Oud 09-08-2006, 21:16
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
binnen ja nee en amen gaat de vorige dicht:

vorig topic
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 09-08-2006, 21:18
ruz
ruz is offline
toppertje.
Oud 09-08-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 09-08-2006 @ 21:14 :
en hoe vaak je ook hoort van mensen op n forum 'je mag me altijd pm'en' of in je echte omgeving 'je mag me altijd bellen', je doet t niet. je vindt dat je anderen niet met je probleem moet/mag opzadelen, en hebt liever dat mensen uit zichzelf naar je toestappen. zoiets?
Ja! Of dat je problemen te klein zijn om je echt druk om te maken. En ergens weet ik ook wel dat dat grote onzin is, maar toch. Ik ben bang dat mensen me een aansteller of kleinzerig vinden. Dat ze me niet serieus nemen. Ik heb in mijn hele leven misschien twee personen ontmoet die me nooit het gevoel gaven dat het verkeerd was, dat het stom was, waar ik mee zat. Op dat moment had ik ze zo hard nodig.
Bah.
Ben toe aan een knuffel.
Oud 09-08-2006, 21:32
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 09-08-2006 @ 21:25 :
Ja! Of dat je problemen te klein zijn om je echt druk om te maken. En ergens weet ik ook wel dat dat grote onzin is, maar toch. Ik ben bang dat mensen me een aansteller of kleinzerig vinden. Dat ze me niet serieus nemen. Ik heb in mijn hele leven misschien twee personen ontmoet die me nooit het gevoel gaven dat het verkeerd was, dat het stom was, waar ik mee zat. Op dat moment had ik ze zo hard nodig.
Bah.
Ben toe aan een knuffel.
herkenbaar! heel herkenbaar!

*virtuele knuffel*
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-08-2006, 21:33
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Ik ben helemaal gelukkig met/door haar!
En nu nog samen vrije tijd
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 09-08-2006, 21:38
Verwijderd
Hij wil teveel in te korte tijd en ik wil eigenlijk niks maar vind t wel gezellig om bij hem te zijn

edit: is dus niet mijn vriend of zo he
Oud 09-08-2006, 21:55
Verwijderd
Gelukkig kan ik nu twee weken nadenken over wat ik precies wil.
Terwijl ik het stiekum al lang weet
Oud 09-08-2006, 21:56
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
uhmja hij is wel lief
ik lig op de bank en hij maakt kaassouflés en zet een malibu-colaatje klaar OLE. en dat dan x 4.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 09-08-2006, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 09-08-2006 @ 21:33 :
En nu nog samen vrije tijd
Zo, nogal ja! Vind dit maar niets hoor, elkaar de hele tijd niet zien. Nu we allebei veel werken zien we elkaar minder, zeker in de zorg waar ze late- en slaapdiensten hebben Ga toch maar even doorgeven dat dat wat minder mag, zodat ik nog wat tijd voor hem over heb.
Oud 09-08-2006, 23:53
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ging ff een vriendin bellen voor wat afleiding maar door haar alleen nog maar gefrustreerder geworden. Daarna ging ik zijn zusje ff bellen en zij was lief <3

Kom ik thuis en ga nog ff op msn, zie ik dat hij nog online is. Vertelt ie me in geuren en kleuren al zn wilde plannen voor morgen. Pff, is ie vrij en pland ie zn hele dag stampes vol. Morgenaaf gaat ie lannen bij een vriend van ons, maar hij vroeg of ik ook nog langs kwam, dus zie ik hem toch nog.
Oud 10-08-2006, 00:08
Verwijderd
Ik zou nu wel eventjes tegen hem aan willen kruipen, een kusje willen geven (en krijgen ) en even knuffelen, om daarna lekker in slaap te vallen en dat hij er de volgende ochtend nog steeds is om naast wakker te worden, goedemorgen te kussen en te gaan werken. Ja, dat lijkt me wel wat.
Oud 10-08-2006, 00:15
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 09-08-2006 @ 23:53 :
Ging ff een vriendin bellen voor wat afleiding maar door haar alleen nog maar gefrustreerder geworden. Daarna ging ik zijn zusje ff bellen en zij was lief <3

Kom ik thuis en ga nog ff op msn, zie ik dat hij nog online is. Vertelt ie me in geuren en kleuren al zn wilde plannen voor morgen. Pff, is ie vrij en pland ie zn hele dag stampes vol. Morgenaaf gaat ie lannen bij een vriend van ons, maar hij vroeg of ik ook nog langs kwam, dus zie ik hem toch nog.
OMG door die vriend zit ik nu keihard te lachen en dat kon ik wel ff gebruiken
Oud 10-08-2006, 00:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mis haar best wel.


Samen in slaap vallen, mijn arm rond haar heen, 's ochtends al héél vroeg wakker worden, even kijken naar hoe schattig ze is als ze slaapt en daarna zelf terug in slaap vallen... Kijk echt uit naar volgende week wanneer dat weer 'n vast ritueel gaat zijn...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-08-2006, 00:20
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Ik heb al té lang geen relatie meer gehad. Ik kom te weinig leuke mensen tegen.


...Het went.
__________________
Ignorance is bliss.
Oud 10-08-2006, 01:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ruz schreef op 09-08-2006 @ 21:18 :
toppertje.
@nala: je wist toch van tevoren dat nachtwerk bij je "vak" hoort
__________________
Pardon my French
Oud 10-08-2006, 01:11
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 10-08-2006 @ 00:16 :
Mis haar best wel.


Samen in slaap vallen, mijn arm rond haar heen, 's ochtends al héél vroeg wakker worden, even kijken naar hoe schattig ze is als ze slaapt en daarna zelf terug in slaap vallen... Kijk echt uit naar volgende week wanneer dat weer 'n vast ritueel gaat zijn...
pfffffffffffffffffff
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 10-08-2006, 01:40
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 10-08-2006 @ 01:05 :
@nala: je wist toch van tevoren dat nachtwerk bij je "vak" hoort
Klopt, maar daardoor wordt het niet opeens wel leuk.

Ik ben er helemaal voor om ergens te gaan werken waar ze een 'slaap-team' hebben, zodat ik dat nooit meer hoef te doen
* grom *

Ach, slaapdiensten an sich zijn niet erg, maar het is niet leuk als hij een vroege dienst heeft, ik vervolgens een slaapdienst en hij dan weer een late dienst waardoor je elkaar dan zo een dag of twee niet ziet.
De diensten zelf verdienen prima
Oud 10-08-2006, 01:49
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Druk.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Ads door Google
Oud 10-08-2006, 02:22
Verwijderd
Ik wil trouwen. Of iig samen oud worden. Of iig hem bij me in de buurt hebben. Samen. Niks is beter. Morgen weer in zijn armen liggen. AARGH!


Ja kom maar op met die kotssmileys en kotsplaatjes! I don't caaaare! I'm in loooove...
Oud 10-08-2006, 02:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Pffffrt ik moet mezelf bedwingen m niet te smsen, te bellen of te mailen en zo een vriendschap te verknallen, zijn vakantie te verpesten en mezelf gruwelijk belachelijk te maken...
En dat om kwart voor 3 s nachts
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-08-2006, 08:05
Verwijderd
zin in morgen.
Oud 10-08-2006, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 10-08-2006 @ 08:05 :
heel veel zin in morgen.
Oud 10-08-2006, 09:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Onze vakantie is bijna voorbij En we hebben nog niet de helft gedaan van wat we allemaal hadden bedacht!
Waarom gaat dat toch zo snel?! Het is gewoon zo fijn de hele dag van hem te kunnen genieten en eigenlijk maar weinig te moeten.
*zucht*

Dit weekend wel een feestje waar bijna (op 1 na, rally is blijkbaar belangrijker dan ik) al mijn vrienden komen, en dat is vet.

Maandag weer werken *pout*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-08-2006, 09:24
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
waar the fuck ben ik mee bezig.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 10-08-2006, 10:32
Verwijderd
Citaat:
state_of_mind schreef op 10-08-2006 @ 00:20 :
Ik heb al té lang geen relatie meer gehad. Ik kom te weinig leuke mensen tegen.


...Het went.
Advertentie
Oud 10-08-2006, 10:51
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
In-Flames schreef op 10-08-2006 @ 10:32 :
ik het tegenovergestelde, en dat vergt uitermate veel gekonkel met een agenda.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 10-08-2006, 11:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik blijf maar denken aan de volgende frases:

some things are worth fighting for

en

You have to know when to cut when an investment won't pay it back in the long run.

het hele wellus nietus spel (in mijn hoofd) en de twijfel die met de dag groeit, plus een onzeker half maandje, doet t allemaal geen goed. ik ga me maar concentreren op muziek maken en studeren...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-08-2006, 11:19
Larry Flint
Larry Flint is offline
primaaaaaaaaaa
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 10-08-2006, 12:03
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Confused
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 10-08-2006, 12:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
We zitten in een moeilijke periode. Die kan twee kanten op:
1) we blijven 'voor altijd' bij elkaar (nou ja, dat weet je nooit, natuurlijk, maar oke)
2) het gaat uit.

Ik heb besloten wat ik wil (bij hem blijven!), maar hij weet het nog niet. En dat doet pijn. Ik heb dan altijd zoiets van: 'als je t niet zeker weet is dat een nee', maar bij hem zit dat zo niet. Hij wil het gewoon dingen heel zeker weten, zodat hij mij geen valse hoop geeft. Nou heb ik zoiets van: je weet t nooit zeker, maar goed.

En het stomme is: het is de laatste paar dagen echt ontzettend leuk! We zijn heel lief tegen elkaar en knuffelig enzo... Dat maakt het des te moeilijker dat hij dan niet meteen zegt: ''jaaaaa! Met jou wil ik m'n leven delen'.
Dit gevoel herken ik wel van voordat we wat kregen. Toen wilde hij ook niet zomaar een relatie beginnen, ondanks dat we elkaar ontzettend leuk vonden. Hij wilde eerst zeker weten dat er een serieuze relatie in zat (toen dacht ik: dat kun je niet zeker weten), maar dat was ook omdat mijn vader toen net overleden was en hij mij niet vlak daarna met een domper wilde opzadelen.

Nou ja, ik moet het maar gewoon afwachten, maar ik word er wel heel erg verdrietig van als ik me bedenk dat het misschien binnenkort wel uitgaat...
__________________
Tsja
Oud 10-08-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 10-08-2006 @ 12:40 :
We zitten in een moeilijke periode. Die kan twee kanten op:
1) we blijven 'voor altijd' bij elkaar (nou ja, dat weet je nooit, natuurlijk, maar oke)
2) het gaat uit.

Ik heb besloten wat ik wil (bij hem blijven!), maar hij weet het nog niet. En dat doet pijn. Ik heb dan altijd zoiets van: 'als je t niet zeker weet is dat een nee', maar bij hem zit dat zo niet. Hij wil het gewoon dingen heel zeker weten, zodat hij mij geen valse hoop geeft. Nou heb ik zoiets van: je weet t nooit zeker, maar goed.
Dat had ik ook, van 'ja dan is het dus gewoon uit, dat gezeur en getwijfel is ook niks', en toen was het inderdaad uit. Maar goed, 3 maand later was het weer aan, dus dat zegt niet alles

Sterkte er mee, iig, ik hoop dat het goed komt. Vind jullie altijd leuk overkomen samen :]
Oud 10-08-2006, 13:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-08-2006 @ 12:51 :
Dat had ik ook, van 'ja dan is het dus gewoon uit, dat gezeur en getwijfel is ook niks', en toen was het inderdaad uit. Maar goed, 3 maand later was het weer aan, dus dat zegt niet alles

Sterkte er mee, iig, ik hoop dat het goed komt. Vind jullie altijd leuk overkomen samen :]
Haha, jullie verhaal is er ook wel eentje apart, natuurlijk

Maar toen ie niet meteen een relatie wilde dacht ik ook: 'naja, dat wordt niks, natuurlijk' en dat scheen ook mee te vallen, dus ik ga niet verdrietig worden, terwijl t misschien juist wel heel goed komt (nou ja, ik doe m'n best...)
__________________
Tsja
Oud 10-08-2006, 13:09
Neushaar
Avatar van Neushaar
Neushaar is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 10-08-2006 @ 11:13 :
ik blijf maar denken aan de volgende frases:

some things are worth fighting for

en

You have to know when to cut when an investment won't pay it back in the long run.

het hele wellus nietus spel (in mijn hoofd) en de twijfel die met de dag groeit, plus een onzeker half maandje, doet t allemaal geen goed. ik ga me maar concentreren op muziek maken en studeren...
Oftewel, ik voel me onzeker, en klote. Over 3 week zie ik hem, en dan zal al mijn twijfel wel oplossen maar zo lang ik hier zit en hem niet zie weet ik niet wat ik voel. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest, als ik in die maand met hem was. Nog nooit zo erg gevoelt dat het allemaal klopte. Maar nu zit ik hier en... ik weet het niet meer. Ik voel me leeg.
__________________
I don't give a damn what you think you are entitled to.
Oud 10-08-2006, 13:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-08-2006 @ 12:40 :
We zitten in een moeilijke periode. Die kan twee kanten op:
1) we blijven 'voor altijd' bij elkaar (nou ja, dat weet je nooit, natuurlijk, maar oke)
2) het gaat uit.

Ik heb besloten wat ik wil (bij hem blijven!), maar hij weet het nog niet. En dat doet pijn. Ik heb dan altijd zoiets van: 'als je t niet zeker weet is dat een nee', maar bij hem zit dat zo niet. Hij wil het gewoon dingen heel zeker weten, zodat hij mij geen valse hoop geeft. Nou heb ik zoiets van: je weet t nooit zeker, maar goed.

En het stomme is: het is de laatste paar dagen echt ontzettend leuk! We zijn heel lief tegen elkaar en knuffelig enzo... Dat maakt het des te moeilijker dat hij dan niet meteen zegt: ''jaaaaa! Met jou wil ik m'n leven delen'.
Dit gevoel herken ik wel van voordat we wat kregen. Toen wilde hij ook niet zomaar een relatie beginnen, ondanks dat we elkaar ontzettend leuk vonden. Hij wilde eerst zeker weten dat er een serieuze relatie in zat (toen dacht ik: dat kun je niet zeker weten), maar dat was ook omdat mijn vader toen net overleden was en hij mij niet vlak daarna met een domper wilde opzadelen.

Nou ja, ik moet het maar gewoon afwachten, maar ik word er wel heel erg verdrietig van als ik me bedenk dat het misschien binnenkort wel uitgaat...
Sterkte ermee...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-08-2006, 13:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
hellebel schreef op 10-08-2006 @ 01:11 :
pfffffffffffffffffff
Fuck off lellebel.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-08-2006, 13:20
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik mis hem ontzettend... Was het maar alweer vrijdag...

Maandag waren we samen met zijn broertje en zijn vriendin naar de Efteling. Dat was echt super leuk.

Jammer dat ik dinsdag nogal moe en ziekig was. Heb hem de halve dag onterecht af lopen snauwen. Dat verdiend hij echt niet...
Ads door Google
Oud 10-08-2006, 14:03
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Nu ben ik dus echt weg, in Finland. De fysieke afstand helpt maar het is ook moeilijk. Ik begin het hier al echt naar mijn zin te krijgen maar af en toe verlang ik er naar om mensen om me heen te hebben die me echt goed kennen. Hier is alles nieuw en nog vol mogelijkheden, dat heeft ook wel weer wat.
En dan belt hij me, dat hij me mist. Dat voelt goed, maar daarna raak ik weer zo in de war. Ik wil stoppen met missen, hem loslaten, eindelijk verdergaan. Aan de andere kant ben ik bang voor het moment dat we elkaar niet meer missen, want dan is het over. Ik hou nog steeds van hem. Maar ik weet niet of het ´nog´houden van is of dat we over 5 maanden weer iets nieuws kunnen beginnen. Misschien komt hij langs, maar dan pas over 2 maanden. We moeten eerst even tot rust komen, ver van elkaar.
Hier flirt ik met de vrijheid, maar het idee om echt met een andere jongen te zijn, roept nog weerstand op.
Vanaf dit punt kan het dus alle kanten op, en voor het eerst in een half jaar moet ik (bijna) alle controle laten varen... ik kan nu niets beslissen of proberen goed te maken. Moeilijk, maar waarschijnlijk ook precies wat ik nodig had.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 10-08-2006, 15:04
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Ik geniet ervan dat ik hem zo vaak kan zien, in vergelijking met mijn exen. Ik merk dat ik een stuk gelukkiger ben dan ik ook geweest ben.
Oud 10-08-2006, 15:16
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Inga schreef op 10-08-2006 @ 12:03 :
Confused
Join the club.
Ik weet gewoon niet wat ik wil.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 10-08-2006, 15:20
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
<3

Echt superdagen gehad sinds hij terug is van vakantie. Vanaf vrijdag tot vanmorgen elkaar gezien, bij elkaar geslapen. Allemaal leuke dingen gedaan in een 'opvlieging' zonder te plannen. Naar een tropisch zwembad, walibi en we hebben vrienden van elkaar ontmoet. Super allemaal.

Nu is hij weer een dagje bij zijn eigen vrienden. Een vast groepje jongens die elkaar al vanaf de basisschool kennen. Geen van allen hebben een vriendinnetje behalve hij. De jongens accepteren mij allemaal wel en het is ook altijd gezellig maar hebben ook behoefte aan tijd met hem alleen. Heel begrijpelijk, ik heb het zelfde met mijn vriendinnen.

Toch wel wennen dat ik hem nu niet meer zie, vanavond niet meer naast hem slaap.

Ach ja.. dan blijft het wel leuk om hem weer te zien morgen avond!
Oud 10-08-2006, 15:26
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 10-08-2006 @ 15:16 :
Join the club.
Ik weet gewoon niet wat ik wil.
oke, ik join the club

Eigenlijk weet ik heel goed wat ik wil. Gewoon een leuke vriend! Vooral als ik mensen zo gelukkig zie om me heen... Bijna 18 jaar zonder relatie (met uitzondering van 3 weken) is gewoon stom. Tuurlijk weet ik wel van 'mijn tijd komt nog wel' en moet ik gewoon geduld hebben. Het is niet alleen fijn om liefde te krijgen maar ook vooral om te geven. En ik heb hele lieve vrienden, maar het is gewoon anders. Ik ben niet gefrustreerd, ik ben er gewoon aan toe.

wat een wazig stukje tekst produceer ik toch weer...
Oud 10-08-2006, 15:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 10-08-2006 @ 15:26 :

wat een wazig stukje tekst produceer ik toch weer...
Volgens mij weet ik precies wat je bedoelt, en ik heb (ongeveer) hetzelfde.
Ik weet wel wat ik wil, alleen niet of ik het met hem wil...
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 10-08-2006, 15:37
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Fijn, dan ben ik toch niet de enige met dit soort gevoelens...

Maar hoe zit het bij jou dan? Er is wel iemand verliefd op jou, maar jij weet niet of je met hem wat wil?
Oud 10-08-2006, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 09-08-2006 @ 21:32 :
herkenbaar! heel herkenbaar!

*virtuele knuffel*
Dank je.
Jij ook, mocht het nodig zijn.
Mja. Wat kan ik zeggen. Alles komt goed. Ooit. Ofzo.
Oud 10-08-2006, 15:46
Verwijderd
verschrikkelijk KUT. van mijn kant dan. mijn vriend vind alles nog perfect gaan .
Oud 10-08-2006, 15:48
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik kan het niet, verdomme. Moet ik hem laten gaan of moet ik er voor blijven vechten? Soms ben je te moe.

Er is wel een ander in mijn leven, maar dat is nog heel pril. Ik weet niet of het ons lukt, maar liever denk ik er niet te veel over na. Volgens mij kan niemand tippen aan mijn eerste liefde. Maar ik moet mezelf wel de kans geven om er bij in de buurt te kunnen komen.

Maar ik kijk heel erg uit naar morgen, dan zie ik een goede vriend van me weer. We voelen ons allebei een beetje klote nu, dus dan gaan we elkaar opvrolijken of anders samen klote voelen. Ik ben zo blij met onze vriendschap en hij voelt hetzelfde.
Oud 10-08-2006, 16:30
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
uuuf schreef op 10-08-2006 @ 15:46 :
verschrikkelijk KUT. van mijn kant dan. mijn vriend vind alles nog perfect gaan .
Wat is er dan? Veel ruzie?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 10-08-2006, 16:32
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
'should I stay or should i go?'
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-08-2006, 16:41
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Boooooooooooring, het hangt mijn keel uit maar langs de andere kant KAN het ook niet anders want ik moet toch studeren...

Uitgaan én een vent versieren (lees: praatje doen en eventueel nummer vragen) is echt te moeilijk voor me, very weird waarom ik toch nooit durf
Oud 10-08-2006, 16:44
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 10-08-2006 @ 15:37 :
Fijn, dan ben ik toch niet de enige met dit soort gevoelens...

Maar hoe zit het bij jou dan? Er is wel iemand verliefd op jou, maar jij weet niet of je met hem wat wil?

Nee, ik weet niet zeker of ik verliefd op hem ben, en al helemaal niet of hij wel verliefd op me is. Ik durf niks te doen, omdat we collega's zijn en ik de sfeer niet wil verpesten (en gewoon omdat ik niet durf).
Verwarrend allemaal.
Sorry als het een warrig verhaal is
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #42
WolterB
500 05-09-2006 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.