Oud 04-07-2006, 17:21
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik ben nu echt onzeker geworden.. Ookal geeft hij mij daar geen reden voor. (niet echt dan, want ik heb nu wel het gevoel dat hij minder smst enzo.. maar dat komt natuurlijk omdat ik mezelf opjut..)

Pff eigenlijk moet ik ook niet zo piekeren...
Advertentie
Oud 04-07-2006, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 04-07-2006 @ 18:21 :
Ik ben nu echt onzeker geworden.. Ookal geeft hij mij daar geen reden voor. (niet echt dan, want ik heb nu wel het gevoel dat hij minder smst enzo.. maar dat komt natuurlijk omdat ik mezelf opjut..)

Pff eigenlijk moet ik ook niet zo piekeren...
Kalmeer, ga lekker slapen en denk aan iets anders Zonde om zo'n leuke tijd te verpesten met onzekerheden.

Hoewel ik het wel ken, hoor. Helemaal als ik moe ben, dan denk ik echt, waar ben ik (weer) aan begonnen?
Oud 04-07-2006, 18:08
fractuur
fractuur is offline
IK WIL HEM ZIEN!!!

Maar dat duurt nog wel even.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 04-07-2006, 18:31
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Goeddd, ben gelukkig over! Helaas, goed vriendinnetje niet!

Maarnee, ze belt me niet even. Nee, ze weet het al paar uur. Moet ik het horen via msn!
Oud 04-07-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 04-07-2006 @ 19:31 :
Goeddd, ben gelukkig over! Helaas, goed vriendinnetje niet!

Maarnee, ze belt me niet even. Nee, ze weet het al paar uur. Moet ik het horen via msn!
Misschien baalt ze zo erg dat ze even geen behoefte heeft om er over te praten
Oud 04-07-2006, 18:58
Verwijderd
Even serieus. Er is gewoon niets aan het handje bij mij. Met vriendinnen enzo loopt het wel soepel en verder is er niets spannends of vervelends.

edit: oud verdriet, weggestopte pijn, verdrongen herinneringen. Tja, met het oude gedeelte is nog wel wat te beleven. Jammer dat ik daar niet op zit te wachten. Toch is het echt oude pijn. Ik voel het niet meer zo en dat scheelt eigenlijk wel.

Laatst gewijzigd op 04-07-2006 om 19:51.
Oud 04-07-2006, 19:45
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-07-2006 @ 18:26 :
Kalmeer, ga lekker slapen en denk aan iets anders Zonde om zo'n leuke tijd te verpesten met onzekerheden.

Hoewel ik het wel ken, hoor. Helemaal als ik moe ben, dan denk ik echt, waar ben ik (weer) aan begonnen?
Inderdaad, hij heeft het ook gewoon erg druk met werken nu, hij helpt in het transportbedrijf van zijn vader mee, en maakt dagen van 6 tot 10

Geen reden om zorgen te maken eigenlijk

Het viel me net eigenlijk wel op dat wij vaak dezelfde dingen meemaken haha, in de tijd dat het met mijn ex uitging ook al
Oud 04-07-2006, 21:31
Verwijderd
Of ik hem probeerde te verleiden met mijn lekkere lichaam.... Wat een schat is het toch. We moeten binnenkort echt weer afspreken. Lijkt me zo leuk om hem weer te zien en te kunnen knuffelen
Oud 04-07-2006, 21:41
Dzjun
Dzjun is offline
ik mis hem..... msn en sms en bellen alleen is niet genoeg, wil hem zien!!!!
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 04-07-2006, 21:46
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
'Als ie terug komt ga ik heel veel canei met hem drinken!'
'Huh, wat!? Ga je met em neuken?'

Vanavond een hele toffe avond met vriendinnetje gehad! Lekker samen pizza gegeten en naar het strand geweest! En ondertussen zat ik stiekem steeds aan hem te denken Als we terug zijn hebben we heel wat in te halen (aangezien ik hem de laatste tijd zóveel heb gezien)
Oud 04-07-2006, 21:50
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Hij is van mij
__________________
less is more
Oud 04-07-2006, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Dzjun schreef op 04-07-2006 @ 22:41 :
ik mis hem..... msn en sms en bellen alleen is niet genoeg, wil hem zien!!!!
Oud 04-07-2006, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 04-07-2006 @ 20:45 :
Inderdaad, hij heeft het ook gewoon erg druk met werken nu, hij helpt in het transportbedrijf van zijn vader mee, en maakt dagen van 6 tot 10

Geen reden om zorgen te maken eigenlijk

Het viel me net eigenlijk wel op dat wij vaak dezelfde dingen meemaken haha, in de tijd dat het met mijn ex uitging ook al
Haha, ja, behalve dat jij een leuke nieuwe hebt en ik de oude weer
Oud 04-07-2006, 23:03
Verwijderd
Lekker dagje gehad vandaag! Hij de hort op met een vriend van hem, ik de hele dag op het terras gehangen met een goede vriendin van me. Lekker gekletst en gelachen.
En dan s'avonds thuis komen en bespreken wat je allemaal gedaan hebt, lekker knuffelen en lachen.
Top!
Oud 05-07-2006, 07:37
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-07-2006 @ 19:48 :
Misschien baalt ze zo erg dat ze even geen behoefte heeft om er over te praten
Dacht ik ook. Ben gisteravond langsgeweest en ze zei dat ze ook erg overstuur was.
Oud 05-07-2006, 10:18
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Prima. We zouden evt gisteravond samen gaan slapen maar ik was al de hele avond moe (met hem erbij slaap ik toch onrustiger) en had het veel te warm. Leuke avond gehad met een vriendinnetje, net toen ik wegging belde hij. Gewoon gezellig en ingestemd dat we t beter niet konden doen en afgesproken voor vrijdag. Geen afgewezen gevoelens, gewoon relaxed. Toch verlang ik al naar het écht vrije gevoel, dat ik weet dat ik niet morgen toch weer verdrietig om hem kan zijn. Komt wel. Nog even kop in het zand en lekker genieten.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 05-07-2006, 10:26
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Heb nu alweer veel zin om m te zien!!
Oud 05-07-2006, 10:31
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Goed,

We gaan samen 4 dagen op "vakantie" naar de belgische ardennen. Echt heel leuk
Oud 05-07-2006, 10:40
Verwijderd
Mij aanvallen, terwijl ik alleen probeer te helpen? Daar heb ik geen zin in.

'Zoek het maar uit'. Goh, ik snap nu waarom je dat zo vaak te horen hebt gekregen de laatste tijd.
Oud 05-07-2006, 10:49
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
O-oh, de twijfel slaat toe..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 05-07-2006, 15:31
Mindfields
Mindfields is offline
verliefd. heel erg
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 05-07-2006, 16:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
het feit dat ik nog niets gepost heb in dit topic zegt wel genoeg ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 05-07-2006, 16:28
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-07-2006 @ 17:20 :
het feit dat ik nog niets gepost heb in dit topic zegt wel genoeg ...
ah, gussie
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 05-07-2006, 17:37
Verwijderd
Lekker heerlijk knuffelig dagje. Hij is zo leuk als hij van die verliefdheidsaanvallen heeft Kom maar op met die knuffels en kusjes!

En verder heb ik een vreselijk lief vriendinnetje! Er kwam onverwachts een pakketje binnen met allemaal lekkere verzorgingsproducten voor me binnen. Gewoon als verassing, zomaar! Ik ben gek op dat soort acties! Lief vriendinnetje heb ik
(@ Choclot: 3x raden wat erin zat )
Oud 05-07-2006, 17:50
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Sinds zondag avond verkering

Vrijdag lekker met hem naar het strand!
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 05-07-2006, 18:59
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb net gezoend met mijn ex en we hadden afgesproken dat hij vanavond langs zou komen, met een dvd die we waarschijnlijk niet af gingen kijken. Het begon min of meer als een grapje, of we nog aan afscheidsseks deden, maar we hadden er beide blijkbaar niet echt iets tegen.. Maar het was ws niet echt slim geweest haha.

Maar toen bleek dat ik mijn pil vergeten was en dat hij moet oppassen.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 05-07-2006, 19:52
Dzjun
Dzjun is offline
het gaat nu waarschijnlijk noooog langer duren totdat ik hem zie... pas dinsdag ofzo
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 05-07-2006, 21:04
Verwijderd
't Gaat prima Lekker samen vakantie. Lekker samen niets doen. Of juist samen zwemmen, wandelen en meer van dat soort dingen. Heerlijk
Ik zei gisteren plotseling, toen hij iets liefs deed; 'Ik zou zooo graag met je trouwen!' en toen pas bedacht ik me dat we al getrouwd zijn
Oud 05-07-2006, 21:21
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ach ja, relaties. Lastig. Geen idee hoe het ermee staat, wel oké, geloof ik. 't Heeft er wel es beter voorgestaan, maar ach, dat heb je soms... Verder vind ik het allemaal wel best. Hoog 'whatever'-gehalte, denk ik.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-07-2006, 22:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk de laatste tijd echt steeds vaker aan hem. Niet goed. Straks word ik mss te opdringerig en vind hij me eng ofzo.
Dat is een mooi iets dat ik aan meneer de ex-dude heb overgehouden. Als ik te graag wil vind hij me straks te serieus worden en te eng en word ik weer afgewezen...

en over die ex gesproken: het lijkt wel of hij met de dag lelijker word. En ik zie hem steeds meer als de sukkel die hij is. Wat me dus weer bang maakt dat alleen totale sukkels iets in me zien...

Teringonzekerheid.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-07-2006, 22:29
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Whieeee, verliehieefd. ^^
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 05-07-2006, 23:53
Verwijderd
Vanavond was zo gezellig! Een kledingparty gehad met vier vriendinnen.. ik ging heen met 1 en kwam terug met 3 zakken.. alleen maar omdat ik de enige was die de kleine maatjes pastte

jeeh! En het was zo gezellig
Oud 06-07-2006, 00:41
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-07-2006 @ 00:53 :
Vanavond was zo gezellig! Een kledingparty gehad met vier vriendinnen.. ik ging heen met 1 en kwam terug met 3 zakken.. alleen maar omdat ik de enige was die de kleine maatjes pastte

jeeh! En het was zo gezellig
gristus, kledingparties

is dat net als tupperwareparties?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 06-07-2006, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 06-07-2006 @ 01:41 :
gristus, kledingparties

is dat net als tupperwareparties?
Soort van.. Alleen is het meer recyclen van elkaars kleding. En alles wat te oud te lelijk of gewoon stom is, gaat in de humana bak
Oud 06-07-2006, 00:59
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-07-2006 @ 01:55 :
Soort van.. Alleen is het meer recyclen van elkaars kleding. En alles wat te oud te lelijk of gewoon stom is, gaat in de humana bak
je begint trekjes te vertonen van vrouwen van middelbare leeftijd
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 06-07-2006, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 05-07-2006 @ 18:37 :
Lekker heerlijk knuffelig dagje. Hij is zo leuk als hij van die verliefdheidsaanvallen heeft Kom maar op met die knuffels en kusjes!

En verder heb ik een vreselijk lief vriendinnetje! Er kwam onverwachts een pakketje binnen met allemaal lekkere verzorgingsproducten voor me binnen. Gewoon als verassing, zomaar! Ik ben gek op dat soort acties! Lief vriendinnetje heb ik
(@ Choclot: 3x raden wat erin zat )
Oehoe, yummie!

OT:
Aftellen tot 10 Juli en dan zijn we alweer 3 jaar samen. Vrijdag naar hem toe, nu de hitte overleven bij mijn ouders.
Oud 06-07-2006, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 06-07-2006 @ 01:59 :
je begint trekjes te vertonen van vrouwen van middelbare leeftijd
Hahahahahahaha nee dat valt wel mee. Je zou die foto's moeten zien

en geloof me, vrouwen van 40 hebben niet de conditie meer om zoveel keer met dit weer kleding aan en uit te trekken en naar boven te rennen voor een kijkje in de spiegel!
Oud 06-07-2006, 01:07
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-07-2006 @ 02:01 :
Hahahahahahaha nee dat valt wel mee. Je zou die foto's moeten zien
nou word ik toch wel erg nieuwsgierig
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 06-07-2006, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 06-07-2006 @ 02:07 :
nou word ik toch wel erg nieuwsgierig
Ik zou zeggen, fototopic Kantine
Oud 06-07-2006, 01:23
Verwijderd
Je zou bijna kunnen zeggen dat de mannenfantasie van vechtende vrouwen in lingerie werkelijkheid wordt.

maar dan net niet. Hoewel ik graag aanneem dat menig man je had benijd als je er was geweest..
Oud 06-07-2006, 01:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
blergh ze hebben allemaal en vriendje waar ze godsgruwelijk gelukkig mee zijn en zoals het altijd gaat geen tijd meer voor vriendinnen...
balen dat ze nu allemaal tegelijk iemand hebben behalve ik en ik met niemand kan zeiken over dit gruwelijke fenomeen

daarnaast mis ik hem gruwelijk
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-07-2006, 10:22
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Tsja. Ik moet me nu even focussen; deadline afstudeerdossier én afrijden morgen dus zit begraven in essay en rijlessen. Maar morgen is dat allemaal voorbij en nog belangrijker, is hij klaar met datgene wat dit jaar zoveel van zijn tijd/gedachten/energie heeft opgeslokt. En dat gaan we vieren! T gaat goed, maar t wordt straks verschrikkelijk moeilijk. De ene keer heb ik echt zin om weg te gaan, de volgende keer kijk ik naar hem als hij naast me ligt te slapen en kan ik me niet voorstellen dat we ooit allebei met een ander zullen zijn.
Hij kwam vannacht naar me toe en toen zei hij zo lief: "Wat moet ik straks nou zonder jou?" En dat gevoel heb ik ook een beetje.
Aan de andere kant weet ik wel dat het gaat lukken, dat het ook goed is. En het is ook niet het eind van de wereld, ik kom ook weer terug en dan zullen we nog steeds een band hebben. Hopelijk is alleen het moeilijke er dan een beetje vanaf.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 06-07-2006, 10:35
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Eergister samen met hem een dagje naar het strand geweest. Was zo gezellig en leuk. Vond het eigenlijk jammer dat we allebei 's avonds andere afspraken hadden want ik had nog veel langer bij hem willen blijven. Tja en nu is hij 3 weken op vakantie...
Oud 06-07-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-07-2006 @ 22:04 :
't Gaat prima Lekker samen vakantie. Lekker samen niets doen. Of juist samen zwemmen, wandelen en meer van dat soort dingen. Heerlijk
Ik zei gisteren plotseling, toen hij iets liefs deed; 'Ik zou zooo graag met je trouwen!' en toen pas bedacht ik me dat we al getrouwd zijn


ot: uitstekend
vanavond is hij hier en dan begint morgen onze vakantie

Laatst gewijzigd op 06-07-2006 om 11:41.
Oud 06-07-2006, 10:54
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Heel Goed!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 06-07-2006, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 06-07-2006 @ 11:58 :
Hihi, ik las wat dingen terug van toen we nog helemaal niets hadden maar elkaar stiekem wel best wel interessant vonden, leuk om even terug te lezen.
Hihi.. Zo las ik laatst wat terug van toen ik nog wél wat had met mijn ex. Toen hadden we ons eigen gastenboek ergens en alleen wij twee postten daar. Hoe schattig was dat hahaha...
Oud 06-07-2006, 11:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hij is lief. Hij gaat morgen om 5 uur opstaan om me uit te zwaaien op schiphol (terwijl ie tentamen heeft)

Gisteren had ie allemaal lekkere dingen in huis gehaald voor t eten
__________________
Tsja
Oud 06-07-2006, 12:16
Verwijderd
Lichte gewetensbezwaren..
Oud 06-07-2006, 12:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 30-06-2006 @ 13:03 :
Gisteren kwam ie weer. Ik dacht eigenlijk dat ik hem niet meer zou zien voor ie op vakantie ging, maar woensdag zei ie dat ik hem nog maar even moest smsen want dan kwam ie nog wel even, dus dat deden we en toen ging pas weer om half 5 weg. En nu heb ik zowaar ook met hem gezoend.
Hihi, dat zei ik toch

Na een week mijn vriend weer gezien En pfff, dit weer schreeuwt echt om ochtendsex
__________________
<):o)
Oud 06-07-2006, 15:02
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik voel me goed, ik realiseer me alleen dat ik wat liever voor hem moet zijn. Dus vanaf nu ben ik heeeeel lief
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.