Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2003, 08:25
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Waar kan ik mij laten besnijden en schaamhaar weghalen.

wat vinden jullie hiervan. ik heb gisternacht de hele tijd gewoon echt een idee gehad van onnatuurlijkhied bij mij schaamhaar en mijn voorhuid.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 09:38
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Sommige jongens worden besneden als hun voorhuid te strak is, maar dit gebeurt dan al vlak na de geboorte.
Het lijkt mij dat je naar je huisarts kan gaan zodat hij (zij?) je door kan verwijzen naar iemand die besnijdt. (ik zit te denken aan een uroloog ofzo)
Schaamhaar weghalen kun je uiteraard zelf doen.

Wat ik van je ideeën vind? Tja, ik zou graag je beweegredenen willen weten. (dat je het 'onnatuurlijk' vindt, vind ik niet echt een reden om zo te denken, maar wie ben ik?)
Wellicht kan ik me dan beter in je verplaatsen.
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 09:44
Verwijderd
Je kan besneden worden in het ziekenhuis, daar wordt de ingreep redelijk vaak uitgevoerd. Schaamhaar kan je natuurlijk zelf weghalen.

Maar waarom zou het onnatuurlijk zijn?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Nieni schreef op 27-09-2003 @ 10:38:
Sommige jongens worden besneden als hun voorhuid te strak is, maar dit gebeurt dan al vlak na de geboorte.
Mijn broertje en nog een jongentje dat ik ken zijn/worden nog besneden.. dat gebeurt dus niet persé vlak na de geboorte!
Ik denk dat je naar de uroloog moet voor besnijdenis
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 13:50
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Kijk in het telefoonboek en bel de dichtbijzijnde uroloog. Die zal dan wel met je doornemen of het echt moet en wat voor andere mogelijkheden er zijn.

En wat ik er van vindt? Van wat ik hoor vinden meisjes het een stuk schoner en mooier uitzien, dus dat zou al reden genoeg zijn om het te laten doen.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 13:56
alibabwe
alibabwe is offline
besnijden dok je zelf, behalve als het noodzakelijk is.

en scheren? koop een of ander scheermesje en wat scheergel (zonder parfume haha anders sta je een week later nog te krabben tussen je benen van de week)

maar waarom zal je scheren? ok als je vriendin t niet fijn vindt ofzo, maar anders nee.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 00:06
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Op discovery is wel eens een docu (onder het kopje sex sense: circumcisiun of zoiets) over besnijdenis....over de voordelen ervan en de nadelen (want die zijn er ook) er van...kijk er eens naar zou ik zeggen voordat je besluit iets te ondernemen, wel interessant.

Voordelen zijn in ieder geval: schoner (want geen vuil meer wat onder een voorhuid kan komen) en sommige vrouwen vinden het er mooier uitzien (waaronder ikzelf)

Nadelen: ik weet niet of er enige kans op littekenvorming is? De penis/ eikel wordt minder gevoelig (voorhuid dient nl als bescherming, als die bescherming wordt weggehaald gaat de eikel zichzelf 'beschermen' tegen pijn enz. door een hardere laag aan te maken waardoor je minder zal voelen tijdens de sex (zegt men in dat programma)

Scheren kun je gewoon zelf doen met ongeparfumeerde scheergel, denk wel aan de kans op jeuk en irritatie/ schuren als de haartjes terug gaan komen (na een dag al krijg je weer stoppels en meteen scheren gaat dan niet want daarvoor zijn ze nog te klein en dan krijg je wondjes en irritatie)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 00:11
Verwijderd
Het schijnt dat vrijwel alle jongens hier (in canada op het eiland waar ik woon) in het ziekenhuis besneden worden wegens hygiene ofzo Dus eh jah... ook als je ouder bent kun je dat denkik gewoon bij de doc een afspraak maken en dat dan in het ziekenhuis laten doen o.i.d en schaamhaar kun je gewoon scheren. (Ik als meisje vind het fijn als een jongen het op zn minst kort houdt)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 08:55
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 29-09-2003 @ 01:06:
(na een dag al krijg je weer stoppels en meteen scheren gaat dan niet want daarvoor zijn ze nog te klein en dan krijg je wondjes en irritatie)
dat wordt harsen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:53
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
beide kun je zelfverwezelijken door middel van het eerder gessugesteerde scheermesje...goodluck!...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 21:04
Verwijderd
^Het (scheer)mes in eigen handen nemen lijkt me in dit geval niet raadzaam .
Laat je gewoon lekker door zo'n zustertje scheren , tenzij je dat liever zelf doet (ik zou zelf scheren ook prefereren hoor).

Citaat:
pyres74 schreef op 29-09-2003 @ 09:55:
dat wordt harsen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit stinken?
m113
15 04-06-2010 15:40
Seksualiteit besnijdenis
rachelveldhoven
34 18-04-2003 11:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.