Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2006, 00:24
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
ik ben een beetje verontrust, volgens de antwoordmodellen enzo haal ik het allemaal net wel.. maar jaaaaaaaaaa wie weet heb ik wel te soepel nagekeken (al heb ik niet soepel nagekeken) of wordt de normenering 0.3 ofzooooooooo dus ja ik ben zeer nerveus ik moet 2 hele weken +2 dagen w88 op de resultaten dus dat wordt zenuwslopend!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2006, 00:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
bijnageslaagd schreef op 01-06-2006 @ 01:24 :
ik ben een beetje verontrust, volgens de antwoordmodellen enzo haal ik het allemaal net wel.. maar jaaaaaaaaaa wie weet heb ik wel te soepel nagekeken (al heb ik niet soepel nagekeken) of wordt de normenering 0.3 ofzooooooooo dus ja ik ben zeer nerveus ik moet 2 hele weken +2 dagen w88 op de resultaten dus dat wordt zenuwslopend!
er zijn van die mensen en die zijn zenuwachtig voor de uitslag, terwijl ze eigenlijk al zeker weten dat ze slagen. nou, ik dus niet, ik kan niks zeker zeggen, en ik denk dat ik een herexamen moet doen, of dat ik zak.

maar ik ben verder niet zenuwachtig. alle examens zijn geweest en ik kan er nu toch niks meer aan veranderen. dus ik ga ook niet in de stress zitten. misschien op 15 juni zelf omdat ik dan natuurlijk hoop dat ik dan niet gebeld word. maar verder.. VAKANTIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 08:43
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Moe.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 09:49
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik ben nog niet klaar met mijn examens
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 09:54
JNR
JNR is offline
Bijna geslaagd, ik heb echt precies het zelfde gevoel als jij! Vet een schijt gevoel, ben ook gewoon bang dat ik mezelf dan teveel hoop geef. Aankomende tijd word zenuwslopend, maar goed eerst vakantie!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 09:58
Vitamintje
Vitamintje is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 01-06-2006 @ 10:49 :
Ik ben nog niet klaar met mijn examens
same here
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 10:22
planckton
planckton is offline
leeg, en nu al verveeld
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 11:34
Verwijderd
na vanmiddag weet ik het wel denk ik. Al hoef ik mn wiskunde eigenlijk nieteens te maken, met een 1 sta ik nog een 4 en ga ervanuit dat ik voor de rest maar 1 5 nog sta. Dus komt wel goed. Ik ga me nogn iet druk maken maar eerst genieten van de vakantie.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 11:52
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
De komende tijd wordt zeker zenuwslopend, ik weet niet hoe ik door die 2 weken door moet komen. Ik ben bang dat ik het niet heb gehaald, en dat is helemaal mijn eigen schuld. Motivatie was dit jaar ver te zoeken...
Ik hoop natuurlijk wel dat ik het heb gehaald, maar ik wil niet al te positief denken want anders komt de klap alleen maar harder aan.
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 12:42
Aesar
Aesar is offline
terugkijkend en vergeleken met tentamen weken heb ik me nu wel een beetje zorgen gemaakt, maar minder geleerd. En dan nog verspreid over 2 weken dus eigenlijk was et wel relaxed, alleen jammer dat nat12 en wisb12 direct achter elkaar waren.
__________________
Naar de overwinning, altijd!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 13:52
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik ga ook wel beetje stressen, voor sommige vakken gaat het erom spannen, en ik wil wel heel graag geneeskunde doen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 13:53
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Ik voel niets Komt waarschijnlijk morgen als ik 20 swingende uren in de bus naar Spanje doorbreng
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 14:16
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
Vitamintje schreef op 01-06-2006 @ 10:58 :
same here
En bij mij ook.. Moet nog muziek...
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 15:36
Phyl
Phyl is offline
Citaat:
planckton schreef op 01-06-2006 @ 11:22 :
leeg, en nu al verveeld
Idem !:(
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 15:40
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
yes... yessssssssssssssssssssss ik heb voor wiskunde met een norm van 0 en suuuper streng nagekeken net een 4 (heb ik nodig) dus nu zijn alleen nog maar scheikunde en natuurkunde mijn risicovakken... en daar kan ik nog mee wegkomen met een her! man ik ben echt obsessief bezig man ik heb al mijn werken al zo'n 4 keer nagekeken nu kijk ik de andere twee nog een keer ff uiterst streng na
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 16:07
Verwijderd
Nou ik spring nog niet echt een gat in de lucht nu ik alle examens achter de rug heb.
Ben vooral heel erg moe en kapot met een beetje blijheid er doorheen. Vind het vooral vreemd eigenlijk. Zo van: was dit het nou?

Maar dat verandert zo nog wel, ik moet gewoon nog bijkomen van 3 uur wiskunde.
Ik heb iig allemaal leuke en nieuwe dingen in het vooruitzicht dus dat feesten komt nog wel.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 16:33
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
moe en opgelucht.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 17:23
freek88
freek88 is offline
k ben er ook niet cker van of ik het in een keer gehaald heb..
maar ga me daar nu niet druk om maken
vanavond examenfeest, morge schoolfeest op strand, weekeindje zeilen..en dan zal het verder wel werken en feesten worden...(erg he )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-06-2006, 17:24
lautie
Avatar van lautie
lautie is offline
Verrot, wiskunde was zwaar klote, terwijl ik normaal daar helemaal niet slecht in ben... maar dit was egt een ramp. Dus dat blijft een beetje hangen terwijl de rest van de examens redelijk to goed gingen.. Zucht
__________________
I'm not to be trusted, I'm human
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 17:45
Verwijderd
ja, ik zit ook nog een beetje te balen van wiskunde. Verder voelt het ontzettend onwerkelijk.. besef nog amper dat ik nu heel veel dingen nóóit meer hoef. Ook last van hoofpijn en vermoeidheid, maar dat is geen uitzondering op de afgelopen tijd.
Blijdschap komt nog wel, hoop ik?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 17:47
Marticek
Marticek is offline
Ik heb morgen mijn laatste examen, maar voor mijn gevoel is het nu al klaar. Ik weet niet, ik voel me verschillend. Ik heb t idee dat het CE bij me beter had gekund, maar ja. Ik hoefde wel geen hoge cijfers te halen voor zessen, maar toch, ik zit steeds met een twijfelgevoel . Bijv.: ik moet voor Engels een 4.3 hebben voor een 6, en ik geloof dat ik daar echt NET op uitkom. Maar ja, wie weet doe ik iet sverkeerds en rekent de leraar anders en kom ik niet op een 4.3 uit . Dus zo denk ik dan en ik weet niet of jullie dat ook hebben met bepaalde vakken?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 17:48
Nyawa
Vooral heel erg moe. Ik voel niet zo heel veel eigenlijk, het is een beetje onwerkelijk. Ik heb niet het idee dat het heel fantastisch ging, mijn CE-cijfers worden waarschijnlijk vrijwel allemaal lager terwijl ik op oefenexamens altijd hoger haalde. Nou ja, ik zie het wel, met lotingsklasse B word ik ook wel toegelaten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 17:49
Vitamintje
Vitamintje is offline
moe maar voldaan
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 18:07
Verwijderd
Moe, maar niet echt speciaal.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 22:00
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Ik ben aan het genieten van mijn eerste stress-vrije dag
Dat zouden meer mensen moeten doen
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2006, 22:42
FLechdrop
Avatar van FLechdrop
FLechdrop is offline
Citaat:
Nubis schreef op 01-06-2006 @ 17:07 :
Nou ik spring nog niet echt een gat in de lucht nu ik alle examens achter de rug heb.
Ben vooral heel erg moe en kapot met een beetje blijheid er doorheen. Vind het vooral vreemd eigenlijk. Zo van: was dit het nou?

Maar dat verandert zo nog wel, ik moet gewoon nog bijkomen van 3 uur wiskunde.
Ik heb iig allemaal leuke en nieuwe dingen in het vooruitzicht dus dat feesten komt nog wel.
Precies dat. En onwerkelijk ook wel een beetje, ja.
Mijn eerste stress-vrije dag is morgen, ik hoop dat ik het tegen die tijd al besef.
__________________
met een 4 als A
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 08:52
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Het moest even tot me doordringen, maar toen ik vanochtend 'gewoon' wakker werd ipv door de wekker, vond ik het toch wel bijzonder prettig.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 08:55
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
Nubis schreef op 01-06-2006 @ 17:07 :
Vind het vooral vreemd eigenlijk. Zo van: was dit het nou?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 09:35
Lies
Avatar van Lies
Lies is offline
ik vind het raar. het gevoel dat het van deze anderhalve week afhangt of ik nou op kamers ga, eindelijk ga doen wat ik echt leuk vind en alles. ik heb er zo'n zin in en ik zou het niet trekken als ik nog een jaar op die rotte school moet zitten
__________________
achja.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 10:59
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Hip, want ik heb vakantieeee
en wiskunde heb ik goed genoeg gemaakt , dus dat is ook chill
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 11:03
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
Ik voel me kut want het duurt nog 2 weken voor de uitslag
__________________
Hi Ha Hondenlul
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 11:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ook eindelijk klaar en ik voel me kut want ik heb muziek net verpest.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 11:29
Verwijderd
Ik voel me leeg, moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 11:48
Nyawa
Hmm, ik kan die spanning van de afgelopen weken nog niet echt van me af zetten, ben nog steeds moe, gespannen spieren enzo. Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat het klaar is, zeker omdat ik vandaag weer gewoon op het schoolplein in het zonnetje heb gezeten omdat ik nog een paar mensen daar moest spreken. Alles voelt heel vreemd. Ik ben niet eens bang voor alles wat komen gaat, alleen heel leeg.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 12:09
Green87
Green87 is offline
Aan de ene kant denk ik, je hebt het gehaald niet zo overspannen doen, just relax.

Maar aan de andere kant begin ik te twijfelen, over mijn antwoorden en de normen enzo, en dan raak ik weer in stress.

Ik ga in iedergeval 2 weken lang stressen, zo zit ik in elkaar. Ik hoop wel dat ik achteraf kan zeggen dat het allemaal onnodig was.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 12:11
Verwijderd
IK loop al 48 uur constant met een BIG SMILE op mijn gezicht
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2006, 12:37
zow
Avatar van zow
zow is offline
tsja..gezakt hè..dus hoe kún je, je voelen op zo'n moment....
nou maar hopen dat sommige vakken toch meevielen en dat ik er met een her vanaf kom...maar daar ga ik niet vanuit...helaas...
al ben ik wel blij dat 't eindelijk voorbij is nu denk dat ik na het weekend ook compleet instort....zo'n examentijd is slopend
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 13:35
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Niet zo negatief denken allemaal, misschien ben je toch nog wel geslaagd (je weet de normen nog niet en de leraar kan meer goedrekenen dan jij denkt), en anders is er altijd nog een herkansing.
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 12:25
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Ik voel me mentaal zo op Heb me genoeg geconcentreerd voor de komende drie maanden
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 12:28
Estar
Estar is offline
Ik ben blij dat ik in ieder geval een paar dagen rust kan nemen. En me kan gaan voorbereiden op de 2e ronde van de decentrale selectie en op mondelinge en her examens.

En ik vind het wel slopend dat ik nog meer dan een maand in spanning moet zitten of ik door ben of niet en op mijn gevoel moet vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 13:03
tigertje
tigertje is offline
moe, maar voldaan.
nu nog alleen eventjes mijn auto-theorie halen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 16:31
Verwijderd
Okee nu heb ik toch wel echt vakantie.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 19:14
Muspel
Muspel is offline
Ik besefte pas dat ik niet wil vergeten wat ik op dit moment weet.
Het zit allemaal nog zo vers in mijn geheugen na al de examens, alle vakken die ik geleerd heb, en alles wat ik moest weten, en ik dacht pas: Dat kan ik nu allemaal vergeten. Maar ik wíl het allemaal niet vergeten eigenlijk.

En toch ben ik bang dat ik het allemaal sneller dan ik denk zal vergeten, vooral latijn, aangezien dat ook niet iets is wat je verder in het dagelijks leven veel tegenkom

En dat is eigenlijk alles wat ik voel na de examens. Voor de rest ben ik niet echt opgelucht of gespannen. Ik zie wel hoe het verdergaat.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 22:41
Marticek
Marticek is offline
Citaat:
Green87 schreef op 02-06-2006 @ 13:09 :
Aan de ene kant denk ik, je hebt het gehaald niet zo overspannen doen, just relax.

Maar aan de andere kant begin ik te twijfelen, over mijn antwoorden en de normen enzo, en dan raak ik weer in stress.

Ik ga in iedergeval 2 weken lang stressen, zo zit ik in elkaar. Ik hoop wel dat ik achteraf kan zeggen dat het allemaal onnodig was.
Het lijkt wel alsof ik dit heb geschreven ! Ik denk ook precies zo en ik kijk zovaak mn examens na en mn pa wordt bijna 'gek' van dat gepieker van me dat of ik wel zal slagen, of wel, of niet, of wel, of niet. Terwijl ik me denk ik toch geen zorgen hoef te maken maar TOCH, wie weet heb ik wel dingen goed geteld die niet goed waren of corrigeren de docenten het anders dan ik heb gedaan of... Etc., nou ja, ik hoop dat wij na de uitslag zeggen: jippie!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 10:58
planckton
planckton is offline
Citaat:
Marticek schreef op 04-06-2006 @ 23:41 :
Het lijkt wel alsof ik dit heb geschreven ! Ik denk ook precies zo en ik kijk zovaak mn examens na en mn pa wordt bijna 'gek' van dat gepieker van me dat of ik wel zal slagen, of wel, of niet, of wel, of niet. Terwijl ik me denk ik toch geen zorgen hoef te maken maar TOCH, wie weet heb ik wel dingen goed geteld die niet goed waren of corrigeren de docenten het anders dan ik heb gedaan of... Etc., nou ja, ik hoop dat wij na de uitslag zeggen: jippie!
Stel een filter in op alle sites waar het woord eindexamen in voorkomt, en geníet van je vakantie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 02-06-2006 @ 12:29 :
Ik voel me leeg, moet ik zeggen.
dat heb ik nu
ben zo gewend dat ik moet leren dath et raar is om niets meer te hoeven doen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 21:02
Fiskje88
Fiskje88 is offline
I feel f*cking great!!!

Zélfs wiskunde ging goed. Oftewel, ik ben geslaagd en heb geen herexamen nodig, whappa!!!

Alleen moet ik nu afscheid gaan nemen van school en al die leuke mensen die daar rond lopen!!!

Maar goed, op 16 juni nog één keer met school lol trappen door pannenkoeken te gaan bakken.
__________________
Nagyon szép vagyok!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur
Verwijderd
8 21-06-2012 17:20
Eindexamens 2012 post hier alle tips!
Duckdonkey
29 16-05-2012 09:08
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Psychologie Mijn verhaal
New-Michael
9 11-11-2003 19:31
Psychologie Hoe je leven weer op orde te krijgen.
In_stilte
10 20-09-2003 07:53
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.