Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2006, 10:15
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb zin om te flirten, maar ik weet niet met wie.

misschien vanavond maar eens een spannend smsje sturen . Maar ik durf niet zo goed.
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Oud 28-06-2006, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 28-06-2006 @ 09:34 :
nee.

Kunnen jullie dan aan niks anders denken?
Je loopt berichten over en weer te brengen tussen mensen die om welke reden dan ook niet met elkaar willen praten..?

Ontopic: Tof hoor Het is zo fijn om hem gewoon weer te spreken op msn en zo heerlijk in de ruimte te zeuren, om gewoon weer contact te kunnen zoeken als ik dat wil, om te horen dat hij zin heeft om me te zien...
Oud 28-06-2006, 10:43
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Fantastisch! Gisteren zo'n heerlijke dag gehad met vrienden en vriend. Lekker cruisen, lekker eten, een superconcert!!! en dan weer terug touren, weg kwijt raken, eten, laat slapen, en uitslapen. Helaas moet ie nu weer werken, maar dat echt fijn...
Oud 28-06-2006, 11:13
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Het contact met mijn ex is weer wat beter geworden en daar ben ik écht bij om. Ik hoop zo dat we vanaf nu weer normaal met elkaar kunnen praten. Als het aan mij ligt, lukt dat zeker.
Daarnaast is het erg fijn om leuk gevonden te worden door iemand die jij ook leuk vindt. Ik zie wel hoe het verder gaat, ik heb geen haast.
Oud 28-06-2006, 12:33
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij is erg lief en ik zie m vanavond weer!
Oud 28-06-2006, 12:37
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
goooooooooood

hij is lief
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 28-06-2006, 12:47
Bente Nerwanen
Avatar van Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 28-06-2006 @ 10:47 :


nee. Ik ga het niet uitleggen.

ot: wat is het weer een dolle boel op msn
Ik vond het persoonlijk wel een goede gok.
Oud 28-06-2006, 12:58
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Super, vandaag 2 jaar en een maand samen. En nee, dat is geen 26, geen 27, maar 28!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-06-2006, 13:01
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-06-2006 @ 13:58 :
Super, vandaag 2 jaar en een maand samen. En nee, dat is geen 26, geen 27, maar 28!
1 dag te laat
Oud 28-06-2006, 13:02
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Estar schreef op 28-06-2006 @ 14:01 :
1 dag te laat
Ja

Maar dan weet je tenminste wel héél zeker dat je loon en stufi binnen zijn
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-06-2006, 13:11
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Hij zou gisteren al om 8u komen zodat hij niet te laat weg ging, want ik was supermoe. Om 8u was hij er en om kwart over 5 ging ie weg
Eerst filmpje gekeken op mn bed en hij sloeg echt meteen zn armen om me heen. Daarna nog de hele tijd op mn bed gelegen, kletsen enzo. T was weer super. Af en toe lag ik bijna te slapen, maar dat maakte hem ook niks uit en het was zo fijn om gewoon maar tegen hem aan te liggen enzo Het liefst was ie gewoon blijven slapen, maarja dan gaan mn ouders weer zeuren.

Komt mn broer vanochtend de laptop van mn kamer jatten; 'ja, heb je nou wat met Sander of niet? Hij is hier zo vaak en dan tot 3 uur 'snachts..'. 'Eh nee, we keken gewoon Star Wars!' Ik snap wel dat mensen denken dat we wat hebben, maar het is niet zo. Ik ben ook niet verliefd op hem maar ik voel me gewoon zó enorm op mn gemak bij hem!
Oud 28-06-2006, 13:12
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-06-2006 @ 14:02 :
Ja

Maar dan weet je tenminste wel héél zeker dat je loon en stufi binnen zijn
Ik krijg mijn loon op de 29e


Verder is mij gister verteld dat hij idd nog een vriendin heeft. nouja, hij ging haar ophalen, dus dat zal dan wel. Maar hij is ook geslaagd, dus ik zie m iig vanavond . Nouja, helaas. ik ga niet stoken, want ze zijn heel lief samen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 28-06-2006, 13:47
moon
Avatar van moon
moon is offline
van mijn kant gezien....zeer slecht!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 28-06-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 27-06-2006 @ 21:33 :
Ha, en opeens krijg ik een helder moment: Vandaag zijn we 2,5 jaar samen! (ja, of niet. Het zal niet de eerste keer dat ik me verreken met de maanden )

Vandaag lekker vandaag met hem naar Haarlem geweest, lekker geshopt en een fijne dag gehad. Hij is top!
Lekker Lush geshopt?

OT: Samen zijn. Morgen samen naar Rock Werchter!
Oud 28-06-2006, 14:05
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 28-06-2006 @ 14:11 :
Ik ben ook niet verliefd op hem maar ik voel me gewoon zó enorm op mn gemak bij hem!
Dat komt nog wel

OT: hihi, als hij aan het werk is, komt ie heel slim over
__________________
<):o)
Oud 28-06-2006, 14:17
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Hij is wel leuk en gister heerlijk samen op een terrasje gezeten. Gelijk zijn broer gezien. Ik ben nog helemaal niet toe aan het leren kennen van zijn familie. Vind het al benauwend als ik hem 2 dagen achter elkaar zie. Ook al moet ik zeggen dat dat inmiddels ietsje beter gaat. Heb hem in ieder geval verteld hoe ik me voel en dat ik het rustig wil opbouwen. Het luchtte in ieder geval op om het te zeggen en hij reageerde wel lief.
Oud 28-06-2006, 14:41
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Goed .
Oud 28-06-2006, 14:48
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb hem net een smsje gestuurd met alleen "Hey..." (dit hebben we wel vaker gedaan als je gewoon alleen ff aandacht wilt ). Weet eigenlijk niet waarom.
Misschien omdat ik al de hele dag heel saai op de bibliotheek aan een essay zit te werken en ik moet toch iets doen om het wat spannender te maken. Bijvoorbeeld op een smsje wachten .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-06-2006, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 28-06-2006 @ 09:34 :
nee.

Kunnen jullie dan aan niks anders denken?
persoon A durft iets niet tegen persoon B te zeggen en andersom, en jij bent het contact tussen die 2?

OT:

Gisteren was lief! We gingen dus naar Amsterdam, hij wilden gaan skaten in het Vondelpark! Alleen konden we dat gedoe niet vinden, waar ze skates verhuurden We werden steeds verkeerd gestuurd, en we gaven het maar op. Nog even door Amsterdam geslenterd, gegeten, en toen naar huis, weer gegeten en toen lekker ouderwets naar de film geweest. Toch jammer dat wij altijd het idee van de film missen, en meer met elkaar bezig zijn

En vanmorgen kwamen we erachter, dat als we serieus 5 minuutjes doorgeopen waren, dat we dan hetgene tegenkwamen wat we zochten..
Oud 28-06-2006, 14:52
Verwijderd
Dude, Nare Man en ik is wel een héél hardnekkige roddel ondertussen. En ik heb zelfs nog nooit met een forummer gekust, laat staan met mister forum himself! Jaja, dit zijn ook relaties.
Oud 28-06-2006, 14:53
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-06-2006 @ 11:28 :
Ontopic: Tof hoor Het is zo fijn om hem gewoon weer te spreken op msn en zo heerlijk in de ruimte te zeuren, om gewoon weer contact te kunnen zoeken als ik dat wil, om te horen dat hij zin heeft om me te zien...
Is dit je ex?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 28-06-2006, 15:12
Verwijderd
Goed
Oud 28-06-2006, 15:14
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-06-2006 @ 15:05 :
Dat komt nog wel

OT: hihi, als hij aan het werk is, komt ie heel slim over
misschien wel ja
Oud 28-06-2006, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-06-2006 @ 15:53 :
Is dit je ex?
Jup. Ex-ex, dus.
Oud 28-06-2006, 15:45
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
heel erg goed eigenlijk
ik verbaas me nog steeds dat dat kan. met hem. ha
<3.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 28-06-2006, 16:26
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vandaag was leuk! Hij is geslaagd, thank God! Enneh, ze doet echt dr best, dat is wel te merken, maar toch. Gisteravond was ook leuk, ik weet nu zeker dat ik ALTIJD mijn auto op de handrem zet en ALTIJD de deur op slot doe, voor het geval een stel mafkezen op het idee komen om 'm weg te duwen Vandaag bruut geshopt, heerlijk! Mijn meoder zuchtte weer meewarig... Maar hé, mijn geld!

Mjah, ach, vrienden gaat goed, liefde is rustig, heel rustig, maar ach...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-06-2006, 16:55
fractuur
fractuur is offline
Goed!! Ik zag gisteravond even de nadelen van gaan studeren in een andere stad, maar hij heeft me heel lief opgevangen. Weer een teken dat het gewoon hartstikke goed zit. <33 Vind het nu al jammer dat we elkaar een paar weken niet zien deze vakantie.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 28-06-2006, 17:58
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Nog steeds slecht, voel me nog steeds zo leeg en alleen. Komende weken lekker op vakantie, beetje afleiding kan geen kwaad volgens mij.
Oud 28-06-2006, 18:45
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-06-2006 @ 15:05 :
Dat komt nog wel
haha nou volgens mij is ze al verliefd maar heeft ze het zelf nog niet door (dat idee krijg ik iig )
Oud 28-06-2006, 18:52
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
ST*R schreef op 28-06-2006 @ 19:45 :
haha nou volgens mij is ze al verliefd maar heeft ze het zelf nog niet door (dat idee krijg ik iig )
Uhu. Verliefd onder de vlag van vriendschap. Ze ontkent, wedden?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-06-2006, 19:04
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Hij wil opeens gewoon vrienden zijn.Dan mag hij ook wel eens gaan ophouden met vragen of ik kom douchen en dat geflirt .Denk niet dat een vriendschap tussen ons gaat werken, omdat we nu echt al de hele tijd ruzie om de meest achterlijke dingen hebben.
Oud 28-06-2006, 19:13
Verwijderd
Ik hou van mijn collega's, ze zijn gewoon heerlijk. <3
Oud 28-06-2006, 19:22
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 28-06-2006 @ 14:49 :
Lekker Lush geshopt?
Ik werd gewoon door Menahem naar de kassa gestuurd: 'Je hebt voor het eerste half jaar wel genoeg, we komen hier over een half jaar wel weer.' Heel flauw, hij wou vast deze maand nog eten ofzo...

Ontopic: Samen douchen is leuk

En verder moet ik nodig weer eens een paar vriendinnen toespreken om te voorkomen dat ze in complete mannenhaters veranderen.
En straks fijn langs bij nog een ander lief vriendinnetje. Leuk!
Oud 28-06-2006, 19:55
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Lief, liever, liefst...
Oud 28-06-2006, 20:25
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
*Zucht* Ik voel me zo intens gelukkig nu. Ondanks dat ik ziek ben en alles even niet zo gaat als ik het wil. Maar ik voel me gelukkig. Hij is er. Hij is er voor mij, bij mij. En hij is zo lief en mooi en geweldig en ik hou zo ontzettend veel van die jongen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-06-2006, 20:28
Estar
Estar is offline
Ik mis hem, ik moet nog 8 dagen zonder hem doen.
Ik heb ontzettende bijwerkingen de hormonen die ik krijg en zit voor mijn examens volgende week, krijg de uitslag van decentrale selectie.
Het liefste wil ik bij hem zijn, lekker in zijn armen
Oud 28-06-2006, 20:43
Jude
Avatar van Jude
Jude is offline
Boos. Fucker .
__________________
coffee and tv
Oud 28-06-2006, 20:45
Li
Avatar van Li
Li is offline
We moeten allebei nog echt keihard studeren, maar we zijn elkaar elke dag lekker aan het maken voor de vakantie. Alleen maar smsjes sturen met leuke zomerliedjes, fantaseren over wat we allemaal gaan doen daar, aaah heb er zo'n zin in!!
En het gaat op het moment echt lekker. We hadden paar weken terug even een "functioneringsgesprekje" en dat heeft ons geloof ik echt goed gedaan. Het kwam nogal onverwachts voor me maar we hebben even lekker ruzie gemaakt en gezegd wat we kut vonden en nu zijn we weer helemaal fris en zijn we echt cool bij elkaar
Oud 28-06-2006, 20:53
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Lief! <3

Hij is net weg en dat is dan wel weer jammer, mja.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-06-2006, 20:55
Bente Nerwanen
Avatar van Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-06-2006 @ 15:51 :
persoon A durft iets niet tegen persoon B te zeggen en andersom, en jij bent het contact tussen die 2?
Oja, duh
Oud 28-06-2006, 21:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh wat heerlijk dat ik gewoon elke dommigheid die in me opkomt kan zeggen bij hem, en hij doet dan nog lekker dom mee ook.
Zo hadden we in ongeveer 5 minuten tijd een gesprek over Parkpop, haarverf, emo's, bagels en Candy-Strings.
Jammer dat ik altijd maar een paar minuutjes heb voordat hij de winkel moet sluiten en ik m'n trein moet halen.

Op ander relationeel gebied: M'n beste vriendin stuurde me een smsje vanuit frankrijk en zei dat ze me mist. Dat vind ik nou lief om te horen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-06-2006, 21:21
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Morgen zie ik hem gelukkig weer

En ik kan niet wachten tot de juwelier belt dat onze ringen klaar zijn
Oud 28-06-2006, 22:58
Verwijderd
Mijn ex heeft duuuuiiidelijk gezopen Hahahaa... Echt lachwekkend
Oud 28-06-2006, 23:19
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik zie m morgen weer, ondanks dat ik niet hoteldebotel verliefd ben zit het toch goed. Het voelt gewoon goed. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt....
Oud 29-06-2006, 00:12
__
Avatar van __
__ is offline
<33333333333333333 (dat moet soms even)
Oud 29-06-2006, 00:23
Verwijderd
goed
zelfs in het warme spanje met alle mooie machos is er niemand die hetb ij hem haalt.
ik voel me super!
Oud 29-06-2006, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 28-06-2006 @ 22:06 :
Oh wat heerlijk dat ik gewoon elke dommigheid die in me opkomt kan zeggen bij hem, en hij doet dan nog lekker dom mee ook.
Zo hadden we in ongeveer 5 minuten tijd een gesprek over Parkpop, haarverf, emo's, bagels en Candy-Strings.
Jammer dat ik altijd maar een paar minuutjes heb voordat hij de winkel moet sluiten en ik m'n trein moet halen.

Op ander relationeel gebied: M'n beste vriendin stuurde me een smsje vanuit frankrijk en zei dat ze me mist. Dat vind ik nou lief om te horen.

De FRS-jongen? Dit klinkt goeoed!

Ontipic: Mijn vriendinnetje is zo lief! De hele avond gepraat en het is zo fijn dat we elkaar nog steeds goed begrijpen. Waar je in de loop der jaren (hehe, dat klinkt oud) vrienden uit het oog verliest, is zij er nog steeds en dat is erg fijn.
Leuk ook dat hij op een gegeven moment binnenvalt en gewoon mee kan doen met het gesprek. En zeker door de gesprekken van vanavond besef ik weer hoe blij ik met hem ben!
Oud 29-06-2006, 08:22
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Sjaaa zondag wil ie wat leuks gaan doen ofzooo en beter heeft ie iets echt leuks verzonnen, beter heeft ie dat. Nou en mn ex vindt me leuk geloof ik, het was ook wel gezellig toen we afspraken maar hij moet niet overdrijven. 's avonds gelijk smsen, sms ik de volgende dag terug, krijg ik gelijk berichtje terug.. praat 'ie de hele tijd op MSN, en dan 's avonds krijg ik een smsje met 'Sarah is lief '
Noujaa dus ik sms maar terug; 'jij bent ook wel een leukie hoor' smst ie; 'jij bent ook leuk!!' en een half uur later belt ie.. echt WTF?
Het is twee jaar geleden ofzo en hij was de eerste die mn hart brak en naast mn huidige vriend tevens de enige. Ik wil niks van hem & hij is mn type niet meer. zz.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 29-06-2006, 08:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nala schreef op 28-06-2006 @ 19:22 :
Ik werd gewoon door Menahem naar de kassa gestuurd: 'Je hebt voor het eerste half jaar wel genoeg, we komen hier over een half jaar wel weer.' Heel flauw, hij wou vast deze maand nog eten ofzo...
Eten is zooo overrated
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-06-2006, 09:36
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
I C U schreef op 28-06-2006 @ 19:52 :
Uhu. Verliefd onder de vlag van vriendschap. Ze ontkent, wedden?
ja ik weet ook zeker dat ze gaat ontkennen!

ot: bij ons is het het ene moment super lief en leuk, en het andere moment doet hij opeens weer iets (in mijn ogen) irritants/vervelends/niet leuks en dan reageer ik daar ook weer niet leuk op en is de sfeer helemaal omgeslagen. En hij zei dat ie de laatste tijd veranderd was, hij vond zichzelf ook irritant worden, en eigenlijk is ie wel irritanter dan eerst.. maarja komt wel goed!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.