Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2007, 21:11
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Misschien vindt hij me toch nog steeds erg leuk
Advertentie
Oud 22-05-2007, 21:11
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, mijn 'relatie' met het forum wordt steeds minder. Lees eigenlijk alleen dit topic nog maar echt en hier en daar wat losse dingen, maar verder weinig. En heb ook niet meer echt de behoefte om dingen te posten. Nouja, zal wel een beetje uitgekeken zijn na 4 jaar

Op vriendlief gelukkig niet, alhoewel wij volgende week ook alweer 3 jaar samen zijn! Leuke dingen in de planning staan, net als voor de rest van de komende tijd (weken, maanden, jaren...), maar ook daar hoef ik niet zo nodig meer over te posten

Ervaar het liever gewoon met hem en de echt grote dingen zal ik denk ik nog wel blijven posten. Voorlopig volg ik alle verhalen hier wel nog, daar heb ik nog nooit genoeg van gehad
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-05-2007, 21:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
omg mijn engelse ex belde vandaag opeens op na 7 maanden niks te laten horen en dat was echt bizar. ik weet niet wat ik ervan moet denken, het heeft me wel n beetje in de war gebracht. gelukkig ben ik weer in een feest stemming en ga ik vanavond met een huisgenoot naar n leuk feestje
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-05-2007, 23:09
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het gaat, het is nu ong. 10 maanden geleden dat het uit is gegaan en hoewel ik het contact heb verbroken blijf ik toch erg vaak aan haar denken, helemaal wanneer ik me niet helemaal top voel zoals de afgelopen weken. Ik ben benieuwd wanneer dit kutgevoel eindelijk eens helemaal weggaat , erg kut dat heel deze poppenkast zo lang moet duren.

Over anderhalve week een weekje op de bonnefooi door België met een goede vriend waar de nodige vermaak wel aanwezig zal zijn denk ik.
En nog een minder dan een maand en dan voor 2 maanden naar Zweden waar ik het ook eens goed ga begaaien
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 22-05-2007, 23:39
Verwijderd
Ik heb lieve vrienden / huisgenoten <3

Maar verder baal ik behoorlijk van een aantal mensen en hun instelling. Hopelijk kunnen ze daar morgen wat aan veranderen.

Maar verder gaat het een topdag worden
Oud 23-05-2007, 08:36
RainDrops
Avatar van RainDrops
RainDrops is offline
Skyblue Gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik heb een vriendje, zegt hij. Maar ik weet niet of ik dat wel wil.
__________________
Golddigger
Oud 23-05-2007, 08:55
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik heb hem de laatste 3 weken echt bijna om de dag gezien, veel verlegenheid. Telkens gewoon bij elkaar thuis rondhangen of naar de stad en dat soort dingen, vorige week donderdag naar de film, beetje het idee van een echte date. Daarna bleef hij nog even hier tv kijken en hebben we veel geknuffeld en uiteindelijk gekust. Die vrijdag ging ik s'middags even naar de stad en toen ging hij ook mee, uiteindelijk bleef hij de hele dag bij me want we gingen thuis samen koken en daarna nog even ergens naartoe. We waren nog wel verlegen maar wel een stuk minder en na vrijdag was het wel helemaal duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Nu heb ik hem daarna nog een paar keer kort gezien en het wordt steeds leuker, het gaat nu allemaal een beetje vanzelf en ik ben niet meer bang mezelf voor schut te zetten. Af en toe raak ik nu redelijk gestresst door mijn eindexamens maar dankzij hem (en ook een paar anderen) valt dat nu heel erg mee vergeleken met oude toetsweken.
__________________
Addicts of communication..
Oud 23-05-2007, 09:10
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Godveerrrr, ik ben zo goed in dingen verpestennnn. Mietje dat ik ben.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 23-05-2007, 09:26
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ze is zo lief
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 23-05-2007, 09:31
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is lief. Ook als ik niet zo happy bent dan doet hij nog steeds heel erg lief..
Oud 23-05-2007, 09:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ze is zo lief
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2007, 10:03
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Alwien schreef op 23-05-2007 @ 10:26 :
Hij is zo lief
En ik droom volgens mij elke nacht over hem haha
Oud 23-05-2007, 10:10
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hij is weer terug, en dat voelt goed . Ik wil eigenlijk de hele dag met hem in bed liggen en relaxen, maar we hebben het allebei te druk.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 23-05-2007, 10:14
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 23-05-2007 @ 10:10 :
Godveerrrr, ik ben zo goed in dingen verpestennnn. Mietje dat ik ben.
Hoezo dat dan ?
Oud 23-05-2007, 10:27
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik word steeds zekerder van hem.
Gister lekker samen geknuffeld tijdens het kijken van een dvdtje! Nu moet ik tot zaterdag wachten
Oud 23-05-2007, 10:56
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Jeetje, heb wel echte kriebels nu. That's nice
Oud 23-05-2007, 12:06
__
Avatar van __
__ is offline
hij is morgen jarig en ik heb niet echt een kadootje, want hij gaat vanaf volgende week een huis huren met een vriend en aangezien ie daar dus 835932853209 spullen voor nodig heeft, leek het me/ons handig daar iets voor te kopen. dus dat ga ik doen. en morgen, op zn verjaardag dus, gaan we naar de ikea maar dan moet ik daar dus iets voor m kopen waar hij bij staat en wat hij aanwijst ofzo. dat is toch achterlijk. ik wil m graag helpen met t inrichten, maar n kado moet toch nog n verrassing zijn. noujaaa so be it.
Oud 23-05-2007, 12:18
Verwijderd
Hij is echt lief. En ik ook wel, geloof ik - we pikken best veel van elkaar en zijn nog steeds blij met elkaar. En volgens mij leren we steeds beter met elkaar omgaan, bepaalde gedragingen te negeren en anderen aan te wijzen, zodat het steeds vloeiender loopt. Lekker Gister iets officieels van zijn familie waar ik in eerste instantie niet bij kon zijn en het is leuk dat hij (en de rest van de familie ) het dan zo leuk vindt als ik uiteindelijk tóch kan.

Oei vanavond concert en er komen zowaar allemaal mensen Ik weet niet hoe leuk ik dat vind, maar goed, wel leuk dat ze er voor mij zijn.
Oud 23-05-2007, 12:28
Verwijderd
Zeer goed

Morgen 1 jaar getrouwd 's Ochtends gaan we naar de notaris om te tekenen voor ons huis - dat had eigenlijk halverwege maart al moeten gebeuren - en 's avonds gaan we lekker uiteten
En vanaf morgen zijn we ook klaar met alle huis-zaken uitzoeken. Dan wordt het écht alleen nog wachten. (Hoewel ik de tuin alvast wil plannen, zodat we de tegels voor het terras kunnen regelen.)

Huisje, boompje, beestje
Oud 23-05-2007, 12:49
Verwijderd
Je hebt wel zo'n beetje het slechtst mogelijke moment uitgezocht om een huis te kopen. Veel plezier met krom liggen voor de rente.
Oud 23-05-2007, 12:53
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-05-2007 @ 13:49 :
Je hebt wel zo'n beetje het slechtst mogelijke moment uitgezocht om een huis te kopen. Veel plezier met krom liggen voor de rente.
Wat weet jij nou van hun financiele situatie en of ze wel of niet krom moeten liggen.
Oud 23-05-2007, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 23-05-2007 @ 13:53 :
Wat weet jij nou van hun financiele situatie en of ze wel of niet krom moeten liggen.
Valt waarschijnlijk ook wel mee, neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon een slecht moment is een huis te kopen.
Oud 23-05-2007, 13:10
Verwijderd
Heel erg goed, morgen een half jaar samen <3
Oud 23-05-2007, 13:16
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Zao schreef op 23-05-2007 @ 14:10 :
Heel erg goed, morgen een half jaar samen <3
haha als het ooit uitgaat met roos, neem ik je graag van haar over, want volgens mij bestaat er geen liever vriendje dan jij (ja ik verveelde me en ging je weblog lezen) awwww
Oud 23-05-2007, 13:31
Verwijderd
Er is een weblog? *kijkt nieuwsgierig*
Oud 23-05-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-05-2007 @ 14:31 :
Er is een weblog? *kijkt nieuwsgierig*
jaa van hun allebei ik ben ook zo'n nieuwsgierig aagje die te veel wil weten van andermans leven
Oud 23-05-2007, 14:13
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
nou in ieder geval komt mijn voorgevoel uit
Alleen lag het niet helemaal aan mij, want ik heb ondertussen geleerd om te communiceren en hij komt ermee terwijl het te laat is.
Ik vond de laatste tijd ook dat we elkaar teveel zagen, maar hij dfenkt niet dat het mogelijk is om meer een eigen leven te hebben en wil nu weer vrij zijn...we warne ook bijna alleen met elkaar bezig, en niet met school, vrienden, werk, andere toffe dingen, maar dat kan tochanders.We zijn het zelfs eens! maar niet met de conclusie, verdomme
__________________
Don't worry, be happy
Oud 23-05-2007, 14:14
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Hm ik snap het niet meer, voor de eerste keer afgesproken na een avondje (heel ordinair ik, weet het) zoenen, en het was leuk en hij deed ook leuk, werd bijna opgehemeld door hem. Maar nu smst hij al een dag niet terug . Waarom heb ik altijd van die types te pakken die nooit meer wat laten horen.
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 23-05-2007, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-05-2007 @ 13:56 :
Valt waarschijnlijk ook wel mee, neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon een slecht moment is een huis te kopen.
Rente is nu weer gestegen, maar toen we de hypotheek afsloten was hij nog vrij laag. Uiteindelijk hebben we straks een woning die 3x groter is dan wat we nu hebben én een fijne tuin, op een goede locatie, voor maandelijks precies hetzelfde geld (en over een paar jaar dus goedkoper dan huren, aangezien huren ieder jaar stijgen, en hypotheek aflossing gewoon gelijk blijft). Dus, toen wij het huis kochten, was het helemaal niet zo'n slecht moment; juist niet.
Oud 23-05-2007, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 23-05-2007 @ 14:16 :
haha als het ooit uitgaat met roos, neem ik je graag van haar over, want volgens mij bestaat er geen liever vriendje dan jij (ja ik verveelde me en ging je weblog lezen) awwww
Haha ok Maar het gaat niet uit, dus ik moet je teleurstellen ^^
Oud 23-05-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-05-2007 @ 14:31 :
Er is een weblog? *kijkt nieuwsgierig*
Oud 23-05-2007, 16:49
Verwijderd
Goedgoedgoed! Ben erg druk met school en werk, maar onverwachts morgen tóch vrij, dus lekker niets doen samen morgen. En vrijdag <33
Behalve natuurlijk Swirls eten en PB kijken
Oud 23-05-2007, 18:00
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
en dan ben ik volgens anderen opeens weer aan het rennen??, of een egoist
Maarja misschien is dat het ook wel, als je vraagt om begrip en een arm om je heen

Ik zal wel niets meer zeggen dan komt het er gewoon ooit in 1 x keihard uit..

of misschien vraag ik gewoon teveel ik weet het allemaal niet!
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Oud 23-05-2007, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 23-05-2007 @ 15:24 :
Rente is nu weer gestegen, maar toen we de hypotheek afsloten was hij nog vrij laag. Uiteindelijk hebben we straks een woning die 3x groter is dan wat we nu hebben én een fijne tuin, op een goede locatie, voor maandelijks precies hetzelfde geld (en over een paar jaar dus goedkoper dan huren, aangezien huren ieder jaar stijgen, en hypotheek aflossing gewoon gelijk blijft). Dus, toen wij het huis kochten, was het helemaal niet zo'n slecht moment; juist niet.
Ja de rente is laag, maar de economie is op hoogconjunctuur, wat de huizenprijzen opjaagt. Verder staat de Hummersubsidie onder druk en is het nog maar de vraag hoe lang Den Haag de burger kan blijven bedotten over de HRA. Bovendien staan de beurzen op het punt een flinke duik te nemen, kijk maar naar wat de beurs van Shanghai de afgelopen maanden heeft gedaan. Je had beter een paar jaar kunnen wachten, hoewel helemaal geen huis kopen natuurlijk altijd de meest rationele optie is.
Oud 23-05-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-05-2007 @ 19:04 :
Ja de rente is laag, maar de economie is op hoogconjunctuur, wat de huizenprijzen opjaagt. Verder staat de Hummersubsidie onder druk en is het nog maar de vraag hoe lang Den Haag de burger kan blijven bedotten over de HRA. Bovendien staan de beurzen op het punt een flinke duik te nemen, kijk maar naar wat de beurs van Shanghai de afgelopen maanden heeft gedaan. Je had beter een paar jaar kunnen wachten, hoewel helemaal geen huis kopen natuurlijk altijd de meest rationele optie is.
Dan doe je dat toch lekker niet? Ik neem aan dat mijn man best goed in kan schatten of het verstandig is een huis te kopen, als doctor in de economie zijnde. 't Lijkt me niet echt noodzakelijk dat jij hem (of mij) in gaat lichten over wat dan ook.

We hebben een prima huis gekocht, dat goed verkoopbaar gaat zijn, in een goede buurt, goede stad. Huur is weggegooid geld; nu gaat 't geld in ons huis zitten, dus bouwen we iets op.

Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 18:10.
Oud 23-05-2007, 18:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
He makes me smile
__________________
Tsja
Oud 23-05-2007, 18:15
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
en 4 uur later ben ik het er nog steeds niet mee eens om het uit te maken zonder te proberen elkaar minder te zien. Ik vind het oprecht laf van hem.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 23-05-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 23-05-2007 @ 19:08 :
Dan doe je dat toch lekker niet? Ik neem aan dat mijn man best goed in kan schatten of het verstandig is een huis te kopen, als doctor in de economie zijnde. 't Lijkt me niet echt noodzakelijk dat jij hem (of mij) in gaat lichten over wat dan ook.
Ja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Er zijn genoeg doctoren in de economie die de ballen verstand hebben van economie, ik noem maar een Milton Friedman als beroemd voorbeeld. Ik had als zesjarige meer verstand van economie dan deze 'doctor'.
Citaat:
We hebben een prima huis gekocht, dat goed verkoopbaar gaat zijn, in een goede buurt, goede stad. Huur is weggegooid geld; nu gaat 't geld in ons huis zitten, dus bouwen we iets op.
Nou, wacht maar af en je zult zien of ik gelijk krijg of niet. Nu maar weer ontopic?
Oud 23-05-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-05-2007 @ 19:17 :
[B]Ja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Er zijn genoeg doctoren in de economie die de ballen verstand hebben van economie, ik noem maar een Milton Friedman als beroemd voorbeeld. Ik had als zesjarige meer verstand van economie dan deze 'doctor'.Nou, wacht maar af en je zult zien of ik gelijk krijg of niet. Nu maar weer ontopic?
't Feit dat je denkt dat je 't zoveel beter weet, zegt al genoeg

Nu inderdaad maar weer ontopic
Oud 23-05-2007, 18:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
masterdj schreef op 23-05-2007 @ 19:00 :
en dan ben ik volgens anderen opeens weer aan het rennen??, of een egoist
Maarja misschien is dat het ook wel, als je vraagt om begrip en een arm om je heen

Ik zal wel niets meer zeggen dan komt het er gewoon ooit in 1 x keihard uit..

of misschien vraag ik gewoon teveel ik weet het allemaal niet!
Feitelijk gezien zijn wij niet heel veel anders. En in zekere zin rennen we allebei de kern van het verhaal voorbij; waarheid?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 23-05-2007, 20:10
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah. Ach het zal wel Hij heeft het gewoon druk met z'n studie, moet ff knokken. Dus daar moet ik gewoon ff respect voor hebben en daarna komt het helemaal goed!
Vandaag trouwens topdag gehad in de Efteling met een vriendinnetje! 't Was er ook echt superweer voor! Jeej! Geweldige dag gehad!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-05-2007, 21:36
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik dacht eerst dat ie chaggo was of zo.. en dat ie niet zoveel zin had om me te spreken Verder niet echt aandacht aan besteed.

Maar daarna had ie dus blijkbaar drie keer gebeld, want hij had me gewoon even willen spreken (en dat doet ie dus anders nooit, "zomaar even bellen" )

Ok. zo was ik nou ook weer niet..
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows

Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 21:39.
Oud 23-05-2007, 21:41
Verwijderd
Tentamens zijn onhandig, semester loopt op zijn einde dus alles is druk, druk. En hij heeft het de laatste tijd ook superdruk gehad en is al een tijdje moe en moet nodig bijkomen. Dus het wordt even elkaar wat minder zien de komende 2 weken. Maar daarna hebben we al leuke dingen gepland
Oud 23-05-2007, 21:50
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm opzich vind ik vrijgezel zijn wel erg leuk, heb ook niet echt behoefte aan een relatie. Maarja wat moet ik dan met hem, vind m wel erg leuk en ik weet dat hij wel een relatie wil.. Hmmm.
Oud 23-05-2007, 22:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jammer dat je niet zomaar een knop om kunt zetten, zo van 'klik: nu ben ik verliefd op jou' en dat je vervelende (lees: onbeantwoorde) verliefdheden kan uitschakelen.
Het zou dingen een stuk makkelijker maken.

Hij gaat dit weekend ook naar pinkpop, met een of andere date die iemand voor 'm geregeld heeft. Lekker is dat. En ik spreek 'm bijna nooit meer.
Mss dat ik in zwaar beschonken toestand nog leuke manspersonen m'n tent in kan sleuren, maar ik betwijfel 't. Vorig jaar lowlands lukte 't ook al niet. Grrr.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 23:20.
Oud 23-05-2007, 23:08
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
GVD, alweer ruzie Alleen maar omdat hij iets niet wilt vertellen hoe lullig is dat Bah.

En nou kan ik het niet meteen uitpraten want ik moet gaan slapen.

Edit: Nu weer goedgemaakt gelukkig, fucking borderline van hem

Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 23:24.
Oud 23-05-2007, 23:25
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
leeg
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 24-05-2007, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 23-05-2007 @ 16:51 :
Oh ik heb 'm al hoor, onderschat het forumroddelcircuit niet
Oud 24-05-2007, 07:36
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
ST*R schreef op 23-05-2007 @ 22:50 :
Hm opzich vind ik vrijgezel zijn wel erg leuk, heb ook niet echt behoefte aan een relatie. Maarja wat moet ik dan met hem, vind m wel erg leuk en ik weet dat hij wel een relatie wil.. Hmmm.
Zelfde probleem hierzo..
Oud 24-05-2007, 08:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Slotje
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63
WolterB
500 10-06-2007 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.