psychologie deel verdwaal je niet makkelijk, en volgens mij valt het in het andere ook wel mee
En ik ken niemand met minder richtingsgevoel dan mezelf, en ik krijg ook vaak te horen dat het erg apart is dat ik er zo slecht in ben, dus als ik er al de weg kan vinden...

Ben je er nog nooit geweest dan? Open dagen ofzo?
Jawel, tuurlijk wel, maar dan kom je eigenlijk alleen in de grote collegezalen. Ben er ook tijdens een verdiepingsdag geweest, en toen werden we dwars door het hele gebouw heen gestuurd en dat kon ik amper volgen toen
Ben ook zeer rampzalig qua richtingsgevoel, maar misschien dat ik het wel red
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 13-07-2004 @ 15:05 :
Nee, dat gaat dus niet lukken, al mijn vriendjes en vriendinnetjes gaan naar Nijmegen en ik ga helemaal alleen naar Maastricht.
Oh wat zielig
Niet zeuren , ik ben de enige van m'n hele vwo-afdeling op mijn sgool die naar Mestreech gaat
Ik zal dus ook helemaal opnieuw moeten beginnen met 'netwerken', want ik ken nog helemaal niemand daar.

Zijn we iig allebei eenzaam
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:23
Verwijderd
Ik doe wel mee, ach... ik ken de stad wel.., maar nog niet alles.. (misschien )
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 13-07-2004 @ 18:59 :
En ik denk dat mensen die niet aan intro's meedoen te bevooroordeelt zijn zonder enige kennis van zaken omtrent die intro...
De basis van elke intro is mensen leren kennen en ik zie niet in waarom je dat niet graag zou willen als je naar een nieuwe omgeving/opleiding gaat...
Omdat ik geen zin heb om er geld aan uit te geven, eigenlijk is dat de enige reden. En ik vind het dus niet zo drastisch nodig dat ik er per sé heen wil. Snap je?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-07-2004 @ 23:48 :
Omdat ik geen zin heb om er geld aan uit te geven, eigenlijk is dat de enige reden. En ik vind het dus niet zo drastisch nodig dat ik er per sé heen wil. Snap je?
Ja dat snap ik, alleen hoeveel denk je dan dat je uitgeeft?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:33
wilhelm
Avatar van wilhelm
wilhelm is offline
Intro lopen is gewoon duur, ik jaag er tijdens de Inkom in Maastricht ook rond de 60 euro doorheen in 3 dagen? Maar soms mag dat wel eens.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 06:21
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik ga niet mee met de introductieweek van de universiteit (kub). Wel met de intro van mijn studievereniging. Puur om mensen te leren kennen ed. niet omdat ik er zin in heb ofzo....

Die van mij is trouwens de eerste week van september.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 13-07-2004 @ 23:54 :
Ja dat snap ik, alleen hoeveel denk je dan dat je uitgeeft?
Geen flauw idee. Ik heb alleen nu niet eens geld op mn rekening staan om de trein erheen te betalen, dus tsjah...
Het punt is namelijk dat ik mn geld van mn werk in één keer gestort krijg, begin september. Ik werk wel veel, maar ik krijg het geld dus pas later.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 11:26
NN
NN is offline
Je kunt een studiestad ook leren kennen zonder aan alle introductiedingen mee te doen.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 11:40
NN
NN is offline
Citaat:
miro schreef op 14-07-2004 @ 07:21 :
Ik ga niet mee met de introductieweek van de universiteit (kub).
De KUB heet dacht ik al weer een tijdje UvT.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 14-07-2004 @ 12:26 :
Je kunt een studiestad ook leren kennen zonder aan alle introductiedingen mee te doen.
Dat vond ik eigenlijk ook, ja.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 13:44
madam
Avatar van madam
madam is offline
Hoe is de IDEE-week van de VU eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 14:39
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Ik kan wellicht niet komen om professionele redenen, wat jammer...

yes !, nu heb ik een prima excuus om niet te komen
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:03
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 13-07-2004 @ 15:09 :
Gezondheidswetenschappen.

Ach, misschien moet ik het ook maar gewoon doen

Voor Boris doe ik alles *kuch*
Een klasgenootje van me gaat dat ook doen. En ook daar.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:04
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 13-07-2004 @ 16:05 :
Ik denk dat je gewoon ook meedoet aan de Eureka week, maar ik ben niet 100% zeker:
Dat zou me echt geweldig goed uitkomen! Even afwachten nog.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:16
ironflower
ironflower is offline
[QUOTE]Lieveheersbeest schreef op 13-07-2004 @ 15:09 :
Gezondheidswetenschappen.

Ach, misschien moet ik het ook maar gewoon doen

Voor Boris doe ik alles *kuch*
[/Q

Ik ken ook nog iemand die dat gaat doen, ze komt ook wel eens op het forum, wave heeft ze als forumnaam.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:47
Verwijderd
Soo hee Al drie mensen die Gezondheidswetenschappen gaan doen. Wordt nog druk daar
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:28
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ach, zelf heb ik de IDEE-Week van de VU gehad. Bij vlagen was het best leuk/gezellig. In ieder geval was er een leuk eindfeest in De Melkweg. Voor de rest hangt het ook een beetje van de faculteit en haar begeleiding af of het leuk is of niet.
Een voordeel: je leert alvast wat mensen kennen.
Een nadeel: de mensen die je leert kennen vallen bijna allemaal al in het eerste jaar af.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 13-07-2004 @ 23:13 :
Niet zeuren , ik ben de enige van m'n hele vwo-afdeling op mijn sgool die naar Mestreech gaat
Ik zal dus ook helemaal opnieuw moeten beginnen met 'netwerken', want ik ken nog helemaal niemand daar.

Zijn we iig allebei eenzaam
Gezellig, kunnen we bij elkaar uithuilen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 20:42
Verwijderd
Hey, ik zie mensen zeuren over eenzaam in Maastricht; dat bestaat niet, ik zit er toch?!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-07-2004 @ 21:42 :
Hey, ik zie mensen zeuren over eenzaam in Maastricht; dat bestaat niet, ik zit er toch?!
Wat een troostrijke gedachte
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:20
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
NN schreef op 14-07-2004 @ 12:40 :
De KUB heet dacht ik al weer een tijdje UvT.
Ja sommige mensen noemen het uvt anderen kub, tis hetzelfde toch? Ik wist niet dat je het geen kub meer mocht noemen.....
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 14-07-2004 @ 22:20 :
Ja sommige mensen noemen het uvt anderen kub, tis hetzelfde toch? Ik wist niet dat je het geen kub meer mocht noemen.....
Zolang je het maar niet de KuT noemt (de katholieke universiteit tilburg )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 02:39
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
NN schreef op 14-07-2004 @ 12:26 :
Je kunt een studiestad ook leren kennen zonder aan alle introductiedingen mee te doen.
Waarom toch trachten een excuus te verzinnen om niet te hoeven komen?
Is het nou werkelijk zo eng?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 07:28
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 13-07-2004 @ 16:05 :
Ik denk dat je gewoon ook meedoet aan de Eureka week, maar ik ben niet 100% zeker:
Toen ik vorig jaar begon aan INHOLLAND hebben wij iig niet meegedaan aan de Eureka-week. Wat ik je wel zou aanraden is om het intro-weekend van S.V. Pisculentis mee te lopen.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 11:31
wilhelm
Avatar van wilhelm
wilhelm is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 14-07-2004 @ 17:47 :
Soo hee Al drie mensen die Gezondheidswetenschappen gaan doen. Wordt nog druk daar
grote kans dat er volgend jaar ééntje bij Koko zit; dat is een soort magneet voor GW-ers
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 14-07-2004 @ 16:03 :
Een klasgenootje van me gaat dat ook doen. En ook daar.
Geloof da dat ook alleen in Maastricht wordt gegeven..

Citaat:
Andijvie Hey, ik zie mensen zeuren over eenzaam in Maastricht; dat bestaat niet, ik zit er toch?!
ghehe, we hopen ntulek ook wel de beroemde 'andijvie' eens tegen te komen op de servaasbrug(of waar dan ook) he

Gaan zo te zien nog best wel aardig wat mensen van het forum naar maastricht(of zitten er al).. gesalliej
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 22:50
fluide glacial
Avatar van fluide glacial
fluide glacial is offline
Weet iemand trouwens of je je van tevoren moet inschrijven voor de introductieweek of dat het ook nog op de eerste dag kan?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:49
Ratbout
Avatar van Ratbout
Ratbout is offline
iintro week..gezellig enzo. niet bijster nuttig, maar wel lekker feesten..maar je moet er wel zelf wat van maken. ik werd meegesleurd naar alle foute studentenkroegen, terwijl ik niet echt tot het normale publiek behoor. als je niet bang bent tegen de stroom in te gaan wordt het zeker de moeite waard.
__________________
Come on complain, before I miss you.......*professioneel topic killer*
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:07
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
gewoon doen
ik heb tijdens de intro heel veel leuke mensen leren kennen, vooral in mijn mentorgroepje. ik had het iig niet willen missen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-07-2004 @ 19:12 :
Geloof da dat ook alleen in Maastricht wordt gegeven..
Nee hoor, Rotterdam volgens mij ook, maar daar is het meer op economie gericht.

*heeft zich aangemeld voor de Inkom*
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:06
hushpuppy
hushpuppy is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 16-07-2004 @ 09:37 :
Nee hoor, Rotterdam volgens mij ook, maar daar is het meer op economie gericht.

*heeft zich aangemeld voor de Inkom*
ik studeer dan wel niet in Mestreech maar kwoon dr en de universiteit snapte ik nadat ik er 3 keer was geweest vanwege voorlichtingsactiviteiten
en de INKOM is als buitenstaander ( kzit nu in 6 VWO) zeer grappig
enne mensen miss tot volgend jaar want kga mis sook gezondheidswetenschappe doen
__________________
the greatest thing in the world is to love and be loved in return
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken introductieweek
Verwijderd
223 25-08-2005 12:17
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen Leiden
Verwijderd
61 31-03-2005 20:45
Algemene schoolzaken introductie kamp; help!
sublime
35 03-08-2003 01:12
De Kantine OV-jaarkaart niet geldig --> korting?
Verwijderd
25 01-08-2003 13:37
Algemene schoolzaken start nieuwe schooljaar op universiteit?
Kupu
16 17-04-2003 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.