Oud 16-07-2006, 14:18
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Eeuwige vrijgezel zijn oid
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Advertentie
Oud 16-07-2006, 14:47
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Lijkt mij ook wel

Heb het een beetje gehad met alle shit...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-07-2006, 14:53
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-07-2006 @ 15:47 :
Lijkt mij ook wel

Heb het een beetje gehad met alle shit...
gewoon seks op losse basis met een scala aan verschillende partners is echt goed te doen
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 16-07-2006, 14:59
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 16-07-2006 @ 15:53 :
gewoon seks op losse basis met een scala aan verschillende partners is echt goed te doen
Maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-07-2006, 15:27
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 16-07-2006 @ 15:53 :
gewoon seks op losse basis met een scala aan verschillende partners is echt goed te doen
Sex my ass... Ik koop wel een enorme collectie dildo's en vibo's en daar haal ik mijn genot wel uit.

Echt.. Fuck de mensheid, lang leve plastic!


Bleuh, en dat terwijl ik helemaal niet negatief tegenover hem sta... De littekens zijn gewoon, nog steeds, te vers
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-07-2006, 15:59
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Hehe, wtf
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Oud 16-07-2006, 16:04
Verwijderd
Ben nu aan het werk en ik krijg de hele tijd van die verliefde sms´jes van hem waardoor ik steeds met een dikke grijns op mijn gezicht rondloop
Oud 16-07-2006, 16:09
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-07-2006 @ 20:41 :
Hij is bij zijn mama en ik mis hem. Heul erg. Dat hoort niet.
Zijn jullie in het echt ook zo vreemd tegen elkaar zoals jullie in je posts zijn?


ot: Dit weekend lekker naar familie geweest zonder hem, morgen lekker met z'n tweeën zeilen en ons jubileum van 9 maanden vieren, dat eigenlijk vandaag is maar oke.
Oud 16-07-2006, 16:34
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-07-2006 @ 15:14 :
IK KAP ERMEE! Damn it!

Laat mij maar gewoon vrijgezwel leven, dan functioneer ik ook PRIMA.


Grom..

dat. En het gesprek wil nog steeds niet op gang komen, het lijkt niet de goede dag ervoor ofzo. Wat een kutsmoes
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 16-07-2006, 16:43
Verwijderd
Ik weet niet eens wat ik moet opschrijven. Het ziet er naar uit dat we allebei wel willen, maar dat stomme rationele argumenten in de weg staan.
Maar ook: Zijn al die maanden dan voor niets geweest? Kan ik het hem wel vergeven? Is het dan voor altijd? En als het voor altijd is, zal ik dan niet ooit het idee hebben dat ik wat anders wil? We kennen elkaar zo ontzettend goed en ik weet dat het toen niet altijd leuk was, maar zelfs toen was het prima. Het was nooit slecht, het was fijn. En eigenlijk had het toen voor mij al voor altijd mogen zijn, waarom zou ik dat nu niet ook nog hebben?

Zoveel vragen, opmerkingen en ideeen schieten door mijn hoofd. Wil ik hem terug? Wil hij mij terug? Willen we elkaar terug?
Oud 16-07-2006, 16:57
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Hij is weer terug van vakantie! Ik was gisteravond aan het werk en toen werd ik gebeld maar ik kon niet opnemen omdat het zo druk was. Toen kreeg ik een smsje dat ie thuis was en of ik nog zin had om langs te komen. Dus om 11u was ik klaar en ik gebeld of ie het niet te laat vond als ik nog kwam. Maar hij vond het leuk als ik nog kwam, dus ik was om half 12 bij hem en ik ging om 4u naar huis en het was zo gezellig.
'Heb je me echt zo gemist?'
'Ja '

Laatst gewijzigd op 16-07-2006 om 17:13.
Oud 16-07-2006, 17:04
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
moon schreef op 16-07-2006 @ 17:34 :
dat. En het gesprek wil nog steeds niet op gang komen, het lijkt niet de goede dag ervoor ofzo. Wat een kutsmoes
Nee, het ís gewoon een kutdag. Klote zondag..

Bah.

Ik heb mijn telefoon maar uit gezet, ik wil absoluut niet de hele avond op dat ding kijken om te zien of zijn humeur al verandert is. Pleur maar op.

"Thanks" Ja, graag gedaan, not.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-07-2006, 17:10
ik-mij
ik-mij is offline
We hebben echt een top( )weekend gehad!

Alleen door onder andere de afstand tussen ons moeten we er allebei nog over nadenken...
Oud 16-07-2006, 17:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik hoop echt zooooooooo hard dat ze me maandag kan opwachten in Leuven.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-07-2006, 18:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Li schreef op 16-07-2006 @ 17:09 :
Zijn jullie in het echt ook zo vreemd tegen elkaar zoals jullie in je posts zijn?
Hoezo, leg uit?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-07-2006, 18:05
Verwijderd
En waarom voel ik me altijd het buitenbeentje als hij erbij is?

Verder ben ik zenuwachtig voor woensdag. Als ze maar niet afzegt. Bah.
En ik heb geen zin om vanavond alleen te zitten als iedereen leuk en vrolijk is. Heeft er iemand zin om langs te komen? Bah in het kwadraat.

Laatst gewijzigd op 16-07-2006 om 18:36.
Oud 16-07-2006, 18:28
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Ik heb zin om naar t strand te gaan, maar ook weer niet... geen zin om alleen te gaan. ach boeiend, alleen zijn is ook lekker los gaan in de muziek.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-07-2006, 18:36
fractuur
fractuur is offline
Het wordt niet zo'n leuk gesprek vanavond. Ik kan niet met hem op vakantie (naar bestemming van eerste keuze) omdat ik gewoonweg het geld niet heb. Mijn ouders weigeren bij te springen (met zeer goede redenen overigens), en dus krijg ik het niet bij elkaar..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 16-07-2006, 19:13
Verwijderd
ik wil hem nu zien, maar altijd die maars
Oud 16-07-2006, 19:29
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 16-07-2006 @ 19:05 :
En waarom voel ik me altijd het buitenbeentje als hij erbij is?

Verder ben ik zenuwachtig voor woensdag. Als ze maar niet afzegt. Bah.
En ik heb geen zin om vanavond alleen te zitten als iedereen leuk en vrolijk is. Heeft er iemand zin om langs te komen? Bah in het kwadraat.
Ja hoor, waar woon je?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-07-2006, 19:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-07-2006 @ 18:59 :
Ik hoop echt zooooooooo hard dat ze me maandag kan opwachten in Leuven.
En smsjes krijgen van haar blijft zo leuk, altijd 'n beetje blozen en nieuwsgierig kijken...


Wat 'n puber ben ik ook eigenlijk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-07-2006, 20:07
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Roosje schreef op 16-07-2006 @ 19:00 :
Hoezo, leg uit?
Jullie doen altijd van die vage woorden. Ik voel me vreemd, dit hoort niet, fijn om haar even niet te zien maar ook weer niet blablabla. Geniet een beetje, ga je niet dood van
Oud 16-07-2006, 20:10
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Li schreef op 16-07-2006 @ 21:07 :
Jullie doen altijd van die vage woorden. Ik voel me vreemd, dit hoort niet, fijn om haar even niet te zien maar ook weer niet blablabla. Geniet een beetje, ga je niet dood van
Oh, op die manier, jamaar, ik post hier nauwelijks en genieten doe ik genoeg. Mja, daar hebben een paar mensen lompe opmerkingen over gemaakt, dus dat houd ik maar gewoon voor me.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-07-2006, 20:49
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Helemaal goed gewoon. Nog steeds
Dit weekend samen naar de afsluiting van het zomerkamp van scouting geweest, voornamelijk om de hele zooi weer af te breken. We hadden natuurlijk super mooi weer en het terrein waar we op zaten was ook echt adembenemend mooi (militair oefenterrein vlakbij Apeldoorn, dus heel veel zand, heide en bos). Dus ondanks dat het zwaar werken was in de hete zon, was het ook wel leuk om hem bezweet en met ontbloot bovenlichaam over dat terrein te zien lopen.

En af en toe ook nog even tijd voor elkaar. Vanmorgen nog samen een uurtje op een grote mat liggen slapen toen we moesten wachten op de vrachtwagen. En het was echt zo mooi daar. Lagen we arm in arm, omhoogkijkend naar de strak blauwe lucht en de vele groene boomtoppen waar de zonnestralen doorheen probeerden te komen. Echt, op dat soort momenten voel ik me zo gelukkig
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 16-07-2006, 21:05
gewoonik
gewoonik is offline
kom ik er ooit overheen?
en jah vrienden.. ik schijn ze te hebben
Oud 16-07-2006, 21:42
Verwijderd
ik ga voor hem vechten, of ie het nou leuk vind of niet
Oud 16-07-2006, 21:47
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Anneka schreef op 16-07-2006 @ 22:42 :
ik ga voor hem vechten, of ie het nou leuk vind of niet
nu al?

sowieso, wat moet ik me voorstellen bij vechten voor een relatie?
__________________
To eu zèn
Oud 16-07-2006, 21:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Myuki schreef op 16-07-2006 @ 22:47 :
nu al?

sowieso, wat moet ik me voorstellen bij vechten voor een relatie?
Chickfights, met veel modder enzo.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-07-2006, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 16-07-2006 @ 22:47 :
nu al?

sowieso, wat moet ik me voorstellen bij vechten voor een relatie?
hij twijfelt ik wil wel, dus dan heb ik zoiets van ik ga wel eventjes laten zien dat het wel goed zit
Oud 16-07-2006, 22:07
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Anneka schreef op 16-07-2006 @ 23:04 :
hij twijfelt ik wil wel, dus dan heb ik zoiets van ik ga wel eventjes laten zien dat het wel goed zit
dat lijkt me echt enorm kut ;p maargoed ik dacht dat hij zo gek op je was? wel verrot iig. succes ermee.
Oud 16-07-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 16-07-2006 @ 23:07 :
dat lijkt me echt enorm kut ;p maargoed ik dacht dat hij zo gek op je was? wel verrot iig. succes ermee.
dacht ik ook, en ik vind dat hij het nog steeds is
Oud 16-07-2006, 22:29
Verwijderd
OMG hahaha... Mijn zusje heeft foto's gemaakt Het ziet er echt niet uit Hahaha.. Ik wist niet dat het er zo vreemd uitziet als wij zoenen En hij bewijst maar weer, vaak niet charmant op foto's te kunnen staan (net als ik).
Oud 16-07-2006, 22:37
__
Avatar van __
__ is offline
hij is gezellig met mijn familie vind ik toch best belangrijk maar dat zit gelukkig wel goed.
Oud 16-07-2006, 22:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Li schreef op 16-07-2006 @ 21:07 :
Jullie doen altijd van die vage woorden. Ik voel me vreemd, dit hoort niet, fijn om haar even niet te zien maar ook weer niet blablabla. Geniet een beetje, ga je niet dood van
Dr was commentaar toen we alles te uitgebreid beschreven, dat we te klef deden en dan is dit dus ook niet goed

Naja, we zijn in t echt niet vreemd hoor en genieten genoeg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-07-2006, 23:07
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Maar als hij dan net als ik "not really in love" is, waarom stuurt hij dan zulke smsjes?
Ik vind hem wel leuk, maar dat was het wel?
__________________
Don't worry, be happy
Oud 16-07-2006, 23:13
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Qamra, ik vind je schrijfstijl echt poetisch
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 16-07-2006, 23:16
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
k weet niet wat die ene jongen nou bedoeld met z'n opmerkingen. Maak ik er nou wat dubbelzinnigs van of meent hij het echt?
Oud 16-07-2006, 23:28
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Fucked up kutzooi. Nog bijna een hele week, en dan nog, ik vrees het ergste.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 16-07-2006, 23:40
fractuur
fractuur is offline
Het ging goed, pfoe... Blijkt maar weer dat het gewoon goed zit tussen ons.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 16-07-2006, 23:44
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ge-wel-dig

vandaag de hele dag op t waalstrand gehangen, en ondeugende dingen gedaan
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 16-07-2006, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 16-07-2006 @ 15:59 :
Maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Nee hoor, want jij bent een vrouw. Dan is het makkelijker gedaan dan gezegd.
Oud 17-07-2006, 07:38
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 17-07-2006 @ 00:13 :
Qamra, ik vind je schrijfstijl echt poetisch
Euh... Dank je? Denk ik

Nah, ben niet meer zo boos en teleurgesteld als gister, maar ik wil toch even nog niet met hem praten, spreken, smsen, bellen, faxen of telepatheren. Echt niet.

__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 17-07-2006, 10:30
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Oh wat baalde ik gisteravond dat ik weer zo moe was. Het was echt weer super. En we gingen reserveren om vanavond naar de bios te gaan en toen bedacht ie dat we meteen wel ff konden gaan shoppen enzo, dus doen we gewoon een dagje Vlissingen; shoppen/boulevard/bios <3 Ik heb er zin in
Zn ouders blijken het op zn vakantie ook de hele tijd over mij gehad te hebben, 'wat is t eerste wat je doet als je dr weer ziet?', 'heb je dr nou al gezoend?', etc.
Oud 17-07-2006, 10:43
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik voel me beter dan gisteren. Omdat hij me vrijdagnacht had gebeld was ik op de een of andere manier ook weer bezig met of en hoe ik contact moest/wilde zoeken. Maar nu heb ik hem gisteravond even aan de telefoon gehad, hij gaat morgen op vakantie met zijn vrienden, ik overmorgen; dus we gaan waarschijnlijk even niet meer bellen. En dat geeft eigenlijk wel rust. Even er niet teveel mee bezig zijn, lekker tien dagen genieten en er aan wennen dat hij niet meer in mijn (dagelijks) leven hoort.
Ik ben ook onderhuids zo gespannen omdat er een heel nieuw leven aan zit te komen waar ik nog helemaal geen beeld van heb maar dat binnen 2 weken realiteit zal zijn... Soms ben ik heel vrolijk en soms zit ik bijna te huilen, om niets.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-07-2006, 16:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De film was leuk
En ik mocht heen rijden! Dus nu heb ik in België gereden (en dat is geen fijn land om in te rijden vind ik, stoplichten die raar werken, verkeer van rechts die voor je langs schiet op een 70km weg...)

Morgen ga ik op vakantie voor 12 dagen. Zonder hem.
__________________
<):o)
Oud 17-07-2006, 16:27
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-07-2006 @ 23:29 :
OMG hahaha... Mijn zusje heeft foto's gemaakt Het ziet er echt niet uit Hahaha.. Ik wist niet dat het er zo vreemd uitziet als wij zoenen En hij bewijst maar weer, vaak niet charmant op foto's te kunnen staan (net als ik).
Heb je wéér met je eks gezoend?
Oud 17-07-2006, 17:01
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Echt alle omstandigheden en dingen spreken tegen hem.
Wie vind er nou een fuckin clown leuk . 9 jaar ouder. portugees. woont op ons werk. en ik stop met werken over 2 weken daar.
En ik ben niet eens écht verliefd. Wat moet ik er nou mee..
__________________
Don't worry, be happy
Oud 17-07-2006, 17:05
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Ik voel mij
Ik wéét wel dat 't beter is dat 't uit is, maar die eerste keer dat we elkaar weer zien na een maand hoeft hij het er toch niet zó dik boven op te leggen dat-ie me blijkbaar helemaal niet mist en nou alweer druk aan 't versieren is!?!? Misschien mis ik hem wel...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 17-07-2006, 18:04
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Voor de zoveelste keer zouden we een poging wagen om naar Eindhoven te gaan om te gaan winkelen, maar het ging niet meer door wist ie vandaag te smsen.

Op de een of andere manier komt er altijd wel iets tussen, en daar baal ik soms gewoon van. Zeker als ik al de hele dag in een lege winkel achter een kassa zit. Dan is een smsje met ; Donderdag gaat niet door' een kut smsje.
En opzich boeit me dat nog weinig, maar het feit dat hij zelf een halve dag weg is, en ik de enigste dag in de week vrij heb, dat boeit me wel.
En dat laat ik hem dan merken, en dan denkt hij dat ik boos op hem ben.
En dat vind ik dan weer zo kut aan mezelf. Hij is er tenslotte ook de dupe van. Hij gaat ook niet voor z'n plezier 5 uur lang kijken hoe een auto werkt.

Maar goed, nu gaan we vrijdag.
Hoop ik
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 17-07-2006, 18:41
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Tering goed man! Ik heb mijn Propedeuse gehaald en hij ook helemaal blij voor me, spulen gepakt en naar een afgelegen meer gegaan, lekker zwemmen, luieren etc. En mijn moeder heeft de champagne koud gezet, dus zometeen lekker drinken, en iedereen is blij en lief voor me. Goed dus!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.