Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ja slecht he het staat niet eens in de CAO en de CAO-onderhandelingen..
Ik vond ook die stichting belangenbehartiging opstalhouders en dacht;"HA!" maar nee
Advertentie
Oud 20-07-2010, 17:07
Verwijderd


Misschien moesten wij met z'n allen eens een politieke partij oprichten.
Oud 20-07-2010, 17:12
Verwijderd
Zal vast iets zijn als stichting bijstand en opleiding huisartsen.

Correctie: Stichting Beroeps Opleiding tot Huisarts

Clicky.
Oud 20-07-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Zal vast iets zijn als stichting bijstand en opleiding huisartsen.

Correctie: Stichting Beroeps Opleiding tot Huisarts

Clicky.
Oud 20-07-2010, 17:15
Verwijderd
Wel gek dat er soms op de site Stichting SBOH staat.
Oud 20-07-2010, 17:15
Verwijderd
Ja, die S staat vast voor stichting. Maar soms hebben ze het ook over Stichting SBOH, dus dat is dan ook weer..eghrghgf.

edit: Oh je hebt het taart voor Jaeger.

Maar mijn probleem is dit:

"bladibladibla de Stichting SBOH. [insert juiste woord] website,"

Diens? Dat klinkt niet goed. Stichting is vrouwelijk, maar 'haar' dekt de lading niet.
Oud 20-07-2010, 17:16
Verwijderd
Gaat lekker, die formatie.
Oud 20-07-2010, 17:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, balen.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-07-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, die S staat vast voor stichting. Maar soms hebben ze het ook over Stichting SBOH, dus dat is dan ook weer..eghrghgf.

edit: Oh je hebt het taart voor Jaeger.

Maar mijn probleem is dit:

"bladibladibla de Stichting SBOH. [insert juiste woord] website,"

Diens? Dat klinkt niet goed. Stichting is vrouwelijk, maar 'haar' dekt de lading niet.
Waarom dekt 'haar' de lading niet?
En anders iets als 'de website van de stichting/SBOH' ipv 'haar website'?
Oud 20-07-2010, 17:18
Verwijderd
Laat maar een vlaai van multivlaai bezorgen.
Oud 20-07-2010, 17:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Laat maar een vlaai van multivlaai bezorgen.
huh?
__________________
you're not my demographic
Oud 20-07-2010, 17:19
Verwijderd
Ik ben trouwens benieuwd of Frits Wester vanavond nog bij de Avondetappe zit, Mart Smeets maakte hier gisteren al een opmerking over.
Oud 20-07-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom dekt 'haar' de lading niet?
En anders iets als 'de website van de stichting/SBOH' ipv 'haar website'?
Omdat in die eerste zin meerdere instellingen genoemd worden, en dan is het (voor mijn gevoel) niet duidelijk genoeg om welke het gaat.
En dat laatste heb ik nu inderdaad, maar dat verdient geen schoonheidsprijs omdat er in een kort stukje tekst dan wel heel vaak SBOH staat. Maar ik laat het maar zo
Oud 20-07-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, die S staat vast voor stichting. Maar soms hebben ze het ook over Stichting SBOH, dus dat is dan ook weer..eghrghgf.

edit: Oh je hebt het taart voor Jaeger.

Maar mijn probleem is dit:

"bladibladibla de Stichting SBOH. [insert juiste woord] website,"

Diens? Dat klinkt niet goed. Stichting is vrouwelijk, maar 'haar' dekt de lading niet.
Waarom dekt haar de lading niet?

En hoe gaat het met je scriptie? Ik ben zo ongedisciplineerd dat ik mezelf zowat in de derde persoon begin aan te spreken over hoe triest ik wel niet bezig ben.
Oud 20-07-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Laat maar een vlaai van multivlaai bezorgen.
Citaat:
huh?
Citaat:
edit: Oh je hebt het taart voor Jaeger.
Oud 20-07-2010, 17:24
Verwijderd
Ik snap dit niet zo goed. Ik kan het uiteraard wel vertalen maar dan nog.
Citaat:
"what you have seen cannot be unseen"
Oud 20-07-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Waarom dekt haar de lading niet?

En hoe gaat het met je scriptie? Ik ben zo ongedisciplineerd dat ik mezelf zowat in de derde persoon begin aan te spreken over hoe triest ik wel niet bezig ben.
Niet. Sssttt ik heb het veeeel te druk met werken, huishouden, bezoekjes aan tandarts/ziekenhuis/verloskundige, Sims spelen, forumen, lezen en andere broodnodige klusjes uitvoeren. Ik zorg wel dat er geen minuut van mijn tijd overblijft voor mijn scriptie

Hoe vlot de jouwe?
Oud 20-07-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Omdat in die eerste zin meerdere instellingen genoemd worden, en dan is het (voor mijn gevoel) niet duidelijk genoeg om welke het gaat.
En dat laatste heb ik nu inderdaad, maar dat verdient geen schoonheidsprijs omdat er in een kort stukje tekst dan wel heel vaak SBOH staat. Maar ik laat het maar zo
Op de website van de SBOH vond ik dat wel erg irritant, al dat ge'SBOH overal Maar ja, beter een keer te veel dan een onduidelijke zin, natuurlijk.
Oud 20-07-2010, 17:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Maar Jaeger, de Multivlaai? Als je daar genoegen mee neemt heb jij nog nooit een goede Limburgse vlaai gehad!
__________________
you're not my demographic
Oud 20-07-2010, 17:26
Verwijderd
oh lol ik had het ook even niet door Maar hier heb je een extra grote taart met wat gezellige mensen om hem mee op te smikkelen

Oud 20-07-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Maar Jaeger, de Multivlaai? Als je daar genoegen mee neemt heb jij nog nooit een goede Limburgse vlaai gehad!
Ja, maar ik denk niet dat er voor een redelijke prijs een goede vlaai uit Limburg bezorgd wordt.
Oud 20-07-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Niet. Sssttt ik heb het veeeel te druk met werken, huishouden, bezoekjes aan tandarts/ziekenhuis/verloskundige, Sims spelen, forumen, lezen en andere broodnodige klusjes uitvoeren. Ik zorg wel dat er geen minuut van mijn tijd overblijft voor mijn scriptie

Hoe vlot de jouwe?
Owh. Heb je een dealine? Of is het gebrek daaraan juist het probleem.
Nou ehhh, zoals ik al zij heb ik 0 discipline, dat vat de boel wel zo'n beetje samen. Interviewen doe ik wel, maar ze daarna uitwerken niet, laat staan dat ik verder ga met mijn literatuuronderzoek. Ik wil mijn epische studievaardigheden van drie jaar geleden terug.
Oud 20-07-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dit niet zo goed. Ik kan het uiteraard wel vertalen maar dan nog.
Volgens mij is het doorgaans 'what has been seen cannot be unseen'.
Oud 20-07-2010, 17:32
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Goeienavond!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-07-2010, 17:32
Verwijderd
Hoi Rivka.
Oud 20-07-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Owh. Heb je een dealine? Of is het gebrek daaraan juist het probleem.
Nou ehhh, zoals ik al zij heb ik 0 discipline, dat vat de boel wel zo'n beetje samen. Interviewen doe ik wel, maar ze daarna uitwerken niet, laat staan verder met mijn literatuuronderzoek. Ik wil mijn epische studievaardigheden van drie jaar geleden terug.
De deadline was 1 juli (A). Maar die was sowieso niet haalbaar, dus ja. Mijn nieuwe deadline is vóórdat ik moet bevallen En eigenlijk wil ik het eerste hoofdstuk inleveren voor ik op vakantie ga, maar dat is al bijna en ik heb het zo druuuuk ;x

Disciplinegebrek is funest ja Wat gek dat je dat vroeger wel kon, maar nu niet meer, het is dus niet: eens een studeerbeer, altijd een studeerbeer Heb je het ook helemaal gehad met studeren an sich, of dat niet?
Oud 20-07-2010, 17:34
Verwijderd
'Studeerbeer': prachtige term.
Oud 20-07-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het doorgaans 'what has been seen cannot be unseen'.
En het kan imo toepassing vinden in twee situaties:

1) je ziet 'iets' in een bepaald plaatje. Op het eerste ook zag je het niet, maar nu je het eenmaal zo gezien hebt is er geen weg terug. Zie 007 voorbeeld van LP.

2) Je hebt iets gezien dat zo vies, vuil, schokkend en afschuwelijk was dat het in je netvlies gebrand is en je wenst dat je het nooit gezien had. MAAR DAT KAN NIET. Denk aan seksende ouders of 1man1jar.
Oud 20-07-2010, 17:36
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik heb die term nooit eerder gehoord (goh, hoe verwonderlijk) maar het klinkt idd leuk .

Jeetje, over een ander topic: Ik weet niet echt wat mijn guilty pleasures zijn .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-07-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
'Studeerbeer': prachtige term.
Ik wilde eerst gewoon studiebol zeggen, maar dat klonk zo onaardig
Oud 20-07-2010, 17:36
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Denk aan seksende ouders of 1man1jar.
Please, please stop .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-07-2010, 17:37
Verwijderd
Wat bedoel je eigenlijk precies met guilty pleasures, Medeia?
Oud 20-07-2010, 17:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgens mij is het doorgaans 'what has been seen cannot be unseen'.
correct. ik pas het even aan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-07-2010, 17:38
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wat bedoel je eigenlijk precies met guilty pleasures, Medeia?
Wikipedia zegt: A guilty pleasure is something one enjoys and considers pleasurable despite feeling guilt for enjoying it. Often, the "guilt" involved is simply fear of others discovering one's lowbrow or otherwise embarrassing tastes, rather than actual moral guilt. Fashion, music, and food (especially unhealthier foods high in sugar and/or fat) can be examples of guilty pleasures.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-07-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je eigenlijk precies met guilty pleasures, Medeia?
Dingen die je leuk vindt, maar waarbij je je schuldig voelt omdat je ze leuk vindt, alsin dat je je er voor schaamt bijvoorbeeld.
Oud 20-07-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
De deadline was 1 juli (A). Maar die was sowieso niet haalbaar, dus ja. Mijn nieuwe deadline is vóórdat ik moet bevallen En eigenlijk wil ik het eerste hoofdstuk inleveren voor ik op vakantie ga, maar dat is al bijna en ik heb het zo druuuuk ;x

Disciplinegebrek is funest ja Wat gek dat je dat vroeger wel kon, maar nu niet meer, het is dus niet: eens een studeerbeer, altijd een studeerbeer Heb je het ook helemaal gehad met studeren an sich, of dat niet?
Oei oei! Nou succes nogmaals. JE BENT NIET DE ENIGE!

Mwoa, ik heb het opzich ook wel gehad met studeren an sich, ik was bijna niet aan een master begonnen (hoewel ik nog steeds graag informatie opslurp, maar niet meer op de manier hoe de uni het wil) En ja vreemd hè. Ik had het ook niet aan zien komen en ik hoop tegen beter weten in dat het weer omslaat. Want buh, ik kon écht knallen en vond het nog leuk ook. Nu kan ik het niet meer en als ik dan eindelijk iets doe vind ik het stom.

Citaat:
En het kan imo toepassing vinden in twee situaties:

1) je ziet 'iets' in een bepaald plaatje. Op het eerste ook zag je het niet, maar nu je het eenmaal zo gezien hebt is er geen weg terug. Zie 007 voorbeeld van LP.

2) Je hebt iets gezien dat zo vies, vuil, schokkend en afschuwelijk was dat het in je netvlies gebrand is en je wenst dat je het nooit gezien had. MAAR DAT KAN NIET. Denk aan seksende ouders of 1man1jar.
Ahaaa!
Oud 20-07-2010, 17:40
Verwijderd
Dan kan ik die vraag niet beantwoorden, ik zal me namelijk nooit schuldig voelen voor iets dat ik leuk vind en me ervoor schamen zie ik ook niet zo gauw gebeuren.
Oud 20-07-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Dingen die je leuk vindt, maar waarbij je je schuldig voelt omdat je ze leuk vindt, alsin dat je je er voor schaamt bijvoorbeeld.
Of omdat het in je kringen echt ''not done'' is.
Een van mijn guilty pleasures is Kylie Minogue, need say more?
Oud 20-07-2010, 17:49
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Volgens mij heb ik er geen!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-07-2010, 17:49
Verwijderd
Ik voel me ook niet schuldig of beschaamd over mijn pleasures, ook niet als ze fout zijn (ABBA <3). Ik zou me alleen schamen als ik betrapt werd op sommige plezierige dingen (zoals als je thuiskomt je knellende broek uitdoen, aan je kont krabben en zonder inhouden een dwarszittende boer laten), maar in theorie schaam ik me er niet voor
Oud 20-07-2010, 17:50
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik vind ABBA niet fout . Is ABBA considered as a guilty pleasure?
Dan heb ik er al ééntje .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-07-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ABBA niet fout . Is ABBA considered as a guilty pleasure?
Dan heb ik er al ééntje .
Dat ligt aan wat er in je eigen kringen geaccepteerd is.
Oud 20-07-2010, 18:21
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Uhm... het is niet helemaal geaccepteerd, althans op school.
Ik weet een guilty pleasure voor het forum: The Princess Diaries, en clickflicks in het algemeen een beetje . Op school zouden ze me met deze mededeling waarschijnlijk niet rologen.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-07-2010, 18:23
Verwijderd
Ik geloof dat ik nogal veel gegeten heb. Het doet zelfs een beetje pijn.
Oud 20-07-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik nogal veel gegeten heb.
Oud 20-07-2010, 18:25
Verwijderd
En beiden student geschiedenis. Wat een wereld, wat een wereld.
Oud 20-07-2010, 18:31
Verwijderd


Ik wou nog even een stukje gaan fietsen, maar ik denk dat ik daar het beste nog even een klein halfuurtje mee wacht.
Oud 20-07-2010, 18:31
Verwijderd
ik wil ook eten. Maar wat.

En fuuuu volgens mij geneest mijn oorlogswond niet goed. Hij groeit in het midden wel dicht, maar de uiteinden blijven open. Net zoals de mond van een booskijkende TMN Turtle.



Beter is het helemaal normaal en heel en zo over een week, anders wordt mijn vakantie driewerf kut, niet zwemmen en normaal kunnen lopen
Oud 20-07-2010, 18:34
Verwijderd
Ik wil heel graag een boer laten, maar ik durf het niet.
Oud 20-07-2010, 18:35
Verwijderd
bang dat je een hapje terugkrijgt?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.