Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 01:28
Verwijderd
Ja, dat klopt wel. Ik vraag niet snel om hulp bij mensen, dat doe ik meestal alleen in het uiterste geval. En als iemand me iets uitlegt word ik heel opstandig, omdat ik niet dom wil overkomen, waardoor ik me soms heel kinderachtig gedraag.

Nog over mezelf :
Over sommige dingen wil ik niet nadenken omdat ik ze zo kut vind en eng, en sommige dingen wil ik helemaal niet weten van mezelf.
Dat is heel gek, want ik ben mezelf dus waarom zou ik niet alles willen weten. Mijn geweten is erg belangrijk voor me. Geweten, ik heb het altijd al geweten. Dus je wist het toch al.
Tot nu toe ben ik wel veel te weten gekomen over mezelf, ook de niet leuke kanten. Dat is wel kut/pijnlijk om in te zien, maar toch beter want dan kan je het veranderen.
Advertentie
Oud 20-09-2007, 08:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Om toch even te reageren over mij. Ja, ik kan het niet laten.

Ik heb de neiging dingen gauw persoonlijk aan te trekken. Geen idee, waarom. Maar het verschil tussen niet persoonlijk bedoeld en wel persoonlijk bedoeld zie ik niet altijd.
Oud 20-09-2007, 09:29
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik vind dat sylph te vaak zijn gedachten op anderen projecteert. Ik bedoel dat hij zelf invult hoe anderen over hem denken. Ik kan daar echt heel slecht tegen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 20-09-2007, 09:35
Verwijderd
Ik kom duidelijk nog steeds te weinig op de Kantine want niemand noemt mij ooit in dit soort topics
Oud 20-09-2007, 09:37
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik kom duidelijk nog steeds te weinig op de Kantine want niemand noemt mij ooit in dit soort topics
Ik ben ook nog niet genoemd Er zijn wel meer mensen nog niet genoemd. Blijkbaar valt er over hen gewoon niets op te biechten
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 20-09-2007, 09:59
Verwijderd
Citaat:
ik vond stefenootje eerst best vervelend, maar ik weet nu hoe het komt. zij is niet vervelend, maar ze doet me aan een vervelend iemand denken, omdat ze soms op dezelfde manier op situaties reageert.
dus sorry stefanie als ik gemeen tegen je doe, maar dat is gewoon omdat ik die andere persoon soms even flink door elkaar wil rammelen en dat niet kan.
Eigenlijk heb ik dat nooit zo gemerkt dat je me vervelend vond. Was dat toen je zei dat ik geil op een bepaald soort aandacht? Want daar had je misschien wel gelijk in, zelfs.
Maar wat bedoel je dan, met reageren op situaties?
Oud 20-09-2007, 10:01
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik ben ook nog niet genoemd Er zijn wel meer mensen nog niet genoemd. Blijkbaar valt er over hen gewoon niets op te biechten
Citaat:
Ik kom duidelijk nog steeds te weinig op de Kantine want niemand noemt mij ooit in dit soort topics
Ik ben ook niet genoemd
Al valt er niet veel over me te melden wat op DK nog niet bekend is denk ik

tenzij iemand zijn/haar mening over me wil geven
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 10:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik stoor me soms een beetje aan de politiek correctheid van Daboman.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-09-2007, 10:40
Verwijderd
Ik vind Dr. Korsakov soms een beetje naïef overkomen.

edit: ik vind dit helemaal niet leuk om te doen Ik wil geen mensen kwetsen ofzo.
Oud 20-09-2007, 10:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind Dr. Korsakov soms een beetje naïef overkomen.

edit: ik vind dit helemaal niet leuk om te doen Ik wil geen mensen kwetsen ofzo.
Ik vind het juist wel een aardig topic. Dit geeft mensen de kans om eerlijk te zijn over hun mening, opbouwende kritiek te geven, anderen kunnen dingen dan weer uitleggen of veranderen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-09-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist wel een aardig topic. Dit geeft mensen de kans om eerlijk te zijn over hun mening, opbouwende kritiek te geven, anderen kunnen dingen dan weer uitleggen of veranderen.
Mja, oke. Maar niet alles hoeft uitgesproken te worden. Dat ik Dr. Korsakov naïef over vind komen, daar schiet niemand wat mee op als ik dat zeg, want verder vind ik haar hartstikke aardig, en heb ik nergens last van, en zij vindt het misschien vervelend om te horen.
Oud 20-09-2007, 11:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik voel me lately nogal onwelkom op de kantine, zoals in meetingtopics enzo word ik ook altijd vergeten, net of mensen me er niet bij willen hebben. Maar ik pm nu ook wel eens met sommige DK-ers en dat vind ik dan wl weer leuk, of leuke gesprekjes in het wat saai zeg (maar dat was meer de weken hiervoor).
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-09-2007, 11:23
Verwijderd
Ik vind Tink* en ookhallo leuke DK'ers!
Oud 20-09-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me lately nogal onwelkom op de kantine, zoals in meetingtopics enzo word ik ook altijd vergeten, net of mensen me er niet bij willen hebben. Maar ik pm nu ook wel eens met sommige DK-ers en dat vind ik dan wl weer leuk, of leuke gesprekjes in het wat saai zeg (maar dat was meer de weken hiervoor).


Ik vind je heel aardig enzo hoor. Niet zo bang en onzeker, ik heb ook weleens het gevoel dat men me vergeet ofzo.
Oud 20-09-2007, 12:21
Verwijderd
Ik kom helaas niet uit mijn woorden ;x
Oud 20-09-2007, 12:55
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik voel me lately nogal onwelkom op de kantine, zoals in meetingtopics enzo word ik ook altijd vergeten, net of mensen me er niet bij willen hebben. Maar ik pm nu ook wel eens met sommige DK-ers en dat vind ik dan wl weer leuk, of leuke gesprekjes in het wat saai zeg (maar dat was meer de weken hiervoor).
er was niemand bij geschreven, behalve de mensen die al geposthadden dat ze mss zouden komen.
NIEt onwelkom voelen..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-09-2007, 12:56
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
en als mensen niet willen lezen wat anderen van hen vinden, kunnen ze dat hier schrijven, maar dan vind ik dat je ook niet mag zeuren op anderen..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-09-2007, 12:57
Verwijderd
Ik wil wel graag lezen wat anderen van mij vinden, maar ik heb geen behoefte om te zeuren op anderen, mag dat ook?

Laatst gewijzigd op 20-09-2007 om 12:58. Reden: preciezere formulering en case-sensitive smiley
Oud 20-09-2007, 13:00
Verwijderd
Ik vind Sarah heel aardig en lief overkomen, en ik vind het goed/leuk dat ze zoveel vragen beantwoord op L&G. Ze komt betrouwbaar over.

het hoeft toch niet alleen negatief?
Oud 20-09-2007, 13:00
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
dat mag ook.

Zal k dan wat over je schrijven?
Sarah ken ik niet goed, k heb haar wel op de strand meet gezien maar ik vond haar nog al stil en ik vond het jammer dat ze zo vroeger wegging, maar dat is logisch want ze moest heel ver weg zijn. Eigelijk heb ik niets te zeuren over haar, want ik ken haar niet, ze komt heel objectief en eerlijk over.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-09-2007, 15:49
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Bij Morgan heb ik soms het idee dat ze een harde tante uit wil hangen, maar dat later toch weer ongedaan wil maken.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-09-2007, 17:40
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik denk dat ik dat het beter is dat ik dat maar niet doe.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 20-09-2007, 17:41
.lieloS eL
Avatar van .lieloS eL
.lieloS eL is offline
tink kan goed soene
Oud 20-09-2007, 17:41
.lieloS eL
Avatar van .lieloS eL
.lieloS eL is offline
;d;d;x;
Oud 20-09-2007, 18:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond WolterB tot een jaar terug maar stom, terwijl ik hem tegenwoordig juist aardig vind. Ik vind dat forumstelletje (EoS en dat meisje) vervelend klef en ik vind Sarah grappig en lief overkomen. Kazet vind ik soms grappig en soms overdreven doen. Het 'groepje' (zoals ik hen ervaar) van Tink, Sylph, Soija, etc. begin ik de laatste tijd wat leuker te vinden dan voorheen. Trophus vind ik een beetje slijmerig, darkiekurd vind ik een slimmerd. Firdaus is leuk en lekker en sterrenmeisje en Pixeldansje komen aardig over. Van Naojan weet ik het nooit zo goed en Stefenootje lijkt me ook wel lief.

Veel plezier met naamzoeken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-09-2007, 18:15
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
(EoS en dat meisje)
Vlindertje.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-09-2007, 18:17
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Trophus vind ik een beetje slijmerig
dat kan wel kloppen ik ben ziek en gestopt met roken, ik snuit mn neus en hoest slijm op aan de lopende band
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
dat kan wel kloppen ik ben ziek en gestopt met roken, ik snuit mn neus en hoest slijm op aan de lopende band
Waarom moet je steeds van die dingen zeggen
Oud 20-09-2007, 18:19
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
dat kan wel kloppen ik ben ziek en gestopt met roken, ik snuit mn neus en hoest slijm op aan de lopende band
Om met Soleil te spreken: ;d;d;x;.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-09-2007, 18:21
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Waarom moet je steeds van die dingen zeggen
ik moet niets

Citaat:
Om met Soleil te spreken: ;d;d;x;.
huh?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 18:22
Verwijderd
Citaat:
ik moet niets



huh?
Nee maar visuals enzo Het is al erg genoeg als je zelf ziek bent, maar op dit forum lezen we ook nog alles van jou
Oud 20-09-2007, 18:24
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Nee maar visuals enzo Het is al erg genoeg als je zelf ziek bent, maar op dit forum lezen we ook nog alles van jou
Ik kan de deur niet uit, ik verveel me het apengal
tsja die tijd wil ik wel vullen
dus zet ik alles, maar dan ook ALLES hier neer
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik kan de deur niet uit, ik verveel me het apengal
tsja die tijd wil ik wel vullen
dus zet ik alles, maar dan ook ALLES hier neer
Dus eigenlijk verandert DK in DvT.
Oud 20-09-2007, 18:25
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post26008457
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-09-2007, 18:30
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Dus eigenlijk verandert DK in DvT.
De van Trophus? *wenkbrauw optrekt*
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 18:30
Verwijderd
Citaat:
De van Trophus? *wenkbrauw optrekt*
Dagboek van Trophus, d'oh.
Oud 20-09-2007, 18:33
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Dagboek van Trophus, d'oh.
ach geniet er van, als ik straks weer beter ben heb ik weer sport en college en en en, nouja iig dan ben ik niet meer zo veel opt forum
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 18:35
Verwijderd
Citaat:
ach geniet er van, als ik straks weer beter ben heb ik weer sport en college en en en, nouja iig dan ben ik niet meer zo veel opt forum
Ik weet waar je huis woont
Oud 20-09-2007, 18:36
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik weet waar je huis woont
kan best maar je weet niet waar mijn bed slaapt ;x
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 20-09-2007, 18:36
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Wel waar je telefoon belt.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-09-2007, 18:39
Verwijderd
Ja pas dus maar op!
Oud 20-09-2007, 19:31
Verwijderd
De meeste forummers lopen als een stel kwijlende honden bij elkaar te slijmen dmv name dropping.
Oud 20-09-2007, 19:34
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Ja waar blijven de sappige dingen?Zoals vreemdgaande Boogie!Onzin weet tenminste hoe ze dit soort dingen moeten brengen
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 20-09-2007, 19:34
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik vind Gauloises echt een held!
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-09-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Gauloises echt een held!
Zeker, check mn sokken.
Oud 20-09-2007, 19:53
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
fizzle_fluffy en ik hebben spannende PM's gestuurd voordat we gingen meeten
Oud 20-09-2007, 20:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
flyaway!

flyaway is een jood. Maar geen verschrompelde jood hoor! /olivertwistincrowdjoke
Oud 20-09-2007, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me lately nogal onwelkom op de kantine, zoals in meetingtopics enzo word ik ook altijd vergeten, net of mensen me er niet bij willen hebben. Maar ik pm nu ook wel eens met sommige DK-ers en dat vind ik dan wl weer leuk, of leuke gesprekjes in het wat saai zeg (maar dat was meer de weken hiervoor).
Ik zie je iig als een meer dan welkome forummer en volgens mij geldt dat voor meer mensen. Ik denk dat je die onzekerheid een beetje van je af moet zetten. Is nergens goed voor.

OT: Trophus blowt al een tijdje niet meer. Dat vind ik echt cool. Zelf heb ik net nog een flinke joint gehaald.
Oud 20-09-2007, 21:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vond WolterB tot een jaar terug maar stom, terwijl ik hem tegenwoordig juist aardig vind. Ik vind dat forumstelletje (EoS en dat meisje) vervelend klef en ik vind Sarah grappig en lief overkomen. Kazet vind ik soms grappig en soms overdreven doen. Het 'groepje' (zoals ik hen ervaar) van Tink, Sylph, Soija, etc. begin ik de laatste tijd wat leuker te vinden dan voorheen. Trophus vind ik een beetje slijmerig, darkiekurd vind ik een slimmerd. Firdaus is leuk en lekker en sterrenmeisje en Pixeldansje komen aardig over. Van Naojan weet ik het nooit zo goed en Stefenootje lijkt me ook wel lief.

Veel plezier met naamzoeken.
Dankje
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-09-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk heb ik dat nooit zo gemerkt dat je me vervelend vond. Was dat toen je zei dat ik geil op een bepaald soort aandacht? Want daar had je misschien wel gelijk in, zelfs.
Maar wat bedoel je dan, met reageren op situaties?
ja, ik kan niet echt voorbeelden noemen, maar ik heb het idee dat je nogal van de uitersten ben. alles of niets. zwart of wit. haat of liefde. tenminste, dat lees ik in jouw posts, correct me if i'm wrong.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #24
Verwijderd
500 21-09-2007 00:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.