Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 10:09
QueenOfTheBongo
Avatar van QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
hallo,


misschien rare vraagjes maar is er iemand onder jullie die ook de ganse dag door bibbert? De ene dag al meer dan de andere dag?
want ik wordt er stilaan gek van. Telkens vraagt me iemand waarom ik zo bibber... nu ja ... ik zou het niet weten ! Mijn schildklier is het al niet ... dus wat dan wel? enig id?

en rond mijn ogen heb ik altijd van die rode lijntjes (spatadertjes) ... wat kan je daar tegen doen? enig id?


laat me het weten
dikke kus
poloke
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:33
Verwijderd
bibber je altijd zo? ik had dat een tijdje terug ook een paar keer en toen had ik suiker te kort ofsjow.. k zou t nie wete..

en die spatadertjes.. mijn vriendin heeft dat ook, als ze moe is.. misschien dat het bij jou ook daar door komt zo niet .. dan zal der weinig tegen te doen zijn denk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:40
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Je weet wat spataderen zijn he? Die kan je iig niet bij je ogen hebben. Ik denk dat je daar gewoon een wat doorschijnende huid hebt, waardoor je deadertjes ziet die onder je huid liggen.

En voor dat bibberen zou ik maar naar de dokter gaan, als je er gek van wordt.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.