Oud 30-09-2008, 01:06
Verwijderd
Citaat:
heb jij ook wel eens dat je vriend zo zn tanden staat te poetsen ofzo of whatever en dat je naar hem kijkt en je dan weer helemaal zo klein voelt als in het begin met vlindertjes in je buik en dat je weer precies weet waarom je bij m bent?
Dit vind ik zo leuk Ik herken het echt wel. En dan snapt hij weer niet als je moet lachen ofzo ;x Of iets liefs uit het niets zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2008, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Eh. Nee.

edit: Toevallig stond hij vandaag heel oncharmant zn tanden te poetsen.
:-)


OT: gisteren (telt dat ook?) had ik college van een man en die wilde een bepaalde theorie betwijfelen en hij had er echt een huil theorie bij. (Het kwam er op neer dat de theorie niet klopte en op de een of andere manier kwam hij uit bij de tweede wereld oorlog en het feit dat mensen elkaar neit meer waarderen, maar daar ing het helemaaaal niet over )
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 15:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, dat niet.
blijkbaar dus wel
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 20:56
DaanVos
Avatar van DaanVos
DaanVos is offline
Ik zag vandaag om 16:17 een man in de snackbar
Hij was heel erg breed gespiert etc maar had een vet klein hoofd O_o
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 20:58
Verwijderd
d
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 12:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm alleen nog mn broer en mn moeder gezien vandaag. Niet erg opzienbarend. Maar nu ga ik boodschappen doen, dus wie weet wat voor interessante mensen ik nog tegen kom
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 12:35
Verwijderd
Mijn knappe donkerharige huisgenoot, wat op zich niet opvallend is behalve dat hij zijn vrijwel zwarte haar oranjeblond heeft geverfd Als er íets niet staat, omg.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 12:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hm alleen nog mn broer en mn moeder gezien vandaag. Niet erg opzienbarend. Maar nu ga ik boodschappen doen, dus wie weet wat voor interessante mensen ik nog tegen kom
Helaas...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 13:30
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
blijkbaar dus wel
Nee.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 02:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Iemand waarmee ik posters moest ophangen, erg boeiende gesprekspartner
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 08:37
Verwijderd
Cote de Pablo <3 Niet in het echt natuurlijk. Maar toch.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 20:53
Verwijderd
Vandaag zag ik een vrouw en die had zo ongelofelijk veel haar! Hoofdhaar wel te verstaan. Ongeveer zulk haar als op de foto hieronder, maar dan kwam het tot op haar kont en was het geblondeerd.

Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 21:06
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
k zag een meisje wat op de basisschool een klas lager zat op het station vandaag.

zag er heeel goed uit
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 23:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een moeder en dochter in de hema. Allebei platinablond, lelijk opgemaakt, met een crèmewit jasje en lelijke schoenen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 23:23
Verwijderd
Mijn docent Kunsttechnieken, en dit is er het topic voor, dus ga er maar eens goed voor zitten!

Ik ben best erg op hem. Hij is een jaar of 35, best klein, kaal, en zoals ik het nu omschrijf lijkt hij echt jakkie, maar hij is ZO CUTE! Hij is Vlaams, en alleen al de manier waarop hij praat is zo schattig. We hadden vandaag een excursie in de buitenlucht, en hij had een mutsje op, amg, wat lief.

Een keer ging hij een woord voor ons spellen: "Dat is T, ü, met twee bollekes erop."



Ik hoop op een filmeske docent-studente affaire, met dat we niet in het openbaar kunnen verschijnen maar wel stomende seks hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 23:24
Verwijderd
Nou Stefanie, bied je aan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 13:48
Verwijderd
Vandaag was één en al opvallende mensen. Allemaal dubieuze gehandicapten op straat en in de metro, waaronder een man zonder benen in een rolstoel en een blinde mevrouw met een gave hond. In de gracht was een bootje dat de bladeren uit het water zat te scheppen en andere gemeentemeneren waren de brug aan het verven. Toen ik naar het universiteitsgebouw liep kwam er een man langs die plots tegen een lantaarnpaal begon te schelden. "ALLES! VOOR ALLES MOET JIJ BETALEN!" riep 'ie. Er was ook een meisje met een gave broek aan en een mooi figuur, maar later keek ze om en bleek het een vrouw van dertig of veertig te zijn. En er waren nog veel meer interessante mensen, maar die ben ik vergeten omdat ik op 't laatst een bloedmooie jongeman met heel interessant haar en een leuke verwarde blik tegenkwam.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 13:51
Verwijderd
Oja, nog iets interessants. Mijn docent begon de werkgroep met een gewichtige stilte, gevolgd door een vastberaden "Ik heb geen zin."

(Daarna hield hij de volgende semi-monoloog: *nog een gewichtige stilte* "Dan maak je maar zin!" *gewichtige stilte en een smiechterige blik* "Maar eigenlijk wilde ik iets heel anders zeggen." *stilte* "Ik heb geen zin in al jullie verslagen en presentaties, dus vandaag gaan we iets heel anders doen." <333)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 20:12
Verwijderd
Ik fietste achter twee mensen. Naja ik stond stil achter het zelfde (GROENE) stoplicht en de man leek vervelend en de vrouw leek ineengedoken. Toen ik ze inhaalde, bleek ze te huilen. Dus ik heb een stukje met haar gefietst of het wel goed ging met haar, maar ze was behoorlijk dronken en ze beweerde tot 3 keer toe dat het goed ging, dus ik ben doorgefietst.. Maar what the hell,...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Oja, nog iets interessants. Mijn docent begon de werkgroep met een gewichtige stilte, gevolgd door een vastberaden "Ik heb geen zin."

(Daarna hield hij de volgende semi-monoloog: *nog een gewichtige stilte* "Dan maak je maar zin!" *gewichtige stilte en een smiechterige blik* "Maar eigenlijk wilde ik iets heel anders zeggen." *stilte* "Ik heb geen zin in al jullie verslagen en presentaties, dus vandaag gaan we iets heel anders doen." <333)
Zulke docenten wil ik oooook! <3
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 17:59
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Helaas niet uitzonderlijk of opvallend meer, maar wel vreselijk lelijk: mensen die crocs dragen. Ik schrik er toch elke keer een beetje van en hoop altijd maar dat ze het voor de grap doen.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 21:41
Verwijderd
Mooie caissière bij de AH to go En ze lachte ook nog eens heel lief
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Mooie caissière bij de AH to go En ze lachte ook nog eens heel lief
Was je er vandaag na 14:00 uur? En was er een ook een jongen aan het werk?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 22:01
Verwijderd
Eh ja, volgens mij wel. Ik was er om 19:30 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 22:01
Verwijderd
Ghehe, die ken ik!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 22:07
Verwijderd
De jongen of het meisje?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 22:08
Verwijderd
Die jongen is hij volgensmij
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 22:24
Verwijderd
Volgens mij moet je 16 zijn om daar te mogen werken
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 22:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Volgensmij heeft hij een crush op je, N00dles, en stalkt hij je gewoon.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 02:02
Verwijderd
Nou. Die Tori van Mythbusters lijkt verdacht veel op Krimson van Suske & Wiske.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 06:46
Verwijderd
Ik zag een meisje zonder benen in een rolstoel.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 08:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat is logischer dan een meisje zonder benen dat zich met haar armen voortrekt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 11:11
Verwijderd
Ik zag nog niemand, alleen mijn eigen gare kop.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 16:08
Verwijderd
Citaat:
De jongen of het meisje?
De jongen.
Citaat:
Volgens mij moet je 16 zijn om daar te mogen werken
Ja dus? Hij wordt in december al 17.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:
De jongen.


Ja dus? Hij wordt in december al 17.
Bbarabas dacht dat jij die jongen was en dat ontkrachtte ik door te zeggen dat je 16 moet zijn om er te kunnen werken.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 18:52
Verwijderd
Ik zag in het winkelcentrum alleen maar vervelende snotneuzen en heel veel bejaarden en in het zwembad idemdito.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 18:56
Verwijderd
@N00dles: Ooh sorry, ik dacht dat Barabas zei dat 'ie dacht dat ik die jongen bedoelde. En ik dacht dus dat jij dacht dat ik niet met 16-plussers om kon gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:52
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn practicummaatje. Een ontzettende lieverd, alleen wel een beetje hyperactief. Gelukkig had hij vannacht teveel gezopen en was 'ie eindelijk rustig.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 23:43
Sens.
Sens. is offline
Een vriend van de harmonie. Hij heeft een heerlijk gevoel voor humor.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 11:46
Verwijderd
Het viel me weer eens op dat caissieres bij paupersupermarkten vaak gemiddeld lelijker zijn dan caissieres bij niet-zo-paupersupermarkten. Ik ben niet zo blij met deze bevinding, want ik heb bij de Aldi gewerkt. In ieder geval, de caissiere bij wie ik net in de rij stond moest een bakje cherrytomaatjes aanslaan, maar ze kon niet lezen ofzo want de klant moest de code voor gaan lezen terwijl zij hem intoetste.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 12:45
Verwijderd
ik zag gisteren (heel laat 's avonds, dus dat telt ook voor dit topic) een nare man, die kwam eten bij het restaurant waar ik werk!
Wat een nare man, hij ziet er ook uit als een gemeen en zeurderig persoon!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 16:39
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
ik zag gisteren (heel laat 's avonds, dus dat telt ook voor dit topic) een nare man, die kwam eten bij het restaurant waar ik werk!
Wat een nare man, hij ziet er ook uit als een gemeen en zeurderig persoon!


__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 16:41
Lethe
Lethe is offline
Ik zag vandaag een vrouw met een enorme onderkin! Niet zozeer vet, maar hangend vel. Ik wist niet wat ik zag.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 00:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik zag vandaag een meisje in een invalidekarretje rijden. Ze miste allebei haar onderbenen. Het eerste wat ik dacht was 'ja, kijk, dan vind ik dat je een goed excuus hebt om in zo'n karretje te rijden'.

Want al die luie oude mensen in de supermarkt met hun kuttige electrische karretjes die overal tussendoor moeten

En direct daarna dacht ik 'zal ook wel makkelijk zijn met schoenen kopen'.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 00:50
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik zag gister Flyaway! Maar vandaag ben ik de hele dag binnen geweest dus niemand gezien.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 02:26
Verwijderd
een man op t station die verdomd veel weg had van Montgomery Burns (Mr.Burs - Simpsons)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 19:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zat gisteren op de bus te wachten, en toen kwam er een manwijf naast me zitten Ik zweer dat het echt wijvenkleding aanhad een make-up ophad, lang haar in een staartje. En het had stoppels en een mannenstem (mobiel). En zijn/haar string stak een meter boven zijn/haar broek uit Ieeel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 23:47
Verwijderd
Ik zag vandaag mijn oma en die is echt Heel Erg Lelijk. Ik hoop maar dat ik niet op die manier oud wordt, zo wel, dan pleeg ik zelfmoord op mijn 55e.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 23:47
Verwijderd
Newsflash: alle oude vrouwen zijn lelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 23:50
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een vrouw met een hond die echt zo groot was als een beer, en zij praatte heel vervelend. "Maaag ik wat vraaaagen?"
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine That 70's Saai #435
TopDrop
500 25-11-2008 13:57
De Kantine Wat saai zeg. #398
TopDrop
500 30-10-2008 18:03
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 20:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.