Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2018, 18:12
penkt
penkt is offline
Hoi allemaal,
Er is een jongen op mijn werk die nogal raar tegen mij doet sinds een tijdje. Die jongen praatte niet met mij want we werkte niet op dezelfde afdeling, maar ik zag hem wel steeds kijken naar mij. Nu ben ik verplaatst naar de afdeling waar hij ook werkt en zoekt hij steeds een discussie met mij; hij bemoeit zich steeds met mij en denkt dan gelijk te hebben als ik zeg van oke jij hebt gelijk zegt hij dat ik geen discussie aandurf. Hij geeft mij ook steeds rare bijnamen zoals mayo of curry ik heb geen idee hoe hij hierop komt. Als ik ergens kom, hey mayo of hij steekt zijn been uit en hij kijkt me dan heel ondeugend aan alsof ik het leuk vind. Laatst betrapte ik hem erop dat hij mij aan het zoeken was, ik stond aan de andere kant van de werkvloer voor een vitrine en hij was uitgebreid aan het zoeken waar ik was. Het gekke is dat hij alleen zo tegen mij doet Als ik aan het vegen ben trapt hij het weg en gaat hij uitgebreid kijken, ik vraag hem of hij weg wilt gaan maar hij blijft staan. Hij zit van een afstand te lachen en kijken ik vraag hem of hij het kan zien en gaat gewoon verder.
Ik vond hem wel een leuke jongen eerst maar nu vind ik hem super vervelend want ik heb hem nooit iets verkeerds gedaan aan de ene kant weet ik ook niet of hij aan het dollen is met mij want hij lacht wel steeds naar mij.
Wie heeft advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2018, 22:22
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
'Mayo' en 'curry' ken ik alleen van racistische websites. Met 'mayo' bedoelen ze dan witte mensen, en met 'curry' bruine mensen, meestal met een Indiase afkomst. Zou dat het kunnen zijn?

Verder klinkt hij inderdaad heel vervelend. Ik zou erover praten met je baas.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2018, 22:38
penkt
penkt is offline
Ik denk omdat mijn tweede naam Mara is dat hij het mayo noemt. Ik moet morgen met hem werken dus ik ga het hem gewoon vragen en anders naar de baas.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2018, 16:19
Verwijderd
En?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2018, 19:47
penkt
penkt is offline
Ik heb net met hem gewerkt en een andere jongen was er ook bij. Hij heeft wat saus ''perongeluk'' op mijn been gespoten en drukt steeds de vriezer deur tegen mij aan ook kijkt hij hele tijd met dezelfde grijns op zijn gezicht. Die andere jongen zei tegen hem meisjes plagen kusjes vragen he, hij zei nee en werd echt knalrood. Hij liet ondertussen ook van alles vallen. Later toen ik vrij was zei die andere jongen dat hij denkt dat hij me leuk vind maar hij is nog maar 16 en dat zou zijn manier zijn van het laten zien. Apart..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2018, 19:57
penkt
penkt is offline
De bijnaam is trouwens niet meer gebruikt
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 03:14
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Die andere jongen zei tegen hem meisjes plagen kusjes vragen he, hij zei nee en werd echt knalrood. Hij liet ondertussen ook van alles vallen. Later toen ik vrij was zei die andere jongen dat hij denkt dat hij me leuk vind maar hij is nog maar 16 en dat zou zijn manier zijn van het laten zien. Apart..
Mensen zeggen zulke dingen wel vaker, maar het komt op mij altijd over als een smoesje. Iemand uitschelden en fysiek lastigvallen is totaal geen gezonde manier om met gevoelens om te gaan. En het maakt ook niet uit wat hij erbij voelt, zijn gedrag is onacceptabel.

Was het al gelukt om met je baas te praten?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2018, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net met hem gewerkt en een andere jongen was er ook bij. Hij heeft wat saus ''perongeluk'' op mijn been gespoten en drukt steeds de vriezer deur tegen mij aan ook kijkt hij hele tijd met dezelfde grijns op zijn gezicht. Die andere jongen zei tegen hem meisjes plagen kusjes vragen he, hij zei nee en werd echt knalrood. Hij liet ondertussen ook van alles vallen. Later toen ik vrij was zei die andere jongen dat hij denkt dat hij me leuk vind maar hij is nog maar 16 en dat zou zijn manier zijn van het laten zien. Apart..
Toen ik 16 was kreeg ik liefdesbriefjes in mijn wiskunde-boek. Beetje vreemd en absurde manier om je interesse te tonen. Ik zou maar lekker gaan snitchen bij je baas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Studeren Lastige situatie voor studiekeuze
Kelvyn
5 31-12-2014 09:29
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 12:56
Liefde & Relatie Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten?
Angel Of Faith
5 29-08-2003 09:02
Liefde & Relatie Voor degenen die zin hebben om het te begrijpen
Verwijderd
6 24-07-2002 20:25
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.