Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 16:01
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
Binnenkort wil ik een console kopen: ik twijfel tussen de ps2, gamecube en xbox. Ik heb zojuist de thread gelezen over de gamecube en de Playstation 2 maar ik kon daar niet zo veel vinden over de Xbox. Wat ik me zo'n beetje afvraag:

-Ik ben naar een aantal winkels geweest, maar zie eigenlijk veel meer spellen voor de PS2 dan voor de Xbox. Zoals eerder naar voren is gekoemen, betekent dat natuurlijk niet dat de Xbox spellen niet de moeite waard zijn. Zijn er genoeg leuke spellen op de Xbox, die niet snel vervelen e.d.?
-Is er veel verschil in graphics en capaciteit tussen de PS2, Gamecube en Xbox of is dit zeer vergelijkbaar?
-Heeft de Xbox verder nog aantrekkelijke 'extra's' die m beter maken dan de ps2, zoals een harde schijf ipv een memorycard (toch?) ?
-Wat voor soort spellen worden het meest gemaakt voor de Xbox? Zelf speel ik graag sportgames, die je ook met meerdere mensen kunt doen: Fifa, Gran Turismo e.d. en 'schietspellen': Max Payne, Syphon FIlter, Metal Gear Solid bijv. Zit ik bij het XBOX aanbod dan goed?
-Verder nog belangrijke tips/aanwijzingen voor het nemen van de juiste beslissing?

Thanx!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2002, 17:05
Verwijderd
Het komt er eigenlijk allemaal op neer welke spellen je leuk vind. Mario-spellen vind je natuurlijk allemaal op de GameCube (heb ik ) Maar als ik zo naar jou lievelingsspellen kijk, denk ik dat je goed zit bij de XboX. Op de spellen van de XboX vind je zeker ook mooie graphics. Of de spellen van de XboX snel gaan vervelen ligt aan jou. Wat hou je beter vol? Een avonturengame vol on-realistische dingen. Of een game wat wel realistisch is maar op het eerste gezicht na een tijdje ook wel weer saai begint te worden?

Ik hoop dat je wat aan mijn informatie hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:15
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
YHO*Thijs*Rulez schreef:
Het komt er eigenlijk allemaal op neer welke spellen je leuk vind. Mario-spellen vind je natuurlijk allemaal op de GameCube (heb ik ) Maar als ik zo naar jou lievelingsspellen kijk, denk ik dat je goed zit bij de XboX. Op de spellen van de XboX vind je zeker ook mooie graphics. Of de spellen van de XboX snel gaan vervelen ligt aan jou. Wat hou je beter vol? Een avonturengame vol on-realistische dingen. Of een game wat wel realistisch is maar op het eerste gezicht na een tijdje ook wel weer saai begint te worden?

Ik hoop dat je wat aan mijn informatie hebt.
je schrijft dat de xbox beter graphics heeft maar je vergeet te vertellen dat de ps2 beter gameplay heeft
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:19
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
je schrijft dat de xbox beter graphics heeft maar je vergeet te vertellen dat de ps2 beter gameplay heeft
hm...sorry... de ps2 heeft idd betere gameplay
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 18:29
Verwijderd
Citaat:
YHO*Thijs*Rulez schreef:
hm...sorry... de ps2 heeft idd betere gameplay
Ja, en jij hebt nog nooit fifa 2003 op de GC gespeeld??

Zoo, das pas vet man!

Offtopic: kan het weten , heb de PS2 & de GC

Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
- Ik ben naar een aantal winkels geweest, maar zie eigenlijk veel meer spellen voor de PS2 dan voor de Xbox. Zoals eerder naar voren is gekoemen, betekent dat natuurlijk niet dat de Xbox spellen niet de moeite waard zijn. Zijn er genoeg leuke spellen op de Xbox, die niet snel vervelen e.d.?
De PS2 is al een stuk langer uit. Vandaar meer spellen.
En er zijn stapels goede spellen voor de Xbox. Natuurlijk zijn er spellen die snel vervelen, maar dat heeft weinig met het platform te maken. Zelf speel ik bv. Halo nog regelmatig, je kan nl. met zijn tweeën de verhaallijn doorspelen. Echt geweldig. En de hogere moeilijkheidslevels zijn zeer uitdagend.
Dead Or Alive 3 is ook zeer leuk om met zijn 2'en of 4'en te doen. En ook Project Gotham Racing, Burnout, Mad Dash Racing, Amped, SSX Tricky, etc.

Citaat:
-Is er veel verschil in graphics en capaciteit tussen de PS2, Gamecube en Xbox of is dit zeer vergelijkbaar?
Ja, genoeg. De PS2 is gewoon wat ouder dus die moet je eigenlijk niet vergelijken.
Het grootste voordeel van de xbox is de harde schijf, bij het spel Blinx wordt deze gebruikt om de tijd achteruit/vooruit te spoelen, te pauzeren, etc. Lees een review voor een betere uitleg.
Ook een voordeel ervan is dat je geen extra memory cards hoeft te kopen om je spellen te bewaren (ze zijn duur en klein).

Citaat:
-Heeft de Xbox verder nog aantrekkelijke 'extra's' die m beter maken dan de ps2, zoals een harde schijf ipv een memorycard (toch?) ?
Ja, de harde schijf dus. En de DVD kwaliteit is beter. En je kan online met de Xbox Live kit (50€ voor het eerste jaar, komt met een headset voor voice-communication).

Citaat:
-Wat voor soort spellen worden het meest gemaakt voor de Xbox? Zelf speel ik graag sportgames, die je ook met meerdere mensen kunt doen: Fifa, Gran Turismo e.d. en 'schietspellen': Max Payne, Syphon FIlter, Metal Gear Solid bijv. Zit ik bij het XBOX aanbod dan goed?
Ja, heel goed. Er is een grote variteit van games. En die wordt alleen maar groter naarmate de xbox langer bestaat.

Citaat:
-Verder nog belangrijke tips/aanwijzingen voor het nemen van de juiste beslissing?
Probeer ze eerst eens uit zou ik zeggen. Als je vrienden hebt met een xbox, ps of gamecube, speel dan er eens een middag/avond mee. Lang genoeg om te besluiten wat je leuker vind.
Je kan ze ook huren bij videotheken.


Zelf heb ik geen negatieve dingen te zeggen over de xbox. Ik heb niet op de gamecube gespeeld dus daar kan ik niet veel over zeggen. De PS2 is gewoon wat ouder en heeft de graphics minder, veel verschil van spellen is er niet natuurlijk (al zou ik zelf een xbox kopen voor Halo alleen (mocht ik er nog geen hebben)).

Misschien moet je even wachten tot kerst, er is een gerucht dat de prijzen omlaag gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 00:50
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
spawn again schreef:
De PS2 is al een stuk langer uit. Vandaar meer spellen.
En er zijn stapels goede spellen voor de Xbox. Natuurlijk zijn er spellen die snel vervelen, maar dat heeft weinig met het platform te maken. Zelf speel ik bv. Halo nog regelmatig, je kan nl. met zijn tweeën de verhaallijn doorspelen. Echt geweldig. En de hogere moeilijkheidslevels zijn zeer uitdagend.
Dead Or Alive 3 is ook zeer leuk om met zijn 2'en of 4'en te doen. En ook Project Gotham Racing, Burnout, Mad Dash Racing, Amped, SSX Tricky, etc.



Ja, genoeg. De PS2 is gewoon wat ouder dus die moet je eigenlijk niet vergelijken.
Het grootste voordeel van de xbox is de harde schijf, bij het spel Blinx wordt deze gebruikt om de tijd achteruit/vooruit te spoelen, te pauzeren, etc. Lees een review voor een betere uitleg.
Ook een voordeel ervan is dat je geen extra memory cards hoeft te kopen om je spellen te bewaren (ze zijn duur en klein).



Ja, de harde schijf dus. En de DVD kwaliteit is beter. En je kan online met de Xbox Live kit (50€ voor het eerste jaar, komt met een headset voor voice-communication).



Ja, heel goed. Er is een grote variteit van games. En die wordt alleen maar groter naarmate de xbox langer bestaat.



Probeer ze eerst eens uit zou ik zeggen. Als je vrienden hebt met een xbox, ps of gamecube, speel dan er eens een middag/avond mee. Lang genoeg om te besluiten wat je leuker vind.
Je kan ze ook huren bij videotheken.


Zelf heb ik geen negatieve dingen te zeggen over de xbox. Ik heb niet op de gamecube gespeeld dus daar kan ik niet veel over zeggen. De PS2 is gewoon wat ouder en heeft de graphics minder, veel verschil van spellen is er niet natuurlijk (al zou ik zelf een xbox kopen voor Halo alleen (mocht ik er nog geen hebben)).

Misschien moet je even wachten tot kerst, er is een gerucht dat de prijzen omlaag gaan.
, ben ik het wel mee eens .. wacht maar even op diablos als je nog een uitgebreid verhaal over hoe goed de ps2 is (+ hij gaat 'bewijzen' () dat alles wat spawn again heeft gezegt niet waar is ) ..

trouwens er schijnt met kerst een superrelaxt xbox pakket te komen.. Halo + Splinter Cell + xbox + dvd playback kit volgens mij voor kweeniehoeveel geld.. normale prijs van de xbox iig
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 07:19
bam
Avatar van bam
bam is offline
Citaat:
Blisss schreef:

-Heeft de Xbox verder nog aantrekkelijke 'extra's' die m beter maken dan de ps2, zoals een harde schijf ipv een memorycard (toch?) ?
De Xbox zelf heeft ook een memorycard.
De harde schijf is meer bedoeld voor mods.
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 07:56
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
je schrijft dat de xbox beter graphics heeft maar je vergeet te vertellen dat de ps2 beter gameplay heeft
ik wil geen console gezeik gaan beginnen, maar dit is onzin dat verschilt helemaal per spel en niet per console...


ontopic:

Eigenlijk komen alle topgames op alle 3 de consoles uit op een enkeling na. Nu Splinter Cell bijna uitkomt (of al uit is) en jij houd van Metal Gear (die ook op de box uitkomt) zou ik sowieso voor de Xbox gaan. FIFA 2003 is er voor de box, Max Payne ook en je hebt Sega GT 2002... (sorrt van Gran Turismo)

Dat er voor de PS2 veel meer spellen te krijgen zijn dan voor de Xbox is niet raar, aangezien de PS2 bijna 3 jaar ouder is dan de Xbox...
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 16:14
neilpryde
neilpryde is offline
Aangezien het topic nogal groot is heb ik em niet helemaal doorgelezen, sorry dus als ik dingen zeg die andere mensen al hebben gezegd .

Citaat:
Ik ben naar een aantal winkels geweest, maar zie eigenlijk veel meer spellen voor de PS2 dan voor de Xbox. Zoals eerder naar voren is gekoemen, betekent dat natuurlijk niet dat de Xbox spellen niet de moeite waard zijn. Zijn er genoeg leuke spellen op de Xbox, die niet snel vervelen e.d.?
Het feit dat er meer spellen vor de PS2 zijn dan voor de Xbox komt omdat de Xbox een stuk korter op de markt is dan de PS2. De games die voor de Xbox op dit moment uitkomen zijn eigenlijk wel behoorlijk goed als je nagaat dat dit pas de 2e generatie games is van de machine, kijk voor de grap nog eens naar de eerste generatie spellen van de PS2, dit was echt totale bagger.
De PS2 heeft op dit moment natuurlijk wel goeie games, maar de games op de Xbox kunnen zich nu al goed meten met de PS2 toppers:

PS2 Xbox
Gran Turismo 3 Project Gotham
Tekken 4 Dead Or Alive 3
Metal Gear Solid 2 Splinter Cell

De Xbox heeft verder nog meer goeie games zoals Halo en Blinx, en worden veel PS2 games overgepoort naar Xbox.

Citaat:
Is er veel verschil in graphics en capaciteit tussen de PS2, Gamecube en Xbox of is dit zeer vergelijkbaar?
De specs van de Xbox liggen ver boven die van de PS2 en NGC, zo heeft de PS2 en 300Mhz processor, de NGC een 405 MHz processor en de Xbox maar liefst een 733 Mhz. Voor de totale specs moet je maar op de Xbox website kijken, maar ze liggen ver boven die van de andere consoles uit.

Citaat:
Heeft de Xbox verder nog aantrekkelijke 'extra's' die m beter maken dan de ps2, zoals een harde schijf ipv een memorycard (toch?) ?
Naast een 8 Gb harde schijf ken je op de Xbox ook nog DVD's afspelen(net zoals de PS2) en kun je je eigen muziek op de harde schijf zetten zodat je die in de games kunt afspelen.

Citaat:
Wat voor soort spellen worden het meest gemaakt voor de Xbox? Zelf speel ik graag sportgames, die je ook met meerdere mensen kunt doen: Fifa, Gran Turismo e.d. en 'schietspellen': Max Payne, Syphon FIlter, Metal Gear Solid bijv. Zit ik bij het XBOX aanbod dan goed?
Hmmm er is voor iedereen wel wat. Voor multiplayer zit je bij de Xbox zeker wel goed, want vanaf maart kun je online gaan met je Xbox om natuurlijk te multiplayeren. Het mooie van online Xbox-en is dat je maar per jaar een aanzienlijk bedrag hoeft te betalen in plaats van de maand kosten zoals die bij de PS2.

Schietspellen zijn er op de Xbox ook genoeg, Timesplitters 2 en Halo zijn 2 hele goeie(TS2 is ook op de andere consoles).

Ik hoop dat je hiet wat aan hebt .
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 02:52
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
maar je kan ook een ps2 of gamecube kopen natuurlijk (gezichtsverlies als je nou niet reageerd diablos )
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 17:51
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
ik zou voor een xbox gaan, zit al een harde schijf in, maar je kan een veel grotere kopen, kan je lekker games op downloaden.
En vanaf maart kan je lekker online gamen met xbox live!!
en je kan ook van alles downloaden van internet, zoals een werkende mediaspeler zodat je divx via je xbox kan kijken.

er zijn nu minder spellen in vergelijking tot de ps2, maar die is dan ook 2 jaar eerder uitgekomen.
en de xbox heeft gewoon veel meer power, dat zie je ook in de games. Ik had ook een ps2. Neem nou sega gt 2002 op de xbox. Die speelt veel sneller en lekkerder en ziet er mooier uit dan GT3 op de ps2. En sega gt haalt niet eens alles uit de Xbox, terwijl dat bij GT3 van de ps2 wel het geval was.

maar als je een ps2 neemt is dat zeker geen verkeerde keus.
en de gamecube vind ik maar vaag, beetje kiddy.

maarja jij moet de keus maken.
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 14:02
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Ik zat ook te twijfelen, alleen beslist GEEN gamecube, want ik haat dat ding, en nintendo trouwens ook. Maar nu koop ik maar een PS2 vanwege de spellen (GT3, MGS2, FF X (ok die zijn een beetje "oud", maar wel leuk) en dan koop ik volgens jaar ofzo een ydoos, oh de xbox
__________________
piemel
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 18:14
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
ik las in dit topic geen nadelen van de xbox, maar er zijn er genoeg van, dus ik noem er een aantal op:
* hij is groot
* hij is lelijk
* hij is duur
* de controller is onbespeelbaar
* hoewel de graphics goed zijn, kan de gameplay niet tippen aan die van de GAMECUBE en ps2
* de spellen zijn duur
* de spellen zijn bagger
* de spellen zijn allemaal PC-poorts

hoop dat je er wat aan hebt
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 18:44
eXcess
Avatar van eXcess
eXcess is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
ik las in dit topic geen nadelen van de xbox, maar er zijn er genoeg van, dus ik noem er een aantal op:
* hij is groot
Maakt voor mij niet veel uit
* hij is lelijk
Jouw mening
* hij is duur
Geruchten gaan over prijsverlaging tijdens kerst
* de controller is onbespeelbaar
Helaas nog niet in me handen gehad
* hoewel de graphics goed zijn, kan de gameplay niet tippen aan die van de GAMECUBE en ps2
Nu heb je het aleen over de spellen die met de launce [ Hoe de fuck je dat ook schrijft ] zijn
* de spellen zijn duur
Jouw mening alweer
* de spellen zijn bagger
Weer jouw mening
* de spellen zijn allemaal PC-poorts
DoA 3 ? Halo ? Ik noem maar ff wat TOP-spellen
hoop dat je er wat aan hebt

Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:11
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
ik las in dit topic geen nadelen van de xbox, maar er zijn er genoeg van, dus ik noem er een aantal op:
* hij is groot
* hij is lelijk
* hij is duur
* de controller is onbespeelbaar
* hoewel de graphics goed zijn, kan de gameplay niet tippen aan die van de GAMECUBE en ps2
* de spellen zijn duur
* de spellen zijn bagger
* de spellen zijn allemaal PC-poorts

hoop dat je er wat aan hebt
grappig

groot en lelijk.. mja moet je zelf weten , maar dat interesseert me echt totaal niks nada.

duur.. 259 pleuro + 2 spellen, ps2 los = 259 pleuro , gamecube = 229 + 1 game .. dus duur.. absoluut niet.. je gebruikt wel een beetje oude argumenten die nu niet meer gelden

controller onbespeelbaar, sure.. ik vraag me af of je ooit dat ding aangeraakt hebt (zucht) en anders kan je altijd nog een Small versie van de controller kopen (ook officieel)

spellen duur, hier weer 'tzelfde, oude argumenten, topspellen zijn tussen de 59 en 69 pleuro ongeveer, top ps2 spellen zo'n 65 pleuro en gamecube allemaal 59, zit dus imho vrij dicht bij mekaar.

spellen zijn bagger... welterusten

pcports geblaat ... zucht, fanboy
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:24
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
ik denk dat het juist anders om is. Eerst komen spellen op Xbox en daarna op de PC
kijk maar naar Unreal Championship, Halo en Splinter Cell
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 21:33
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
bambix schreef:
De Xbox zelf heeft ook een memorycard.
De harde schijf is meer bedoeld voor mods.
Op de HD kun je je games en muziek opslaan.
De memorycard kun je los kopen als je bijv. bij vrienden met ook een XBOX verder wil spelen aan jouw game.
Die memorycard is dus helemaal niet nodig in eerste instantie.

Dus waar je dat vandaan haalt, weet ik ook niet.


Bij een andere post: De XBOX is inderdaad al een enorm stuk goedkoper dan de PS2.
Een This Is Football pack kost je 289,-
Dan heb je een PS2, TIF 2003, en een controller.

Bij de xbox heb je Sega GT 2002 en JetSet Radio Future, plus een controller voor 259,95
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2002, 08:51
Purgatori
Purgatori is offline
ff tip.. Ik zelf heb ook een Xbox.. Maar ik had em gekocht.. En toen 2 dage meej gespeelt.. En nou staattie weg te stoffe ast ware.. Je moet er wel van houde denk ik.. Maarja... Ik ben altyd trouwe nintendo fan geweest.. Maybe ligt et daar aan dak de Xbox toch minderz vin.. Nouja.. Be sure dat je der veel games voor koopt.. En geen DOA 3.. Want die is veels te makkelijk uit te spele.. En is niet een spel wat je echt lang blijft spele.. (kheb die namelijk owk) Anyway.. Suc7 dermeej..

Dark Greetz...

Purgatori
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 19:03
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
Blizz schreef:
grappig

groot en lelijk.. mja moet je zelf weten , maar dat interesseert me echt totaal niks nada.

duur.. 259 pleuro + 2 spellen, ps2 los = 259 pleuro , gamecube = 229 + 1 game .. dus duur.. absoluut niet.. je gebruikt wel een beetje oude argumenten die nu niet meer gelden

controller onbespeelbaar, sure.. ik vraag me af of je ooit dat ding aangeraakt hebt (zucht) en anders kan je altijd nog een Small versie van de controller kopen (ook officieel)

spellen duur, hier weer 'tzelfde, oude argumenten, topspellen zijn tussen de 59 en 69 pleuro ongeveer, top ps2 spellen zo'n 65 pleuro en gamecube allemaal 59, zit dus imho vrij dicht bij mekaar.

spellen zijn bagger... welterusten

pcports geblaat ... zucht, fanboy
jij ruled, en trouwens, die controller vond ik eerlijk gezegd best lekker in de hand liggen hoor
__________________
piemel
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 21:49
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
`CrazY G schreef:
ik denk dat het juist anders om is. Eerst komen spellen op Xbox en daarna op de PC
kijk maar naar Unreal Championship
....eh

UC is Xbox exclusief... UT2003 was er eerder voor de PC (kweet dus niet wat je precies bedoelt, maar het is iig fout)
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 14:57
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Blizz schreef:
maar je kan ook een ps2 of gamecube kopen natuurlijk (gezichtsverlies als je nou niet reageerd diablos )
nou vooruit omdat jij me zo mist

ik zou een xbox kopen, heb je een mooie divx speler .. moet je natuurlijk wel even een ander dvd loopwerk erin bouwen, want het xbox dvd loopwerk kan namelijk geen gebranden cd/dvd's lezen..

ik ga verder niet eens meer in op de hardware kwestie.. gaat uiteindelijk toch om de spellen niet waar. en dan moet je voor jezelf kijken welke spellen op welke console jouw het meest aanspreken. het is wel een feit dat de ps2 gewoon het grootste spellen aanbod heeft en ook zal blijven houden.
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 17:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
sinds wanneer kan een spelcomputer gameplay hebben?

kijk gewoon naar de games die je het gaafst vind, en koop de bijbehorende console.

Ben je een graphics neuker, ben dan stoer, en koop de dikste PC, met een dikke RAdeon 9700 of Geforce FX, een dijk geheugen en ga dan gamen. ben je wel ene fortuin kwijt, maar wel mooie graphics.

denk ook zo, een paar games NIET kopen = 1 console erbij

aangezien die dingen redelijk goedkoop beginnen te worden
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 19:02
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Citaat:
`CrazY G schreef:
ik denk dat het juist anders om is. Eerst komen spellen op Xbox en daarna op de PC
kijk maar naar Unreal Championship, Halo en Splinter Cell
Is dit een grap of ben je er serieus op? ( eh, je denkt )

- Courage
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 20:38
ice-dive
Avatar van ice-dive
ice-dive is offline
maarja als je een xbox koopt heb je iig geen gta VC maareh als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de xbox gaan! betere graphics, leukere spellen (vind ik, op gta na)!
__________________
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2002, 01:15
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Z.o.E: Second Runner
__________________
Project Mayhem
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 17:05
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Ik zou voor de Xbox gaan.

Op de PS2 komen zowat alleen maar sequels uit. Niet echt origineel dus.

De Xbox heeft een HD. Je hebt dus geen Memorycard nodig, en je kunt vrijwel unlimited opslaan. Ook kun je eigen muziek CD's naar de HD copieren zodat je die in je games kunt afspelen.

En dan heb je Xbox Live natuurlijk nog. Dit is online gamen. Unreal Campionship, Mech Assault en Ghost Recon zijn daarom ook bijzonder populair in Amerika.

Live komt 14 Maart in Nederland. Kost je het eerste jaar €59, krijg je een koptelefoon (communicator) bij zodat je met andere gamers kunt praten, en twee demo's.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 02:23
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Ik zou voor de Xbox gaan.

Op de PS2 komen zowat alleen maar sequels uit. Niet echt origineel dus.

De Xbox heeft een HD. Je hebt dus geen Memorycard nodig, en je kunt vrijwel unlimited opslaan. Ook kun je eigen muziek CD's naar de HD copieren zodat je die in je games kunt afspelen.

En dan heb je Xbox Live natuurlijk nog. Dit is online gamen. Unreal Campionship, Mech Assault en Ghost Recon zijn daarom ook bijzonder populair in Amerika.

Live komt 14 Maart in Nederland. Kost je het eerste jaar €59, krijg je een koptelefoon (communicator) bij zodat je met andere gamers kunt praten, en twee demo's.
w00t precies een jaar na de release van de xbox
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 11:28
LasT*Hero
Avatar van LasT*Hero
LasT*Hero is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
je schrijft dat de xbox beter graphics heeft maar je vergeet te vertellen dat de ps2 beter gameplay heeft

huh?

wat is dit voor onzin

hangt toch volledig van het spel af, en niet van de console
__________________
*** Mercy is for the weak!***
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:43
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Citaat:
LasT*Hero schreef:
huh?

wat is dit voor onzin

hangt toch volledig van het spel af, en niet van de console
Precies, slaat echt nergens op.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 20:13
Verwijderd
xbox en sinix are 1


xbox is een leuk toekomstig consoltje... en ik heb hem met trots
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:29
Casull
Avatar van Casull
Casull is offline
Nou moet ik toch echt effe zeggen dat de xbox niet zoveel krachtiger is dan de cube. De gamecube heeft een 485 MHz 0,18 micron koper processor. De xbox een 733 MHz aluminium processor. De processor van de cube heeft een andere architectuur dan die van de xbox. Daardoor presteert die processor vereglijkbaar met een een 700 MHz aluminium processor. Ja het zijn niet alleen maar de cijfertjes die tellen.

Genoeg technisch gelul, ik ben een echte gamecube fan, maar ik heb één keer op een xbox gespeeld en ik moet zeggen dat me dat goed beviel, dus op je vraag moet ik zeggen, ja de xbox zelf is goed. Zorg natuurlijk wel dat je leuke spellen erbij hebt. (tip, als je hem neemt, neem dan het spel Halo, multiplayer lol gegarandeerd)
__________________
Hurry! Hurry! Hurry! Hurry!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:03
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
koop ze gewoon alle 3
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 22:11
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
Citaat:
Retarded schreef:
....eh

UC is Xbox exclusief... UT2003 was er eerder voor de PC (kweet dus niet wat je precies bedoelt, maar het is iig fout)
oh ja je hebt gelijk foutje
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 23:02
neilpryde
neilpryde is offline
Dit wil ik nog even zeggen

Metal gear solid 2 komt ook op de xbox, er schijnen meer extra's enzo bij te zitten.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 10:09
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
ik zou nog even wachten hoor! Playstation III komt eind 2003 uit! anders moet je weer na een jaartje geld uitgeven! X-Box II komt uit eind 2004
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2002, 18:03
Rioto
Ik ga ook voor de BOX ..Vooral omdat ik gek ben van Games waar geweld en sport in zit ...DEATHROW is zo,n spel ...

Maar ik zat ook erg te twijfelen het is allemaal Vet spul maar ja .
X-Box blijft de vetste shit hebben denk ik aangezien ze alle gamemakers omkopen dus
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Toraneko schreef:
Nou moet ik toch echt effe zeggen dat de xbox niet zoveel krachtiger is dan de cube. De gamecube heeft een 485 MHz 0,18 micron koper processor. De xbox een 733 MHz aluminium processor. De processor van de cube heeft een andere architectuur dan die van de xbox. Daardoor presteert die processor vereglijkbaar met een een 700 MHz aluminium processor. Ja het zijn niet alleen maar de cijfertjes die tellen.
Volledige specs Xbox:

- Intel Pentium III 733 processor
- 64mb high-speed unified DRAM
- NVidia GeForce 3 grafisch gedeelte

Dat geeft je dus ongeveer een idee van de snelheid...een tijdje terug leuk, maar tegenwoordig alweer heel modaal.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 22:12
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
ik zou nog even wachten hoor! Playstation III komt eind 2003 uit! anders moet je weer na een jaartje geld uitgeven! X-Box II komt uit eind 2004
volges mij was het zo dat de PS3 eind 2004 uitkwam en de Xbox 2 begin 2005..
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:32
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Wach anders nog ff 10 jaar op de xbox 4, maar als je dan nog es 2 jaar w8 dan komt de nieuwe sega dreamcast vmx 2 uit

Oftewel neem gewoon een console en ga geen glazenbol kijken.

Neem gewoon een console met game titels die jou aanspreken.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:05
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
haloooo bliss heb je al een console gekocht????
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 23:16
Rioto
Ik heb iig Besloten om een X-box te gaan halen Vrijdag
Alleen vraag ik me af of je ook een Box kan kopen zonder 2 games erbij want dat is weer zo,n nieuwe actie ...X-box + jet set radio en een race spel ..en die wil ik niet! Ik wil DEATHROW!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 00:03
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Maypole schreef:
..en die wil ik niet! Ik wil DEATHROW!
ik weet niet of je hem al gespeeld hebt of niet... maar verwacht er niet teveel van. Deathrow verveelt ontzettend snel (mij iig)
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 04:51
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
ik zou nog even wachten hoor! Playstation III komt eind 2003 uit! anders moet je weer na een jaartje geld uitgeven! X-Box II komt uit eind 2004


bron?

ms heeft gezworen dat ze hun nieuwe console eerder uitbrengt dan de ps3 en ik denk dat de ps3 nog wel een tijdje op zich gaat laten wachten.
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:45
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
ik denk dat sony om de 5 jaar een nieuwe console uitbrengt. De ps bestond ook 5jaar toen de ps2 uitkwam. Dus over 3jaar komt de ps3 lijkt me.
beetje dom om al eind 2003 de ps3 uit te brengen terwijl sommige pas net een ps2 hebben gehaald. lekker naaiierig.
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 18:12
Casull
Avatar van Casull
Casull is offline
Citaat:
nare man schreef:
Volledige specs Xbox:

- Intel Pentium III 733 processor
- 64mb high-speed unified DRAM
- NVidia GeForce 3 grafisch gedeelte

Dat geeft je dus ongeveer een idee van de snelheid...een tijdje terug leuk, maar tegenwoordig alweer heel modaal.

Voor een PC wel, feit is dat een console veel meer met MHz-tjes kan dan een PC. De ouwe vertrouwde SNES had bijv. iets van 4 MHz en kreeg toch veel meer voor elkaar dan een 4 Mhz PC.
__________________
Hurry! Hurry! Hurry! Hurry!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 21:14
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ik heb iig Besloten om een X-box te gaan halen Vrijdag
Alleen vraag ik me af of je ook een Box kan kopen zonder 2 games erbij want dat is weer zo,n nieuwe actie ...X-box + jet set radio en een race spel ..en die wil ik niet! Ik wil DEATHROW!
Die 2 spellen krijg je gratis. Op een andere manier wordt de XBOX momenteel niet verkocht voor die prijs van 259,95

Er is ook nog een xbox met die 2 games + HALO + DVD Remote Controller voor 299,95

Dat zijn de enige 2 paketten die actueel verkocht worden.
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 22:08
Rioto
Citaat:
Retarded schreef:
ik weet niet of je hem al gespeeld hebt of niet... maar verwacht er niet teveel van. Deathrow verveelt ontzettend snel (mij iig)
Ik vind hem Facking vet ..heb een x-box sinds gisteren ..helaas is die kapot ( haha ) want ik heb allemaal vaag stippen in beeld ...met elke game die ik erop speel dus Donderdag ga ik hem ruilen .
maar ik kon iig deathrow wel spelen ..en ik vind hem echt VET! ..en met multyplayer lijkt het me helemaal The Bomb ..maar goed eerst een nieuwe x-box
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 13:51
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Yep, nadat ik een 82 cm breedbeeld heb gekocht, koop ik ook een Xbox.

Nu nog even werken .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Xbox 360
PatoLoco
12 30-01-2009 15:11
Software & Hardware [Router] PC en Xbox 360
D
7 26-03-2006 11:39
Games Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger!
Diablos
274 20-09-2003 03:34
Games Grand Theft 3 + Vice City Voor Xbox
ID&T_Radio
5 10-09-2003 20:42
Games xbox laten flashen
hendriks
0 15-10-2002 14:16
Games Xbox = dreamcast en xbox in 1
Verwijderd
6 28-12-2001 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.