Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 21:19
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Wat een onzin, er zijn meer dan genoeg moslims die kritiek op elkaar leveren, net zoals nederlanders dat doen.
hoe ver kan je gaan in het ontkennen van dingen die je (blijkbaar?) niet wil weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2002, 21:25
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
hoe ver kan je gaan in het ontkennen van dingen die je (blijkbaar?) niet wil weten
Ik ken moslims genoeg die net als jij en ik een hekel hebben aan mensen die moorden, verkrachten enzovoorts of het nou moslims zijn of niet.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:38
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Ik ken moslims genoeg die net als jij en ik een hekel hebben aan mensen die moorden, verkrachten enzovoorts of het nou moslims zijn of niet.
ik neem aan dat iedereen met een gezond verstand zulke dingen verafschuwd he...
mijn punt was alleen dit misselijke stukje waarin je iedereen weer als gelijk probeert te beschouwen:
Wat een onzin, er zijn meer dan genoeg moslims die kritiek op elkaar leveren, net zoals nederlanders dat doen.

moslims voelen zich wel degelijk meer met elkaar verbonden enzo zouden nederlanders ook moeten doen in plaats van alleen kritiek leveren op hun eigen volk en bv moslims verdedigen met als uitgangspunten dat iedereen gelijk is en al dat gezeik waarin ieder topic waar hier het woord allochtoon of moslim in voorkomt eindigt

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 21:44.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:39
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Ik ken moslims genoeg die net als jij en ik een hekel hebben aan mensen die moorden, verkrachten enzovoorts of het nou moslims zijn of niet.
Er zijn zelfs moslims die proberen dat aan de forummers hier duidelijk te maken, maarja, selectief lezen schijnt ook in te zijn

Zolang je maar een ander overal de schuld van kan geven, let er tenminste niemand op wat je zelf fout doet....
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:41
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ik neem aan dat iedereen met een gezond verstand zulke dingen verafschuwd he...
mijn punt was alleen dit misselijke stukje waarin je iedereen weer als gelijk probeert te beschouwen:
waarom zouden andere mensen minderwaardig zijn dan?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:43
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
autodropje schreef:
waarom zouden andere mensen minderwaardig zijn dan?
dat zegt ie niet! Hij zegt: " niet gelijk "
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:44
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
autodropje schreef:
waarom zouden andere mensen minderwaardig zijn dan?
was nog niet klaar, ging niet helemaal goed...
maar dit is dus precies wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:48
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
dat zegt ie niet! Hij zegt: " niet gelijk "
Iedereen is gelijk, maar wij zijn iets gelijker?
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:50
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Iedereen is gelijk, maar wij zijn iets gelijker?
Met rechten maar niet met gedrag of opleiding.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:51
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
moslims voelen zich wel degelijk meer met elkaar verbonden enzo zouden nederlanders ook moeten doen in plaats van alleen kritiek leveren op hun eigen volk en bv moslims verdedigen met als uitgangspunten dat iedereen gelijk is en al dat gezeik waarin ieder topic waar hier het woord allochtoon of moslim in voorkomt eindigt
wat maakt ons anders dan moslims? dat we toevallig iets anders geloven? Ik voel me ook absoluut niet veel anders dan een atheis of een jood.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:52
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Met rechten maar niet met gedrag of opleiding.
ok, kan ik me in vinden.
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:53
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ach, veel zal het voor deze thread niet uitmaken dat ze niet verkracht is. Vrijwel niemand zal z'n woorden terugnemen, en men zal alleen maar andere excuses zoeken om hun bekrompen en haatdragende meningen te spuwen. Waarschijnlijk volgt er niet eens introspectie.
Ik hoop dat ik het mis heb.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:53
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Met rechten maar niet met gedrag of opleiding.
mwah hangt er vanaf hoe je het bekijkt, ik bedoel je verdient met een universitaire opleiding misschien meer dan als timmerman ofzo, maar of een universitaire studie dan meteen meerwaardig is? ik weet het niet. Een timmerman heeft weer iets geleerd waar iemand met een universitaire studie misschien wel geen bal van snapt.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:54
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
dat zegt ie niet! Hij zegt: " niet gelijk "
wat zie jij dan als het verschil daartussen?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:57
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
autodropje schreef:
wat maakt ons anders dan moslims? dat we toevallig iets anders geloven? Ik voel me ook absoluut niet veel anders dan een atheis of een jood.
ten 1e weet jij niet hoe een jood zich voelt, ik denk dat als je het een jood zou vragen dat die zich misschien wel anders zou voelen als jou. wat toch zeer pijnlijk voor je moet zijn als dat echt zo is he
ten 2e zou je eens moeten lezen !!! je begint maar weer met je gezeik dat iedereen gelijk is terwijl ik van mening ben dat nederlanders afstandelijker ten opzichte van elkaar zijn, er is weinig saamhorigheid. iets wat je bij moslims veel meer ziet. die zien een mede moslim als iets goeds, een broeder waarmee ze een bepaalde band hebben...
misschien dat het zo voorgekauwd wel duidelijk is voor je wat ik bedoel en je hopelijk een betere reactie kan geven als je standaard "iedereen is gelijk" zinnetje
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:59
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
autodropje schreef:
mwah hangt er vanaf hoe je het bekijkt, ik bedoel je verdient met een universitaire opleiding misschien meer dan als timmerman ofzo, maar of een universitaire studie dan meteen meerwaardig is? ik weet het niet. Een timmerman heeft weer iets geleerd waar iemand met een universitaire studie misschien wel geen bal van snapt.
dit gaat me echt te ver
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:02
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
autodropje schreef:
wat zie jij dan als het verschil daartussen?
zou ik bijvoorbeeld mezelf ook niet als minderwaardig mogen zien ten opzichte van bijvoorbeeld grote wereldleiders die geschiedenis hebben geschreven? ik ben als voetballer niet minderwaardig aan zidane? als schilder doe ik niet onder voor picasso en ga zo maar door.......

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
zou ik bijvoorbeeld mezelf ook niet als minderwaardig mogen zien ten opzichte van bijvoorbeeld grote wereldleiders die geschiedenis hebben geschreven? ik ben als voetballer niet minderwaardig aan zidane? als schilder doe ik niet onder voor picasso en ga zo maar door.......
je mag je best minderwaardig voelen hoor . maar niet in groepen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:20
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ten 1e weet jij niet hoe een jood zich voelt, ik denk dat als je het een jood zou vragen dat die zich misschien wel anders zou voelen als jou. wat toch zeer pijnlijk voor je moet zijn als dat echt zo is he
en hoe weet jij dat ik geen joden ken die mij vertellen hoe ze zich voelen?

Citaat:
ten 2e zou je eens moeten lezen !!! je begint maar weer met je gezeik dat iedereen gelijk is terwijl ik van mening ben dat nederlanders afstandelijker ten opzichte van elkaar zijn, er is weinig saamhorigheid. iets wat je bij moslims veel meer ziet. die zien een mede moslim als iets goeds, een broeder waarmee ze een bepaalde band hebben...
Dat hebben nederlanders ook, alleen dan meestal wat meer op lokaal niveau, bovendien hoor je mij ook absoluut niet zeggen dat die saamhorigheid goed is

Citaat:
misschien dat het zo voorgekauwd wel duidelijk is voor je wat ik bedoel en je hopelijk een betere reactie kan geven als je standaard "iedereen is gelijk" zinnetje
jij begon erover dat er verschillen waren hoor
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:22
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
zou ik bijvoorbeeld mezelf ook niet als minderwaardig mogen zien ten opzichte van bijvoorbeeld grote wereldleiders die geschiedenis hebben geschreven? ik ben als voetballer niet minderwaardig aan zidane? als schilder doe ik niet onder voor picasso en ga zo maar door.......
vraag je je dat nooit af, ik bedoel tis maar een kwestie van menign en van smaak. Wat zou picasso bijvoorbeeld beter maken dan jou? Als jij iets kan maken wat ik mooi vind vind ik niet dat picasso beter is, aangezien ik hem niet zo heel bijzonder vind.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:22
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
I rest my case, met dit soort mensen kan ik niet werken je zou eens mee moeten doen aan een discussie en dan achteraf jezelf op film bekijken
zou het echt haast als ziekelijk gaan omschrijven
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:23
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
dit gaat me echt te ver
de een kan goed leren, de ander goed timmeren, wat maakt leren beter dan timmeren eerlijk gezegd zou ik het niet zo goed weten.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:24
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
I rest my case, met dit soort mensen kan ik niet werken je zou eens mee moeten doen aan een discussie en dan achteraf jezelf op film bekijken
zou het echt haast als ziekelijk gaan omschrijven
mjah het wordt misschien iets te veel filosofisch voor A&N

je kunt ook teruglezen hoor
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:26
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
autodropje schreef:
de een kan goed leren, de ander goed timmeren, wat maakt leren beter dan timmeren eerlijk gezegd zou ik het niet zo goed weten.
waarom heeft de mensheid een heel evolutieproces doorgemaakt? stenen tijdperk was toch ook prima........ we streven immers toch niet naar vooruitgang he
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:32
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
waarom heeft de mensheid een heel evolutieproces doorgemaakt? stenen tijdperk was toch ook prima........ we streven immers toch niet naar vooruitgang he
iedereen streeft naar een economische verbetering van zichzelf of in ieder geval zijn nageslacht. maar ook zonder timmerman zouden we niet op het huidige welvaartsniveau kunnen leven
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:38
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
waarom heeft de mensheid een heel evolutieproces doorgemaakt? stenen tijdperk was toch ook prima........ we streven immers toch niet naar vooruitgang he
is het vooruitgang? zijn we nu zoveel beter af? nee we hebben het niet koud en we hebben allemaal eten genoeg, maar wordt dat niet vervangen door andere problemen?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 00:41
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/...rkrachting.xml

Citaat:
Politie: meisje (13) uit Hoogezand is niet verkracht

Het meisje dat verklaarde het slachtoffer te zijn geweest van een groepsverkrachting, is niet verkracht. Dat zegt de politie.





Politie
De politie heeft bekendgemaakt dat er van een verkrachting vooralsnog niets is gebleken.

Onderzoek
Zowel technisch onderzoek als buurtonderzoek hebben geen aanwijzingen voor een verkrachting opgeleverd. Ook uit het medische onderzoek van het slachtoffertje en het sporenonderzoek in het gerechtelijk laboratorium leverden niets op.

Onrust
De moeder van het meisje had tegen de politie gezegd dat het om mannen van Turkse afkomst ging, wat tot onrust in de gemeente leidde. In een vraaggesprek in De Telegraaf van zaterdag zei het slachtoffer zelf echter dat de daders "slecht Nederlands'' spraken. "Het konden net zo goed Marokkanen of anderen zijn. Ik kan die talen niet uit elkaar houden.''


Getuigenverhoor
De politie heeft afgelopen week meerdere getuigen gehoord die iets zouden kunnen vertellen over wat er is gebeurd. Niemand kon aangeven iets verdachts te hebben gezien. Ook andere verklaringen van het meisje konden door geen van de getuigen worden bevestigd.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 05:09
dystopia
dystopia is offline
Tijd om eens na te denken en niet alles wat de media zegt voor zoete kijk aan te nemen. Denk zelf ook
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 08:16
tacidvs
tacidvs is offline
Maar de nuancering komt ook van de media, lieve dystopia

"Alle Kretenzers liegen. Ik ben een Kretenzer"
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:52
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Wees eerlijk: Een heleboel problemen zijn dan opgelost

De mensen die ik (en hij dus ook) buitenlanders noemt zijn misschien op papier volkomen Nederlands, maar hun cultuur komt nog heel duidelijk naar voren. Het is de cultuur (en dus ook de manier waarop ze naar meisjes kijken) die het probleem vormt..
, dus niet he echt een domme opmerking, als de buitenlanders weg gaan zijn de meeste problemen opgelost dus niet he, wat wil je eigenlijk??? dat ons cultuur naar die van jullie moet lijken??? dus niet he! en wat heeft nou cultuur met het gekijk naar meisjes te maken?? snap het ff niet
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 18:12
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Maar de nuancering komt ook van de media, lieve dystopia

"Alle Kretenzers liegen. Ik ben een Kretenzer"
Lul niet in raadsels maffe yoda Waar heb je het over?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 19:02
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Lul niet in raadsels maffe yoda Waar heb je het over?
primo,
secundo,
tertio,

Je vult ze zelf maar in.

Punt is, echter.

1 Media: turken hebben meisje van 13 uit Hoogezand verkracht
2 Media: meisje (13) uit Hoogezand is niet verkracht

Welke media moet je nu geloven? In het geval van de Kretenzers was het onduidelijk, een lichtelijk raadsel. In dit geval waarschijnlijk de laatste, maar je generaliseerde 'media'. Iedereen doet het, maar nu is het nog minder goed, omdat het opvalt. Nuance... Als je dingen uitlegt gaat de lol eraf, je wordt bedankt... (Nuance)

Die Kretenzer moet je maar opzoeken, misschien dat ik je, mocht je er niet uitkomen met iemand in de buurt, ooit op een meeting zie, dat is nogal vaag en dradig om over forum te doen.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 19:26
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
tacidvs schreef:


Die Kretenzer moet je maar opzoeken, misschien dat ik je, mocht je er niet uitkomen met iemand in de buurt, ooit op een meeting zie, dat is nogal vaag en dradig om over forum te doen.
Kretenzische "paradox", dat geen echte paradox is...
*is blij dat ie wat heeft gevolgd op college*
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 20:00
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Kretenzische "paradox", dat geen echte paradox is...
*is blij dat ie wat heeft gevolgd op college*
Die is toch vrij simpel De persoon in kwestie liegt gewoon dat hij een Kretenzer is
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 20:02
tacidvs
tacidvs is offline
De aanname die voorgelegd wordt is dat niet-Kretenzers niet liegen inderdaad.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 21:23
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
De aanname die voorgelegd wordt is dat niet-Kretenzers niet liegen inderdaad.
Mjah, dat staat nergens, kwestie van nauwkeurig lezen... Maar goed, terug on topic please
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:04
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Wees eerlijk: Een heleboel problemen zijn dan opgelost

De mensen die ik (en hij dus ook) buitenlanders noemt zijn misschien op papier volkomen Nederlands, maar hun cultuur komt nog heel duidelijk naar voren. Het is de cultuur (en dus ook de manier waarop ze naar meisjes kijken) die het probleem vormt..
meejeenz
__________________
nu is de boot aan!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:14
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Toen deden die lieve, blonde, stoere Hollandse jongens van je dat soort dingen in bijv. Indonesië...

(En hier overigens ook.)
1. Bron?

2. En waar zijn die stoere hollandse jongens nu? Niet in Indonesie veilig en wel neem ik aan?
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:37
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
autodropje schreef:
wat maakt ons anders dan moslims? dat we toevallig iets anders geloven? Ik voel me ook absoluut niet veel anders dan een atheis of een jood.
in principe zijn we allebei mensen, behalve dan dat onze beschaving superieur is aan de Islamitische...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:10
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Voilà, ze geeft toe dat ze zelf de brand in haar woning heeft gesticht:
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/120-3
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef:
in principe zijn we allebei mensen, behalve dan dat onze beschaving superieur is aan de Islamitische...
Het is dat er zo'n big smile achter staat anders had ik wel gehapt
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 16:17
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Voilà, ze geeft toe dat ze zelf de brand in haar woning heeft gesticht:
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/120-3
En zo is de cirkel rond.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:04
Milayo
Milayo is offline
Dit is echt een vage actie , al die heisa voor niets. Als je zo iets verzind ben je toch ook niet helemaal lekker.
__________________
moobrettel
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 21:48
Verwijderd
waarom wordt deze topic ge uped?

deze hele zaak is nep,meisje heeft zelf der huis in de fik gestoken, en de verkrachting verzonnen..... heeft deze topic dan nog ergens nut voor?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 19:18
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
waarom wordt deze topic ge uped?

deze hele zaak is nep,meisje heeft zelf der huis in de fik gestoken, en de verkrachting verzonnen..... heeft deze topic dan nog ergens nut voor?
jah DOH! hieruit blijkt dat het niet "die turken/marrokanen" weer waren, maar het gewoon weer eens een sterk verhaal is... lijkt me vrij nuttig dat de mensen dat ff lezen,.. wedden dat maar 10% het leest? de rest is weer iets meer aangezet tot vreemdelingenhaat... vind je het gek dat half nederland een hekel heeft aan turken en marrokanen?
als nederland er nou eens wat aan deed, en die buitenlanders ook eens de kans gaf zich te ontwikkelen waardoor ze niet op straat hoeven op te groeien inclusief criminaliteit en laag normen-en-waarden-besef... alsof buitenlanders de criminaliteit in hun genen hebben zitten ofzo maar nee hoor.. de kids van tegenwoordig groeien op in een maatschappij waarin buitenlanders weg worden gestuurd en veel minder mogen dan nederlanders; dan ga je vanaf kind af aan toch al automatisch aannemen dat buitenlanders slechter zijn dan nederlanders? het is al LANG niet meer mogelijk om jezelf een objectief beeld te vormen
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 22:14
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
waarom wordt deze topic ge uped?

deze hele zaak is nep,meisje heeft zelf der huis in de fik gestoken, en de verkrachting verzonnen..... heeft deze topic dan nog ergens nut voor?
Dat is de reden van het uppen, nu dat aan het licht is gekomen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 12:50
Sithan
Sithan is offline
Tis eigenlijk wel interessant als iedereen weer even het hele topic doorneemt...
Dan kan men zelf inzien hoe erg wij qua meningvorming beinvloed worden door de media...hoewel we verder totaal geen inzage hebben in dat soort zaken, komen de meeste al met de meest aggressieve bestrijdingsmethoden...

Ik vind dit eigenlijk best eng, want moet je voorstellen dat zo'n meisje een hekel aan mij of jou had gehad en had gemeld dat jij of ik de dader was...
Voor hoeveel mensen hadden we dan niet moeten 'vluchten', omdat die gelijk een straf hebben klaarliggen voor iets waarvan nog lang niet bewezen is dat het daadwerkelijk plaats heeft gevonden...
Iedereen vertrouwt maar op de media, maar dit geval toont duidelijk aan dat we daar best voorzichtig mee moeten zijn...

Voor je het weet ben je zelf aan de beurt om zwart gemaakt te worden, en de vraag is dan hoe je je daar uit gaat redden
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen
juno
37 05-12-2005 11:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'TMF en MTV moeten zelf censureren'
Love & Peace
214 15-11-2005 22:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachtingen :s
Gatara
324 27-12-2004 19:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit
Unexplained
175 16-02-2003 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.