Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2008, 13:00
Iza
Iza is offline
Ik vroeg me af hoe iedereen hier zoent? Ik zoende tot voor kort eigenlijk altijd gewoon rustig lekker rondjes draaien en beetje met elkaars tongen spelen, maar nu is er een jongen en die zoent heel anders. Het is wel lekker, maar niet wat ik gewend ben hij zoent zegmaar beetje erin en eruit en zachtjes op elkaars lippen bijten dat soort dingen, maar zijn tong voel ik nauwelijks! Zoenen er hier meer mensen zo? En wat heb jij liever? Ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2008, 13:11
Verwijderd
gewoon, wat je lekker vind.
en anders moet je hem trainen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 13:46
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ligt aan mijn bui en aan hoe speels / opgewonden ik ben. Maar ik ben in ieder geval geen wasmachine.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 13:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoe moet je nu uitleggen hoe je zoent?
Laat ik het houden op speels Elkaar plagen en uitdagen, zachtjes op elkaars lip bijten, met je handen door zijn haar woelen en zachtjes zijn hoofd een kant op duwen. En als je erg geil bent, dan is het bovenstaande, maar dan tien keer ruiger
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 15:06
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Maar ik ben in ieder geval geen wasmachine.
Dat zegt iedereen van zichzelf
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 15:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Afwisselend, tong, lippen, kusjes, sabbelen, hard zoenen zacht zoenen al naar gelang de behoefte en de state of mind.

iedereen vindt uiteraard dat ze fantastisch zoenen natuurlijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 15:17
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Dat zegt iedereen van zichzelf
Dat kreeg ik ook maar te horen, hoor. xD

Citaat:
iedereen vindt uiteraard dat ze fantastisch zoenen natuurlijk
Ik vind absoluut niet dat ik fantastisch zoen, eigenlijk. Daar laat ik anderen maar over oordelen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind absoluut niet dat ik fantastisch zoen, eigenlijk. Daar laat ik anderen maar over oordelen.
Precies, maar ach, ik heb nog geen klachten gehad dus het zal ook wel niet afgrijselijk zijn ;x

En ja hoe de fuck leg je dat uit. Zie Spekkie en Qimm
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Precies, maar ach, ik heb nog geen klachten gehad dus het zal ook wel niet afgrijselijk zijn ;x
Dat. En een keer zelfs complimenten maar toen was ik zo ver heen dat ik niet weet of ik nuchter na kan doen wat ik toen uithaalde.

En @ TS: beetje moeilijk uit te leggen lijkt me? Afwisseling doet t m bij mij, niet echt een voorkeur voor een ''stijl'' of zo, als je daar al over kunt spreken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:17
Verwijderd
Wisselt... Ik hou wel van een beetje rondjes draaien, maar het moet niet continu. Beetje afwisselen, bijten, kusjes geven, handen overal heen, hmm zoenen is leuk ... ik dwaal af

Ik vind trouwens niet dat ik fantastisch zoen, ik heb geen idee. Maar ik denk dat mensen gewoon op een bepaalde manier zoenen en als het dan matcht, is het lekker. Heb wel eens gezoend met iemand die ik vreselijk vond, maar een vriendin juist wel lekker. Oh en je gaat op elkaar ingespeeld raken als je vaker zoent, dan wordt het vrijwel altijd lekker(der).
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 17:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Als ik dat bij mijn vriend zou doen zou hij boos worden
herkenbaar!
Vooral lekker als de man in kwestie geen gel/wax/etc in zijn haar heeft
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 17:48
Smokin'
Smokin' is offline
Ik corrigeer slecht zoenende meisjes af en toe..als het echt te erg is..alsof je met een St.Bernhard zoent.. ze voelen zich dan ernstig beledigd. Dat rondjes draaien ben ik niet echt van.. Ik 'hap' meer..heb er geen andere benaming voor.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 18:15
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Als ik dat bij mijn vriend zou doen zou hij boos worden
Mijn ex waste expres vaak zijn haren voordat hij 's avonds naar me toe kwam, kon ik lekker woelen
Door haren woelen <3333

En ach, ik weet niet hoe ik zoen. Het ligt echt enorm aan de match. Ik heb ooit met een jongen gezoend met wie het zó enorm goed klikte... dat was goddelijk <3. Jammer dat het zo'n klootzak bleek te zijn, want dat mis ik nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Afwisselend, tong, lippen, kusjes, sabbelen, hard zoenen zacht zoenen al naar gelang de behoefte en de state of mind.

iedereen vindt uiteraard dat ze fantastisch zoenen natuurlijk
Citaat:
Hoe moet je nu uitleggen hoe je zoent?
Laat ik het houden op speels Elkaar plagen en uitdagen, zachtjes op elkaars lip bijten, met je handen door zijn haar woelen en zachtjes zijn hoofd een kant op duwen. En als je erg geil bent, dan is het bovenstaande, maar dan tien keer ruiger
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 20:39
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Vooral lekker als de man in kwestie geen gel/wax/etc in zijn haar heeft
Dat maakt t nou net leuker
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 08:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dat maakt t nou net leuker
Daar krijg je van die vieze handen van
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 10:54
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Hangt af van onze stemming. Soms heel kleine zachte kusjes waar amper tong bij komt kijken. Soms gewoon rondjes draaien. Soms gek doen en echt likken zoals een hond Soms zo ver mogelijk een tong in elkaars mond te duwen. Soms wat bijten, zuigen,...Echt heel gevarieerd dus.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 13:10
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Daar krijg je van die vieze handen van
Ahzo, ik had van die gel die hard wordt in gedachten Maar het is nog leuk wanner ze tegensputteren, omdat hun haar anders helemaal verfromfraaid is
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2008, 14:35
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Je kust pas goed als de ander op dezelfde manier zoent. Ik denk dat verschillen dan liggen in het veel tong gebruiken of meer voor het lipwerk gaan. Ik ben meer voor het lipwerk en een zachte tong.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zoenen
kanon002
4 09-05-2014 23:33
Liefde & Relatie nog niet gezoend aaahh
love-in-the-air
29 05-01-2014 16:40
Seksualiteit Erge drang tot zoenen.
Pukkell
2 02-02-2012 15:51
Liefde & Relatie wat zou jij doen, nog es zoenen of niet?
redbloodedwoman
20 25-12-2004 15:54
Liefde & Relatie zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid?
maanluna
6 24-07-2003 11:47
Verhalen & Gedichten Honderd zoenen (dit is een vrolijke)
Roos
5 18-02-2002 12:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.