Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2006, 10:52
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Leuk met mijn ex gepraat... voor het eerst eigenlijk sinds het uit is (nov.). beetje in de war nu
__________________
Dromendief
Advertentie
Oud 18-06-2006, 11:05
Verwijderd
I feel good tudududududum....
Heerlijk gisteren wezen stappen, nadat we bij mn ex met een stel vrienden zijn verjaardag hebben gevierd. Vond het echt supergezellig dat de andere meiden ook meegingen naar de stad. Ja, heb me echt vermaakt. Leuk om een vriendin te horen zeggen dat ze me vooruit ziet gaan. Zo voel ik het ook wel.
Oud 18-06-2006, 11:26
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Hoe kan ik nou stapelverliefd worden op de grootste klootzak die ik ken
__________________
kusje!
Oud 18-06-2006, 11:28
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Oeh, zo verliefd!

Elke dag weer een stukje hemel erbij lijkt het wel
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 18-06-2006, 11:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mutsieprutsie schreef op 18-06-2006 @ 12:26 :
Hoe kan ik nou stapelverliefd worden op de grootste klootzak die ik ken
Je bent 'n vrouw.




Ik mis haar. Duurt nog tot maandagavond vooraleer ik haar zie. Maar dan gaan we iets drinken met wat vrienden, terrasje doen ofzo, en dan terug samen in slaap vallen, knus tegen elkaar aan.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-06-2006, 12:15
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-06-2006 @ 12:29 :
Je bent 'n vrouw.




Ik mis haar. Duurt nog tot maandagavond vooraleer ik haar zie. Maar dan gaan we iets drinken met wat vrienden, terrasje doen ofzo, en dan terug samen in slaap vallen, knus tegen elkaar aan.
Damn, kerel. Jij hoeft je meisje maar 2 daagjes te missen .

Ik moet mijn vriend nu alweer 4 dagen missen, soms mis ik hem zelfs langer mijn ex-en moest ik zelfs een week lang soms missen.

Ik ben jaloers op je
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 18-06-2006, 12:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ruby schreef op 18-06-2006 @ 13:15 :
Damn, kerel. Jij hoeft je meisje maar 2 daagjes te missen .

Ik moet mijn vriend nu alweer 4 dagen missen, soms mis ik hem zelfs langer mijn ex-en moest ik zelfs een week lang soms missen.

Ik ben jaloers op je
Ik mis haar al van vrijdagavond. En we wonen door de week samen, dus 24u/24u bij elkaar. Dan is het écht afkicken als je drie dagen alleen moet gaan eten, studeren, slapen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-06-2006, 12:31
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Ruby schreef op 18-06-2006 @ 13:15 :
Damn, kerel. Jij hoeft je meisje maar 2 daagjes te missen .

Ik moet mijn vriend nu alweer 4 dagen missen, soms mis ik hem zelfs langer mijn ex-en moest ik zelfs een week lang soms missen.

Ik ben jaloers op je
Anders ik wel.
Oud 18-06-2006, 12:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 18-06-2006 @ 13:31 :
Anders ik wel.
Zagers.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-06-2006, 12:33
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
I feel fine. Lekker tussen het leren door, het hele weekend vrienden over de vloer. En m'n vriend is zoo skaattie.
Oud 18-06-2006, 12:44
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik ben iemand keihard aan het versieren .
Oud 18-06-2006, 13:00
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-06-2006 @ 13:31 :
Ik mis haar al van vrijdagavond. En we wonen door de week samen, dus 24u/24u bij elkaar. Dan is het écht afkicken als je drie dagen alleen moet gaan eten, studeren, slapen...
ja maar des te leuker is het om dr dan weer te zien? jullie zien mekaar sowieso al superveel, dan is het toch relaxed om dr ff een tijdje te missen zeg maar.
Oud 18-06-2006, 13:01
Verwijderd
Ja godverdomme, doe dan ook niet zo achterlijk. Ren niet weg, val niet stil, en praat dan over wat je denkt. EN WAAG HET NIET ME TE BELLEN OVER WAT ER GEBEURD IS, DAT WIL IK NIET OVER DE TELEFOON DOEN.
Oud 18-06-2006, 13:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
__ schreef op 18-06-2006 @ 14:00 :
ja maar des te leuker is het om dr dan weer te zien? jullie zien mekaar sowieso al superveel, dan is het toch relaxed om dr ff een tijdje te missen zeg maar.
Mja, dat wel ja. Maar toch, samen studeren is leuker. En dan kan ik me vreemd genoeg ook beter concentreren...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-06-2006, 13:39
Verwijderd
Leuk wakker worden. "Hè, er belt iemand aan?" En dan staat hij voor de deur, zomaar.
Oud 18-06-2006, 13:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-06-2006 @ 14:39 :
Leuk wakker worden. "Hè, er belt iemand aan?" En dan staat hij voor de deur, zomaar.
Wakkergebeld worden is ook leuk, als je de foto van je vriendin op 't schermpje ziet aan de buitenkant.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-06-2006, 14:03
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-06-2006 @ 13:31 :
Ik mis haar al van vrijdagavond. En we wonen door de week samen, dus 24u/24u bij elkaar. Dan is het écht afkicken als je drie dagen alleen moet gaan eten, studeren, slapen...
ik zeg toch al 2 daagjes want je ziet dr morgen weer

en is het niet een beetje vroeg om nu al samen te wonen?

maar ja, dat lijkt me wel afkicken. Al heb ik dat al na een dagje bij hem geweest te zijn en hem dan weer 4 dagen oid te missen
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 18-06-2006, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 18-06-2006 @ 14:41 :
Wakkergebeld worden is ook leuk, als je de foto van je vriendin op 't schermpje ziet aan de buitenkant.
Ja, da is, maar niet zo leuk als dat ie er echt is
Oud 18-06-2006, 14:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ruby schreef op 18-06-2006 @ 15:03 :
ik zeg toch al 2 daagjes want je ziet dr morgen weer

en is het niet een beetje vroeg om nu al samen te wonen?

maar ja, dat lijkt me wel afkicken. Al heb ik dat al na een dagje bij hem geweest te zijn en hem dan weer 4 dagen oid te missen
't Is in totaal dus drie dagen.

Eigenlijk wel ja, maar we studeren samen op haar studio, we eten samen en we slapen samen. Dus da's een feitelijke samenwoning, zeg maar, hoewel ik ook nog m'n eigen kamer heb ergens anders. Tot nu toe geeft 't geen problemen, dus tja. Vanaf juli heeft ze bij mij in 't huis, waar ik 'n kamer heb, ook 'n kamer, tot eind september, dus dat gaat al iets meer naar écht samenwonen. Nu ja, 't voelt prettig, dus...

Juh, echt afkicken, maar goed, ik overleef 't wel, ben meer dan 23 jaar single geweest dus...


@Morgan: juh.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-06-2006, 14:36
Verwijderd
samen (met wie dan ook) studeren gaat mij ook wel eens beter af, want als ik dan ga SOGgen dan is er iemand die dat ziet, dus dan durf ik niet
Oud 18-06-2006, 15:04
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-06-2006 @ 15:36 :
samen (met wie dan ook) studeren gaat mij ook wel eens beter af, want als ik dan ga SOGgen dan is er iemand die dat ziet, dus dan durf ik niet
In 'n bibliotheek heb ik daar geen moeite mee, met SOGedrag te vertonen, maar bij haar... Ik ben m'n leven nog niet beu.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-06-2006, 15:10
Verwijderd
SOGgen?

Ik moet duidelijkheid.. anders word ik gek.
Oud 18-06-2006, 15:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-06-2006 @ 16:10 :
SOGgen?

Ik moet duidelijkheid.. anders word ik gek.
Studie-Ontwijkend-Gedrag (vertonen).
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-06-2006, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 18-06-2006 @ 16:12 :
Studie-Ontwijkend-Gedrag (vertonen).
toch!
Oud 18-06-2006, 15:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik mis m
Ik wil nu naar m toe en niet pas dinsdagavond...
__________________
Tsja
Oud 18-06-2006, 16:00
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Ruby schreef op 18-06-2006 @ 13:15 :
Damn, kerel. Jij hoeft je meisje maar 2 daagjes te missen .

Ik moet mijn vriend nu alweer 4 dagen missen, soms mis ik hem zelfs langer mijn ex-en moest ik zelfs een week lang soms missen.

Ik ben jaloers op je
ik heb mn boy al n maand niet gezien eh. hoor je mij klagen?
maar donderdag komt ie alweer hier, de tijd vliegt!!!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 18-06-2006, 16:36
Verwijderd
na een half jaar heerlijk vrijgezel te zijn geweest heb ik weer zin in een heel lief vriendje .

UHU.
Oud 18-06-2006, 17:37
Jones
Hmm, ik had gisterenavond wel wat aardiger mogen zijn tegen het meisje dat me spontaan aansprak op het terras
Oud 18-06-2006, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 18-06-2006 @ 18:37 :
Hmm, ik had gisterenavond wel wat aardiger mogen zijn tegen het meisje dat me spontaan aansprak op het terras
Oud 18-06-2006, 17:59
Jones
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-06-2006 @ 18:55 :
Niet grappig, ze heeft me de rest van de avond niet meer aan gekeken
Oud 18-06-2006, 18:07
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Citaat:
Luna schreef op 18-06-2006 @ 17:00 :
ik heb mn boy al n maand niet gezien eh. hoor je mij klagen?
maar donderdag komt ie alweer hier, de tijd vliegt!!!
haha ik bedoelde alleen maar 2 dagen enzo maarja ik weet ook wel dat sommige koppeltjes elkaar soms wel een paar maanden oid niet zien. Ik zou dat bijv niet kunnen, een weekje, oke. maar een maand niet..

OT: ik wil bij hem zijn nu en ik ben zooo gelukkig met hem
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 18-06-2006, 18:17
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Van alcohol word ik te aanhankelijk. Niet goed! Maar wel grappig, soms. Als ik maar niet teveel drink, want dan gaat t niet goed. Lang leve de kennis van grenzen!

En verder: whatever...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 18-06-2006, 18:41
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ze heeft het gister uitgemaakt dus ik voel me mooi fucking kut.
__________________
They came...from...behind!
Oud 18-06-2006, 18:44
Black Soul
Black Soul is offline
ik moet hem vergeten, dit komt nooit goed!!
__________________
dracula is sexy
Oud 18-06-2006, 19:39
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik voel me kut. Zijn we samen zwemmen, moet hij weer naar zijn ex... ik ging maar even mee, want er waren ook vrienden bij die ik ken. Heeft ze de hele tijd mij lopen negeren en vervelend lopen doen. Hij weet het ook altijd te verknallen door naar haar toe te gaan... ze verpest het altijd voor ons. Ik word er gek van. Ik wil hem niet meer, hij moet weg, ik word ziekelijk gestoord van hem. Waarom verpest hij het nou zo ik voelde me net weer een beetje goed... ik ga niet meer met hem zwemmen, ik ga afstand nemen. Ik wil hem niet.
Oud 18-06-2006, 19:46
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Oh, ik kan niet meer wachten!!!
Heb hem nu al meer dan drie weken niet gezien (al is het nog steeds een groot vraagteken hoe dat met ons gaat in de toekomst). Maar deze week komt ie langs
Oud 18-06-2006, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 18-06-2006 @ 18:59 :
Niet grappig, ze heeft me de rest van de avond niet meer aan gekeken
Daar had je vast verandering in kunnen brengen
Oud 18-06-2006, 20:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Lange weekenden samen zijn erg fijn
zelfs als er kleine onderbrekingen in zitten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-06-2006, 20:44
Jones
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-06-2006 @ 21:06 :
Daar had je vast verandering in kunnen brengen
Misschien, als zij het goede gesprek dat ik had met een huisgenoot niet had onderbroken
Oud 18-06-2006, 20:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Rustig... maar tegelijkertijd ook kut.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-06-2006, 20:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij is weer terug op het forum waar ik 'm heb ontmoet. En heel voorzichtig praat hij tegen me en ik weet niet hoe te reageren. Het doet me nog steeds pijn, maar ik durf hem dat niet meer te vertellen, want hij wil het toch niet horen. En hij maakt me meteen al kwaad met een stomme opmerking als:
"Oh yeah, I like Mr.Bungle now (da's een band). Don't be mad "
Grrr en boohoo tegelijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-06-2006, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 18-06-2006 @ 21:44 :
Misschien, als zij het goede gesprek dat ik had met een huisgenoot niet had onderbroken
Goed excuus
Oud 18-06-2006, 20:58
Jones
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-06-2006 @ 21:52 :
Goed excuus
Pff, ik had er gewoon helemaal geen zin in, en dat heb ik haar dus ook laten merken. Alhoewel ik daar achteraf dus een beetje spijt van heb want ze was best leuk.
Oud 18-06-2006, 21:04
Verwijderd
Het is een beetje dubbel allemaal. Niet uit te leggen, maar heel dubbel.

Verder hoop ik dat het goed komt. Ik wil gewoon contact houden, maar niet op deze manier. Ik snap het allemaal niet.
Oud 18-06-2006, 21:06
annemarte
Avatar van annemarte
annemarte is offline
in 1 woord : Klote

t zal ook es zo zijn dat je wel tijd voor me hebt hee!!
Oud 18-06-2006, 21:31
morango
Avatar van morango
morango is offline
au au au
__________________
tralala
Oud 18-06-2006, 21:33
Crimson
Crimson is offline
zaterdagavond met een jongen gezoend,

de pinkpop hottie bleek familieweekend te hebben in dezelfde plaats als waar ik toevallig was bij een vriendin, maar dat wisten we pas vanavond... echt zo stom toevallig, hij smste 'ja zit nu in een stom gat, verveel me' en ik terug: 'ja ik ook pff' hij komt nu een stuk geinteresseerder over,

met mn sexhottie gaat t goed

kortom; ik wil een lief en leuk vriendje
Oud 18-06-2006, 21:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Net na anderhalve maand weer met 'm gepraat. Had ik nooit moeten doen, want het lost niks op. Het doet nog steeds alleen maar pijn. Vooral als hij zegt dat hij ook nog gevoelens heeft voor mij, en daarom niet weet wat 'ie moet zeggen. Behalve 'You need to find someone else'...
Het was gewoon stom om met 'm te gaan praten. Zo kom ik er nooit overheen natuurlijk. Godver, bijna 4 maanden en nog steeds doet het net zo'n pijn als in de eerste week. Hij is nog steeds het eerste en het laatste waar ik elke dag aan denk, hoe stom dat ook is, ik kan er niks aan doen.
Ik ben echt bang dat ik me de rest van m'n leven zo zal voelen. Hoe kan het dat 1 zo'n sulletje zoveel pijn en verwarring kan veroorzaken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-06-2006, 21:37
Jannekie
Avatar van Jannekie
Jannekie is offline
Hij is zo leuk, maar waarom moet hij nou 3 uur treinen bij me vandaan wonen .
__________________
A woman always has the last word in an argument. Anything the man says after that, is the beginning of a new argument.
Oud 18-06-2006, 22:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Goed, ja echt gewoon góed! Dat sommige kleine dingen zo veel invloed hebben.
Ben blij dat ik hem heb! Een nieuw verworven kennis vind ons zo'n schattig stel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.