Oud 18-01-2007, 13:58
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Frans zuigt.

Maar ga gerust verder.

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1515687

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 15:28.
Advertentie
Oud 18-01-2007, 13:59
Verwijderd
Mean girls voor de 6365e keer. Blijft leuk
Oud 18-01-2007, 14:07
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
boogeyman

Baggerfilm
Oud 18-01-2007, 14:10
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Silk (Guisi) - 7/10

Voor Taiwanese horror-begrippen best een heel behoorlijk filmpje. De clichés zijn natuurlijk wel aanwezig, maar de regie maakt het goed te pruimen.
Oud 18-01-2007, 15:21
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik verwachtte een titel in het Latijn
__________________
I did it for teh lulz
Oud 18-01-2007, 15:24
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ook, maar Latijn is helaas een kankertaal.
Oud 18-01-2007, 16:20
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
My summer of love
Mooie film, goed geacteerd. Het eindigde anders dan ik had verwacht, maar het kan er mee door.
8/10
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 18-01-2007, 16:35
Verwijderd
Saw 3, niet echt mijn ding
Oud 18-01-2007, 16:51
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dog Bite Dog - 6/10

Een aardige film met een paar verrassende, maar ook enigszins geforceerde wendingen. Het wil allemaal net even te graag Poëtisch zijn (zie ook het einde van de film). Het ontbreken van sympathieke karakters is verder leuk, maar de meeste acteurs weten ze niet helemaal overtuigend neer te zetten. Ook blijft door het schrijfwerk met name de primaire karakterontwikkeling een beetje steken in voorspelbaarheden en clichés. Dit zou me minder hebben gestoord als de acteurs wat beter waren.

Wat me ook heel erg stoorde was het volstrekt ongeloofwaardige en onlogische geklungel van de politieagenten in kwestie. Door hun gedrag leek het de hele film alsof we hier te maken hadden met een first rate hitman die iedereen de baas kon. En dat kon hij ook, maar niet omdat hij zo goed in zijn vak was. Iedereen die stierf liep bij wijze van spreken met open ogen tegen het puntje van zijn mes aan. Ze hadden hem al honderd keer onschadelijk kunnen maken, maar ze kozen er blijkbaar liever voor om net zo lang te wachten met schieten totdat ze dichtbij genoeg kwamen. Om vervolgens dus keihard afgemaakt te worden. Als de politie in het echte leven ook zo spectaculair incompetent zou zijn, dan leefden we nu in Maffialand.

Dat de film toch een voldoende scoort komt door de strakke, beheerste regie in de scenes die voor een politiethriller erg belangrijk zijn. Dat maakt Dog Bite Dog toch nog een boeiende (zij het nogal deprimerende) kijkervaring. Verder is de muziek mooi en de cinematografie en art direction heerlijk grimmig. Bijna aanlokkelijk grimmig. Het past goed bij het wereldje dat men poogt neer te zetten. Desondanks struikelt de flow van de film behoorlijk over eerder genoemde tekortkomingen, waardoor die prachtige sfeer een beetje aan kracht verliest. Het blijft prettig om naar te kijken, dat wel, maar er gaat geen diepgang vanuit.

De film slaagt dus beter als oppervlakkige, harde misdaad-thriller (waarbij je niet al te veel moet nadenken) dan als sterk geschreven kunststukje. Jammer natuurlijk, maar het had erger gekund. De fans zullen zich daarom best vermaken met deze vlotte film, hoewel ze beslist geen topper van het genre moeten verwachten. Misschien iets voor op een regenachtige zondagmiddag? De kans bestaat dat je dan toch al in een mineurstemming bent, dus dan is deze film prima geschikt om je nog dieper de put in te rossen
Oud 18-01-2007, 16:59
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-01-2007 @ 17:51 :
Dog Bite Dog - 6/10
Skincorps, zeg er eens wat van! Ik vind het belachelijk laag iig!

Saw III: 5/10
Napoleon Dynamite: 7/10

Zometeen maar weer eens Metropolis kijken.
Oud 18-01-2007, 17:14
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
The Wickerman

Wat een ontzettende rukfilm was dat zeg. Dan heb je dat verschrikkelijk voorspelbare kuteinde en dan hebben ze ook nog eens het gore lef deze hoop stront op te dragen aan Johnny Ramone.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 18-01-2007, 18:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
K-Pax (2001)

Interessante film, zeker voor mensen die hun verhaal niet compleet afgerond hoeven te hebben en er niet mee zitten na de film nog onbeantwoorde vragen over te hebben.

De film heeft een opening die je meteen de film in trekt. Niet door middel van explosies of hysterie, maar door fijne, aangename muziek (die gelukkig regelmatig in de film terugkomt) en een rustige, relaxte manier van filmen en editten. De opening laat al meteen zien hoe deze film geregisseerd is: van een afstand, met het verhaal en de acteurs voorop. Dat pakt goed uit.

Kevin Spacey speelt ‘Prot’, iemand die beweert van de planeet K-Pax uit een ander sterrenstelsel te komen. ‘Prot’’s entree trekt meteen al de aandacht. Spacey is de ideale man om zo’n rol te spelen. Hij heeft het mysterieuze, onderkoelde in zich wat dit personage zo interessant maakt voor de kijker.

‘Prot’ wordt opgenomen in een psychiatrische inrichting, waar hij behandeld wordt door Jeff Bridges. Die reageert in het begin met scepsis, maar door ‘Prot’’s gedetailleerde beschrijving van allerlei astronomische zaken, begint hij te twijfelen. En met hem ook enkele vooraanstaande astronomen. De patiënten in de afdeling zijn echter al snel overtuigd. Maar is hij nu van buitenaardse komaf of niet?

Spoiler


Zoals ik al zei geeft de film geen pasklare antwoorden. Dat vind ik mooi. Ik kan als kijker zelf invullen wat ik denk dat er gebeurd is.

Bridges speelt degelijk, zoals altijd en Spacey speelt de sterren van de hemel, als altijd. Heel knap hoe hij momenten van koelheid en afstandelijkheid afwisselt met momenten van extreme emotie.

Een paar minpuntjes dan: ik weet er niet veel van, maar de manier waarop een psychiatrische instelling hier gepresenteerd wordt, lijkt me nogal stereotype. Alle ‘gekken’ zitten op een kluitje. Eéntje denkt dat ze de koningin is, de ander denkt dat hij doodgaat als-ie z’n mondkapje afzet. Zien we dit normaal niet alleen in stripverhaaltjes met de obligatoire gek die denkt dat-ie Napoleon is? Beetje jammer, zo. En waarom zijn alle psychiaters in alle Hollywoodfilms workaholics die veel te weinig tijd doorbrengen met hun goddelijke vrouwen en daardoor thuis problemen hebben? Nogal cliché/ Maar afgezien daarvan:

Score: 4/5
Oud 18-01-2007, 18:45
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Taking Lives
Dit vond ik echt een goede film. Het was spannend ook al waren sommige dingen wel te voorspellen.
En Angelina Jolie was hier echt gaaf!
8,5/10
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 18-01-2007, 19:14
first eror
first eror is offline
BROKEN FLOWERS van Jarmusch.
Stil, mooi.
Alexis Dziena's mafoef in beeld versterkt dat gevoel alleen maar.

Score: 14/17
Oud 18-01-2007, 19:28
Dmnq
Dmnq is offline
Citaat:
first eror schreef op 18-01-2007 @ 20:14 :
Score: 14/17
Haha

Saw III
Vuig en smerig, maar de plottwist aan het eind was niet zo goed als bij de voorgaande delen.
Oud 18-01-2007, 21:45
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Into the blue
Wel leuk maar niet echt orgineel verhaal, mooie beelden en er zit ook genoeg spanning in. Een leuke film om de avond mee door te komen.
7,5/10
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Oud 18-01-2007, 22:13
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
first eror schreef op 18-01-2007 @ 20:14 :
BROKEN FLOWERS van Jarmusch.
Stil, mooi.
Alexis Dziena's mafoef in beeld versterkt dat gevoel alleen maar.
[afbeelding]
Score: 14/17
Ik vraag me nog steeds af waarom dames in films niet de moeite nemen om zich even fatsoenlijk te scheren!?
Oud 18-01-2007, 23:59
Verwijderd
Fear and loathing in Las Vegas (1998)

Dit is dan weer een Gilliam die ik niet waarderen kan, en uiterst vervelend vind. Maar ik snap wel waarom er mensen zijn die het geniaal vinden.
Ads door Google
Oud 19-01-2007, 07:55
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Seven Samurai: Origins and Influences Ging wel, niet zo'n superbijzondere documantaire maar bracht toch wat nieuwe dingen aan het licht.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 19-01-2007, 12:21
EvilConduct
EvilConduct is offline
Scanners 7,5/10: van dit soort films hou ik echt! Foute jaren '70/'80 horrors roeleren!
Oud 19-01-2007, 17:39
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
blood diamond.

7/10

toffe film, maar iets te lang en dat accent van leonardo .
__________________
hello dave.
Oud 19-01-2007, 17:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 18-01-2007 @ 23:13 :
Ik vraag me nog steeds af waarom dames in films niet de moeite nemen om zich even fatsoenlijk te scheren!?
Omdat het er zo gewoon veel beter uitziet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-01-2007, 18:05
EvilConduct
EvilConduct is offline
Dat vind jij, maar ik denk haast dat het meerendeel van de mensen dat anders ziet.
Oud 19-01-2007, 18:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik, noch de regisseur van Broken Flowers, noch Alexis Dziena kan er iets aan doen dat het merendeel van de mensen het verkeerd heeft.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-01-2007, 18:16
knir
Avatar van knir
knir is offline
children of men 4/10

Interessant idee om mee te werken (de mensheid is niet meer in staat om kinderen te krijgen) maar slecht uitgewerkt. Het ene depressieve moment na het andere, zonder enige verdere boodschap. Als je je eens flink rot wil voelen, komt dat zien.
__________________
i am not a nugget
Advertentie
Oud 19-01-2007, 19:08
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik ben het met Juice eens. Harige kutjes -> Kale kutjes.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 19-01-2007, 21:10
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
DanielC schreef op 19-01-2007 @ 20:08 :
Ik ben het met Juice eens. Harige kutjes -> Kale kutjes.
jeetje wat zwart-wit weer zeg
zo ongenuanceerd
alle kutjes over 1 kam geschoren en op 1 hoop gegooid
jammer jammer

er had best iets meer van af gemogen maar helemaal babykaal hoeft ook weer niet
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 19-01-2007, 21:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ga het maar weer hebben over films, als jullie het niet erg vinden. (Weet ik ook wat van, dus, dat scheelt...)

Contact (1997)

Ik wil regisseur Zemeckis aanklagen voor het verminderen van mijn leven met twee uur met deze rotzooi.

Het begint als een goede, spannende en vooral intelligente sciencefiction film. Jodie Foster speelt een wetenschapper die contact legt met buitenaards leven. Langzaam maar zeker ontwikkelt het contact zich, de regering van de VS gaat zich ermee bemoeien, dan de media en tenslotte is het hele land in rep en roer. Dan blijkt dat de buitenaardsen willen dat de aardbewoners iets maken waardoor één van hen naar hun dimensie/sterrenstelsel kan afreizen. Terwijl men begint met het bouwen van het apparaat, begint er een hetze tegen Foster, gevoerd door allerlei zwakzinnige religieuze fanatici, die haar beschuldigen van allerlei zaken, van blasfemie tot het vormen van een bedreiging voor de wereld. Anyway, zoals dat in het echte leven zo vaak gaat in de VS (en ver daarbuiten ook, trouwens). Dan moet er iemand gekozen worden die mag afreizen naar de buitenaardsen. Een speciale commissie moet daarover oordelen. Als Foster tegenover hen de vraag moet beantwoorden of zij in God gelooft, moet ze ontkennend antwoorden. Ze mag niet mee, omdat zij ‘95% van de aardse bevolking niet vertegenwoordigt’. Tot dan toe is de film een goede weergave van het remmende effect dat fundamentalistische religieuzen kunnen hebben op de voortgang van de mensheid en de idiotie die ermee gepaard gaat.

Na veel verwikkelingen
Spoiler
mag ze tenslotte toch als enige afreizen. De spanning wordt langzaam maar zeker opgebouwd. De sfeer wordt steeds benauwder. Het moment van afreizen nadert. Tot dan toe is de film ook nog eens gruwelijk spannend. En dan gebeurt het…

Spoiler


Wat je ook doet, kijk deze film niet. Kijk liever naar iets interessants, zoals het groeien van gras of het drogen van verf.

Score: 1/5
Oud 19-01-2007, 23:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-01-2007 @ 22:36 :
Wat je ook doet, kijk deze film niet. Kijk liever naar iets interessants, zoals het groeien van gras of het drogen van verf.
Hehe, heb ik die zin ooit niet eens gebruikt?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-01-2007, 23:20
-zen-Chris
Avatar van -zen-Chris
-zen-Chris is offline
Poseidon 2/10

Je hebt een grote boot.

Je hebt een grote golf die de boot omgooit.

De mensen willen eruit.

De mensen gaan eruit.

Einde!

Nog net geen 1 gegeven omdat de actrices er zo goed uit zien...
__________________
.
Oud 20-01-2007, 00:51
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
-zen-Chris schreef op 20-01-2007 @ 00:20 :
Poseidon 2/10

Je hebt een grote boot.

Je hebt een grote golf die de boot omgooit.

De mensen willen eruit.

De mensen gaan eruit.

Einde!

Nog net geen 1 gegeven omdat de actrices er zo goed uit zien...
oi! spoilers!

cruel intentions
vermoeden bevestigd: ik had m toch al gezien helaas
ongeloofwaardig maar had wel grappige momenten dus wel vermakelijk
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 20-01-2007, 04:41
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-01-2007 @ 19:41 :
K-Pax (2001)

Interessante film, zeker voor mensen die hun verhaal niet compleet afgerond hoeven te hebben en er niet mee zitten na de film nog onbeantwoorde vragen over te hebben.

De film heeft een opening die je meteen de film in trekt. Niet door middel van explosies of hysterie, maar door fijne, aangename muziek (die gelukkig regelmatig in de film terugkomt) en een rustige, relaxte manier van filmen en editten. De opening laat al meteen zien hoe deze film geregisseerd is: van een afstand, met het verhaal en de acteurs voorop. Dat pakt goed uit.

Kevin Spacey speelt ‘Prot’, iemand die beweert van de planeet K-Pax uit een ander sterrenstelsel te komen. ‘Prot’’s entree trekt meteen al de aandacht. Spacey is de ideale man om zo’n rol te spelen. Hij heeft het mysterieuze, onderkoelde in zich wat dit personage zo interessant maakt voor de kijker.

‘Prot’ wordt opgenomen in een psychiatrische inrichting, waar hij behandeld wordt door Jeff Bridges. Die reageert in het begin met scepsis, maar door ‘Prot’’s gedetailleerde beschrijving van allerlei astronomische zaken, begint hij te twijfelen. En met hem ook enkele vooraanstaande astronomen. De patiënten in de afdeling zijn echter al snel overtuigd. Maar is hij nu van buitenaardse komaf of niet?

Spoiler


Zoals ik al zei geeft de film geen pasklare antwoorden. Dat vind ik mooi. Ik kan als kijker zelf invullen wat ik denk dat er gebeurd is.

Bridges speelt degelijk, zoals altijd en Spacey speelt de sterren van de hemel, als altijd. Heel knap hoe hij momenten van koelheid en afstandelijkheid afwisselt met momenten van extreme emotie.

Een paar minpuntjes dan: ik weet er niet veel van, maar de manier waarop een psychiatrische instelling hier gepresenteerd wordt, lijkt me nogal stereotype. Alle ‘gekken’ zitten op een kluitje. Eéntje denkt dat ze de koningin is, de ander denkt dat hij doodgaat als-ie z’n mondkapje afzet. Zien we dit normaal niet alleen in stripverhaaltjes met de obligatoire gek die denkt dat-ie Napoleon is? Beetje jammer, zo. En waarom zijn alle psychiaters in alle Hollywoodfilms workaholics die veel te weinig tijd doorbrengen met hun goddelijke vrouwen en daardoor thuis problemen hebben? Nogal cliché/ Maar afgezien daarvan:

Score: 4/5
Mooie film idd.
En ik ben het met Juice en DanielC eens.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 20-01-2007, 07:10
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Eden - Neeeeeeee, wat een ondragelijke kutfilm. Tijdens het kijken had ik het gevoel dat alle puisten die ik ooit gehad heb tegelijkertijd opensprongen en er een soort zuur uitkwam dat m'n gezicht verbrandde. Ik wilde uit m'n bioscoopstoel springen, het doek aan stukjes scheuren en er daarna op kotsen. Wat was dit een vreselijke zit! -25/10
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 20-01-2007, 07:19
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Oh nu weet ik dat Metal van harige kutjes houdt ehhhh
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 20-01-2007, 08:32
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
haha omg!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 20-01-2007, 10:45
Verwijderd
Eden

vreselijk
Ads door Google
Oud 20-01-2007, 10:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Schaamhaardiscussies.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-01-2007, 12:12
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Zazie dans le métro

Zazie: What's a hormosessual ?
Albertine: A man who wears blue jeans.
Zazie: Aw, you're joking!
__________________
John Merrick: I am not an animal. I am a human being.
Oud 20-01-2007, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-01-2007 @ 22:36 :
Ik ga het maar weer hebben over films, als jullie het niet erg vinden. (Weet ik ook wat van, dus, dat scheelt...)

Contact (1997)

Score: 1/5
Heheh, dat was idd hartstikke stom aan die film


OT:

Saw II en Saw III

Jezus, ik werd gek van die achterlijke MTV-montage met epilepsieflitsen en megasnelle beelden. Hoe slecht kan je een film maken, zeg.

Van wat ik me kan herinneren was deel 1 nog net iets rustiger, iets meer diepgang en dialoog. Ook geen perfecte film, maar beter dan deze twee vervolgen. Nu zijn de personages gedegradeerd tot eenzijdig, oppervlakkig kanonnenvoer. Die typetjes in deel 2 bijvoorbeeld: de spierbundel, de neger, de tough chick, de tough chick 2, het jochie en het meisje. Zo voorspelbaar en suf.

Het deed me echt helemaal niks. Bah, wat een walgelijke vertoning.

2/10 voor beide films.
Oud 20-01-2007, 13:33
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-01-2007 @ 22:36 :
Spoiler
Spoiler

Citaat:
Spoiler
Spoiler
Oud 20-01-2007, 13:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-01-2007 @ 14:23 :
Saw II en Saw III

Jezus, ik werd gek van die achterlijke MTV-montage met epilepsieflitsen en megasnelle beelden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-01-2007, 13:44
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
ja dat was LOTR The Two Towers gister...
Waarschijnlijk al de 15e keer dat ik die film zie maar hij blijft gewoon brijant natuurlijk.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 20-01-2007, 13:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ongelofelijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-01-2007, 14:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Black Knight - 5/10

Zeer matig horror-drieluik met overdreven veel jatwerk.
Oud 20-01-2007, 14:47
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-01-2007 @ 22:36 :
Contact (1997)
Ik zal later een keer je hele stuk lezen, maar met dat cijfer ben ik het iig al niet eens...

Little Miss Sunshine : 7/10; leuke kleine komedie
Oud 20-01-2007, 15:04
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Apocalypto 6,5/10

Jammer dat er met zo'n mooie setting weinig aan verhaalvorming word gedaan..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Oud 20-01-2007, 16:14
Verwijderd
@ Mark A.: toen ik 11 of 12 was ging ik met mijn vriendinnetje naar Contact in de oude bioscoop van Vlissingen en konden we vervolgens niet slapen vanwege die engerd met het witte haar
Oud 20-01-2007, 17:06
-zen-Chris
Avatar van -zen-Chris
-zen-Chris is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 20-01-2007 @ 01:51 :
oi! spoilers!
Nee hoor, integendeel. Ik bespaar je de misleidende gedachte dat deze film misschien nog enige vorm van verhaal of spanning in zich zou hebben.
__________________
.
Oud 20-01-2007, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Nebula schreef op 20-01-2007 @ 14:33 :
You feel so lost, so cut off, so alone. Only you’re not.

Ik lees hier nergens dat 'vader' zegt dat mensen zich niet alleen hoeven te voelen
Oud 20-01-2007, 19:08
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Als ik dat zinnetje zo lees, lijkt er niet veel mis mee te zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel +1)
DanielC
3 06-04-2007 11:50
Films, TV & Radio Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel)
DanielC
500 06-04-2007 10:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.