Oud 10-06-2018, 06:27
Theguy69
Theguy69 is offline
Hey iedereen

Ik zit op een 2 havo/vwo school (ikzelf doe vwo) en ik keek eens op insta naar de berichten van oude groep 8 klasgenoten die nu op havo/vmbo zitten. Die klasgenoten, vooral de meisjes hebben dus van die sayat accounts waar mensen anoniem kunnen reageren. En het viel me op dat ze alleen maar berichten kregen van: wrm heb je die geneukt?, jij bent echt een slet., e.t.c. (Dit hoeft natuurlijk niet persee waar te zijn maar dat betwijfel ik bij somige) Ook had ik een oud klasgenoote die zo'n vragenlijst had ingevuld en daar stond ook in. Vriendjes: teveel om op te noemen....
En dan kijk ik dus naar mijn eigen klas en dan lijkt het gwn alsof er niks gebeurd. Er is gwn nog geen één stelletje in de hele klas en meisjes die sayat gebruiken in onze klas krijgen alleen maar positieve opmerkingen zoals: je ziet er mooi uit
, leuke foto op insta., e.t.c. En niet allemaal van die gekke dingen die die oud klasgenooten krijgen. Dus is het mogelijk dat er gwn minder gebeurd op vwo ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2018, 14:02
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Aanvankelijk dacht ik nog 'Jongen, je doet VWO, en dan is dít je taalbeheersing, ja?' Maar ja; daar een opmerking over maken zou natuurlijk meteen een dyslexie-disclaimer opleveren, evenals een stortvloed aan sympathie en medelijden door derden.

Voor de rest; je eigen klas is natuurlijk maar een karig eikpunt.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 10-06-2018, 14:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik merk dat de interesse van VWO'ers best wat anders kan liggen, daar zou het goed mee te maken kunnen hebben. Soms zijn VWO'ers ook minder snel aan dat soort dingen toe, en vinden jongens in VWO 4 het nog "eng" om met meiden te praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-06-2018, 16:56
AnoPsy
AnoPsy is offline
Uh zo voor mijn mening, een van mijn betere vrienden die doet VWO 5 en ik VMBO 3 maar ik heb al wel wat dingen gedaan met meiden (behalve seks) en hij moet nog ontgroent worden als in zoenen... En bijvoorbeeld mijn klas gaat alleen maar over (vechten, drugs, drank, seks/meiden en veel meer geweld dingen) en als ik hoor op vwo logeren ze meer bij elkaar gamen chill samen hebben het over de dingen die ze echt leuk vinden... Ik zie dit verschil wel.

Bijv voor mij ik vind het moeilijk om bijvoorbeeld mijn echte muzieksmaak te uiten in de klas, ik vind rap wel leuk maar ik luister het deels misschien ook beetje omdat als ik mijn lievelingsmuziek (Hardbass, trap) ga afspelen dat ze denken wtfff, maar op vwo werkt dat volgensmij niet zo 🤷*♂️... Dus zo ja lekker lang verhaal maar hopelijk beter uitgelegd
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 11:14
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoe hoger het opleidingsniveau, hoe later jongeren aan seks beginnen:
https://www.staatvenz.nl/kerncijfers...htsgemeenschap

Klopt dus precies wat je ziet op school!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Psychologie serieus, het gaat goed! :)
Fantôme
34 29-07-2003 21:11
Psychologie de relatie met je (oude) ouders
corduroy
6 30-09-2002 19:14
Psychologie Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens
Gothic
51 29-06-2002 09:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijg de kanker: Nederland!
Fellaci
30 28-01-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.