Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2013, 16:07
Verwijderd
@ LP: ga gewoon naar de AH en koop ALLEMAAL VOEDSEL.

Ik ga nu ook, ik moet naar Lorentzplein
Advertentie
Oud 27-01-2013, 16:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik heb honger joh

Ja, jouw Ah heeft vreemde koopzondagen. 3e zondag vd maand, wtf. Maar Lorentzplein is wel chiller en groter en nieuwer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-01-2013, 16:10
Verwijderd
Tweede zondag van de maand, ja.

En ja, Lorentzplein vind ik nu wel gaan, eerst kon ik er geen reet vinden.
Oud 27-01-2013, 16:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tweede zondag van de maand, ja.

En ja, Lorentzplein vind ik nu wel gaan, eerst kon ik er geen reet vinden.
Whatever volgend weekend zit ik daar in de straat trouwens, 4 dagen.

Nieuwe AH's vind ik nog steeds moeilijk, die van mij is nog oud. Kan er ook nooit wat vinden

Oke, nu weg, kusjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-01-2013, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Whatever volgend weekend zit ik daar in de straat trouwens, 4 dagen.
Wat te doen, te tippelen?
Oud 27-01-2013, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Wat te doen, te tippelen?
Oud 27-01-2013, 16:20
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Bij dees ben ik alleen tevreden over de middelvinger.
Wat een gekke dikzakbuik heeft die wijsvinger.
Oud 27-01-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Wat een gekke dikzakbuik heeft die wijsvinger.
Ja, zulke vingers heb ik. Maar het is ook gedeeltelijk faal, ja.
Oud 27-01-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Wat te doen, te tippelen?


Toen ik voor het eerst las dat je niks wil zeggen over je werk, ging ik er vanuit dat je hoer was, of testvrouw voor gyneacologiestudenten.

En Pip: ik vind het leuk dat je nog steeds mijn avatar gebruikt. Hij is eigenlijk ook veel meer Pip-like dan Kat-like.
Oud 27-01-2013, 16:23
Verwijderd
Doei ! ik moet eten in het andere huis, dus kan ik weer verkassen met mijn spullen. Mischien moet ik eens kijken of het plein daar wifi heeft, want we hebben er geen internet. Zal ik de laptop meenemen en wifi van de school pikken of morgen terug komen naar hier voor weer te internettten.
Oud 27-01-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, zulke vingers heb ik. Maar het is ook gedeeltelijk faal, ja.
Nee, het is eigenlijk vooral faal.
Oud 27-01-2013, 16:34
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Deze kan er nog mee door. Haha, kutscan.
Het helpt om eerst de hele hand egaal grijs maken voor je verder gaat met donkerdere en lichtere vlakken. Je hand heeft vast niet écht grote witte vlakken erop, namelijk. Als je hem boven een wit papier houdt zie je dat 'ie in z'n geheel veel donkerder is. Dan is het wit van het papier dus geen goede basistoon.

Hier, het enige wat ik heb gedaan is de hele hand iets donkerder gemaakt (zeg maar, alsof ik eroverheen heb geschilderd met doorzichtige grijze waterverf) en het ziet er al meteen veel beter uit:

Oud 27-01-2013, 16:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het ziet eruit als een negerhandje.
Oud 27-01-2013, 16:38
Verwijderd
cafe del mar - energie 52
Oud 27-01-2013, 16:43
Verwijderd
Ik moet maar eens gaan douchen, want ik moet zo om zeven uur bij het restaurant zijn.
Oud 27-01-2013, 16:45
Verwijderd
ik zie dat ik nog veel kleren hier heb hangen.
Oud 27-01-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Het ziet eruit als een negerhandje.
Heb je soms iets tegen negerhandjes?

Oud 27-01-2013, 16:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja
Oud 27-01-2013, 16:56
Verwijderd
Haha paranoide is een russin met kindernegerhandjes
Oud 27-01-2013, 16:56
Verwijderd
tijd om dag te zeggen tegen mijn oude slaapkamer. ik wil niet weg, dir huis mag dan wel kleiner zijn, het nieuwe is veel ongezelliger.
Oud 27-01-2013, 16:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Haha paranoide is een russin met kindernegerhandjes
Oud 27-01-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
tijd om dag te zeggen tegen mijn oude slaapkamer. ik wil niet weg, dir huis mag dan wel kleiner zijn, het nieuwe is veel ongezelliger.
Dat lijkt waarschijnlijk alleen maar zo, omdat je er nog niet aan gewend bent. Je eigen spullen staan er niet, er zijn nog geen stofverzamelingen rond de poten van de bank en je kan nog niet automatisch alle lichtknopjes vinden, maar dat went vanzelf, en dan wordt dat huis net zo gezellig.
Oud 27-01-2013, 17:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Precies, en dan ben je maar wat blij dat het ruimer is en iedereen een eigen slaapkamer heeft en je vanaf elke plaats op de bank de tv kan zien
Oud 27-01-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt waarschijnlijk alleen maar zo, omdat je er nog niet aan gewend bent. Je eigen spullen staan er niet, er zijn nog geen stofverzamelingen rond de poten van de bank en je kan nog niet automatisch alle lichtknopjes vinden, maar dat went vanzelf, en dan wordt dat huis net zo gezellig.
ik zie meer nadelen dan voordelen. Nou ja ik hoef nu maar 10 minuten te lopen om op school te komen, inplaats van 50. en de slaapkamer is groter, maar ik kom mijn kasten er niet kwijt, dat is raar. ?De oude was breder, deze is langer en smaller. Dus past het niet. het huis is te stil. te donker en de wc lekt.
Oud 27-01-2013, 17:01
Verwijderd
Oud 27-01-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Precies, en dan ben je maar wat blij dat het ruimer is en iedereen een eigen slaapkamer heeft en je vanaf elke plaats op de bank de tv kan zien
Die laatste was al zo.
Oud 27-01-2013, 17:04
Verwijderd
em het ergste de tuin is faking klein, en van het oude huis lekker groot en de achter- naast buren zagen je niet als je in de tuin was.


nou ik klaag nu niet meer, ik ga. doei!
Oud 27-01-2013, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Het helpt om eerst de hele hand egaal grijs maken voor je verder gaat met donkerdere en lichtere vlakken. Je hand heeft vast niet écht grote witte vlakken erop, namelijk. Als je hem boven een wit papier houdt zie je dat 'ie in z'n geheel veel donkerder is. Dan is het wit van het papier dus geen goede basistoon.

Hier, het enige wat ik heb gedaan is de hele hand iets donkerder gemaakt (zeg maar, alsof ik eroverheen heb geschilderd met doorzichtige grijze waterverf) en het ziet er al meteen veel beter uit:

[afbeelding]
Ah klopt! Ik zou dat inderdaad moeten doen, maar punt is dat ik een hekel heb aan shaden, ik vind het best lastig, en het wordt zo snel lelijk, met allemaal zichtbare krassen Heb er niet zoveel geduld voor.
Oud 27-01-2013, 17:05
Verwijderd
Oud 27-01-2013, 17:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij wordt steeds zwarter
Oud 27-01-2013, 17:06
Verwijderd
Citaat:
tijd om dag te zeggen tegen mijn oude slaapkamer. ik wil niet weg, dir huis mag dan wel kleiner zijn, het nieuwe is veel ongezelliger.
Ik weet hoe het is, ik vond het ook vreselijk om te verhuizen. Mis mijn kamer uit mijn oude huis (waar ik gewoond heb van 0-13 :')) nog steeds
Oud 27-01-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Hij wordt steeds zwarter
Vind 'm wel steeds mooier worden

Ik heb nu iets van, omg, dat heb ik getekend
Oud 27-01-2013, 17:08
Verwijderd
later, als deze nieuwe mensen het verkopen wil ik het hebben. het is trouwens van mijn opa en oma geweest. de hele familie heeft hier zo wat gewoond vroeger.
Oud 27-01-2013, 17:09
Verwijderd
Zo, onder het genot van noeste vikingmetal maar 'ns gaan koken.



\m/
Oud 27-01-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Haha paranoide is een russin met kindernegerhandjes
Ik doe wel graag een lekker ambigu huidskleurtje als ik neutrale dingen teken, ja. Men blijft bij illustraties vaak zo hangen bij blank of superduperzwart. Vind ik saai. Giev meer kleuren.



/hippie

Maar nu was het niet bewust. Gewoon een random huidskleur die donkerder is dan wat er was, huppakee.
Oud 27-01-2013, 17:11
Verwijderd
Paars.
Oud 27-01-2013, 17:12
Verwijderd
Hee Para, kan je dat trucje ook even uithalen bij al mijn andere duisent tekeningen, scheelt mij weer handmatig werk
Oud 27-01-2013, 17:12
Verwijderd
Toen mijn opa doodging was hij paars geworden, en hij is ook paars begraven. Ze hadden het geloof ik een beetje weggepoederd, maar het was nog best wel zichtbaar.
Oud 27-01-2013, 17:12
Verwijderd
Negerhanden tekenen, ik heb mijn roeping gevonden
Oud 27-01-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Toen mijn opa doodging was hij paars geworden, en hij is ook paars begraven. Ze hadden het geloof ik een beetje weggepoederd, maar het was nog best wel zichtbaar.
Oud 27-01-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Negerhanden tekenen, ik heb mijn roeping gevonden
Dat is best wel moeilijk, want dan heb je een moeilijke overgang van handpalm naar handbovenkant. (fijn woord)
Oud 27-01-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Dat is best wel moeilijk, want dan heb je een moeilijke overgang van handpalm naar handbovenkant. (fijn woord)
Ohja. Maar het inkleuren besteed ik wel (digitaal) uit aan Noedel!
Oud 27-01-2013, 17:24
Verwijderd
I've killed the topic
Oud 27-01-2013, 17:26
Verwijderd
And now the topic's gonna kill you! eee ee eeeee
Oud 27-01-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Hee Para, kan je dat trucje ook even uithalen bij al mijn andere duisent tekeningen, scheelt mij weer handmatig werk
Oke! Ik zal ook wel een paar nieuwe handen tekenen, dan hoef je dat ook niet meer te doen.

Maar voor jou is het ook twee minuten werk. Potlood horizontaal houden, als op 't rechterplaatje:



Zodat je zulke vlakken krijgt in plaats van krassen:



Wel een gelijke druk op houden zodat je geen toonwisselingen hebt. Je ruwe vorm inkleuren als bij een kleurplaat. Als je 't grijs egaler wil hebben kun je eroverheen wrijven met een opgepropte tissue (niet met je vingers).

Als de hand ingekleurd is pas verdergaan met al je lijntjes en schaduwen.
Oud 27-01-2013, 17:40
Verwijderd
Hm, ik weet niet of ik een ongeschikt potlood heb, of gewoon niet kan inkleuren, want ik vind het alsnog best wel moelek
Oud 27-01-2013, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik weet niet of ik een ongeschikt potlood heb, of gewoon niet kan inkleuren, want ik vind het alsnog best wel moelek
Je mag het potlood ook anders houden, als 'ie maar horizontaal is. Zodat je de zijkant van het grafiet gebruikt in plaats van de scherpe punt.

Maar goed, alles is moelek als je het voor de eerste keer doet. De truuk is 't nog een tweede keer doen, en dan een derde keer, etc.
Oud 27-01-2013, 17:47
Verwijderd
Gelukkig hoef je niet te kunnen tekenen om het gras te maaien.

Spoiler
Oud 27-01-2013, 17:48
Verwijderd
[QUOTE=Etmakas;33013494][spoiler]grapje. ik twijfel niet aan je capaciteiten om te denken, begrijpen, tekene
Oud 27-01-2013, 17:51
Verwijderd
Wat, heeft een fb m'n post lopen te zitten te wijzigen of word ik nu echt een beetje een debieltje?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.