Oud 22-03-2002, 14:27
browneyes
browneyes is offline
Hey allemaal, ik heb n probleempje en ik zie het ff niet meer zo helder...ik hoopte dat jullie mij konden helpen! Het zit zo, ik heb laatst een hele aardige jongen ontmoet en we gingen heel vaak chatten op msn. Heel leuk allemaal, en toen bleek ook nog eens dat we heel dicht bij elkaar in de buurt wonen. En toen ben ik naar hem toe gegaan om elkaar in het echt te kunnen zien en toen hebben we even gekletst en toen ben ik gegaan. Ik vond hem na die ontmoeting wel steeds leuker worden en hij mij ook bleek later. We hebben daarna heel vaak lang gechat met elkaar, en toen wou hij op n gegeven moment met me praten.....hij zei dat hij me echt heel leuk vond en dat hij wel doorhad dat ik hem ook leuk vond. Maar dat hij op dit moment nog eventjes niks met me wou, hij moest nog een klein beetje over zn ex komen en hij vond op dit moment niet bij ons wat hij zocht. Hij was wel heel eerlijk tegen me en dat vond ik wel fijn.
Hij zei wel dat hij me te leuk vond om te laten gaan. En later op msn toen zei hij dat hij eigenlijk wel twijfelde over zn beslissing om op dit moment niks met mij te beginnen.
En daarna werd hij heel klef en zo, ik hield een beetje afstand maar hij zei dat hij nergens spijt van zou krijgen van wat hij misschien bij mij zou doen (zoen ofzo.) We hadden afgesproken dat we samen een keer film zouden gaan kijken als 1 van onze ouders niet thuis zou zijn (waarschijnlijk met de bedoeling dat er die avond wel iets gaat gebeuren maybe..)
Maar weet hij nou gewoon niet wat hij wilt ofzo?? Hij doet nu opeens gewoon alsof hij me gaat zoenen ofzo, terwijl hij eerst zei dat hij niet zomaar met me zou gaan zoenen, omdat we nog niks hadden met elkaar.
Maar laatst zou hij naar mij toekomen, eerst was hij te laat en daarna belde hij of het goed was of hij nog kwam. Ik zei dat ie nog kon komen en daarna kwam ie niet opdagen omdat hij opeens boodschappen moest doen voor zn ma en dat ie zo laat niet meer durfde te komen omdat ik had gezegd dat ik ook zo moest gaan eten. Had hij me geprobeerd te bellen op mn gsm (die ik kwaad had uigezet omdat ik erachter kwam dat ie niet meer kwam opdagen) en toen liep ik ff naar mn pc toe en toen zag ik dat hij op msn sorry had gezegd. Mijn vrienden zeiden allemaal dat ie gewoon smoesjes had tegen mij. Ik weet niet wat ik moet geloven...
Maar ik heb er zo genoeg van, elke keer zegt hij 'kom naar me toe dan kunnen we samen chatten' ofzo en dan zeg ik 'ja is goed ik kom' en dan zegt hij 'nee laat maar'.(niet zo direct, maar daar komt het wel altijd op neer). Hij kruipt op het laatste moment de hele tijd terug.
En ik heb het gevoel dat ik helemaal niet belangrijk voor hem ben. En dat hij ook niet weet wat hij wilt, omdat hij nou dus zo klef doet, terwijl hij eerst niks met me wou.
Ook haalde hij laatst n hele flauwe grap met me uit, zei hij dat n meisje helemaal verliefd op hem was en hem kwam opzoeken thuis. En toen ik dat geloofde lachte hij me keihard uit. (dat was dus n flauw grapje om
mij jaloers te maken ofzo???)
Maar ik heb hem op mn msn nu ff geblokt en mn telefoon uitgezet omdat ik hem ff niet meer wil spreken....stel ik me nu zo aan of niet??
Ik vind dat als ie me wilt spreken dat ie dan maar fijn langskomt....ik ben kwaad en verdrietig tegelijk, maar echt heel erg verdrietig, erg genoeg betekent hij meer voor me dan ik had kunnen denken....
En ik heb geen idee meer wat ik voor hem beteken.....ik hoop dat dit n beetje duidelijk is en dat jullie mij wat advies zouden kunnen geven...
alvast bedankt!!
Veel liefs van brown eyed girl..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2002, 14:40
Verwijderd
jongens zijn af en toe dikke eikels.

laat hem lekker een tijdje zitten als ie je echt leuk vind komt het wel goed

wel een extreem onduidelijk verhaal
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:49
browneyes
browneyes is offline
Ja ik laat die jongen nou ook even lekker zitten.
Is dit een onduidelijk verhaal?? Sorry dan, ik heb mijn best gedaan het zo duidelijk neer te zetten.....

doeiii! thx
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:56
Verwijderd
Laat hem idd gewoon een tijdje los, je zal wel aan hem blijven denken als ik je verhaal zo lees. Maar als hij echt zo veel om je geeft, dan komt hij op een gegeven moment toch wel naar je toe... Ik denk dat je hem gewoon het initiatief moet laten nemen... Ikzelf zou zoiets doen:
Hij belt je op: "Kan ik langskomen"
Jij: "Je doet maar wat je wilt"
Hij: (waarschijnlijk) "Ben je boos ofzo"
Jij: "Als je langskomt zal ik het allemaal wel uitleggen"

zoiets
ofzow


en ik snap het verhaal wel hoor

Greets
Suc6
Bazz
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:25
Verwijderd
Ik snap je verhaal wel hoor...
Maar één tip: Bel hem niet, spreek hem neit aan op msn, en ga niet naar hem toe! Laat hem maar eens een stap ondernemen! Dan kun je daaruit afleiden of ie iets om je geeft of niet...
Als ie steeds smoesjes bedenkt zit er denk ik iets niet goed.
Het kan inderdaad zo zijn dat ie je niet kwijt wil door te zeggen dat ie nix met je wil... Maar dat ie echt nog niet echt iets met je wil (snap je dit? ...)
Nahja ik zou het even aanzien als ik jou was...

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:44
lake bodom
lake bodom is offline
of hij is verlegen, en durft niet?
naja, gewoon eve afwachten
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:51
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
idd, hij is nog onzeker

dat grapje was niet bedoeld om jou boos te maken hoor. Hij deed dat om te kijken of je jaloers zou worden. Als je dat hebt laten merken dan is ie blij. Is alleen maar een bevestiging voor hem dat je em leuk vindt.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 15:36
browneyes
browneyes is offline
hey allemaal, thx voor de adviezen! Ik had eigenlijk al heel veel gedaan van wat jullie me ook hebben geadviseerd, ik sprak hem niet aan op msn en belde hem niet en ging niet naar hem toe. Om jullie even op de hoogte te houden -->
Hij heeft me gister gebeld om te vragen of ik op msn kwam (ik was expres niet meer op msn gekomen) en later ben ik op msn gekomen. Toen deed ik ook nog vrij kortaf en toen begon hij zelf over dat hij stom gehandeld heeft met dat hij zou langskomen en niet kon opdagen. En ik heb van een goeie vriend van mij én hem gehoord dat hij ook niet zomaar liegt of smoesjes bedenkt als hij niet langs kan komen, maar dat hij waarschijnlijk écht boodschappen aan ut doen was. Hij heeft wel sorry daarvoor gezegd en me gister uitgenodigd om naar hem te komen. Ik ben gekomen, nix gebeurd, gewoon samen film gekeken en t was best gezellig. Maar ik ben van plan om nu wel een beetje afstand te houden, zolang hij niet precies weet wat hij wil, denk ik dat het niet erg goed is om maar wat te gaan zitten wachten op hem. En het zal toch een betere indruk geven als ik gewoon lekker door ga met mijn eigen dingen in plaats van het wanhopige meisje uit te hangen! Maar bedankt voor de adviezen, zo weet ik dat ik niet degene was die fout bezig was! byebye!

[Dit bericht is aangepast door browneyes (23-03-2002).]

[Dit bericht is aangepast door browneyes (23-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 11:09
Verwijderd
Citaat:
browneyes schreef:
hey allemaal, thx voor de adviezen! Ik had eigenlijk al heel veel gedaan van wat jullie me ook hebben geadviseerd, ik sprak hem niet aan op msn en belde hem niet en ging niet naar hem toe. Om jullie even op de hoogte te houden -->
Hij heeft me gister gebeld om te vragen of ik op msn kwam (ik was expres niet meer op msn gekomen) en later ben ik op msn gekomen. Toen deed ik ook nog vrij kortaf en toen begon hij zelf over dat hij stom gehandeld heeft met dat hij zou langskomen en niet kon opdagen. En ik heb van een goeie vriend van mij én hem gehoord dat hij ook niet zomaar liegt of smoesjes bedenkt als hij niet langs kan komen, maar dat hij waarschijnlijk écht boodschappen aan ut doen was. Hij heeft wel sorry daarvoor gezegd en me gister uitgenodigd om naar hem te komen. Ik ben gekomen, nix gebeurd, gewoon samen film gekeken en t was best gezellig. Maar ik ben van plan om nu wel een beetje afstand te houden, zolang hij niet precies weet wat hij wil, denk ik dat het niet erg goed is om maar wat te gaan zitten wachten op hem. En het zal toch een betere indruk geven als ik gewoon lekker door ga met mijn eigen dingen in plaats van het wanhopige meisje uit te hangen! Maar bedankt voor de adviezen, zo weet ik dat ik niet degene was die fout bezig was! byebye!

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt meissie! laat hem maar even bedenken wat ie nou wil! Het feit dat ie je belde en zelf alles uit heeft gelegd en sorry heeft gezegd, geeft wel aan dat ie je zeker wel een beetje leuk vindt enzo! Dus wacht maar rustig af!!
Succes!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer...
Verwijderd
8 08-01-2013 18:12
Psychologie Ik weet het niet meer
Shaneq
1 15-12-2011 15:59
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
Dzjun
51 03-07-2006 08:38
Psychologie Ik weet het niet meer...
Dark-Wings
2 06-06-2002 21:18
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
muurbloem
3 03-03-2002 08:39
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 15:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.