Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2005, 14:00
meisje
meisje is offline
Citaat:
Joostje schreef op 15-02-2005 @ 14:58 :
gebeurt dat echt, en wordt er even diep op het geslacht ingegaan als de afkomst, of wordt het als een verklarende factor gezien?
Geef mij een krantenbericht waarin een causaal verband staat tussen het misdrijf en een allochtoonse dader.
Advertentie
Oud 15-02-2005, 14:00
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 15-02-2005 @ 14:59 :
Nou, dan zijn we het eens. Afkomst mag wel genoemd worden, maar er mag geen onderscheid worden gemaakt in de 'grootte' van het nieuws.
Het was ook sarcastisch bedoeld.

Het probleem is dat aan de hand van die benoeming dus blijkbaar wel onderscheid in de omvang van de aandacht word gemaakt.
Oud 15-02-2005, 14:01
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 15-02-2005 @ 15:00 :
Het was ook sarcastisch bedoeld.

Het probleem is dat aan de hand van die benoeming dus blijkbaar wel onderscheid in de omvang van de aandacht word gemaakt.
Jammer genoeg voor jou kun je dat niet verbieden.
Oud 15-02-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 15-02-2005 @ 15:01 :
Jammer genoeg voor jou kun je dat niet verbieden.
Jammer genoeg vind ik dat de media wel een bepaald verantwoordelijkheids gevoel zou moeten hebben, wat ze blijkbaar niet hebben.
Oud 15-02-2005, 14:03
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 15-02-2005 @ 15:03 :
Jammer genoeg vind ik dat de media wel een bepaald verantwoordelijkheids gevoel zou moeten hebben, wat ze blijkbaar niet hebben.
Heb jij even pech.
Oud 15-02-2005, 14:06
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 15-02-2005 @ 15:03 :
Heb jij even pech.
Dus jij keurt het goed?
Oud 15-02-2005, 14:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
meisje schreef op 15-02-2005 @ 15:00 :
Geef mij een krantenbericht waarin een causaal verband staat tussen het misdrijf en een allochtoonse dader.
negeer alsjeblieft de rest van mn bericht
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 15-02-2005, 14:11
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 15-02-2005 @ 15:06 :
Dus jij keurt het goed?
Het interesseert me niet. Ik beschik over bepaalde vaardigheden zoals relativering, zodat ik niet denk dat iedere allochtoon een crimineel is. Ik vind afkomst niet belangrijk, maar ik begrijp waarom het in een krantenbericht wordt genoemd.
Oud 15-02-2005, 14:18
DG
Avatar van DG
DG is offline
Misschien gebruikte deze vrouw wel de achteruit cruisecontrol met doelzoekerfunctie

of de Mocro Mania Truck 2000


maarja,
die jongen had in ieder geval een goed geregelde begrafenis
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 15-02-2005, 14:20
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Hehe.
Oud 15-02-2005, 14:20
DG
Avatar van DG
DG is offline
en de jongen is wel beroemd geworden

hij schijnt zelfs zijn eigen film! te krijgen.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.

Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 14:23.
Oud 15-02-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 15-02-2005 @ 15:20 :
en de jongen is wel beroemd geworden

hij schijnt zelfs zijn eigen film! te krijgen.
Hij zal er veel aan hebben
Oud 15-02-2005, 14:35
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
gelukkig.
als ze het perongeluk had gedaan, was ze schijnheillig geweest.
Oud 15-02-2005, 17:39
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Citaat:
meisje schreef op 15-02-2005 @ 15:11 :
Het interesseert me niet. Ik beschik over bepaalde vaardigheden zoals relativering
Maar een groot deel van Nederland niet.
__________________
will spread for Karl Pilkington
Oud 15-02-2005, 17:41
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Citaat:
HypocrieteTeef schreef op 15-02-2005 @ 18:39 :
Maar een groot deel van Nederland niet.
Nee, en mischien zouden kranten wel wat verantwoordelijkheid op zich nemen waar het dit soort dingen betreft maar dat is aan de kranten zelf en moet imho niet hogerhand worden opgelegd.
__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Oud 15-02-2005, 17:43
meisje
meisje is offline
Citaat:
Graf Bismarck schreef op 15-02-2005 @ 18:41 :
Nee, en mischien zouden kranten wel wat verantwoordelijkheid op zich nemen waar het dit soort dingen betreft maar dat is aan de kranten zelf en moet imho niet hogerhand worden opgelegd.
Idd, persvrijheid. Je hebt altijd mensen die feiten interpreteren op de verkeerde manier. Daar kun je niets aan doen.
Oud 15-02-2005, 17:44
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 15-02-2005 @ 15:35 :
gelukkig.
als ze het perongeluk had gedaan, was ze schijnheillig geweest.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 15-02-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 15-02-2005 @ 18:43 :
Idd, persvrijheid. Je hebt altijd mensen die feiten interpreteren op de verkeerde manier. Daar kun je niets aan doen.
Het komt nu net over of je het goed vindt dat de media een verkeerd/vervormd beeld brengt en daardoor angst opwekt voor moslims bij het 'domme' volk omdat jij het toevallig wel kunt doorzien? Dan krijgen we met een beetje pech een Wilders persoon aan de macht, maar gelukkig, jij kan er doorheen zien
Oud 15-02-2005, 17:54
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Citaat:
Mortification schreef op 15-02-2005 @ 18:52 :
Het komt nu net over of je het goed vindt dat de media een verkeerd/vervormd beeld brengt en daardoor angst opwekt voor moslims bij het 'domme' volk omdat jij het toevallig wel kunt doorzien? Dan krijgen we met een beetje pech een Wilders persoon aan de macht, maar gelukkig, jij kan er doorheen zien
Doe niet zo ongelooflijk dom. Overigens liever een Wilders dan een Marijnissen.
__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Oud 15-02-2005, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Graf Bismarck schreef op 15-02-2005 @ 18:54 :
Doe niet zo ongelooflijk dom.
Argumentatie de gekste.
Oud 15-02-2005, 17:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 15-02-2005 @ 15:06 :
Dus jij keurt het goed?
jazeker, voor in z'n achteruit splatten geld zelfs dat je een bonus van 300 punten voor extra stijl hoort te krijgen...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 15-02-2005, 18:57
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mortification schreef op 15-02-2005 @ 18:52 :
Het komt nu net over of je het goed vindt dat de media een verkeerd/vervormd beeld brengt en daardoor angst opwekt voor moslims bij het 'domme' volk omdat jij het toevallig wel kunt doorzien? Dan krijgen we met een beetje pech een Wilders persoon aan de macht, maar gelukkig, jij kan er doorheen zien
Ik vind het irrelevant of de media een vervormd beeld brengt. Je hebt er rekening mee te houden dat de media mensen zijn en dus nooit volledig objectief zullen zijn. Bovendien acht ik iedereen in staat om te begrijpen dat twee personen niet representatief zijn voor een totale populatie.

Bovendien, waar haal jij de autoriteit vandaan om mensen die op Wilders stemmen 'dom' te noemen? Je bent het misschien niet eens met die keuze, maar hier in Nederland geldt nog altijd democratie en als ik zin heb om op Wilders of Marijnissen of op de SGP te stemmen, dan doe ik dat. Of wil je soms net zoals vroeger in Rusland of dictaturen ernaast gaan staan of iedereen wel stemt zoals jij dat juist acht?

Ik geloof heilig in de democratie, in persvrijheid en in stemmen op wie je wilt. En een beetje aan persvrijheid gaan knibbelen omdat er soms gemanipuleerd wordt, is belachelijk. Dan moet je maar een rechtszaak aanspannen bij de Hoge raad van Journalistiek. Manipulatie gebeurt op allerlei manieren, denk maar aan reclames over zuivel. Waar trek je dan de grens? Je hebt goede en slechte manipulatie en uit proportie trekken van incidenten is heel fout, maar het gebeurt niet alleen bij moslims, denk maar aan de Fortuynmoord.
Oud 15-02-2005, 19:16
one.
one. is offline
Citaat:
Graf Bismarck schreef op 15-02-2005 @ 18:54 :
Overigens liever een Wilders dan een Marijnissen.
Hahahahaha...
__________________
.
Oud 15-02-2005, 19:19
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
T_ID schreef op 15-02-2005 @ 18:59 :
jazeker, voor in z'n achteruit splatten geld zelfs dat je een bonus van 300 punten voor extra stijl hoort te krijgen...
dat is toch niet zo moeilijk?

met de Juiste technologie
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 15-02-2005, 19:22
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik had het wel verwacht dat dit zou uitkomen, erg dom van die vrouw er nu pas mee te komen. Als ze dat meteen had gedaan was er niet zo heel veel aan de hand geweest, maar nu is het wel vrij duidelijk dat ze de lul is.

Maar het is lullig wat er gebeurd is, ook als ze het bedoeld had om die scooter om te rijden. Zelfs de politie zelf trapt mensen van hun brommer, motor of scooter als ze weigeren te stoppen, dus normaal gesproken is het risico niet zo heel groot.


Citaat:
DG schreef op 15-02-2005 @ 15:20 :
en de jongen is wel beroemd geworden

hij schijnt zelfs zijn eigen film! te krijgen.
Ik vind het dus echt niet grappig dat er al meteen allemaal van dat soort dingen zijn gemaakt, die jongen deed wat fouts, maar verdiende de dood niet en zijn familie verdient het al helemaal niet dat veel Nederlanders roepen (mja tenminste op het internet in het echt zijn de meesten te schijterig) dat het allemaal goed en verdiend was.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 15-02-2005, 19:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Graf Bismarck schreef op 15-02-2005 @ 18:54 :
Overigens liever een Wilders dan een Marijnissen.
Citaat:
Doe niet zo ongelooflijk dom.
Oud 15-02-2005, 20:00
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
In principe vind ik niet dat iemand voor het stelen van een tasje de dood verdient. Maar aangezien het hier een draaideurcrimineel betrof...

Ik vind dat mevrouw vrijuit moet gaan. Jammer voor Ali, had ie z'n rattenklauwen maar bij zich moeten houden...

Ik zit nog steeds met een vraag: zou de verzekeraar van Eugene de deuk in de bumper vergoeden?
Oud 15-02-2005, 20:01
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-02-2005 @ 21:00 :
In principe vind ik niet dat iemand voor het stelen van een tasje de dood verdient. Maar aangezien het hier een draaideurcrimineel betrof...

Ik vind dat mevrouw vrijuit moet gaan. Jammer voor Ali, had ie z'n rattenklauwen maar bij zich moeten houden...

Ik zit nog steeds met een vraag: zou de verzekeraar van Eugene de deuk in de bumper vergoeden?
Dat wist ze toch niet op dat moment? Wat een onzin.
Oud 15-02-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-02-2005 @ 20:54 :
(....)

Oud 15-02-2005, 20:05
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
meisje schreef op 15-02-2005 @ 21:01 :
Dat wist ze toch niet op dat moment? Wat een onzin.
Dus? Ik zeg ook niet dat ze wist dat de tasjesdief een volleerde crimineel was, maar hij bleek het achteraf wel te zijn. Scheelt wel weer een cel, maar gelukkig zijn er vast en zeker genoeg vrienden van Ali die deze cel kunnen gaan bewonen.
Oud 15-02-2005, 20:07
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-02-2005 @ 21:05 :
Dus? Ik zeg ook niet dat ze wist dat de tasjesdief een volleerde crimineel was, maar hij bleek het achteraf wel te zijn. Scheelt wel weer een cel, maar gelukkig zijn er vast en zeker genoeg vrienden van Ali die deze cel kunnen gaan bewonen.
Oog om oog en tand om tand? Dat is een drogreden. En het feit dat ze het niet wist, vind ik niet echt voor haar pleiten. Bovendien is eigenrichting strafbaar, basta.
Oud 15-02-2005, 20:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 15-02-2005 @ 20:22 :
Ik vind het dus echt niet grappig dat er al meteen allemaal van dat soort dingen zijn gemaakt, die jongen deed wat fouts, maar verdiende de dood niet en zijn familie verdient het al helemaal niet dat veel Nederlanders roepen (mja tenminste op het internet in het echt zijn de meesten te schijterig) dat het allemaal goed en verdiend was.
De familie van de dode had uberhaupt al weinig op met de samenleving als ik hoor wat voor belachelijk complottheorien en stemmingmakerij ze in het nieuws brachten...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 15-02-2005, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-02-2005 @ 21:05 :
Dus? Ik zeg ook niet dat ze wist dat de tasjesdief een volleerde crimineel was, maar hij bleek het achteraf wel te zijn. Scheelt wel weer een cel, maar gelukkig zijn er vast en zeker genoeg vrienden van Ali die deze cel kunnen gaan bewonen.
Had de overheid hem dan niet allang moeten oplsuiten?
Oud 15-02-2005, 20:10
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
meisje schreef op 15-02-2005 @ 21:07 :
Oog om oog en tand om tand? Dat is een drogreden. En het feit dat ze het niet wist, vind ik niet echt voor haar pleiten. Bovendien is eigenrichting strafbaar, basta.
Ach, in deze tijden moet je toch wat. De politie heeft het druk met het uitdelen van parkeerbonnetjes, lekker in de bosjes liggen met je laserpistooltje vult de schatkist zo lekker he. Van de politiek hoef je ook al niets te verwachten, dus wat doe je: je lost je eigen problemen op. Geen probleem vind ik. Als iemand in mijn huis inbreekt terwijl ik toch aanwezig ben heeft de inbreker ook een probleem, rechtstaat m'n hol in dat geval.
Oud 15-02-2005, 20:14
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 15-02-2005 @ 21:08 :
De familie van de dode had uberhaupt al weinig op met de samenleving als ik hoor wat voor belachelijk complottheorien en stemmingmakerij ze in het nieuws brachten...
Sinds wanneer zijn die complottheorien relevant?
Oud 15-02-2005, 20:14
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
T_ID schreef op 15-02-2005 @ 21:08 :
De familie van de dode had uberhaupt al weinig op met de samenleving als ik hoor wat voor belachelijk complottheorien en stemmingmakerij ze in het nieuws brachten...
Ja klopt, het gebruikelijke bij moslims:

"Het was zo'n goeie jongen"

"Ach, wat kattekwaad, wie doet dat niet?..."

"Hij wilde zijn leven beteren"

"Geef hem nou een kans, hij was nog zo jong"

En het toppunt was deze, gezien bij nova

"Maar meneer, iedereen steelt toch, ja meneer? (7 jarig jochie)

Ik viel van m'n stoel van verbazing, en daarna moest ik even hard lachen, ze spelen zichzelf lekker in de kaart, en het hele Nederlandse volk ziet het rechtstreeks op tv, goedzo
Oud 15-02-2005, 20:15
meisje
meisje is offline
Citaat:
S. schreef op 15-02-2005 @ 21:14 :
Sinds wanneer zijn die complottheorieen relevant?
Oud 15-02-2005, 20:15
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 15-02-2005 @ 21:10 :
Had de overheid hem dan niet allang moeten oplsuiten?
Voor tasjesroof? Als er werk wordt gemaakt van de klacht mag je al van geluk spreken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 15-02-2005, 20:16
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-02-2005 @ 21:10 :
Ach, in deze tijden moet je toch wat. De politie heeft het druk met het uitdelen van parkeerbonnetjes, lekker in de bosjes liggen met je laserpistooltje vult de schatkist zo lekker he. Van de politiek hoef je ook al niets te verwachten, dus wat doe je: je lost je eigen problemen op. Geen probleem vind ik. Als iemand in mijn huis inbreekt terwijl ik toch aanwezig ben heeft de inbreker ook een probleem, rechtstaat m'n hol in dat geval.
Jouw mening staat me nu ook niet aan, betekent dat ik dan ook ff het recht in me eiguh handuh moet nemuh.
Oud 15-02-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-02-2005 @ 21:14 :
Ja klopt, het gebruikelijke bij moslims:

"Het was zo'n goeie jongen"

"Ach, wat kattekwaad, wie doet dat niet?..."

"Hij wilde zijn leven beteren"

"Geef hem nou een kans, hij was nog zo jong"

En het toppunt was deze, gezien bij nova

"Maar meneer, iedereen steelt toch, ja meneer? (7 jarig jochie)

Ik viel van m'n stoel van verbazing, en daarna moest ik even hard lachen, ze spelen zichzelf lekker in de kaart, en het hele Nederlandse volk ziet het rechtstreeks op tv, goedzo
Laat die onderbuikgevoelens maar weer spreken!
Oud 15-02-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 15-02-2005 @ 21:15 :
Voor tasjesroof? Als er werk wordt gemaakt van de klacht mag je al van geluk spreken.
Dat is ook het probleem waar ik opuit wilde, de overheid vervult haar taak niet echt goed op dat vlak.
Oud 15-02-2005, 20:18
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
meisje schreef op 15-02-2005 @ 21:16 :
Jouw mening staat me nu ook niet aan, betekent dat ik dan ook ff het recht in me eiguh handuh moet nemuh.
Dit gaat niet over woorden, maar over daden. Waarschijnlijk was de vrouw al vaker beroofd, na een aantal berovingen ben je dat beu, de politie is er niet wanneer je ze nodig hebt, en omstanders helpen je niet, bang om klappen te krijgen van dit berbertuig. Een auto is voorhanden, de keus is snel gemaakt. Woorden zijn wat anders dan daden, dat moet je onthouden.
Oud 15-02-2005, 20:21
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-02-2005 @ 21:10 :
Ach, in deze tijden moet je toch wat. De politie heeft het druk met het uitdelen van parkeerbonnetjes, lekker in de bosjes liggen met je laserpistooltje vult de schatkist zo lekker he. Van de politiek hoef je ook al niets te verwachten, dus wat doe je: je lost je eigen problemen op. Geen probleem vind ik. Als iemand in mijn huis inbreekt terwijl ik toch aanwezig ben heeft de inbreker ook een probleem, rechtstaat m'n hol in dat geval.
Ben jij ook iemand die 500 meter achteruit rijdt op de snelweg als oom agent lekker in de bosjes ligt met een laserpistooltje? Die vrouw spoort ook niet helemaal, maar achteruitrijden kon ze wel. Mag hopen dat zij de openbare weg niet meer op komt.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 15-02-2005, 20:22
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 15-02-2005 @ 21:21 :
Ben jij ook iemand die 500 meter achteruit rijdt op de snelweg als oom agent lekker in de bosjes ligt met een laserpistooltje? Die vrouw spoort ook niet helemaal, maar achteruitrijden kon ze wel. Mag hopen dat zij de openbare weg niet meer op komt.
Ik heb geen rijbewijs, en achteruit rijden op mijn fiets kan ik nog niet, maar ik ga oefenen denk ik.
Oud 15-02-2005, 20:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 15-02-2005 @ 21:14 :
Sinds wanneer zijn die complottheorien relevant?
Niet voor de zaken, wel voor de opstelling van de mensen.

Hypoertext overdrijft zoals gewoonlijk, maar dat er mensen met zo'n instelling als hij daar quote bestaan is iets dat we niet moeten ontkennen.

Als we dat gaan dan zorgt dat immers niet alleen voor toename van dat soort gedrag, maar ook voor meer polarisatie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 15-02-2005, 20:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Aha. Ik zie dat Hypert€xt er weer is. Ik ga nu eventjes en kom later wel terug om te lachen om/me te ergeren aan zijn posts.
Oud 15-02-2005, 20:31
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-02-2005 @ 21:14 :


Ik viel van m'n stoel van verbazing

volgens mij heb je er ook blijvend letsel aan overgehouden..
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 15-02-2005, 20:32
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-02-2005 @ 21:27 :
Aha. Ik zie dat Hypert€xt er weer is. Ik ga nu eventjes en kom later wel terug om te lachen om/me te ergeren aan zijn posts.
Ok, tot zo.
Oud 15-02-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-02-2005 @ 21:27 :
Aha. Ik zie dat Hypert€xt er weer is. Ik ga nu eventjes en kom later wel terug om te lachen om/me te ergeren aan zijn posts.
Citaat:
dingokoning schreef op 15-02-2005 @ 21:31 :
volgens mij heb je er ook blijvend letsel aan overgehouden..
Oud 15-02-2005, 20:35
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 15-02-2005 @ 21:31 :
volgens mij heb je er ook blijvend letsel aan overgehouden..
Nee, maar nou je het zegt, het scheelde niet veel
Gelukkig ben ik jong, sterk en lenig, dus vielen de verwondingen mee.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.