Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2006, 02:58
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Snees schreef op 18-08-2006 @ 11:13 :
Een arts zou zeggen: waarom heb je in een standaard week behoefte aan 30 of 40 doses van een drug?
Dat is waar, maar iedereen hier snapt wat ik bedoel. Ik vind dat als je zonder kan en wel eens zonder doet dat je niet verslaafd(afhankelijk) bent.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
My Info schreef op 18-08-2006 @ 15:03 :
Alcoholisme, drankzucht of verslaving aan alcohol wordt geacht te bestaan als iemand zoveel drinkt dat zijn gezondheid, werk of sociaal leven eronder gaan lijden.
ben ik niet met je eens.. je hoeft geen problemen te hebben met functioneren om toch een alcoholist te zijn.. als je niet zonder drank kan en moet drinken dan ben je een alcoholist..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 22:51
My Info
Avatar van My Info
My Info is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 19-08-2006 @ 20:56 :
ben ik niet met je eens.. je hoeft geen problemen te hebben met functioneren om toch een alcoholist te zijn.. als je niet zonder drank kan en moet drinken dan ben je een alcoholist..
Daar heb je gelijk in, maar zolang het je verdere functioneren niet beinvloed is er in feite niet echt een probleem. Ik ken zat mensen die het heerlijk vinden om een biertje te drinken in de avond, en deze mensen zouden er ook niet aan moeten denken om nooit meer een biertje te kunnen drinken. En toch funtioneren deze mensen goed, ze kennen hun prioriteiten en verplichtingen, en deze maken zij dan ook waar. Maargoed, zoals ik al zei, ik zie het probleem dan niet. Tenzij het dus problemen met zich meebrengt.
__________________
My info moet nogsteeds leren uitloggen als ze bij zeehond23 op scholieren heeft gezeten XD
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 00:58
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
My Info schreef op 19-08-2006 @ 23:51 :
Daar heb je gelijk in, maar zolang het je verdere functioneren niet beinvloed is er in feite niet echt een probleem. Ik ken zat mensen die het heerlijk vinden om een biertje te drinken in de avond, en deze mensen zouden er ook niet aan moeten denken om nooit meer een biertje te kunnen drinken. En toch funtioneren deze mensen goed, ze kennen hun prioriteiten en verplichtingen, en deze maken zij dan ook waar. Maargoed, zoals ik al zei, ik zie het probleem dan niet. Tenzij het dus problemen met zich meebrengt.
Ze zouden het vervelend vinden nooit meer een pilsje te kunnen pakken, maar ze zouden niet het gevoel hebben dat ze niet zonder kunnen en waarschijnlijk missen ze het niet eens meer na een paar weken.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Interview alcohol!!!
svdzee
32 14-11-2009 23:16
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 19:33
ARTistiek [Verhaal] Een verhaal
Verwijderd
10 19-09-2002 18:57
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.