Oud 25-04-2004, 17:06
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Nou, hier komt het:

Enige tijd geleden ben ik achter een diepgaand complot gekomen dat als doel had de koningin en de minister president te ontvoeren door middel van kleine roze olifantjes los te laten in hun koffie en thee-schenkdingen (potten volgens mij, maar het woord pot/potten is niet in een zin te gebruiken met onze lieve koningin). De roze olifantjes zouden zwaar bewapend zijn met paarse kleefhandjes (die je kunt kopen bij de betere speelgoedwinkels, maar dan van die kleine, want de olifantjes zijn ten slotte ook erg klein), erwtenschieters en niet te vergeten vol automatische magnums (nee, niet die ijsjes) en ak47´s (want je weet niet of de AIVD kleine oranje sprinkhanen heeft ingezet voor de verdediging).
Als goede vaderlandslievende burger kon ik dit natuurlijk niet zomaar laten gebeuren!
Na enig speurwerk kwam ik erachter dat de bedenker en snel te worden uitvoerder van dit plan niemand anders was dan "La Superbe D´argent". Een criminele organisatie uit Egmond-binnen, die groot was geworden door de drooglegging van Egmond-buiten. Deze drooglegging was echter zo kort en slecht getimed (van 6 tot half 8 op zondag ochtend) dat het niet veel invloed heeft gehad op de gewone burger en zelfs het nieuws niet heeft gehaald, maar wel de eerder genoemde bende van ordinaire straatschoffies tot grote internationale criminele organisatie heeft veranderd, met vergaande connecties, zelfs tot aan ´23 Reu du phoque´ in Lyon, en ja, dan weet je het wel!
Na een lange tijd van brainstormen kwam ik tot de conclusie dat de beste manier om onze vaderlandse en moederlandse eer te redden infiltreren in de bende was, hoewel dit tot gevolg zou hebben dat ik al mijn virtuele en real-life contacten zou moeten verbreken, al dan niet tijdelijk..
Natuurlijk heeft dit me veel moeite gekost, maar ik hield me voor dat het voor een goed doel was.
Om te kunnen infiltreren had ik een goed plan nodig. Ik besloot mezelf als pepdealer te vermommen (hetgeen nog een hele stap is, aangezien er een dikke lijn is tussen gebruiker en dealer), en dan maar eens de zware jongen uit te gaan hangen (niet moeilijk, zware mensen hangen nu eenmaal zwaar). Zo gezegd, zo gedaan, en na niet al te lange tijd was ik opgeklommen tot in de hoogste regionen van La Superbe D´argent. Zelfs zo hoog dat ik mee mocht doen aan de planning voor dit duivelse plan (ontvoeren van Bea en JeePee).
Het enige probleem was dat dagelijkse indoctrinatie mijn hersenen dusdanig gespoeld had, dat het moeilijk werd goed van fout te onderscheiden... Ik raakte steeds verder verwikkeld in de duistere onderwereld waar slechte mannen en vrouwen het voor het zeggen hebben, waar agent een scheldwoord is, en waar zelfs de belastingsdienst zelf een uitzondering voor heeft gemaakt, jawel, ik zat in een woonwagenkamp. Wietplantages overal, en over stroomdraden nog maar te zwijgen.
Nu denken jullie natuurlijk... Sebas, die woonwagenkamp bewoners zijn helemaal niet in staat om zulke vergevorderde genetische manipulatie toe te passen om kleine roze olifantjes te produceren, maar denk nou zelf... Is er een betere afleiding dan onwetendheid, verdenkt iemand de jostyband van al die onopgeloste moorden? Nee, want dat is toch de onschuld zelf! En ja, kampbewoners zijn geen lieverdjes, maar wel dom, toch? Nou, dus wie verdenkt ze van vergevorderde genetische manipulatie? NIEMAND!
Maar goed, weer terug naar het verhaal.
Onder woonwagen 46, dat gedeeld was in 2 segmenten, was een hypermodern laboratorium gevestigd, waar de kern van het snode plan werd gefabriceerd.
In grote kooien werden eerst de olifanten roze gespoten door een man in een indianenoutfit, een of andere matroos zorgde voor de aanvoer van plakhandjes, een cowboy zette aan de lopende band magnums en ak47´s in elkaar, een geflipte bouwvakker was bezig de laatste hand aan het leggen op de krimpstraal, bij de deuropening stond een stoere motormuis met open leren jasje wacht te houden. De enige die enigszins misplaatst was, was de negroïde motoragent, sip staand in een hoekje... Het geheel deed me ergens aan denken, maar wat precies weet ik niet.
Ik had nog geen 2 seconden om dit alles in mij op te nemen, of het hoofd van "onze" organisatie riep mij bij haar. Ondanks haar diep duistere en kwade innerlijk was de buitenkant een lust voor het oog, en gewillig keek ik toe hoe ze haar benen net iets te ver uit elkaar deed om te laten zien dat ze wel degelijk een slipje droeg.. Jullie begrijpen natuurlijk mijn teleurstelling, maar het leven gaat door, en vooral toen, want het uur der waarheid kwam steeds dichter bij, omdat we door mijn harde werken minimaal een dag voorliepen op schema.
Gertrude Hannie Binnenshuis (ja, ze komt tenslotte uit Egmond-binnen hè, daar lopen ze wat achter qua namen betreft) gaf mij enig sinds twijfelend het beveel om de krimpstraal in werking te zetten. Haar twijfeling bracht mij van mij apropos, natuurlijk was ik nog niet zo lang lid, en waren al mijn voorgangers op mysterieuze wijze verdwenen waarna ik direct hun plaats in nam, maar dat was toch geen reden om mijn integriteit in kwestie te nemen. Enigszins geschokt en verwart door het gebrek aan vertrouwen liep ik naar de krimpstraal, alwaar ik mij bedacht dat ik mijn doel compleet voorbij was geschoten. Ik kon mijn tranen niet langer bedwingen en rende naar het dichtstbijzijnde toilet. Toen ik in de spiegel keek besefte ik mij pas echt waar ik mee bezig was. Ik zag er uit alsof ik al weken lang geen drugs had gebruikt, mijn gezicht had weer kleur, de wallen onder mijn ogen waren weg en ik zag er flitsend uit in mijn pak die ik had gekregen toen ik mij aanmeldde voor "La Superbe D´argent". Dit kon zo niet langer besloot ik. Ik keek goed om mij heen om te kijken of ik alleen was en ik pakte mijn handy dandy morseapparaat. Hiermee zond ik een bericht naar "de verpleegsters". Nog geen 5 minuten later was er veel rumoer op het bovengrondse niveau. Geweerschoten en granaatklappen was alles wat je nog hoorde, en de legende verteld dat de grond rood kleurde van het bloed, en de hemel donker van de rook, maar dat is niet relevant op het verhaal. Na enige tijd stormde de zusters het ondergrondse laboratorium binnen. De motormuis was geen partij voor de goed bewapende bejaardenverzorgsters en ook de rest van de aanwezigen was snel overmeesterd. Uit mijn ooghoek zag ik Gertrude Hannie Binnenshuis een ventilatorschacht in kruipen. Maar net als in een film was ze niet snel genoeg, en na een paar stevige tikken op haar ontblootte derrière trok ik haar naar beneden en leverde haar af bij de hoofdzuster. Alvorens we met zijn allen het Wilhelmus zongen en zworen zoiets nooooooit meer te laten gebeuren.
Omdat het natuurlijk een grote schok was voor JeePee (die het stiekem toch wel spannend had gevonden om bewaakt te worden door een indiaan, matroos, agent, bouwvakker, motormuis en een cowboy) en onzer alom geliefde Koningin (die nu ineens met nog meer minachting naar Jan Peter kijkt), is gekozen om dit toch enig zins vreemde verhaal aan het volk der Nederlanden bekend te maken, maar omdat ik het niet over mijn hart kon laten gaan om jullie in het duister te laten tasten betreffende mijn afwezigheid, heb ik besloten mijn kant van het verhaal te vertellen. Dus bij dezen...











(ps. dit is niet iets wat op DeadLock slaat of wat bedoeld is om hem belachelijk te maken oid. Ik kon deze kans gewoon niet laten liggen om eens lekkere broodnuchtere onzin te spuien)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Advertentie
Oud 25-04-2004, 17:24
Type
Avatar van Type
Type is offline
ok... what the fuck ben jij aan het gebruiken geweest...?

Nee... laat maar... ik wil het niet weten denk ik
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 03-05-2004, 22:01
Verwijderd
ff FB-powers gebruiken dan maar....

in één woord:
OMFGROFLOLMAOPIMP!!!

Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie soort van afgewezen... alweer.
vloertegel
8 01-03-2014 22:38
Liefde & Relatie [Algemeen] Afwijzen & Afgewezen worden
GroeneDag
13 10-11-2009 22:25
Algemene schoolzaken Help!
snippersz1
3 07-09-2009 17:10
De Kantine Jullie zijn saai. Allemaal. #283
Dark Phoenix
500 16-07-2008 21:31
Liefde & Relatie Afgewezen, maar..
saturday
47 16-07-2006 19:17
Drugs & Alcohol mijn afwezigheid
Verwijderd
26 22-04-2004 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.