Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 18:33
[E]-RiC
[E]-RiC is offline
het is geen verliefdheid.. het is een soort van bewondering, diepgaande benijding, een behoefte om te horen, te voelen en te zien.. zo veel mogelijk.. ik wil een vriendschap, een onbekende en niet-vaak voorkomende band tussen jongen en meisje, een band die staat voor totaal begrip tussen beiden, een theelepeltje romantiek, maar vooral die herkenning.. zoals dawson en joey dat hadden en het aanzagen voor verliefdheid.. en dat is precies hoe de andere partij in mijn situatie er ook tegen aan kijkt.. hoe los ik dit in godsnaam ooit op?
__________________
suck me beautifull...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2002, 19:22
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
eerlijk zijn.........duurt t langst, maar wel het meest effectieve.......joey en dawson moesten uiteindelijk ook eerlijk tegen elkaar zijn...jij dus ook.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 19:33
[E]-RiC
[E]-RiC is offline
Citaat:
snowboardgirl schreef:
eerlijk zijn.........duurt t langst, maar wel het meest effectieve.......joey en dawson moesten uiteindelijk ook eerlijk tegen elkaar zijn...jij dus ook.
hoe kan ik eerlijk zijn? moet ik zo uit het niets gaan zeggen dat ik alleen maar een heel aparte vriendschap wil? het is namelijk maar een vermoeden..
__________________
suck me beautifull...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 22:07
Kore
Avatar van Kore
Kore is offline
ik zou zeggen: probeer het eens, je zou versteld kunnen staan. en anders, tsja, dan heb je het in ieder geval geprobeert, en ben je eerlijk geweest (altijd leuk)
__________________
benader de liefde net als koken, met dezelfde onvoorzichtige overgave
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 01:14
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Ik ken het gevoel eric, ik ken het gevoel helemaal. Ik heb het zelf verkeerd aangepakt, te ver doorgeschoten, dus ik kan je ws niet helpen :/
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 09:29
Soullar
Soullar is offline
dat vroeg me vriendin laats ook soortvan.. omdat we elkaar gewoon echt begrijpen en dus zelf ook eens voor het eerst 100% worden begrepen... wat echt zo fantastisch voelt...

maar toen kwam ze met die vraag van is dit niet een vriendschap die alles voorbij gaat aan wat in het boekje staat over relaties...

dus ik: ja dat is het en ik weet dat we dit maar 1 x zullen meemaken in ons leven... dus ik ga je niet meer laten gaan want ik ben noueenmaal hartstikke verliefd op je en ik hou van je, en dat weet je... en ik weet dat jij ook op mij verliefd bent en dat je van mij houdt... omdat ik je snap en ik je begrijp

dit zal bij jullie echt ongeloofwaardig overkomen, maar dt interesseert me niks want ik weet wat ik voel en weet wat ik weet...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:05
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
als je altijd al heel goed met elkaar kan praten, (wat logisch is aangezien jullie zo'n goeie vrienden zijn) dan moet je er eigenlijk met haar over praten..
En vragen hoe ze jou ziet...of informeer bij evt. andere vrienden, misschien dat zij meer weten?
Tsjah, de beste manier is om er toch met haar over te praten, hoe moeilijk dat ook is. Je kan bijv. zeggen dat je haar even onder vier ogen wilt spreken. Je zegt dan bijv, dat je iemand anders hebt horen zeggen dat zij jou leuk vindt en dat je niet weet of je dat moe geloven ofzo.
Pas er wel mee op, je kan haar hier mee kwetsen....maar voor hetzelfde geld is dit voor haar net zo'n speciale vriendschap (maar niet meer) en worden je vermoedens juist niet bevestigd. Dan kun je blij zijn dat je er met haar over bent begonnen!! Dus praten is de beste methode, maar wel de moeilijkste.
Ik wens je veel suc6 hiermee, vertel anders nog even wat je nu gaat doen...?

doeg, veel liefs
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 13:42
ikalto
ikalto is offline
denk je dat zij verliefd op je is?
zo ja... wees dan eerlijk!
zo nee... gewoon zow blijven...
mijn beste vriendje en ik hebben dit ook...en een tijdje heeft hij ook geddacht dat ik gek op um was...(was nie zow..) toen kreeg ik wat met iemand anders en was hij helemaal opgelucht!

dusss...gewoon eerlijk zijn...als je denkt dat zij gek op je is...
__________________
scheurkalender: er is nooit een tweede gelegenheid voor un eerste indruk :S
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Geen idee wat ik hiermee aan moet
crawloftime
18 14-02-2010 17:35
Levensbeschouwing & Filosofie het evangelie
matthi
5 21-10-2007 13:16
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Ronnie het medium
Verwijderd
10 27-04-2005 22:10
Verhalen & Gedichten Het lichaam voorbij
Njits
2 27-11-2004 19:03
Liefde & Relatie Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder
Rufus
7 05-01-2003 16:03
Liefde & Relatie Wederzijds, maar...
ABrules
14 23-11-2002 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.