Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-06-2006 @ 22:54 :
Offtopic: Ik ga liever naar het strand dan naar Bussloo, maar bij gebrek aan beter is dit best goed te doen Iedereen komt ook overal vandaan naar Bussloo. Twello, Klarenbeek, Apeldoorn, Voorst zal ook wel en ook wel andere dorpen geloof ik.
Een jongen uit mijn klas (woont ergens niet zo heel dichtbij) ging ook regelmatig op Bussloo vissen Ik had er voor ik hier kwam wonen nooit van gehoord, maar het schijnt dus best in trek te zijn
Offtopic: Juh, want zo heel dichtbij Uddel ligt het niet.. Kan je nagaan dat die het dan fietsen.. Mjuh, wat voor ons een eind is, is voor hen niets.. Sommigen fietsen van t dorp naar Harderwijk of Apeldoorn naar school, half uur met de bus
Maare, veel plezier
Advertentie
Oud 30-06-2006, 21:58
fractuur
fractuur is offline
Toch best wel erg goed. Er zijn momenten dat ik zo graag weer single zou willen zijn, gewoon lekker flirten enzo. En niet dat je vriend erbij komt staan als je wat langer met een jongen aan het praten bent. (gelukkig had hij vrij snel door dat hij dat niet te vaak moet doen ) Maar als ik hem dan weer zie.. <333
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 30-06-2006, 21:59
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Heeeel goed
Ik weet sinds gisteren dat ik 3 weken mee mag / kan/ betaald/ met ticket, mee ga naar AMERIKA...!!!!!!!!

Morgen ga ik trouwens ook zonnen op Bussloo, woon in Apeldoorn...
Oud 01-07-2006, 06:13
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Ik heb, samen met 2 vriendinnen, geboekt voor disney in oktober..halloween


Verder ben ik nu een week vrijgezel, en begin ik me steeds een beetje beter te voelen.
Oud 01-07-2006, 07:21
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 30-06-2006 @ 19:20 :

Jou heb ik lang niet gezien of ik heb niet opgelet. Maar goed, het ligt er ook een beetje aan hoe serieus je het wilt hebben en hoe oud de kinderen zijn.
Ik post alleen hier als ik lekker wil zeiken en zeveren en zeuren

Kind is 6 maanden, zo ongeveer. Maar eerst maar eens erachter komen of meneer überhaupt vrijgezel is, anders gaat het niet door he

En hoe serieus ik het wil? Nou, hij mag wel elke dag naast mij wakker worden wat mij betreft!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-07-2006, 08:03
Verwijderd
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 30-06-2006 @ 22:59 :
Heeeel goed
Ik weet sinds gisteren dat ik 3 weken mee mag / kan/ betaald/ met ticket, mee ga naar AMERIKA...!!!!!!!!

Morgen ga ik trouwens ook zonnen op Bussloo, woon in Apeldoorn...
Gezellig Misschien zie je mij (ons) nog wel
Oud 01-07-2006, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 30-06-2006 @ 22:57 :
Offtopic: Juh, want zo heel dichtbij Uddel ligt het niet.. Kan je nagaan dat die het dan fietsen.. Mjuh, wat voor ons een eind is, is voor hen niets.. Sommigen fietsen van t dorp naar Harderwijk of Apeldoorn naar school, half uur met de bus
Maare, veel plezier
Offtopic: Haha idd.. Ik ben wat dat betreft echt een buitenlander hier Ik had het luxe vroeger. In 10 tot 15 min. was ik op m'n basisschool (nadat ik verhuisd was, daarvoor 2 min.) en in 5 tot 10 min. was ik op m'n middelbare school. Alles was lekker dichtbij enzo...
Mijn zusje moest meer dan een half uur fietsen toen we verhuisd waren naar haar nieuwe school.
Ik ben een mietje en heb nog nooit naar Apeldoorn gefietst Mij te ver hoor Dan pak ik wel de auto, bus of trein.
Oud 01-07-2006, 10:18
moon
Avatar van moon
moon is offline
Wat herken ik haar gevoelens op dat gebeied toch goed. Ik had het niet verwacht, maar loop er nu net zo hard zelf ook tegenaan. Volgensmij kijg je dat gewoon als je een benauwende relatie hebt.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 01-07-2006, 10:20
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik zie hem nu zo'n 16 dagen niet.. Best spijtig vooral omdat we anders elkaar bijna elke dag zagen. Het is terug veel beter, geen dom humeur meer en dat was best wel te merken aan ons gisterenavond
Zijn mama kwam nog zeggen dat wij precies 2 tortelduifjes zijn die leven van de liefde

edit: wat zie ik mijn 2 vriendinnetjes toch graag. Gisteren weer bij haar blijven slapen en ze had zo'n powerpoint gemaakt van ons met foto's en tekstjes, Always van Bon Jovi stond op (ons liedje) Zijn we daar alledrie beginnen snotteren.. Dit is een vriendschap die niet stopt hoor.. Ook al gaan we elkaar niet meer zo vaak zien..
__________________
Having again my favourite dream.

Laatst gewijzigd op 01-07-2006 om 10:23.
Oud 01-07-2006, 10:33
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Ze is de beste
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 01-07-2006, 10:42
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
groovy schreef op 30-06-2006 @ 13:09 :
Met die beste vriend van je ?

Cool
die ja


en nu is ie op vakantie en dat vind ik stom (hij ging gisteren weg en stuurde gisteravond al een mailtje)! Stiekem vind ik em wel een beetje leuk
Oud 01-07-2006, 10:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Buh verjaardagen van schoonfamilie waar ik geen zin aan heb.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-07-2006, 11:02
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb nu een week niet met iemand gezoend, en dat is het langste in bijna 3 jaar, nouja, morgen breek ik dan mijn record

Ik weet nog steeds niet of ik actie moet ondernemen.. Als hij interesse heeft maakt het niet zoveel uit wat ik zeg en als hij het niet heeft ook niet, maar toch durf ik niet, want ik gedraag me altijd zo sneu bij hem.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 01-07-2006, 12:31
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Supergoed! We hebben nu ruim 4 maanden en ik ben nog steeds zo verliefd. Ik hoop echt dat dit voor altijd gaat duren. En vanavond komt hij weer hier heen en blijft hij tot morgen.
Oud 01-07-2006, 14:31
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 01-07-2006 @ 11:42 :
die ja


en nu is ie op vakantie en dat vind ik stom (hij ging gisteren weg en stuurde gisteravond al een mailtje)! Stiekem vind ik em wel een beetje leuk
Ik wist het Blijkbaar hebben die mensen in je omgeving toch een beetje gelijk
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 01-07-2006, 14:51
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Optima schreef op 30-06-2006 @ 17:26 :
heeee wanneer gaan jullie, en waar naartoe? misschien kunnen we elkaar toevallig tegenkomen
Hihi dat zou leuk zijn!!

Wij gaan naar Sharm El Sheikh, in de week van 10 juli . En jullie?? Zijn jullie al een keertje eerder in Egypte geweest ? Wij nog nooit!
Oud 01-07-2006, 14:55
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 01-07-2006 @ 11:42 :
die ja


en nu is ie op vakantie en dat vind ik stom (hij ging gisteren weg en stuurde gisteravond al een mailtje)! Stiekem vind ik em wel een beetje leuk
hihihi ik zag het al aankomen..

En zou je ook iets met hem willen hebben of dat weer niet ?

Volgens mij hebben jullie wel een hele fijne vriendschap, als jullie die maar in ieder geval blijven houden!
Oud 01-07-2006, 14:57
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 30-06-2006 @ 14:53 :
Offtopic:

Gaaaaf hoor! Dus je hebt die andere toch kunnen omboeken? Echt geweldig

Uhu, zal ik wel doen, heb van mn baas heeeel sterk spul gehad, met menthol enzo, dus dat mag tie lekker smeren
Enne, fijn weekend hee!
Hihi mjah..zag dat ik hem ook op deze site had kunnen verkopen haha . Stonden nog meer reizen. Nouja, ik ben hem in ieder geval kwijt!

Jij ook fijn weekend!! Ik ga weer lekker genieten van de klefheid van mijn vriendje hihi (wat hij heeft weet ik niet, maar ik hoor steeds vaker de benamingen 'lekker', 'sexy' hihi). En vanochtend hield hij me heel lief vast en heeft een paar keer gezegd hoeveel hij van me houdt..

*kwijl*
Oud 01-07-2006, 15:09
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ben vandaag jarig en ik krijg allerlei smsjes uit onverwachte hoeken. Superveel en leuke cadeautjes, ik word echt verwend. Vanavond komen nog wat vrienden langs en daarna lekker naar de stad.
Verder snap ik niet dat uitgerekend hij mijn verjaardag had vergeten, maar eigenlijk is het ook wel grappig. En de ex is echt superlief met zijn kaart en smsjes.

Citaat:
Qamra schreef op 01-07-2006 @ 08:21 :
Ik post alleen hier als ik lekker wil zeiken en zeveren en zeuren

Kind is 6 maanden, zo ongeveer. Maar eerst maar eens erachter komen of meneer überhaupt vrijgezel is, anders gaat het niet door he

En hoe serieus ik het wil? Nou, hij mag wel elke dag naast mij wakker worden wat mij betreft!
En terecht! Nou, ik ben benieuwd.
Oud 01-07-2006, 16:16
Verwijderd
Haha, vandaag beseft ik maar weer eens te meer dat ik echt nooit op hem was gevallen als ik hem gewoon tegen was gekomen. Dat ik niet eens mijn hoofd omgedraaid zou hebben op straat Wel grappig. Soms snap ik niet wat me nou zo in hem aantrekt Maarja, hij kan goed zoenen (en hij heeft best ook leuke kanten hoor Maar soms is t zo'n idioot Hahaha).

Tja, heerlijk vandaag met vrienden op Bussloo gelegen. Was gezellig en ik ben wat bijgekleurd. Een vriendinnetje vroeg hoe het met me ging en automatisch wilde ik 'mwa' zeggen, maar ik voel me best wel goed eigenlijk
Oud 01-07-2006, 17:05
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Mijn leven lijkt net een soap .

edit: het is niet ernstig of zo, luxeprobleempje ineens wil iedereen me. En ik maar denken dat ik lelijk was... (ex).
Oud 01-07-2006, 17:22
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 01-07-2006 @ 16:09 :

En terecht! Nou, ik ben benieuwd.
Me too.. Maandag een email zijn kant op sturen... Ben benieuwd hoe hij reageert

(het is een beetje over de top om hem een cadeau van 25 euro te geven op het moment dat je hem voor de 3de keer in heel je leven ziet he?!) ^_^
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-07-2006, 17:26
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Noujaa gaat wel best geloof ik, ookal maak ik hem telkens weer aan het huilen :')
Misschien ben ik soms een beetje te hard voor hem MAARGOED. ennuh morgen gaan we iets leuks doen en ja dat wordt wel tof denk ik
Ik ging gister in zijn woonkamer staan dansen in mn eentje want ik was dronken enuhja.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 01-07-2006, 18:06
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben stiekem verliefd op iemand, maar ik heb er maar een avond mee gedanst Maar dat was dan ook ECHT dansen

Wss zie ik dr niet meer, of ik moet geluk hebben dat zij ook doorgaat met dansen, dan kan ik er nog regelmatig mee dansen, omdat er dan maar iets van twee of drie jongens weer zijn
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 01-07-2006, 18:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hihi, hij is naast mij een spelletje met m'n broertjes aan het doen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 01-07-2006, 18:49
Verwijderd
Vanavond met een collega stappen! Ik heb er zin in!

En verder.. waarom was hij beledigd? Goed, aandacht is altijd leuk, ondanks dat iedereen hetzelfde te horen krijgt
Oud 01-07-2006, 18:54
Dzjun
Dzjun is offline
perfect!!
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 01-07-2006, 19:32
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
ik moet ze 3 weken missen en zit nu nog maar aan 1e dag
difficult
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Oud 01-07-2006, 20:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gister naar een feest geweest en mensen gezien die ik al 2 jaar niet heb gezien. Was erg gezellig, vooral met mijn ex-beste vriend. Klikte gewoon meteen weer goed, alleen jammer dat hij aan het eind ineens weer veranderde in een kinderachtig mannetje en begon te slaan en te schelden... Het lijkt wel of alle 'mannen' waarmee ik goed bevriend ben ineens veranderen in kinderachtige debielen. *zucht*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 01-07-2006 om 21:29.
Oud 01-07-2006, 21:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hmm ik heb fijne vrienden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-07-2006, 21:46
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik vond het fijn om twee dagen bij m te zijn. Mn mamie heeft ook al iets door maar keurt m alweer af. Jezus ik zal nog eens iets vertellen
Oud 01-07-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 01-07-2006 @ 22:42 :
Hmm ik heb fijne vrienden
Oud 01-07-2006, 23:22
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
T!ne schreef op 01-07-2006 @ 15:31 :
Ik wist het Blijkbaar hebben die mensen in je omgeving toch een beetje gelijk
Niet met dat we wat hebben, maar wel met dat ik hem wel leuk vind Maar ik ben niet verliefd, maar dat komt misschien wel. Deze vakantie zal me duidelijk worden hoeveel ik hem leuk vind! Ik mis het wel om hem niet te zien

Citaat:
groovy schreef op 01-07-2006 @ 15:55 :
hihihi ik zag het al aankomen..

En zou je ook iets met hem willen hebben of dat weer niet ?

Volgens mij hebben jullie wel een hele fijne vriendschap, als jullie die maar in ieder geval blijven houden!
Haha ja de meeste mensen wel geloof ik

Hmm ja dat zat ik me ook af te vragen. Ik weet niet of hij mij leuk vindt/verliefd op mij is, dat is natuurlijk al punt 1. En als hij al zegt wil ik het eerst ook echt zeker weten want ik ken hem behoorlijk goed dus ik weet hoe ie in elkaar steekt Nee nu klinkt ie net alsof ie een of andere pimp is ofzo, dat valt mee
Maar idd, het maakt me niet uit hoe het loopt, als we die vriendschap maar niet kwijt raken, want hij is zo belangrijk voor me!

Pff, ik moet de hele tijd denken aan afgelopen week en sommige dingen die ie gezegd heeft
Oud 02-07-2006, 03:45
Verwijderd
+2 respect
Oud 02-07-2006, 07:44
farai
Avatar van farai
farai is offline
Ik mis 'm en 'k wil 'm knuffelen.....
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 02-07-2006, 13:01
Polivy
Polivy is offline
Soms heb ik de neiging om dingen te zeggen, maar dan vraag ik me af of dat wel zo is, of ik dat wel zo op die manier ervaar en voel en waarom ik het eigenlijk zou zeggen en dan zeg ik het maar niet.
Oud 02-07-2006, 14:33
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Toet0r: Goh, verrassend Toch wel hé?

OT: Tja, het gaat wel lekker, eigenlijk. Gisteravond had iemand geloof ik interesse in me. Op zich ook wel es humor. Verder gaat het wel best zo, gewoon zo zn gangetje.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 02-07-2006, 15:06
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Godver... ik mis hem echt zo erg net nog gezien maarja...een uurtje.. =/
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 02-07-2006, 16:46
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
I C U schreef op 02-07-2006 @ 15:33 :
@ Toet0r: Goh, verrassend Toch wel hé?

OT: Tja, het gaat wel lekker, eigenlijk. Gisteravond had iemand geloof ik interesse in me. Op zich ook wel es humor. Verder gaat het wel best zo, gewoon zo zn gangetje.
Haha sst mja maar ik heb heel lang nog met mn ex in mn hoofd gelopen terwijl ik al zo close met hem was, maar dat zagen de meeste mensen niet en ik zag dus niet dat ik hem wel leuk ben gaan vinden
Oud 02-07-2006, 17:17
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik ben te laf
__________________
Don't worry, be happy
Oud 02-07-2006, 17:33
Estar
Estar is offline
Ik mis hem echt verschrikkelijk

Van de week was ik toch heel even langs geweest en toen ik moest gaan was hij heel erg teleurgesteld:" ik voel me nu net een kind dat geen snoepje krijgt"

Later die dag kreeg ik een kutbericht en had ik besloten om de boel de boel te laten en bij hem te gaan logeren.
Toen ik erwas vroeg hij heel erg lief aan me, blijf je lang? Ik zo ik blijf bij je slapen!
Hij hartstikke blij, met stralende ogen en blooswangetjes: "Nu heb ik toch mijn snoepje gekregen"

Oud 02-07-2006, 19:34
Verwijderd
Het klikt tussen hem en mijn familie en mij en zijn familie. Vrijdag hadden we een verjaardag van zijn peettante en gezellig met iedereen aan het kletsen geweest. Ik merk echt dat ik erbij hoor.

Dit weekend wezen kamperen op ons familie-eilandje met wat familie van mij. Hij past er prima tussen. S'avonds bij het kampvuur met mijn nicht gekletst en ze vind hem ook echt goed bij mij passen. Zo'n bevestiging is leuk

En verder zijn we echt wel een goed team als we onderweg zijn met de auto
Oud 02-07-2006, 19:36
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Misschien zit het toch nog wel dieper dan ik had verwacht Ik wil zo graag bij hem zijn, denk de hele dag aan hem en ik mis hem. En nu kijk ik Romeo&Juliet en wil ik nog liever bij hem zijn. Nog 2 weken.
Oud 02-07-2006, 19:59
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Hoe weet je of het over is of dat het nog goed kan komen?
Oud 02-07-2006, 20:09
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
hij heeft me niet gesteund of voor me op gekomen toen ik gekwetst werd door een beste vriend van ons. Hij ziet dat in nu.
maar hij weet niet hoe ermee om te gaan.
maar ik heb echt iemand nodig die me erin steunt
Oud 02-07-2006, 20:16
Estar
Estar is offline
Citaat:
Lente schreef op 02-07-2006 @ 20:59 :
Hoe weet je of het over is of dat het nog goed kan komen?
Als je elkaar mist als je elkaar een lange tijd niet ziet en voor elkaar wil gaan?
Oud 02-07-2006, 20:20
Verwijderd
Gister was zoooo gezellig Dat kind is echt gek, ontzettend open en enthousiast. Duidelijk wat jaar jonger, maar dat geeft niet. Jammer dat ze echt overdreven goed kan dansen, hoe normaal voel je je dan
Maar goed, aandacht genoeg gehad Of ik het wilde of niet.

Verder voelt het een beetje leeg.
Oud 02-07-2006, 20:29
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik kan echt niet langer aanzien hoe erg ze haar vriendje altijd afzeikt ."je zou me een smsje sturen vuile hond!" en hij maar braaf ja knikken om de vrede te bewaren.Jezus gast kom voor jezelf op!Ze zou eens een jongen moeten tegenkomen die er tegenin gaat.Echt ik had dr na 2 dagen een trap voor dr reet gegeven.


Thuis gaat het wel goed.Mijn moeder is er weer eens vrijwel nooit maar daar ben ik ondertussen wel aan gewend.Lekker naar het strand geweest met mijn vader en zn vriendin,was heel gezellig .Oh en mn broer gaat binnenkort op zichzelf wonen.Hartstikke leuk voor hem maar ik ga het filmpjes kijken en slap ouwehoeren met hem wel missen.Hij is meer een beste vriend dan een broer.
Oud 02-07-2006, 20:34
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-07-2006 @ 20:34 :
Het klikt tussen hem en mijn familie en mij en zijn familie. Vrijdag hadden we een verjaardag van zijn peettante en gezellig met iedereen aan het kletsen geweest. Ik merk echt dat ik erbij hoor.

Dit weekend wezen kamperen op ons familie-eilandje met wat familie van mij. Hij past er prima tussen. S'avonds bij het kampvuur met mijn nicht gekletst en ze vind hem ook echt goed bij mij passen. Zo'n bevestiging is leuk

En verder zijn we echt wel een goed team als we onderweg zijn met de auto
Dit kon ik wel geschreven hebben . Wij hebben precies hetzelfde met de familie en de auto . Leuk hè, als je echt zo'n gevoel hebt dat je gewoon bij the family hoort . Ik vind het ook echt leuk dat ik op mijn verjaardag van zijn tantes kaartjes krijg, echt lief!

Dit weekend heeft hij echt zo'n lieve dingen gezegd, en we hebben ook echt goede openhartige gesprekken gehad, af en toe op zijn tijd ook wel eens fijn .

En wat is het fijn om na bijna 2 jaar te zien en te merken hoe hij nog steeds naar me verlangt en zich echt bezig houdt met hoe ik over dingen denk, en wat voelt het lief als hij na al die tijd nog steeds mijn adviezen en mening vraagt en er ook echt wat mee doet voor zichzelf .
Oud 02-07-2006, 20:42
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Estar schreef op 02-07-2006 @ 21:16 :
Als je elkaar mist als je elkaar een lange tijd niet ziet en voor elkaar wil gaan?
was het maar zo makkelijk, het is heel dubbel en das niet leuk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.