Oud 31-01-2015, 13:44
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 31-01-2015 om 21:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2015, 16:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom heb je de enquête ook in het Engels gemaakt? Je beheersing van het Engels is nogal zwak. Er staan trouwens in de Nederlandse versie ook aardig wat fouten.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 16:40
Svdveer
Svdveer is offline
Ik heb geen enquête in het Engels gemaakt. Waar zie je dat want die wil ik wel zien dan.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 16:41
Svdveer
Svdveer is offline
Sorry ik dacht dat je voor mijn enquête keek.....Ik heb niks gezegd!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 18:00
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, je hoeft me heus niet te vertellen waarom de enquête ook in het Engels is, hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig. Ik begrijp niet zo goed waarom je zo agressief reageert.

Er staan nogal veel fouten in de tekst en ik heb niet zo veel zin ze allemaal op te noemen. Ik kan je aanraden de tekst na te laten lezen door iemand die respectievelijk het Nederlands en het Engels goed beheerst.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 18:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Laten we beginnen met de eerste zin, die toevallig zowel in het Nederlands als in het Engels fouten bevat.

Citaat:
Mijn naam is [...] en mijn profielwerkstuk heeft als onderwerp: Het bestaan van God (of niet).
Na een dubbele punt volg je met een kleine letter. De laatste toevoeging (tussen haakjes) is overbodig; het onderwerp is simpelweg het bestaan van God.

Citaat:
My name is [...] and my subject for my profile project is: The existence of God (or not).
Hier ga je een stuk verder de mist in. Je definieert niet wat een "profile project" is. Het is ook niet "my subject for" maar "the subject of." Beter is bijvoorbeeld:

My name is [...] and I am conducting a survey concerning the existence of God.

Succes met de rest van de tekst!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 18:40
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Offtopic: Als je toch een vertaling wenst voor het begrip profielwerkstuk zoals wij dat alleen hier in Nederland kennen, raad ik final assignment als vertaling aan. Houd in het achterhoofd dat Nederlandse onderwijskundige zaken meestal niet letterlijk naar een andere taal (in dit geval Engels) vertaald kunnen worden.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Kijk, nu heb ik er wat aan! Bedankt!
Hoe kom je erbij dat je Engels goed beheerst als je dat soort basale fouten maakt en dan ook nog eens zo ongelofelijk achterlijk reageert als iemand je erop wijst?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 21:23
Denkerius
Denkerius is offline
Citaat:
I79 schreef:
Verder beheers ik het Engels niet slecht, zoals jij suggereert. En waarom ik de enquête ook in het Engels heb, gaat je niets aan.
Zegt degene die Groups als Groops schrijft.

Verder is de onderzoeksvraag ongerelateerd aan de vragen. Publieke opinie draagt niks bij aan de mogelijkheid of god bestaat. En de vragen hebben veel te veel aanhalingstekens. Er worden zelfs antwoorden suggereert wat de neutraliteit van het onderzoek ondermijnt.
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 01-02-2015, 06:48
Verwijderd
Hij heeft me nog een kwade PM gestuurd voor hij zich verwijderd heeft. Wat een stijl, wat een klasse, wat een incasseringsvermogen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2015, 09:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Tsja, als je zo slecht tegen kritiek kunt is het voor de hand liggend dat je weinig zult leren van je fouten.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2015, 11:55
Verwijderd
Ik denk dat hij schuimbekkend deze topic zit te lezen, overweegt om een nieuw account aan te maken om ons allemaal zijn boze PMS te geven.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2015, 12:36
Demipet660
Avatar van Demipet660
Demipet660 is offline
Wat een drama allemaal. Die fouten maken opzich toch niets uit. Als we maar weten wat ze bedoeld !!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2015, 15:55
Denkerius
Denkerius is offline
Citaat:
Wat een drama allemaal. Die fouten maken opzich toch niets uit. Als we maar weten wat ze bedoeld !!!
Het punt was dat de vragen hierdoor onduidelijk waren, dat hij antwoorden suggereerden in de vraagstelling en dat zijn reactie op de kritiek slecht was wat geen vertrouwen gaf tot verbetering.
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 30-08-2015, 03:30
Verwijderd
Citaat:
Wat een drama allemaal. Die fouten maken opzich toch niets uit. Als we maar weten wat ze bedoeld !!!
De fouten maken wel uit. i helped my uncle jack off a horse....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquête over taal
asian_pearl
19 07-02-2010 12:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.