Oud 24-04-2003, 17:14
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Heeey Lieve mensen !

K had ff een vraagje, weten jullie nog leuke uitstapjes om te doen met je vriend..??..En dan t liefst niej de bios, want das zooo cliché!..Majh k hoor t wel..Kuszz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2003, 17:17
Thomas
Thomas is offline
Uit eten, terras, strand, grote stad etc. Wees eens creatief!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:17
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
uit eten, stadten in een 'onbekende' stad. 's Hertoghenbosch ofzo, pretparken bezoeken. Ofwel: je vriendje compleet 'uitbuiten'
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:26
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik lees constant zulke topics, en dan vraag ik me af. Zijn de makers nou zwakzinnig of ligt dat aan mij? Als je dat zelf al niet kan bedenken. :-|
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:35
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Jaaja..k had de dierentuin zelf al bed8..marre..is da nou een leuk idee..??Ff eerlijk antwoord pliesz..Dusse stel je voor dat je vriendin dat voorstelt aan je zou je dat leuk vinden..??

Njah kuszz
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:38
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Efteling

Neem nou, samen romantisch in de fata morgana, Film kijken in de panda droom, griezelen in de villa volta en super romantisch in de droomvlucht......
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:43
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Jaaa das nou een superidee..alleen waarschijnlijk gaat hij van de zomer al 2x naar de efteling..majah..hij kan natuurlijk ook voor de 3e x gaan tochhh??????

Najah..k zal m onthouden...TNX!

Kuszz..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Samen Parapenten

Gaan mijn vriend en ik in oktober doen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
picknicken in het bos.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:03
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 24-04-2003 @ 17:50:
Samen Parapenten

Gaan mijn vriend en ik in oktober doen!

Parapenten..???Was da..??

Picknicken btw is ook wel eem leuk idee..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:18
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Als je elkaar leuk vind, maakt het dan echt uit waar je samenbent?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:23
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Citaat:
ikke133 schreef op 24-04-2003 @ 17:43:
Jaaa das nou een superidee..alleen waarschijnlijk gaat hij van de zomer al 2x naar de efteling..majah..hij kan natuurlijk ook voor de 3e x gaan tochhh??????

Najah..k zal m onthouden...TNX!

Kuszz..
Ik weet cker dat als jij, zijn vriendinnetje, met hem naar de efteling wil dat hij dat echt wel wil doen. Ik wed dat die andere 2x dat ie er was lang niet zo romantisch zullen zijn

Iig veel plezier met wat je ook gaat doen
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:23
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Neeej helemaal niej..dat ist ook niej..alleen..we wilden graag iets leuks doen...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:40
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
wallflower schreef op 24-04-2003 @ 17:53:
picknicken in het bos.
ging ik juist ook zeggen.
Zie alleen dat je allebei niet bang bent voor spinnen, want anders wordt het je worst nightmare.*ervaring*
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:03
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
Citaat:
ikke133 schreef op 24-04-2003 @ 17:35:
Jaaja..k had de dierentuin zelf al bed8..marre..is da nou een leuk idee..??Ff eerlijk antwoord pliesz..Dusse stel je voor dat je vriendin dat voorstelt aan je zou je dat leuk vinden..??

Njah kuszz
echt wel dat de dierentuin super is. Je kan alle kanten op. Maar t ligd natuurlijk hartstikke aan de persoon. Ken ook mensen die het romantisch vinden om met zn tweeën op de bank een voetbalwedstrijd te kijken

(mocht je nou naar Artis gaan is t helemaal leuk, want dat is makkelijk te combineren met van alles en nog wat. Bv kopje koffie in de bijenkorf (nu we het toch over romantisch hadden)
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:04
Studentje
Studentje is offline
Doe alsof je al bejaard bent, en ga lekker een stukje fietsen. Kun je ook eerst samen dezelfde fiets, dezelfde jas en hetzelfde heuptasje kopen.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:08
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
ga snowboarden, karten, zeilen, klimmen (op zo'n muur)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 24-04-2003 @ 17:26:
Ik lees constant zulke topics, en dan vraag ik me af. Zijn de makers nou zwakzinnig of ligt dat aan mij? Als je dat zelf al niet kan bedenken. :-|
niet zwakzinnig, fantasieloos.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-04-2003, 10:55
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
pretparkje? Dat vind ik altijd geweldig om te doen... misschien is gewoon een dagje dierentuin ook wel leuk!
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Anouck schreef op 24-04-2003 @ 17:38:
Efteling

Neem nou, samen romantisch in de fata morgana, Film kijken in de panda droom, griezelen in de villa volta en super romantisch in de droomvlucht......
Ja de efteling is leuk! Of een ander pretpark natuurlijk... Of ja de dierentuin is ook wel gezellig samen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:29
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
Studentje schreef op 24-04-2003 @ 19:04:
Doe alsof je al bejaard bent, en ga lekker een stukje fietsen. Kun je ook eerst samen dezelfde fiets, dezelfde jas en hetzelfde heuptasje kopen.
VRE-SE-LIJK
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:53
josdebos
josdebos is offline
pfff ehmz... tja, beetje rpijzig maar je kan natuurlijk als je dat leuk vindt op het laatste moment naar het vliegveld gaan en kijken of er nog latminutes gaan naar londen/parijs enz. soms vlieg je dan al voor ehm... weinig!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Parapenten is met een groot zeil van een heuvel afrennen. Zoals ik het kende heet het Paragliden, maar jah, we gaan het in Duitsland doen, dus misschien is het wel Duits voor Paragliden ofzo...?? Wel spannend iig!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 18:12
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
haha..jaaaaaaaa lijkt me ook wel
__________________
Maar doet het je stiekem geen pijn als je dan pas zou doen wat je altijd al wou, als er nooit meer een morgen zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:04
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
ikke133 schreef op 24-04-2003 @ 17:35:
Jaaja..k had de dierentuin zelf al bed8..marre..is da nou een leuk idee..??Ff eerlijk antwoord pliesz..Dusse stel je voor dat je vriendin dat voorstelt aan je zou je dat leuk vinden..??

Njah kuszz
als jij het leuk vindt (en de ander ook) dan is het toch goed.. waarom zou heel Nederland het eerst leuk moeten vinden voordat je er naar toe zou gaan...?

Vraag het gewoon aan je vriend of hem dat leuk lijkt.. weet je het snel genoeg..
__________________
•ˇ.ˇ´Ż`ˇ.ˇ• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •ˇ.ˇ´Ż`ˇ.ˇ•
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2003, 11:19
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
DIerentuin. IK heb het gister gedaan, en ik kan je zeggen: t was zeer geslaagd. Vooral al die mensen die voorbij lopen en dan zeggen dat je elkaar wel goed vast moet houden
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:33
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Hoe vaak wil je met je vriend weg dan? Als je dat drie keer per week doet ben je overal snel door heen

Ik ga met mijn vriend winkelen, bioscoop, Amsterdam, andere onbekende steden, naar festivals en feesten, naar het bos en het strand, soms gaan we skaten in de duinen of ergens een ijsje halen of even wat drinken.

Maar ik vind het ook prima om door de weeks gewoon lekker samen thuis te zijn en een beetje muziek te luisteren, en te knuffelen, te praten e.d.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:01
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Citaat:
M|ST schreef op 30-04-2003 @ 12:33:
Hoe vaak wil je met je vriend weg dan? Als je dat drie keer per week doet ben je overal snel door heen

Ik ga met mijn vriend winkelen, bioscoop, Amsterdam, andere onbekende steden, naar festivals en feesten, naar het bos en het strand, soms gaan we skaten in de duinen of ergens een ijsje halen of even wat drinken.

Maar ik vind het ook prima om door de weeks gewoon lekker samen thuis te zijn en een beetje muziek te luisteren, en te knuffelen, te praten e.d.
Heeeejjzz.. hartstikke bedankt..!! Enne najah..k ziet m nu in vrije tijd dus buiten school ...2 x per week...enne tjah..met die tips van je moet t cker lukken..enne andere tips zijn natuurlijk altijd welkom!!

Tja..jullie zullen ook wel denken :'Waarom kan ze dat zelf niej verzinnen..majah beetje onzeker..enne ben ook niej zo creatief!

Majah...kuss..!
__________________
Maar doet het je stiekem geen pijn als je dan pas zou doen wat je altijd al wou, als er nooit meer een morgen zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:01
Verwijderd
*kijkt goed naar dit topic*
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Haha, mijn vriend heeft me dinsdag verrast voor mn verjaardag. Ik moest de hele dag vrijhouden en hij zou me 's morgens om 10 uur komen ophalen.
We zijn naar de Apenheul geweest (sorry, maar ik ben gewoon zo gek van apen, zulke gave beesten!!) en ik vond het dus helemaal super!!!
Daarna zijn we gaan uit eten en 's avonds hadden we feest van zijn moeder. Die is net als ik ook op koninginnedag jarig!!
Supergaaf, zo'n verrassing!!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 23:35
broodrooster
broodrooster is offline
Citaat:
Jadie schreef op 24-04-2003 @ 21:34:
niet zwakzinnig, fantasieloos.

er zijn geen stomme vragen maar alleen stomme antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 00:04
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Citaat:
ikke133 schreef op 30-04-2003 @ 18:01:
Heeeejjzz.. hartstikke bedankt..!! Enne najah..k ziet m nu in vrije tijd dus buiten school ...2 x per week...enne tjah..met die tips van je moet t cker lukken..enne andere tips zijn natuurlijk altijd welkom!!

Tja..jullie zullen ook wel denken :'Waarom kan ze dat zelf niej verzinnen..majah beetje onzeker..enne ben ook niej zo creatief!

Majah...kuss..!
Graag gedaan hoor

(Middagje zwemmen, pretpark, of karten, waterskieen, als die mogelijkheden bij jullie in de buurt zijn)
Ik raak op dreef
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:12
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
karten en middagje zwemmen is wel in de buurt jah..k zal eens kijken..haha doeg..kus!
__________________
Maar doet het je stiekem geen pijn als je dan pas zou doen wat je altijd al wou, als er nooit meer een morgen zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:02
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Anybody..nog meer ideeen..??? Altijd welkom natuurlijk..

Doegg Kuszz ikke133
__________________
Maar doet het je stiekem geen pijn als je dan pas zou doen wat je altijd al wou, als er nooit meer een morgen zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:17
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
picknicken onder de sterrenhemel (romantiek alom, maar wel alleen tijdens zo een zwoele zomernacht )
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:19
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Of samen naar de speeltuin gaan als er niemand is ('s nachts of zo) met wijn en eten.

Naar zee is altijd leuk
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2003, 21:57
de goeie fee
de goeie fee is offline
* picknicken bij nachte
(doen we wel eens, sleuren we gelijk hele barbecuestellen mee ) (zorg ook gelijk voor een tent, want je kan niet én een vuur aanhouden én nahja, whatever)

* naar de oceade !!!
heeeeeeele dag sauna-en (mmm warmte), broebelbaden, jacuzzi's, hammams, störvatts, zonnebanken, mmmm
(erna ben je wel uur of 6 loom, maar verder is het de geknipte manier om je frisjes voor te bereiden op een avondje uitgaan)

* naar de duinen

*naar een plekje dat gewoon van jullie is (en nee, dan bedoel ik niet dat je eigenaar bent ofzo, gewoon jullie hebben het opgeëist en daarmee basta. Nah.)

ziezo.
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:27
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Citaat:
de goeie fee schreef op 03-05-2003 @ 21:57:
* picknicken bij nachte
(doen we wel eens, sleuren we gelijk hele barbecuestellen mee ) (zorg ook gelijk voor een tent, want je kan niet én een vuur aanhouden én nahja, whatever)

* naar de oceade !!!
heeeeeeele dag sauna-en (mmm warmte), broebelbaden, jacuzzi's, hammams, störvatts, zonnebanken, mmmm
(erna ben je wel uur of 6 loom, maar verder is het de geknipte manier om je frisjes voor te bereiden op een avondje uitgaan)

* naar de duinen

*naar een plekje dat gewoon van jullie is (en nee, dan bedoel ik niet dat je eigenaar bent ofzo, gewoon jullie hebben het opgeëist en daarmee basta. Nah.)

ziezo.

Kijk das nou handig....Heel veel tnx!!!
__________________
Maar doet het je stiekem geen pijn als je dan pas zou doen wat je altijd al wou, als er nooit meer een morgen zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:34
de goeie fee
de goeie fee is offline
het was dan ook graag gedaan.

grietz,

dee
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:00
nirvana
nirvana is offline
picknicken of gewoon naar het park bos is idd heel leuk.
ik ben een keer verrast met een picknick in het park was heel lief.
we zijn ook een keer naar het bos geweest, ik vind het echt heerlijk om naast hem te liggen in de zon en een beetje te praten en zoenen. veel verder kunnen we alleen niet gaan aangezien ik in amsterdam woon en je ook in het bos geen privacy hebt
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:39
pietermx
pietermx is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 24-04-2003 @ 17:26:
Ik lees constant zulke topics, en dan vraag ik me af. Zijn de makers nou zwakzinnig of ligt dat aan mij? Als je dat zelf al niet kan bedenken. :-|
Vragen om bevestiging denk ik, niks mis mee toch?
__________________
Groeten Pieter
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:54
Dominique24!
Avatar van Dominique24!
Dominique24! is offline
Sauna
__________________
Love is a drug (Brian Ferry)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 13:01
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef op 24-04-2003 @ 17:17:
uit eten, stadten in een 'onbekende' stad. 's Hertoghenbosch ofzo, pretparken bezoeken. Ofwel: je vriendje compleet 'uitbuiten'
Waarom nou weer hier in Den Bosch er zijn wel meer onbekende steden voor haar neem ik aan?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:51
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Jaaaa..er zijn idd wel meerdere steden die onbekend zijn voor mij oor....majah..K ga binnenkort maar naar de efteling..

Ook zeer leutig..

Kus..ikke133
__________________
Maar doet het je stiekem geen pijn als je dan pas zou doen wat je altijd al wou, als er nooit meer een morgen zou zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap uitstapjes tbs-ers
suus1610
6 10-01-2006 23:08
De Kantine Uitstapje voor met zn 10en
born2dance
22 14-11-2004 15:54
Algemene schoolzaken uitstap met de klas
druiveke
18 11-03-2004 19:13
Verhalen & Gedichten Schizo (of: uitstappen)
Just Johan
28 02-09-2002 19:16
ARTistiek Verhaal: Een duur uitstapje (hypochondrie)
MAS187
6 20-07-2001 08:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.