Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 18:38
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
En alweer een nieuwe..nog even en we hebben een jubileum!

Ot: Ik voel me zo raar. En weer heeft het niet echt met hem te maken, maar meer met mij. Ik weet totaal niet waar ik sta in mijn leven, en waar ik wil zijn in mijn leven, en dat is best vermoeiend. Mijn leven lijkt nu weer op de rails te komen, maar toch..voel me nog steeds niet 100%. En ik merk dat ik daardoor onzeker word, ook in mijn relatie, en dat is minder .

Ik wacht maar gewoon af en doe maar rustig aan..denk dat dat het beste is. Vind het alleen moeilijk om hierbij een relatie te hebben, ik weet niet zo goed hoe ik met mijn problemen om moet gaan, en al helemaal niet in welke mate ik ze door moet laten spelen in mijn relatie. Ik wil mijn vriend er niet mee lastig vallen en er geen zware gesprekken over hebben, ik kan ook niet echt uitleggen hoe ik me voel. Maar ik weet dat hij het heel erg zou vinden als ik hem buitensluit.

Maar ik wil genieten samen met hem, en niet over mijn problemen moeten praten. Maar er niet over praten maakt me ook weer verdrietig .

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 18:43.
Advertentie
Oud 05-09-2006, 19:21
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik voel me kiplekker
Oud 05-09-2006, 19:42
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik vond zijn telefoontje gisteren fijn. En ik zie em vrijdag waarschijnlijk al.

Ja, zit allemaal nog steeds erg goed.
Oud 05-09-2006, 19:44
moon
Avatar van moon
moon is offline
Hij is stom
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 05-09-2006, 19:58
Verwijderd
Terugwaardse revolutie...
Oud 05-09-2006, 20:04
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
groovy schreef op 05-09-2006 @ 19:38 :
Maar ik wil genieten samen met hem, en niet over mijn problemen moeten praten. Maar er niet over praten maakt me ook weer verdrietig .
Dit, dus.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 05-09-2006, 20:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom krijg ik nou geen smsje terug van m?
Oud 05-09-2006, 20:21
Verwijderd
@T!ne: Jezus wat een kutsituatie... Morgen (of overmorgen )pm ik terug, beloofd!

@ I C U: Morgen ga ik jou ook pm'en, alles inclusief details.

ot: Niet veel bijzonders, ik vind het gewoon heerlijk. Alles gaat gewoon goed. Alles, behalve mijn tante (kutkanker) en mijn oma.
Oud 05-09-2006, 20:30
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Volgens mij ben ik verliefd...
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 05-09-2006, 20:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: Uhu! 'Bout time you do!

OT: Ach. Verloren. Ofzo. Pfff.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-09-2006, 20:50
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
zelden val ik van m'n stoel bij t zien en ontmoeten van mensen, maar vandaag was t zover. ik ben er nu nog 'stil' van....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 05-09-2006, 20:51
Verwijderd
Intens gelukkig, tot over mijn hart verliefd en uitkijkend-naar. It feels so good.
Oud 05-09-2006, 21:15
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
uhm. hij heeft een vriendin, plots ,maar hij zegt er niks over tegen mij. hij heeft me net gebeld en hij vertrekt 3 weken op reis.tering dusi k zie hem nietm eer.
lief dat ie belde. en kut.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 05-09-2006, 21:18
Orpheus
Orpheus is offline
Aftellend. Maar te druk om er echt bij stil te staan.

Aftellend. En okay.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 05-09-2006, 21:20
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik vraag me af of we onze 1 jaar redden
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 05-09-2006, 21:56
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Hem vandaag gezien. Hij had vannacht gewerkt en ik mocht hem 's middags wakker komen maken. Hij zag er slaperig zo ontzettend lief uit. Daarna de rest van de middag en avond samen door gebracht. Nu is hij naar 1 of andere vergadering van zijn dispuut maar daarna komt hij hierheen en blijft hij slapen.
Oud 05-09-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 05-09-2006 @ 21:34 :
@ Secret Agent: Uhu! 'Bout time you do!

OT: Ach. Verloren. Ofzo. Pfff.
Argh. ik ga jou morgen zo mailen.. echt waar!Sorry!
Oud 05-09-2006, 22:00
Verwijderd
IK BEN VERLIEFD...

oke misschien niet


Maar ik ben wel heel blij met degene die
me de kaartjes voor Matchbook Romance gaf!!
Ads door Google
Oud 05-09-2006, 22:04
Verwijderd
Maar we zijn zó leuk
Oud 05-09-2006, 22:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik wil dat er eens iets gaat gebeuren. Maja, als ik dat wil moet ik er ook iets aan willen en durven doen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-09-2006, 22:14
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 05-09-2006 @ 19:38 :
*verhaal over raar gevoel*
Ik herken dit Hmm...
Oud 05-09-2006, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 05-09-2006 @ 21:50 :
zelden val ik van m'n stoel bij t zien en ontmoeten van mensen, maar vandaag was t zover. ik ben er nu nog 'stil' van....
goh wat toevallig, gisteren wilde je dolgraag iemand ontmoeten en dat is vandaag gebeurd
Oud 05-09-2006, 22:24
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
al dat knuffelen is natuurlijk leuk en aardig, maar ik wil nu toch onderhand weer een keer VIEZE SEKS !!!!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 05-09-2006, 22:26
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Een dipje...Iedereen lijkt iets leuks te hebben wat ik super voor ze vind, maar zelf mag ik nooit eens genieten...
Oud 05-09-2006, 22:34
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-09-2006 @ 23:17 :
goh wat toevallig, gisteren wilde je dolgraag iemand ontmoeten en dat is vandaag gebeurd
iets andere invulling van beide situaties t een is niet een invulling van t ander
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 05-09-2006, 22:49
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Ietsje beter.

Wrom zou ik me zorgen maken om haar. Ze heeft er toch geen belang bij. Verder komen er best leuke feestjes aan
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 05-09-2006, 23:51
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Hihi Hij is lief <3
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 06-09-2006, 07:10
Verwijderd
&hearts;

Allen het vooruitzicht van dat we elkaar de komende tijd waarschijnlijk minder gaan zien is minder.
Oud 06-09-2006, 07:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Weer naar school en dat bevalt me goed De hele dag druk bezig met lessen, huiswerk, vriendinnen, sporten, uitgaan enzo
Op school heb je ook die leuke sociale contacten en het zien van mensen die mijn dag weer goed maken
Mijn vriend zie ik nu alleen nog in het weekend en volgens mij maakt dat onze relatie juist sterk. Dat we doordeweeks altijd een momentje voor onszelf hebben
__________________
<):o)
Oud 06-09-2006, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 05-09-2006 @ 23:26 :
Een dipje...Iedereen lijkt iets leuks te hebben wat ik super voor ze vind, maar zelf mag ik nooit eens genieten...
deze trompettist, leeft met je mee.....

ik ken het gevoel
Oud 06-09-2006, 09:30
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Eindelijk weer rust.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 06-09-2006, 09:30
Yolcu
Yolcu is offline
Is het heel flauw als ik mensen die elkaar alleen maar in het weekend zien stiekem een beetje vind zeuren? Er zit nu al een half uur een vriendin tegen me aan te zeuren omdat ze dr vriendje pas zaterdag weer kan zien.

Ik zie hem ongeveer eens per 2 of 3 maanden en de laatste paar dagen maakt dat me zo ontzettend verdrietig Vooral omdat hij het druk heeft met zn werk en weinig online is.. waardoor ik hem al sinds vrijdag niet meer op de webcam gezien heb
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 06-09-2006, 09:59
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanavond hoef ik ineens niet meer op te passen en hij niet te werken dus hebben we de hele avond gister hebben we elkaar 10 min gezien dus dat is wel relaxt.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 06-09-2006, 10:25
Verwijderd
Ik voel me een beetje dom, omdat ik weer in dezelfde mooie verhaaltjes ben getrapt.
Oud 06-09-2006, 10:38
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Het is weer top.
__________________
less is more
Oud 06-09-2006, 11:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Alweer één vol.

Er zijn leukere mensen dan ik, die zelfs dichterbij hem wonen. Dat gun ik hem. Hij moet gewoon zijn ogen open houden. Ik weet niet zo goed of hij het mij wel gunt, maar ik denk het wel.

Met mij gaat het goed, op de irritante verkoudheid na.
Ads door Google
Oud 06-09-2006, 13:20
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Yana schreef op 05-09-2006 @ 21:04 :
Dit, dus.
Irritant hè
Oud 06-09-2006, 13:45
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Fijn dat ik weer college heb en een beetje regelmaat. Ben nog steeds.. verwonderd ? dat het nog zo leuk is. Steeds. En het voelt nog zo goed, mooi en soms zelfs nieuw. <3.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 06-09-2006, 13:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Cytherea: Uhu, idd, zou wel weer es tijd worden! Maar hé, voel je vooral niet gedwongen

OT: Vandaag een dagje vrij, en damn, er gaat toch nog best wat tijd in zitten! En waarom had bijna iedereen hogere cijfers voor de examens vorig jaar? Ben ik dan gewoon zo niet slim? Weinig belovend voor de komende jaren dan! Maar goed, we gaan gewoon door.
Verder weinig nieuws op relationeel gebied. Hoewel, een vriendin van me heeft al een hele tijd niets van zich laten horen, ook niet toen ze dat beloofd had en ook niet nadat ik d'r toch nog ff gesmst had. Beetje jammer...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-09-2006, 14:03
Verwijderd
Ik liep vandaag door de faculteit en ik zag me daar een mooie jongen staan. En ik heb voor het eerst dit schooljaar (zorgvuldig uitgekozen woorden) geflirt. Als ik hem nog een keer tegenkom....

Schoolmensen moeten niet op mij vertrouwen om alles voor ze te regelen. Dag, ik ben gekke gerritje niet.
Mijn moeder is niet blij dat ik op kamers ga, maar wel voor mij
En verder mag ik niets zeggen want straks beledig ik weer iemand en dan moet ik me afvragen of ik sorry moet zeggen voor iets waar ik alle recht toe heb om te zeggen.
Oud 06-09-2006, 14:05
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik kan hier zo boos om worden!

we zeiden dat we het nog een keer zouden proberen, en als hij dit opnieuw proberen noemt kan ie lekker een eind opvliegen!! ik heb hier eeeeecht geen trek in!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 06-09-2006, 14:18
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Stelletje achterlijke dozen, me gewoon negeren als ik ze gedan zeg. Ik hoef echt geen vriendinnen meer met ze te zijn hoor, kom op zeg, maar we zullen toch nog minstens een jaar met elkaar in de klas zitten, dan zul je toch enigszins op een normale manier met elkaar om moeten gaan.

En verder was het kut dat iedereen elkaar zo enthousiast begroette, ik wil ook eens ergens bijhoren..
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 06-09-2006, 14:50
vedetje
vedetje is offline
Ik mis die vonk, die vonk om nog eens echt verliefd te zijn, interesse genoeg, maar die vonk, dat echte gevoel van tot over mijn oren verliefd te zijn...
En de jongen bij wie ik dit misschien zou kunnen voelen heeft een vriendin... laat dus maar liever!

Maar ik heb geweldige vrienden, een rustig leventje... de ware liefde hoef ik niet zozeer nu al tegen te komen!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 06-09-2006, 15:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 05-09-2006 @ 21:30 :
Volgens mij ben ik verliefd...
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-09-2006, 16:30
Verwijderd
Vandaag kreeg ik een smsje..
Nu vind ik hem een nog grotere sukkel dan eerst.
Oud 06-09-2006, 16:33
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Volgens mij wil ik niet meer...
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 06-09-2006, 16:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Verliefd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-09-2006, 16:51
Verwijderd
het wordt steeds leuker, liever en intenser
Oud 06-09-2006, 17:42
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Leuke ontmoeting vandaag in de trein... wie weet is er toch nog hoop?
Oud 06-09-2006, 17:54
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
GooseFeather schreef op 06-09-2006 @ 08:10 :
&hearts;

Allen het vooruitzicht van dat we elkaar de komende tijd waarschijnlijk minder gaan zien is minder.


Dat overleven wij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.