Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2004, 20:21
Man of Chrome
Avatar van Man of Chrome
Man of Chrome is offline
Heb jij ervaring met een onmogelijke liefdes?

Tell me about it, hoe het was, wat je voor hem/haar voelde, hoe het afgelopen/opgelost is, de huidige situatie... Of alles natuurlijk in praesens.

Ik heb een ontzettend lief meisje leren kennen, maar om redenen waarover ik nu niet teveel wil uitwijden, is onze liefde onmogelijk. Ik wil graag meer horen over onmogelijke liefdes en dan de dingen die ik hierboven heb genoemd oa.

Ik hoop in jullie verhalen herkenning en mogelijke oplossingen te zien...
__________________
"Ik ben geen dichter meer", zei hij en hij zweeg voor lange tijd. "Misschien in mijn hart een dichter, maar dan zal niemand het werkelijk weten."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2004, 20:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
De eerste jongen op wie ik echt verliefd werd was Oostenrijks. Nou ja, ik moest dus weer naar huis, hij bleef daar, contact verloren. Na twee jaar zag ik hem nog eens terug, toen heb ik hem aan een ander meisje gekoppeld.

Hij was toch niets voor mij geweest... Nou ja, ik kon twee weken lang niet eten of slapen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 20:40
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Onmogelijke liefdes zijn geil
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 20:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
drie jaar terug op vakantie, t klikte heel goed, was gezellig, maar door afstand wist zij dat t niets kon gaan worden
ik vond van niet
heb het de rest van mn vakantie, toen ik terug was wel een tijdje moeilijk door gehad
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 20:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Yep, hij is 34, woont in Wenen en weet niet wat ie met z'n ex moet...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 20:56
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Naja wel een tijdje op de MAVO een oogje gehad op me gymleraar. Fout maar waar. Nooit wat uitgespookt hoor haha.
__________________
I am a princess in nothing more than a fantasy world
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 20:56
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
beetje verliefd op me ex, die op 200km woont en al eerder vreemd gegaan is... onmogelijk
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 21:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
woont aan andere kant van nederland, leif, leuk, knap enzo ziet het zelf alleen niet
en hij ziet niet dat ik hem leuk vind...enb als ie dat al ziet vind ie mij niet leuk...
gedaan....gezegt ik vind je leuk
gevolg stukke minder contact tot ontwijk gedrag
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 21:15
Man of Chrome
Avatar van Man of Chrome
Man of Chrome is offline
Mijn probleem is:

Ik heb een best ruige tijd achter de rug. Maar zij heeft mij tot inkeer gebracht. Alleen is er in die tijd iets voorgevallen, waar ik schuldig aan ben, omdat ik eraan mee gedaan heb, maar niet de aanstichter ben geweest. Helaas waren hierbij haar broer en vader betrokken, en weten waar ik toe in staat ben. Ze willen niet geloven dat ik tot inkeer ben gekomen en dat zij de enige is, die me deze rust geeft. Ze hebben haar verboden met mij om te gaan, omdat ze bang zijn voor haar veiligheid.

Ik heb geprobeerd met ze te praten, maar ze willen me niet geloven. En ik heb nooit, maar dan ook nooit een meisje of iemand die me niets heeft gedaan, iets aangedaan.
__________________
"Ik ben geen dichter meer", zei hij en hij zweeg voor lange tijd. "Misschien in mijn hart een dichter, maar dan zal niemand het werkelijk weten."
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 21:24
aswell
aswell is offline
Ik was helemaal gek van een meisje en zij ook van mij. We waren aanvankelijk beide veel te verlegen om contact te maken. Uiteindelijk heb ik haar dan aangesproken en ze is me toen bijna in de armen gevlogen. Het was voor ons beide de eerste echte relatie. We hadden een heerlijke tijd allleen een maand voor de zomervakantie kreeg ze te horen dat ze naar Litouwen moest verhuizen. Ze komt namelijk oorspronkelijk vandaar.
Ik denk nog steeds elke dag aan haar en ze is echt het enige meisje wat ik ooit ben tegen gekomen die mij stil kon krijgen met 1 enkele met een blik. De eerste weken dat ze weg was heb ik bijna niet geslapen. Uiteindelijk begon ik het wel wat te verwerken ( dacht ik toch ) alleen het blijft maar terugkomen. K heb al meermaals geprobeerd me helemaal lam te zuipen en me vol te gieten met alle soorten drugs alleen dat helpt niet veel. Het maakt me alleen maar emotioneler en als het dan toch werkt is het enkel tijdelijk. Over een paar weken ga k naar een andere stad toe om te studeren en ken daar dus niemand. Khoop dat ik dan voldoende afleiding zal hebben alleen ik ben bang voor de eenzaamheid.

:/
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 21:41
Miss Unafraid
Avatar van Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
Een vriendin van mij is verliefd op haar danspartner.. (stijldansen)
Hij voelt ook wat voor haar..
Maar doet zijn best om het te verbergen.. hij weet dat hij verliefd is maar wil het niet toegeven..

het kan gewoo nniet.. want zij is 15 en hij is 22.. en je hoort wel vaak.. leeftijdsverschil geeft niets als t om de liefde gaat.. maar hij is agent.. dus het geeft wel wat..

ik vind het heel zielig voor haar.. maar zij weet ook wel dat t gewoon niet kan..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 22:01
Verwijderd
Ja daar heb ik meerdere malen ervaring in. Ga ik verder niet over uitwijden.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 22:06
Verwijderd
Ja, en in mijn ogen is het even het pijnlijkste wat je mee kan maken.
Ik in dit geval moet het maar weeeeer wegstoppen want er zit weeeeer geen toekomst in.
Het grootse probleem is dat deze persoon ook nog eens heel dicht bij me staat en ik elke dag spreek
Dus succes, ik heb geen idee hoe je er vanaf komt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 22:37
Hagel
Hagel is offline
Onmogelijk... hij heeft mij gedumpt en ik wil hem terug en dat gaat nooit lukken...
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 02:35
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Ik ben verliefd op mijn goudvis. Ik weet dat het niet gezond is, maar ik kan mijn gevoelens niet langer meer onder controle houden. Ik weet dat het onmogelijk is, want m'n gele vriendje zal nooit van mij kunnen zoals ik van hem.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 10:03
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 16-08-2004 @ 03:35 :
Ik ben verliefd op mijn goudvis. Ik weet dat het niet gezond is, maar ik kan mijn gevoelens niet langer meer onder controle houden. Ik weet dat het onmogelijk is, want m'n gele vriendje zal nooit van mij kunnen zoals ik van hem.
Grappig...
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 08:54
een dichter
een dichter is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 16-08-2004 @ 03:35 :
Ik ben verliefd op mijn goudvis. Ik weet dat het niet gezond is, maar ik kan mijn gevoelens niet langer meer onder controle houden. Ik weet dat het onmogelijk is, want m'n gele vriendje zal nooit van mij kunnen zoals ik van hem.
gniffel
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:01
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik heb niet zoveel ervaring met 'onmogelijke' liefdes. Ik denk dat ik het bewust probeer te ontwijken, dat bespaard je een hoop moeite en verdriet, denk ik.
Ik ben wel eens helemaal gek geweest van een jongen die in Finland woonde, en dat was inderdaad even moeilijk om overheen te komen.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2004, 10:36
James Stenbeck
Avatar van James Stenbeck
James Stenbeck is offline
Hmm misschien wel ja
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:50
waves
Avatar van waves
waves is offline
als je verliefd op iemand bent en die iemand zegt nee is het toch altijd onmogelijk?
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:31
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ja, heb ik welleens gehad....
onmogelijke liefdes zijn vreselijk
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:51
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Ik heb al meerdere onmogelijke liefdes gehad... jammergenoeg.... en het is elke keer hetzelfde:

Ik heb in het verleden verkeerde dingen gebruikt en verkeerde dingen verkocht (kleinschalig en amateuristisch maar toch) voor sommige vrouwen is dat echt een probleem... Wat ik me ook wel een beetje kan voorstellen... Ik heb er al 3 mogelijke relaties door verloren. Ik ken deze vrouwen nog steeds en dus zijn en blijven dat mijn onmogelijke liefdes....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:23
Verwijderd
Gewoon verliefd op iemand die niet verliefd was op mij... vrij onmogelijk, zelfs in zo'n simpele situatie.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 15-08-2004 @ 23:06 :
Ja, en in mijn ogen is het even het pijnlijkste wat je mee kan maken.
Ik in dit geval moet het maar weeeeer wegstoppen want er zit weeeeer geen toekomst in.
Het grootse probleem is dat deze persoon ook nog eens heel dicht bij me staat en ik elke dag spreek
Dus succes, ik heb geen idee hoe je er vanaf komt.
Zo onmogelijk was het schijnbaar niet
Ooooontopic
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 14:15
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Sjah, ik had al een relatie die ik niet op wilde geven. Dus was het best onmogelijk om hem te blijven zien. Al konden we elkaar wel opvreten. Het was heerlijk om weer zo verliefd te zijn en dat het nog beantwoord werd ook, maar het is verschrikkelijk want ik heb er 2 mensen erg veel pijn mee gedaan...
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2004, 14:47
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Uuuh een hele tijd geleden was er een jongen op vakantie die heel goed kon voetballen. Ik heb eigenlijk niets met voetballen maar die jongen vond ik wel heel erg leuk. Liefde op het eerste gezicht geloof ik Ik wist alleen hoe hij eruit zag en hoe hij heette, meer niet... Een paar dagen na die ontmoeting ging ik al naar huis en kheb m daarna helaas nooit meer gezien
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 09:24
°sparkling°
Avatar van °sparkling°
°sparkling° is offline
Hmm nou of ik het onmogelijk kan noemen weet ik niet, want het is uiteindelijk toch wel wat geworden

Mijn vriend woont iets meer dan 1500km van me vandaan. Maar goed, ik heb daar een tante wonen waar ik wel eens heen ging in de vakantie..alles fijn en leuk, af en toe een beetje verveeld, maar ok, verplicht familiebezoekje dus. Totdat ik hem zag Ik had het echt niet meer, m'n hart ging te keer, vlindertjes, echt liefde op het 1e gezicht dus Maarja vanaf die dag begon het dus allemaal, een paar dagen later waren we 'officieel' samen.
Ik kon m'n geluk niet op, tot dat ik na de 3e week weer richting Holland moest omdat school weer zou beginnen..
Toch besloten we om het te proberen etc, wat blijkbaar een verstandige zet was want we gaan sinds een week ons 4e jaar in

Natuurlijk is het af en toe wel fout gegaan, soms een maandje pauze, etc, maar tot nu toe is het altijd weer goed gekomen, en ik kan m'n leven serieus niet zonder hem indenken
__________________
.. Don't dream your life, live your dreams *
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 09:39
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
They suck deeply. Jij hier, hij in Canada; de broer van mijn (toenmalige) vriend; iemand die je al 2 keer heeft gedumpt en je wilt hem nog terug.... en idd het simpelste voorbeeld: jij bent verliefd op iemand maar die ander gewoon echt niet op jou
Het is gewoon te fucked up voor woorden, damn. Wat je eraan kan doen ik heb geen idee, wist ik het maar.
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 11:09
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik ben ooit verliefd geweest op een jongen die 5,5 jaar ouder was dan ik (toen ik 14 was), en hij was ook verliefd op mij. Was allemaal best leuk en spannend, tot hij besloot dat hij het leeftijdsverschil te groot vond.

Het was ook best onmogelijk, maar toch verdomd klote
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:07
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
nee, ik krijg alles wat ik wil dus geen liefde is onmogelijk.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:36
Yolcu
Yolcu is offline
Hij woont in het buitenland, ik in Nederland. We geloven allebei niet in langeafstandsrelaties dus houden we het bij mailcontact. Wanneer ik hem zie is het weer helemaal super
Zo gaat het nu twee jaar.. en ik zie het jammer genoeg nog niet 1, 2, 3 veranderen.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:51
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Hij woont in een grote stad aan de rand van Nederland. Ik in een klein boerendorp in Noord-Limburg. Al 4 jaar lopen we onwijs met elkaar te klooien. Wanneer we elkaar niet zien, is er niets aan de hand. Maar zien we elkaar..dannuh jah

Ik wil hem. Dat weet hij. Op momenten dat we bij elkaar zijn, zegt hij precies hetzelfde, maar daar blijft het bij.

Ik weet niet wat hem tegenhoudt..
En dat gaat al 4 jaar zo..
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 14:36
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik was nogal wat jaartjes verliefd op een jongen die me echt de hemel op aarde leek maar eigenlijk telkens weer tegenviel. Een gelukkige relatie zat er gewoon niet in, maar ik maakte mezelf telkens wijs van wel. Hij was verliefd op een ander meisje en ik was ruim 3 jaar verliefd op een droombeeld. Een jaar lang sprak of zag ik hem niet maar ik was nog altijd verliefd op hem. Na dat jaar zag ik hem toevallig weer op de kermis, MET dat andere meisje. Terwijl ik dat hele jaar lang mezelf liet geloven dat ik uiteindelijk voor mn trouw beloond zou worden

Tsja, nu kan ik er hard om lachen, maar omfg liefde kan soms echt de hel zijn

Ik raad je aan alles te geven voor dat meisje. Als dan blijkt dat alles niet genoeg is, dan kun je beter op zoek naar een ander (die ook jouw ruige tijd niet heeft gekend).
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:11
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Nu volgens mij.
Hoewel hij verliefd is op mij, we een relatie hebben en zelfs samenwonen, lijkt t me onmogelijk.
We zijn zo verschillend. Laats had hij introductiekamp en heeft ie de hele nacht met een meisje liggen kletsen, zelfde instelling, levenshouding en muzieksmaak. Dan denk ik; jongen, wat doe je toch bij mij?
Maar ik denk dat we allebei heel erg hard proberen er iets van te maken.
__________________
Be all you can be
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:36
Verwijderd
De eerste keer dat ik verliefd werd was op een man van 28 (ik was toen 14) en hij had een vriendin. Maar ik vond hem zo leuk met zijn lange haren en gitaar en ik ben iets van 2 jaar verliefd geweest zonder te beseffen dat het geen zin had

De tweede keer was ik verliefd op een lerares en dat was pas echt een onmogelijke liefde omdat dat wettelijk nog strafbaar is ook, nouja het is ook niets geworden.

Daarna werd ik weeeer verliefd op een ouder iemand maar dat bleek niet zo onmogelijk te zijn dan ik dacht
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:26
Verwijderd
Nadat mijn exvriend het uit had gemaakt was ik toch nog wel één of twee maanden verliefd op hem
Vrij 'onmogelijk' op zich
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2004, 18:05
Verwijderd
onmogelijke liefdes zijn het leukst
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 19:37
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
Hij is 27 ik 18, hij woont 180 km hier vandaan. Hij is perfect, hij is alles. Maar ja, als het niet wederzijds is, is het onmogelijk..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:09
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Luna schreef op 26-08-2004 @ 14:07 :
nee, ik krijg alles wat ik wil dus geen liefde is onmogelijk.


wat een positieve instelling. my god.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:34
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
och kind, waar maak je je druk om.
dat jij mijn sarcasme nou niet begrijpt..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:36
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Luna schreef op 26-08-2004 @ 22:34 :
och kind, waar maak je je druk om.
dat jij mijn sarcasme nou niet begrijpt..

ik maak me nergens druk om.
ik vind je gewoon stom.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ohjezus. je kent me niet eens, hoezo bevooroordeeld?!
ik vind jou alleen maar hilarisch.
(en ik kan me nog goed herinneren wat mn ex ooit zei over de vriendinnetjes van alies, omg)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 08:00
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Luna schreef op 26-08-2004 @ 22:40 :
ohjezus. je kent me niet eens, hoezo bevooroordeeld?!
ik vind jou alleen maar hilarisch.
(en ik kan me nog goed herinneren wat mn ex ooit zei over de vriendinnetjes van alies, omg)

haha
dat bevooroordeeld valt wel mee. ik heb er gewoon een schijthekel aan als mensen zonder reden mijn vriendinnetjes afzeiken. lijkt me vrij duidelijk.
en het is maar goed dat ik weet wat hij over jou zei. n00b.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:11
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
ach, alles kan kapot natuurlijk, maar hij is bezet dus vrij onmogelijk tot nu toe.
gevoelsmatig onmogelijk dus, technisch gezien niet natuurlijk
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 11:35
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 27-08-2004 @ 09:00 :
haha
dat bevooroordeeld valt wel mee. ik heb er gewoon een schijthekel aan als mensen zonder reden mijn vriendinnetjes afzeiken. lijkt me vrij duidelijk.
en het is maar goed dat ik weet wat hij over jou zei. n00b.
nou ik kan me niet herinneren dat ik jouw vriendinnetjes heb af lopen zeiken, vind het eerder andersom, en wat jij bij mij doet is verder ook zonder reden want wat heb jij er eigenlijk in godsnaam mee te maken?!En ik kén hem, waarschijnlijk beter dan jij, en ik weet hoe hij over me denkt, maargoed, dat is ook maar een mening he en het kan me vrij weinig schelen want ik weet dat er ook een hele hoop mis is in zijn hoofd. Maar ik geloof dat dit een loze discussie is..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.

Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 11:46.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 11:52
Fa Sai
Fa Sai is offline
Got that all the time...
Ik kan niet eens verliefd zijn op iemand die ook op mij is, als ik verliefd ben op iemand, en ik kan hem krijgen, dan is die verliefdheid weg. Een beetje the chase is better than the catch principe.
Hoe verbodener, hoe leuker ik het vind! En nu heb ik een vriend, van wie ik heel veel houd, maar juist omdat ik die spanning soms stiekem toch wel mis, presteren mijn hormonen het soms om op hol te slaan terwijl dat echt niet kan...En nu wil ik er even niet meer aan denken.
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:11
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Luna schreef op 27-08-2004 @ 12:35 :
verhaaltje

laten we deze loze discussie dan maar stoppen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:12
zarf
Avatar van zarf
zarf is offline
anders ga hier ff ruzie zitten maken godverju zeg, 't is bijna kerst... doe nou toch 's aardig tegen elkaar
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 13:04
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
ben een aantal keer verliefd geweest op jongens die mij totaal niet zagen staan. tis erg jammer, en soms ook wel lastig om er overheen te komen maar denk dat heel veel mensen dit wels n xtje tegen komen (en dat maakt t weer een beetje minder erg, denk ik )
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 13:46
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
zarf schreef op 27-08-2004 @ 13:12 :
anders ga hier ff ruzie zitten maken godverju zeg, 't is bijna kerst... doe nou toch 's aardig tegen elkaar

dat is nou onmogelijke liefde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Onmogelijke liefde
Verwijderd
53 11-07-2005 01:11
Liefde & Relatie Onmogelijke liefde?
SiemdeCyper
38 26-06-2004 11:18
Levensbeschouwing & Filosofie Elementen van de onmogelijke liefde.
Severus
15 27-05-2004 21:10
Verhalen & Gedichten Onmogelijke Liefde
Starley
2 10-02-2004 21:24
Liefde & Relatie Onmogelijke liefde??
wietsie
33 07-04-2003 15:24
Verhalen & Gedichten onmogelijke liefde?!
The one who I am
7 29-11-2001 17:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.