Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2018, 18:00
LP2510
LP2510 is offline
Een paar maanden geleden leerde ik een meisje kennen en een vriend en ik kregen een soort van ruzie om haar. We volgen elkaar op insta en na een tijdje had ik haar op snap toegevoegd. In het begin stuurde ze niet veel maar naar verloop van tijd kreeg ik steeds meer contact met haar. Voor het laatst had ik examen op haar school en toen ik klaar was ging ik in de aula daar zitten. Ik zag haar zitten met een grote groep vriendinnen.

Uiteindelijk besloot ik er gewoon maar bij te gaan zitten omdat ik haar anders niet meer zou spreken. We hadden een paar minuten gepraat en toen moest ze naar haar les toe. Ik dacht eerst dat het slecht was gegaan omdat haar vriendinnen moesten lachen en ik zelf natuurlijk ook maar ik kreeg meer snaps van haar zelfs na verloop van tijd. Tot eergister kwam ik haar tegen op station en hebben we ook enige tijd met elkaar gepraat terwijl haar vriendin erbij zat. Het was een leuk gesprek alleen toen ik vroeg wanneer ik haar weer zag vroeg ik daarna meteen of ze dit weekend wat wilde doen

Natuurlijk zei ze ja ik spreek je van de week nog wel dus ik ga er niet meer van uit.
Toevallig stuurde ze een snap gister dat die vriend van mij haar weer probeerde te snappen en vroeg waarom hij dat deed. Ik zei dat hij weer terug viel op oude meisjes als het bij iemand niet lukte en toen zei ze tegen mij nou dan kan hij lang proberen. Dat is het enige moment dat we deze week veel contact gehad hebben want sinds ik haar heb uitgevraagd stuurt ze bijna niks meer

Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2018, 22:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Klinkt of ze je leuk genoeg vind om mee te snappen (aandacht van te krijgen) maar niet leuk genoeg voor een date
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-03-2018, 21:03
LP2510
LP2510 is offline
Ja ze had ook verteld dat ze dit weekend waarschijnlijk niks ging doen omdat ze haar zomervakantie had afbetaald en bijna geen geld had maar ja.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat ben jij aan het downloaden?
Melkfles
54 14-01-2009 16:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israel/Palestina deel 7
T_ID
500 21-09-2006 18:07
Films, TV & Radio Mission Impossible 3
Amisha
18 01-04-2006 19:09
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Films, TV & Radio [actie/thriller] Mission: Impossible
Diesel
4 06-06-2003 17:49
Films, TV & Radio filmlijst
dopehead
70 08-10-2002 10:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.