Oud 02-07-2006, 21:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Kunnen praten over belangrijke dingen en er ook daadwerkelijk over praten is erg fijn, heel erg fijn zelfs. Scheelt veel onduidelijkheid die nu voorkomen is.

En ja, ben verliefd al bijna acht maanden lang en t voelt zó goed
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 02-07-2006, 22:38
Verwijderd
Ik vind het helemaal niet erg om mensen te helpen, maar 3 tegelijk is wel veel.
Oud 02-07-2006, 22:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-07-2006 @ 19:34 :
Het klikt tussen hem en mijn familie en mij en zijn familie. Vrijdag hadden we een verjaardag van zijn peettante en gezellig met iedereen aan het kletsen geweest. Ik merk echt dat ik erbij hoor.

Dit weekend wezen kamperen op ons familie-eilandje met wat familie van mij. Hij past er prima tussen. S'avonds bij het kampvuur met mijn nicht gekletst en ze vind hem ook echt goed bij mij passen. Zo'n bevestiging is leuk

En verder zijn we echt wel een goed team als we onderweg zijn met de auto
Pfff ik wil ook leuke schoonfamilie Nja ik kan wél goed overweg met zijn moeder, en daar houdt het toch echt mee op. Wel balen.
Gelukkig hoort hij er aan 'mijn kant' helemaal bij en is iedereen gek met hem
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-07-2006, 22:40
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Hij begon vandaag over een punt wat voor mij erg gevoelig ligt, maar waar over gesproken moest worden. Vroeg of laat en dat weet ik. Een persoonlijk punt voor mij... Niets ernstigs wat de relatie schadigt, iets los daarvan wat voor mij moeilijk is..
Hij leek er erg luchtig over te doen, er niet mee te zitten maar dat kan ik me gewoon niet voorstellen omdat ik er al me hele leven mee loop.

Ik kan er ook gewoon niet over praten en wimpelde het zo subtiel mogelijk af... nu hij net weg is heb ik hem gesmst...
Heel flauw. maar erover praten kan ik gewoon niet..

Onder tussen ik dit berichtje typ, krijg ik een sms terug, een hele lieve.. ik zit hier in tranen zo blij ben ik...

Volgens mij is dit een hele zinloze post voor jullie.. geen touw aan vast te knopen enzo.. maar ik moest het even kwijt...
Oud 02-07-2006, 23:23
Verwijderd
Goeeed!
Vandaag was superleuk en was echt heel fijn om tegen hem aan te hangen en hand in hand te lopen enzo. Ik ga m wel missen deze week, maar ik hoop dat ik m daarna heeeel vaak ga zien!
Oud 02-07-2006, 23:29
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Het lijkt wel of het alleen maar beter wordt!
Dit weekend was weer top. Hij is gewoon lief voor me en ik vind het fijn om te merken dat hij echt een hoop voor me overheeft.
Waarschijnlijk zie ik hem van de week ook nog wel, misschien maar een uurtje, maar toch is het fijn.

En ook erg leuk om te merken dat mijn familie hem leuk vind, vooral mijn oma zit helemaal te glunderen als ze ons samen ziet.
Oud 03-07-2006, 00:11
Mara
Mara is offline
Hip en blij.
Oud 03-07-2006, 00:28
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Voel me verward. Vind ik hem leuk, vind ik mijn collega misschien niet leuker, vindt hij mij eigenlijk wel leuk en wat wil mijn collega nou precies? Die collega maakt het alleen maar moeilijk voor mij door constant flink te flirten e.d. ondanks dat hij een vriendin heeft... En het helpt ook niet echt dat inmiddels het hele bedrijf zich er mee bemoeid ondanks dat het wel hele grappig situaties met zich mee brengt.
Oud 03-07-2006, 12:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wahahaha Hij is zo schattig als ie boos wordt op iemand alleen maar omdat diegene me aan het huilen heeft gemaakt
__________________
Tsja
Oud 03-07-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 03-07-2006 @ 12:01 :
Wahahaha Hij is zo schattig als ie boos wordt op iemand alleen maar omdat diegene me aan het huilen heeft gemaakt
Offtopic: jij moet zo even mijn blog lezen
Oud 03-07-2006, 14:13
Anaďs
Avatar van Anaďs
Anaďs is offline
3 jaar relatie is uit elkaar aan het barsten... dus niet zo goed.
Oud 03-07-2006, 15:55
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Bah
Ik wil graag met hem afspreken en ik krijg er steeds geen hoogte van of hij nou echt geen tijd heeft of dat hij smoesjes verzint... Ik zie hem ook gewoon nooit dus alles moet via telefoon...
Deze jongen is echt niet goed in signalen uitstralen....
__________________
Dromendief
Oud 03-07-2006, 16:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
He jammer, ik weet dat hij waarschijnlijk vandaag op pad was voor zijn werk, maar ik baal wel dat ik geen reactie heb gehad op mijn email..

Wachten is irritant, maar ik ben té nieuwsgierig..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 03-07-2006, 17:31
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Toet0r: Sterkte, komende weken! Maak jezelf niet te gek, want dat werkt echt niet Als je hem weer ziet, voelt het waarschijnlijk weer zoals altijd. Tenminste, dat had ik wel

Hij is echt knuffelig, maar iets serieus... Nee. Gelukkig dat het gewoon grappig is, en dat is dan dat En die dude die interesse in me scheen te hebben, heeft viavia mijn telefoonnummer gevraagd en niet gekregen. Omg. Maar vooruit.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 03-07-2006, 17:39
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
I C U schreef op 03-07-2006 @ 17:31 :
@ Toet0r: Sterkte, komende weken! Maak jezelf niet te gek, want dat werkt echt niet Als je hem weer ziet, voelt het waarschijnlijk weer zoals altijd. Tenminste, dat had ik wel
Haha nee, ik doe mn best Gelukkig is smsen naar het buitenland gewoon 9 cent dus ik kan em smsen zoveel ik wil
Ik kijk gewoon lekker uit naar over 2 weken

Ik smste zn zusje vandaag omdat hij geen btg heeft. Stuurt ze smsje terug: "(..) Sander mist je heel erg en kusjes van hem! (..)"
Oud 03-07-2006, 17:39
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Anaďs schreef op 03-07-2006 @ 14:13 :
3 jaar relatie is uit elkaar aan het barsten... dus niet zo goed.
*knuffel*
Oud 03-07-2006, 17:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 03-07-2006 @ 17:39 :
Haha nee, ik doe mn best Gelukkig is smsen naar het buitenland gewoon 9 cent dus ik kan em smsen zoveel ik wil
Ik kijk gewoon lekker uit naar over 2 weken

Ik smste zn zusje vandaag omdat hij geen btg heeft. Stuurt ze smsje terug: "(..) Sander mist je heel erg en kusjes van hem! (..)"
Whaha, heb jij geluk, voor mij was het duurder En lief dat ze dat stuurt (en hij dat dicteert, of course)
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 03-07-2006, 17:56
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
I C U schreef op 03-07-2006 @ 17:40 :
Whaha, heb jij geluk, voor mij was het duurder En lief dat ze dat stuurt (en hij dat dicteert, of course)
lang leve tele2
idd, ik zat op de fiets van mn werk naar huis dus ik dacht, ik sms dr ff hoe t daar is, dus ik zet er zo onder 'Kusjes (ook voor Sander)' en toen kreeg ik dat terug, dat vond ik leuk
Oud 03-07-2006, 18:05
Anaďs
Avatar van Anaďs
Anaďs is offline
Citaat:
Anaďs schreef op 03-07-2006 @ 14:13 :
3 jaar relatie is uit elkaar aan het barsten... dus niet zo goed.
Correctie: 3 jaar relatie is uit elkaar gebarsten.
Oud 03-07-2006, 18:09
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Anaďs schreef op 03-07-2006 @ 18:05 :
Correctie: 3 jaar relatie is uit elkaar gebarsten.
Veel sterkte!
Oud 03-07-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Anaďs schreef op 03-07-2006 @ 18:05 :
Correctie: 3 jaar relatie is uit elkaar gebarsten.
Oei, da's kut! Sterkte...
Oud 03-07-2006, 19:07
Dzjun
Dzjun is offline
ik ga mn vriend de hele week niet zien.... mis hem nou al...
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 03-07-2006, 19:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
En dan kom je thuis en ligt je zwempak al op je te wachten om heerlijk af te koelen in ons zwembadje na een dag hard werken Ja ja, hij weet wel waar hij me blij mee kan maken (dat en meer) <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-07-2006, 19:30
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
shit ik denk dat het niet goedkomt.
ik heb hem al twee weken niet gezien en mis hem niet.
als hij belt heb ik ziet zo'n zin om op te nemen.
ik erger me aan kleine dingen.

pff
Oud 03-07-2006, 19:57
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hij is lief en ik kan niet wachten om samen op vakantie te gaan..nog maar eventjes!! En dan hebben we ruim een week onbeperkt voor ons tweetjes, zonder ook maar iemand die ons lastigvalt .

Ik kan echt niet wachten om op dat vliegtuig te stappen .
Oud 03-07-2006, 20:23
Fides
Fides is offline
Ze is zo lief en schattig. Over een week blijft ze 2 weken lang bij me <3. Aftellen maar.
Oud 03-07-2006, 20:27
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
rommelen met n bezette vent op n weg, tegen n boom....fout fout fout...
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 03-07-2006, 20:58
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
ik HAAT het als ik steeds de eerste moet zijn om te sms-en of te beginnen met praten op msn .. Dus nou heerst er stilte K begin me af te vragen of hij het donderdag wel net zo leuk vond als ik ... Pff ik haat vrijgezel zijn
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 03-07-2006, 21:52
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hij belde na daaaaagen maar ik was film aan het kijken dus zei heel bot, bel over een uur maar terug. en nu belt ie niet terug.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-07-2006, 22:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben er elke weer verbaasd over hoe gezellig en spontaan hij doet tegen me. En dat ik dat ook steeds meer word bij hem. Wat best bijzonder is, want bij veel mensen (zelfs goede vrienden) sta ik vaak met m'n bek vol tanden.
En het is leuk om te weten dat hij mijn gezelschap niet vervelend vind. Ik mocht langer blijven van 'm, maar ik moest m'n trein halen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-07-2006, 22:47
fractuur
fractuur is offline
Het was even zó leuk! Maar omdat ik zo moe was ergerde ik me aan hele stomme dingen. Toen was ik opeens erg kortaf en ben ik naar huis gegaan.

En nu voel ik me schuldig omdat we elkaar nu weer een paar dagen niet kunnen zien.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-07-2006, 23:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Erg goed. Ook na iets meer dan twee maanden, waarvan eigenlijk anderhalve maand samenleven in stress-tijden (examens en andere shit ) geen enkel probleem, en als er al irritaties zijn van beide kanten dan praten we er gewoon over en proberen we er op te letten, we kroppen niets op ofzo, we praten 't op een volwassen manier uit en durven ook erkennen wat er fout zit bij onszelf. 't Zit echt goed, van beide kanten. Ik zie haar echt enorm graag.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-07-2006, 23:06
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Super! De vakantie afgelopen week was heerlijk, lekker samen koken en Carcassonne spelen en boswandelingen maken
Oh, en we zijn de 2 jaar-grens gepasseerd, hoera!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 03-07-2006, 23:45
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Wil ik eindelijk om zijn msn vragen. is er niemand om het te vragen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 03-07-2006, 23:59
Verwijderd
Tijdens Ground Zero wel leuke jongen ontmoet. Hij vroeg of ik wat water wilde en vervolgens hebben we gezellig staan kletsen. Hij is een vriend van een vriend van me. Zijn vriendin (een vriendin van mij) was ook mee en die moest wel lachen. Opmerkingen als: "Leuke jongen hoor!" en "Dan kunnen we dubbeldaten!", met als afsluiter als hij met mijn ex staat te praten: "Hij is goed bezig. Hij staat met ** te praten." Echt zo gelachen.
Oud 04-07-2006, 00:04
Verwijderd
Aan de ene kant heel erg onzeker, beetje down omdat ik hem niet vaak zie.

Aan de andere kant: het is zó fijn om bij hem te zijn en hij was zo lief!<3
Oud 04-07-2006, 00:07
Verwijderd
*woont sinds gisteren bij een van beste vriendinnetjes in huis* Zo, dit is tof. En m'n muren zijn knalgroen, da's ook heel tof. Alles gaat gewoon zo vreselijk leuk.
Oud 04-07-2006, 08:53
Verwijderd
Ik wil ook een relationeelgebied.
Oud 04-07-2006, 10:13
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Waaaaaaaaaaaaaazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahie!



Duidelijk genoeg zo he?

Spoiler
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!

Laatst gewijzigd op 04-07-2006 om 10:36.
Oud 04-07-2006, 10:17
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Zondag was zoo leukleukleukk (L)
En maandag was een beetje stommer, nouja het was wel leuk maarjaaa toen ging ie stiekem bij me slapen en daar kwam mijn mamma toch wel achter
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 04-07-2006, 10:39
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Aan de ene kant wil ik vrij zijn en verheug ik me erop om weg te gaan. Aan de andere kant wil ik bij hem wegkruipen en hem niet loslaten. Nog 10 dagen. En we gaan nog van elkaar genieten en het is nog heel gezellig, maar ik weet nu al dat het toch moeilijker wordt dan ik de laatste tijd heb willen toegeven.
Hij is zo lief, hij is zo van mij. Maar ik weet dat ik weg moet gaan én hem wat meer moet laten gaan. Maargoed, dat kan ook niet anders als er straks zo'n grote fysieke afstand tussen zit en eigenlijk ben ik heel blij dat ik dan niet de last heb van 'een relatie moeten onderhouden' want ik heb dat zoveel mis zien gaan en zoveel gezeik/moeilijkheden/twijfels zien opleveren en dat wil ik niet als ik in het buitenland ben, dan wil ik echt vrij zijn ook van gedachten.
Nog even.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 04-07-2006, 11:22
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik ging gisteren naar de stad met vriendinnetjes om wat te drinken, keek ik even op m'n telefoon had ik 5 gemiste oproepen van hem. Bel ik hem terug zegt ie, ja ik zit nu in de auto, ben over 20 minuten in Amsterdam. En het was al 23.30 en de volgende dag (vandaag dus) heeft die gek gewoon tentamen om 11.00 uur. Wow ik was echt helemaal verrast en blij, dat hij op goed geluk vanuit Rotterdam naar me toerijdt
Oud 04-07-2006, 11:45
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik ga over een week 10 dagen weg, daarna zie ik hem 2 dagen, en daarna zie ik hem een maand niet!! Omg dat gaat echt erg worden, vorig jaar waren de 3 weken al erg. Gelukkig zie ik hem de komende tijd wel veel (geloof ik).
Maargoed, zoo'n ramp is het nou ook weer niet, we overleven het wel.
Oud 04-07-2006, 12:17
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik ben blij dat hij zo begripvol is, want ik had het met mezelf echt niet lang uitgehouden...
Oud 04-07-2006, 12:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Omg, hij is gewoon serieus! Zaterdagavond heb ik een date

*hypert*

God wat moet ik áán?!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!

Laatst gewijzigd op 04-07-2006 om 13:25.
Oud 04-07-2006, 13:04
Nyawa
Mmm, heb zin om lekker tegen hem aan te kruipen, hopelijk kan het vanavond.
Oud 04-07-2006, 13:43
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
stout! schreef op 04-07-2006 @ 10:39 :
*knip*
geniet nog van die 10 dagen samen.

Citaat:
Qamra schreef op 04-07-2006 @ 12:46 :
Omg, hij is gewoon serieus! Zaterdagavond heb ik een date

*hypert*

God wat moet ik áán?!


Ik heb ook een date, binnenkort! Ik word al zenuwachtig als ik er aan denk.
Oud 04-07-2006, 13:47
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 04-07-2006 @ 13:43 :





Ik heb ook een date, binnenkort! Ik word al zenuwachtig als ik er aan denk.
God hou op schei uit.. En dan je ouders vertellen wat je gaat doen; "Wat? Waarom? Wie is dat dan? Je kent hem helemaal niet!" Nee, dat is nou net de bedoeling van een date!

En dat ze je gaan lopen opfokken (vooral mijn moeder, want die wil graag oma worden volgens mij )...

En het ergste is dat ik hem de dinsdag daarop op mijn stage zie en dan krijg je van die spookbelden van wat nou als! Maar als het nou heel slecht gaat dan moet ik hem toch nog dinsdag ontvangen, enenenenenen.



Maar het is wel stoer van mezelf, normaal krabbel ik met dit soort dingen heel snel terug Maar het kan me nu eigenlijk weinig schelen hoe slecht de situatie en de omstandigheden zijn enzo.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 04-07-2006, 15:45
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Het gaat nog steeds heel erg goed. Hij laat nog steeds merken hoe blij die met me is, en hoe gelukkig hij is als ik bij hem ben. En dit is ook zeer wederzijds.

Tegenwoordig hebben we het veel over later, maar dan met een flinke korrel zout. We praten bijv over kindjes, hoe we die op gaan voeden, wat ze mogen en wat ze niet mogen enzo. En we praten onzin over ons huis en de tuin met allerlei futuristische zooi die hij in ons huis wil stoppen. Hij zegt dat ie later een afstandbediening wil waarmee hij alles kan bedienen.
Right. Keep on dreaming sweety.

Morgen zie ik hem gelukkig weer. Ik wil gewoon geen dag zonder hem zijn
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 04-07-2006, 17:23
Rioto
Citaat:
Cytherea schreef op 04-07-2006 @ 08:53 :
Ik wil ook een relationeelgebied.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.