Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2006, 19:47
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vanaaf gezellig stappen! Wordt vast leuk enzo. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen tussen ons, want tis allemaal nog nieuw, ondanks 't feit dat we elkaar al zo'n vier jaar kennen, waar van drie jaar toch wel erg goed... Och, misschien dat het juist daardoor goed gaat.

Girls just wanna have fun!!!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 09-09-2006, 20:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
\o/ toch uit!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-09-2006, 20:16
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Samenwonen, wat een grap, binnen een paar weken dreigt hij al dat ik het huis uit moet.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-09-2006, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 09-09-2006 @ 21:10 :
\o/ toch uit!
*seconds*
Oud 09-09-2006, 21:44
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
bout bout dubbel bout.



en last van G.A.S.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-09-2006, 04:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-09-2006, 08:11
farai
Avatar van farai
farai is offline
Ik hou nog steeds ontzettend veel van 'm en wil 'm nooit meer kwijt. Binnekort is die jarig en ik heb een verrassing voor 'm. Ben benieuwd wat die daarvan gaat vinden.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 10-09-2006, 09:09
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
En door vannacht niet thuis te zijn gekomen heeft hij het er niet echt beter op gemaakt...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 10-09-2006, 09:57
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 06-09-2006 @ 10:30 :
Is het heel flauw als ik mensen die elkaar alleen maar in het weekend zien stiekem een beetje vind zeuren?
Nee dat is niet flauw, dat zijn ongelofelijke zeurkousen. Srry voor mn late reactie.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 10-09-2006, 10:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik wil een jongen om mee te knuffelen
Oud 10-09-2006, 11:24
Yolcu
Yolcu is offline
Ik wil mijn jongen om mee te knuffelen
Zeker nu hij zo depressief is wil ik er gewoon voor hem zijn, kutafstand.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 10-09-2006, 11:33
Nyawa
Gisteravond was weer zó fijn. Lekker Shrek gekeken met z'n tweetjes en daarna heel lang liggen knuffelen. En morgen word ik 18 .
Oud 10-09-2006, 12:19
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Wij zijn gewoon echt goed samen. En we hebben besloten dat we echt nooit meer uit elkaar gaan
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 10-09-2006, 13:16
Verwijderd
Het circus was leuk.
Ik denk niet dat het ooit zo word als vroeger.
Dat ga ik dus ook niet proberen.
Oud 10-09-2006, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-09-2006 @ 13:19 :
Wij zijn gewoon echt goed samen. En we hebben besloten dat we echt nooit meer uit elkaar gaan
Dat zegt niks (Hoewel het nu wel weer aan is, dus nu weet ik het ook niet meer).
Oud 10-09-2006, 13:25
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-09-2006 @ 14:18 :
Dat zegt niks (Hoewel het nu wel weer aan is, dus nu weet ik het ook niet meer).
Nee, dat weet ik ook wel. Maar toch, voor nu is het leuk om dat gewoon te voelen en te geloven
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 10-09-2006, 13:26
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb zin om weer iets leuks met hem te gaan doen, uiteten of een dagje weg ofzo
Oud 10-09-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-09-2006 @ 14:25 :
Nee, dat weet ik ook wel. Maar toch, voor nu is het leuk om dat gewoon te voelen en te geloven
Dat is zeker waar. Ergens wil ik dat nu ook weer gewoon kunnen zeggen, maar aan de andere kant weet ik ondertussen veel te goed dat het echt niet waar hoeft te zijn. Nou ja...
Oud 10-09-2006, 13:34
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-09-2006 @ 14:28 :
Dat is zeker waar. Ergens wil ik dat nu ook weer gewoon kunnen zeggen, maar aan de andere kant weet ik ondertussen veel te goed dat het echt niet waar hoeft te zijn. Nou ja...
Misschien is het niet voor altijd zo, maar als je het op dat moment zo voelt, is het op dat moment ook gewoon zo (wazige zin, kom er even niet helemaal uit anders ) Ik ben, momenteel iig, weer zo rustig dat ik me gewoon neer kan leggen bij de dingen die ik voel, zonder me af te vragen of dat wel echt zo is. Voel je iets op dat moment, dan is dat ook zo. Maakt alles een stuk makkelijker en relaxter.

Plus dat wij ons gewoon echt niet voor kunnen stellen dat wij nu nog ooit uit elkaar gaan. Hoe verschrikkelijk naief dat ook klinkt

Ach, het is ook meer zo van dat we wel weten dat iets altijd nog fout kan lopen, je weet immers niet hoe de toekomst eruit ziet. Maar voor nu zien wij niks waar het stuk op kan lopen, dus is het gewoon goed zo
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 10-09-2006, 13:41
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Wieeeeh
Ik mis m
__________________
Don't worry, be happy
Oud 10-09-2006, 14:44
Verwijderd
Argh. Hele veld gewist per ongeluk
Het kwam neer op:

Ik voel me een stuk beter. Gisteravond lekker losgegaan, want dat had ik nodig na afgelopen week.
Gisteren nog een gesprek gehad met mijn baas over het voorval met 'de snuffelaar'. Hij heeft gezegd dat het niet in de winkel gebeurd is, wat een mietje ben je dan. Maar goed, ik heb mijn best gedaan wat dingen op te helderen en te zorgen dat er het een en ander duidelijk was. Verder geloof ik niet dat hij nog contact met me wil hebben nu. Nou ja, ik schijn toch wel goed in de markt te liggen.

edit: dat klinkt arrogant, niet normaal.

Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 14:47.
Oud 10-09-2006, 14:49
fractuur
fractuur is offline
Het gaat goed! Gelukkig is het eind van zijn vakantie ook al in zicht, want die eindeloze "ik-ben-zo-brak-van-het-geweldige-feest-van-gisteravond"verhalen als jij al langer hard aan het werk bent worden zwaar irritant.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 10-09-2006, 15:36
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Oh ik ben gemeen ik ben heel gemeen, but it feels SO good...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-09-2006, 16:16
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 10-09-2006 @ 10:09 :
En door vannacht niet thuis te zijn gekomen heeft hij het er niet echt beter op gemaakt...
klinkt niet tof... wat is er aan de hand?
__________________
To eu zèn
Oud 10-09-2006, 16:23
Verwijderd
Mensen zijn stom..
Oud 10-09-2006, 16:29
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
zeker.

maar ergens toch ook weer niet. ze is nu, na 2 weken contanst bij elkaar zijn, een paar dagen weg. Niks aan de hand, zou je zeggen. Twijfelen doe ik ook absoluut niet, ben alleen benieuwd hoe het gaat als ze weer terug is.
Oud 10-09-2006, 16:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 09-09-2006 @ 21:16 :
Samenwonen, wat een grap, binnen een paar weken dreigt hij al dat ik het huis uit moet.
Wat een eikel

OT: Ik ben blij dat mijn beste vriendin ein-de-lijk weer terug is uit Boston (na 8 maanden), want zij is eigenlijk de enige tegen wie ik wil zeuren over m'n vriend En af en toe moet dat gewoon...
__________________
Tsja
Oud 10-09-2006, 16:45
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Prima! Moet gewoon niet zoveel nadenken, want het is gewoon leuk en gezellig nu
Oud 10-09-2006, 17:31
Verwijderd
Bwuh, mijn oma ligt op sterven. Het is zwaar kut, maari k ben blij dat mijn familie is zoals hij is. Gewoon even janken kan, ook gewoon een knuffel kan. Dat ze maar snel gaat, dit heeft ze niet verdiend.
Oud 10-09-2006, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-09-2006 @ 14:34 :
Misschien is het niet voor altijd zo, maar als je het op dat moment zo voelt, is het op dat moment ook gewoon zo (wazige zin, kom er even niet helemaal uit anders ) Ik ben, momenteel iig, weer zo rustig dat ik me gewoon neer kan leggen bij de dingen die ik voel, zonder me af te vragen of dat wel echt zo is. Voel je iets op dat moment, dan is dat ook zo. Maakt alles een stuk makkelijker en relaxter.

Plus dat wij ons gewoon echt niet voor kunnen stellen dat wij nu nog ooit uit elkaar gaan. Hoe verschrikkelijk naief dat ook klinkt

Ach, het is ook meer zo van dat we wel weten dat iets altijd nog fout kan lopen, je weet immers niet hoe de toekomst eruit ziet. Maar voor nu zien wij niks waar het stuk op kan lopen, dus is het gewoon goed zo
Weet ik, maar ik ben dan weer zo naief dat ik, als ik dat op dat moment beloof, het ook wil dóen. Zelfs al vind ik het op een gegeven moment echt niet leuk is. In zo'n opmerking of belofte zit bij mij ook meteen de belofte dat ik alles op alles zal zetten om het altijd te laten werken tussen ons. En ik durf het zelf eigenlijk nog wel te zeggen, maar als hij het niet op precies dezelfde manier voelt/vindt, heb ik er weinig aan als hij het (weer) zou doen.

Ofzo. Maar ik weet hoe het voelt en het is erg fijn

Ontopic: Smsjes
Oud 10-09-2006, 18:19
Verwijderd
Couldn´t be better. Ik wil samenwonen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa natuurlijk niet echt nu maar het lijkt me zo fijn altijd samen zijn <3
Oud 10-09-2006, 18:25
Verwijderd
Ik mis op dit moment gewoon even een knuffel van iemand, tegen iemand aan liggen, niks zeggen. Gewoon even knuffelen. Ik ben rusteloos.
Oud 10-09-2006, 19:31
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Miekmuis: wat een kutsituatie. *knuv geeft* Misschien wordt het tijd voor een goed gesprek met die dodo?

@ Secret Agent: Je mag best tegen mij aan komen hangen, heur, maar misschien ben ik er niet de juiste persoon voor. *knuv geeft* Sterkte meissie.

OT: Gisteravond was leuk, en damn, nooit geweten dat het zo makkelijk kon zijn. Ben blij dat het tussen haar en moi weer gewoon goed zit enzo. Yeah, t was leuk, t was leuk!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 10-09-2006, 21:03
bloemetje1818
bloemetje1818 is offline
Ik voel me echt waanzinnig vaag en raar... heb eigenlijk nog een soort scharrel van de vakantie overgehouden, waar ik het wel leuk & gezellig mee heb, maar waar ik niet verliefd op ben.
Dan heb ik gister gepraat met een jongen in de discotheek die ik al tijdje leuk vind. Een oude vriendin van mij ( die ik al een hele tijd niet had gezien)heeft toen met hem lopen praten en ze heeft hem zijn nummer gegeven en nu weet ik niet meer of zij hem ook leuk vind Kortom alles is vaag...
Oud 10-09-2006, 21:15
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik voel me prima, niks bijzonders eigenlijk aan de hand. Heb een hele mooie stabiele relatie

het zou natuurlijk veel cooler zijn om 1 of ander verhaal op te hangen over vreemgaan met 3 verschillende gasten en het dan moeten vertellen en met alle 4 tegelijk relatie willen wat dan niet zou kunnen door de drugs
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 10-09-2006, 21:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 10-09-2006 @ 21:15 :
het zou natuurlijk veel cooler zijn om 1 of ander verhaal op te hangen over vreemgaan met 3 verschillende gasten en het dan moeten vertellen en met alle 4 tegelijk relatie willen wat dan niet zou kunnen door de drugs
Gewoon doen, kom toch niemand achter

Pfff, wij zijn 'gezellig' samen 'ziek'
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-09-2006, 21:20
DUIVELTJEUH
DUIVELTJEUH is offline
wat hij me vandaag heeft geflikt was de druppel !!!
haat hem en wil hem nooit meer zien
Oud 10-09-2006, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-09-2006 @ 13:19 :
dat we echt nooit meer uit elkaar gaan
Heb ik iets gemist?

Ontopic: Heb hem vandaag de hele dag niet gezien omdat hij moest werken. De dag dus maar ingevuld door lekker bij mijn ouders te hangen, erg fijn ook. Net even met hem gebeld en het is fijn dat we gewoon zó ontzettend hart hebben voor hetzelfde. Nog even en dan is hij hier en gelukkig zijn we morgen allebei vrij. Gaat helemaal goedkomen
Oud 10-09-2006, 21:24
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nala schreef op 10-09-2006 @ 22:21 :
Heb ik iets gemist?
Nee hoor, gelukkig niet Het woordje 'meer' was niet in die context bedoeld
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 10-09-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-09-2006 @ 22:24 :
Nee hoor, gelukkig niet Het woordje 'meer' was niet in die context bedoeld
Ah, ik snapte er al helemaal niets van
Oud 10-09-2006, 21:38
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Ik ben zo heerlijk verliefd op mijn Special K'-tje!
Oud 10-09-2006, 21:42
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nala schreef op 10-09-2006 @ 22:34 :
Ah, ik snapte er al helemaal niets van
Als het echt uit zou gaan tussen ons, zou ik dat op gegeven moment wel op een vrij dramatische manier hier neerzetten mezelf kennende Dus zolang je dat nergens ziet, hoef je je geen zorgen te maken
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 10-09-2006, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-09-2006 @ 22:42 :
Als het echt uit zou gaan tussen ons, zou ik dat op gegeven moment wel op een vrij dramatische manier hier neerzetten mezelf kennende Dus zolang je dat nergens ziet, hoef je je geen zorgen te maken
Ik kon het me al helemaal niet voorstellen

en nog een beetje ontopic: Vandaag wilde een paar mensen nog ons trouwalbum bekijken:
Tante: 'Jullie zijn echt een prachtstel, de verliefdheid spat er aan alle kanten vanaf!'
Mijn moeder: 'Dat was niet alleen die dag zo, zo zien we ze nog steeds iedere dag.'

Oud 10-09-2006, 22:15
Trinity
Trinity is offline
ik denk dat ik mijn rechthand laat verzekeren voor 1 miljoen....

.....en mijn linker overigens ook....
__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Oud 10-09-2006, 22:48
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik ga een mailtje sturen..! Nu alleen nog bedenken wat ik erin zet.
__________________
Wark!
Oud 10-09-2006, 23:11
Mandoline
Avatar van Mandoline
Mandoline is offline
<3 Lief leuk lief.
__________________
and when you find me there, you'll search no more
Oud 10-09-2006, 23:31
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
DUIVELTJEUH schreef op 10-09-2006 @ 22:20 :
wat hij me vandaag heeft geflikt was de druppel !!!
haat hem en wil hem nooit meer zien
ey, wazzup? wat is er gebeurd? of moet je ff pmen....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 11-09-2006, 06:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij is lief en hij mist me
En ik heb vannacht heet gedroomd
__________________
<):o)
Oud 11-09-2006, 07:16
Verwijderd
Het is toch fijn dat er zoveel mensen zijn die bezorgd om me zijn. Ik begin ze allemaal veel meer te waarderen. Zeker nu ik het zo druk heb en bijna geen tijd vrij kan maken voor mezelf, vind ik het fijn dat ik in de rest van de tijd mijn ei bij ze kwijt kan.

Als ik mijn studieboeken moet geloven ben ik echt mega resilient. Het mag een wonder zijn dat ik geen stoornis heb ontwikkeld. Stiekem denk ik dat dat komt door al die lieve mensen om me heen en door mijn eeuwige optimisme.
Oud 11-09-2006, 08:32
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Whaaaa. Ik had het echt niet meer verwacht, en toen: tóch!!
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.