Oud 28-12-2013, 20:30
xwebelieve
xwebelieve is offline
hee,

er is een jongen in mn klas die ik heel leuk vind en hij zei eerst tegen me van niet maar bleef toch mn aandacht zoeken enzo. een week geleden heeft hij gezegt dat die loog en hij me wel leuk vind. het is nu vakantie en we hebben flirtgedoe op whapp en snapchat. maar hij negeert me ook soms opeens, ik heb er vaker wat van gezegt maar hij zegt dat hij niet altijd tijd heeft en niet altijd kan praten of reageren. toch komt hij wel online op whatsapp, en opent hij mijn snaps. gisteravond hebben we ruzie gehad, daarna voelde ik me heel rot dus ik heb sorry gezegt, hij zei toen dat die al wist dat ik terug zou komen omdat ik teveel van hem hou. na 2 uur te hebben gepraat (ook over normale dingen) zei hij dat hij ging slapen. na een uur kwam een vriend van me opeens naar me toe dat hij met die jongen fifa aan t doen was, hij loog dus en ging helemala niet slapen. ik heb hem toen ge'appt en zei 'leuk he, fifa' toen vroeg die hoe ik dat wist en of ik hem stalk ofzo, ik zei nee ik praatte toevallig met hem, toen probeerde hij de schuld op mij te schuiven dat k hem stalk en dat ik 'verzin' dat hij nie met me wil praten en hij daar geen zin in heeft. na een tijdje zei die 'ja ik wou slapen maar mn neef wou nog gamen'. toen ging hij zeuren om een foto, ik zei nee en hij bleef doorgaan dat die dan niet vrolijk is etc. , ik heb hem toen die opeens uit het niets ging slapen gezegt dat ik hem niet geloof en toen negeerde hij dat de dag erna, ik heb toen gestuurd 'k' en hij antwoordde met een vraagteken. ik heb hem hele dag nog niet gesproken omdat ik mn telefoon heb uitgezet. wat moet ik zeggen?

Laatst gewijzigd op 28-12-2013 om 20:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2013, 20:45
Verwijderd
Niets.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 20:47
xwebelieve
xwebelieve is offline
thanks, daar heb ik echt helemaal niks aan.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 20:54
Verwijderd
Daar heb je juist een heleboel aan. Gewoon niets sturen, dat is het beste dat je kan doen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 20:54
xwebelieve
xwebelieve is offline
iemand?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 20:59
xwebelieve
xwebelieve is offline
als ik niks zeg begint hij wss over een paar dagen weer opnieuw met lief doen enz, wat doe ik dan
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 21:25
svb_16
svb_16 is offline
Allereerst ik ben zeker geen expert, ben ook maar 16 .. maar misschien dat je hier wat aan hebt

"gisteravond hebben we ruzie gehad, daarna voelde ik me heel rot dus ik heb sorry gezegt, hij zei toen dat die al wist dat ik terug zou komen omdat ik teveel van hem hou. na 2 uur te hebben gepraat (ook over normale dingen) zei hij dat hij ging slapen. "

Misschien moet jij niet de eerste stap terug zetten wanneer je ruzie hebt gehad. Laat hem ook eens sorry zeggen, anders geeft hij niet echt om je en is hij de moeite niet waard.

" ik heb hem toen ge'appt en zei 'leuk he, fifa' toen vroeg die hoe ik dat wist en of ik hem stalk ofzo, ik zei nee ik praatte toevallig met hem, toen probeerde hij de schuld op mij te schuiven dat k hem stalk en dat ik 'verzin' dat hij nie met me wil praten en hij daar geen zin in heeft. na een tijdje zei die 'ja ik wou slapen maar mn neef wou nog gamen'. toen ging hij zeuren om een foto, ik zei nee en hij bleef doorgaan dat die dan niet vrolijk is etc. "

Dit lijkt mij een beetje vaag.. denk dat hij jou niet heel erg aardig vindt? Want anders zeg je zoiets niet. En het laatste deel lijkt een beetje op een loverboy..

Het klopt misschien totaal niet wat ik zeg.. maar het lijkt er wel op.

Ik zou eigenlijk ook even niets zeggen, als hij echt graag met jou zou willen praten dan zet hij de eerste stap wel!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 21:31
Verwijderd
Ik zou lekker zeggen dat je 't afkapt en iets beters gaan doen met je tijd.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 21:42
Verwijderd
Citaat:
als ik niks zeg begint hij wss over een paar dagen weer opnieuw met lief doen enz, wat doe ik dan
Dan doe je aardig terug en meer niet. Je moet vooral een aura van ongeïnteresseerdheid om je heen laten hangen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 21:50
Verwijderd
Omdat ik me verveel krijg je een overzichtje met wat 'ie fout doet en hoe jij daar onhandig op reageert.

Citaat:
hij zei eerst tegen me van niet maar bleef toch mn aandacht zoeken enzo.
Dubbele signalen.

Citaat:
een week geleden heeft hij gezegt dat die loog en hij me wel leuk vind.
Liegen, maar niet de leugen die hij zelf noemt. Dat 'ie je leuk vindt lijkt me nogal een overdrijving. Hij lijkt er in elk geval niet hetzelfde onder te verstaan als jij.

Citaat:
maar hij negeert me ook soms opeens, ik heb er vaker wat van gezegt maar hij zegt dat hij niet altijd tijd heeft en niet altijd kan praten of reageren.
Daar heeft 'ie gelijk in. Als jij daar niet mee kan leven kun jij er wel voor kiezen om er geen genoegen mee te nemen en te stoppen met 't contact.

Citaat:
toch komt hij wel online op whatsapp, en opent hij mijn snaps.
Ja, duh. Dat is omdat je 'm daar blijft aanspreken. Zegt verder niks over zijn mening over jou.

Citaat:
gisteravond hebben we ruzie gehad, daarna voelde ik me heel rot dus ik heb sorry gezegt, hij zei toen dat die al wist dat ik terug zou komen omdat ik teveel van hem hou.
Ja, dat zal er ongetwijfeld vanaf hebben gestraald. Dat hij dit zegt betekent niet dat zijn gevoel wederzijds is of dat hij überhaupt een sterke, consequente mening heeft over jouw affecties.

Citaat:
na 2 uur te hebben gepraat (ook over normale dingen) zei hij dat hij ging slapen. na een uur kwam een vriend van me opeens naar me toe dat hij met die jongen fifa aan t doen was, hij loog dus en ging helemala niet slapen.
Niet netjes, maar je had 't vast niet leuk gevonden als hij gewoon zei dat 'ie ging gamen.

Citaat:
ik heb hem toen ge'appt en zei 'leuk he, fifa'
Zie je.

Citaat:
toen vroeg die hoe ik dat wist en of ik hem stalk ofzo
Omdraaien van de situatie, deflecteren, schuld verschuiven naar jou.

Citaat:
dat ik 'verzin' dat hij nie met me wil praten en hij daar geen zin in heeft.
Jou expres ondermijnen en doen twijfelen aan je gevoel.

Citaat:
na een tijdje zei die 'ja ik wou slapen maar mn neef wou nog gamen'.
Als het zo simpel was had 'ie dat wel meteen gezegd.

Citaat:
toen ging hij zeuren om een foto, ik zei nee en hij bleef doorgaan dat die dan niet vrolijk is etc.
Emotionele chantage.

Citaat:
ik heb toen gestuurd 'k' en hij antwoordde met een vraagteken.
Alsof je niet duidelijk genoeg geweest bent. Hoe meer jij praat hoe minder hij hoeft te zeggen.

Citaat:
wat moet ik zeggen?
Wat ik heb gezegd. Of wat Reverend zei, dat is nog beter.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 21:54
Verwijderd
Al kan het wel zijn dat ik me vergis en dat 'ie stiekem gewoon een tragisch onbegrepen superleuke jongen is, natuurlijk!!! Als je een emotioneel masochist bent met een laag zelfbeeld kun je wel proberen om daar achter te komen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 09:12
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Dan doe je aardig terug en meer niet. Je moet vooral een aura van ongeïnteresseerdheid om je heen laten hangen.
Precies, speel maar eens "hard to get". Hij vindt het wel flatteus dat er iemand geïnteresseerd is in hem maar heeft volgens mij helemaal geen zin in een serieuze relatie (met jou). Daar gaan lieve woordjes of lichte dwang niets aan veranderen. Hij houdt het nèt lauwwarm voor een plekje op de reservebank, lijkt me geen wenselijke situatie.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 10:10
Verwijderd
Klinkt als een vervelende jongen die bovendien niet echt in je geïnteresseerd is. Ik zou zeggen: besteed je aandacht elders.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 20:14
Dylan4real
Dylan4real is offline
Ik zou daar niet op ingaan. Klinkt idd als een vervelende jonge als hij je echt leuk vind zal hij er denk ik ook wel voor gaan. Tenminste dat zou ik doen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 14:29
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ik vind jou eerder als een vervelend meisje klinken, Na twee uur praten net na een ruzie zou ik ook behoefte hebben om FIFA te gaan spelen. Dat hij erover liegt komt waarschijnlijk omdat jij hem nogal dwangmatig naloopt en hem totaal geen vrijheid gunt. je zou hem zoals reverend al zegt best wat afstandelijker kunnen behandelen Het is hem bovendien goed recht om te bepalen wanneer hij op whatsapp gaat reageren aangezien je nogal de indruk wekt hem er voortdurend op te blijven spreken, dan gaat de lol er een keer vanaf.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 14:41
Dylan4real
Dylan4real is offline
Komop zeg je weet toch hoe meiden zijn. ze willen zekerheid en ik zie daar eerlijkgezegt het probleem niet van in. En dat wil toch niet zeggen dat zij hem geen vrijheid geeft.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 16:20
Verwijderd
Ik vind hem niet vervelend omdat hij FIFA gaat spelen, dat is zijn goed recht en daar hoeft hij zich niet voor te verantwoorden.
Maar "hij zei dat hij wist dat ik terug zou komen omdat ik te veel van hem hou", blijven zeuren om een foto als zij al gezegd heeft dat ze dat niet wil, beh wat een kwal.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 18:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een boel non-issues. Zal vast een sprankelende relatie uit voortkomen, ga voor die lieve jongen!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie eenzaamheid
oelekeboeleke
94 23-09-2007 11:58
Liefde & Relatie vriend 10 maanden in het buitenland
fruitvliegje
58 24-11-2004 16:31
Liefde & Relatie 'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten...
Verwijderd
54 12-07-2004 20:25
Psychologie Wat is dat toch met die jongen?
Droomvlucht
15 23-11-2003 20:54
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 23:55
Liefde & Relatie Ik snap het even niet meer...
Mytana
7 18-03-2002 22:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.