Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2006, 17:19
Verwijderd
Het is uit... Hij is toch maar niet verliefd.

Ingewikkeld is het ook
Advertentie
Oud 18-09-2006, 17:19
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Perfect maar nog perfecter kan natuurlijk altijd 14 ½ maand samen
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Oud 18-09-2006, 17:29
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
heerlijk, vaag weekend gehad, maar dan zie je juist hoe fantastisch hij eigenlijk ook is.
Oud 18-09-2006, 17:37
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
wup schreef op 18-09-2006 @ 18:09 :
We gaan 5 maanden naar Aruba om te werken. Als er dan genoeg geld is verdiend willen we er waarschijnlijk nog een reisje achteraan doen. Door Amerika trekken ofzo..
Ik heb er echt ongelooflijk veel zin in, maar had niet verwacht dat ik er moeite mee zou hebben. Een half jaar is eigenlijk niets..
Oh, dat klinkt wel gaaf En een half jaar is idd niet het einde van de wereld, maar nu lijkt het best lang. En het afscheid nemen van mensen lijkt dan opeens ook zo definiteif, ondanks dat je weet dat je ze over een tijd weer terugziet. Maar het is dan ook wel weer extra leuk om iedereen uiteindelijk weer te zien en in de tuddenstijd contact te houden. Ik hoop dat jullie het erg leuk gaan hebben! Wanneer vertrekken jullie precies? En je ging samen met je vriend toch?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-09-2006, 17:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gisteren naar de bios geweest: Pirates of the Carribean 2
Johnny Depp is de enige vent die mét make-up op nog steeds sexy is

Hmmm, 's nachts heb ik hem stiekem wakker gekust enzo
__________________
<):o)
Oud 18-09-2006, 17:44
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-09-2006 @ 18:19 :
Het is uit... Hij is toch maar niet verliefd.

Ingewikkeld is het ook
Maarrem... Forgive me if I'm wrong, maar jullie hadden toch al best wel lang iets enzo? Of gooi ik serieus dingen door elkaar? Hoe dan ook, 't blijft kut. Sterkte...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 18-09-2006, 17:56
Aapie
Aapie is offline
Voel me behoorlijk kut!!!

Ik en me vriend hebben al iets meer dan 2 jaar en nu wilr ie ineens meer vrijheid Eerst zag ik hem ieder weekend, oke dat werd beetje standaard, maar nu wilt hij ineens dat we mekaar 1 keer in de 2 weken zien!! Snap er echt geen fuck meer van! Het ging zo goed tussen ons!! Hij wilt ook minder bellen en smsen heb al vanaf vrijdag niks meer van hem gehoord!! Ik hem vandaag een mailtje gestuurd,geen antwoord, weer eentje gestuurd nog geen antwoord, en gebeld, neemt ie niet op, en hij belt niet eens terug.!!!! Word hier echt gek!!


xxx
Oud 18-09-2006, 18:07
nivava
Avatar van nivava
nivava is offline
ik voel me een beetje dubbel tegenwoordig.
In de tijd dat ik in Curacao woonde (ben afgelopen december teruggekomen)..heb ik een hele lieve vriend gehad.
Hij is afgelopen jan. teruggekomen...en toen hebben we elkaar natuurlijk weer gezien.
Maar snel daarna vertrok hij weer naar Curacao.
Nu is hij sinds enkele weken terug..en is het weer helemaal als vanouds...heerlijk gewoon..om weer samen te zijn.

Vannacht ook bij elkaar geslapen..maar ik weet dat hij binnenkort weer vertrekt..niet naar Curacao..maar naar een ander land..gewoon..om te reizen..

Dus ja, ik vind hem hartstikke geweldig en ben dol op hem..maar ondertussen weet ik dat hij mij ook zo hier laat zitten...
__________________
Thank you I'm a rockstar, Sinaasappel Queen 2001, ik was erelid
Oud 18-09-2006, 18:08
nivava
Avatar van nivava
nivava is offline
Citaat:
Aapie schreef op 18-09-2006 @ 18:56 :
Voel me behoorlijk kut!!!

Ik en me vriend hebben al iets meer dan 2 jaar en nu wilr ie ineens meer vrijheid Eerst zag ik hem ieder weekend, oke dat werd beetje standaard, maar nu wilt hij ineens dat we mekaar 1 keer in de 2 weken zien!! Snap er echt geen fuck meer van! Het ging zo goed tussen ons!! Hij wilt ook minder bellen en smsen heb al vanaf vrijdag niks meer van hem gehoord!! Ik hem vandaag een mailtje gestuurd,geen antwoord, weer eentje gestuurd nog geen antwoord, en gebeld, neemt ie niet op, en hij belt niet eens terug.!!!! Word hier echt gek!!


xxx
ik zou eens (als je hem te pakken krijgt) goed met hem gaan praten.
Als ik mijn conclusie zo trek, dan klopt er inderdaad iets niet.
Of dit is zijn manier van uitmaken (??) of hij ziet iemand anders..of hij is gewoon in de war en wil even alleen gelaten geworden.
Kan natuurlijk van alles zijn..maar zou echt proberen om eens goed met hem te praten..en erachter zien te komen wat hij aan het doen is!
__________________
Thank you I'm a rockstar, Sinaasappel Queen 2001, ik was erelid
Oud 18-09-2006, 18:29
Aapie
Aapie is offline
We hebben er ook al over gepraat, maar hij blijft telkens zeggen dat hij het weekend gewoon uit wil gaan met zijn vrienden en dat ie me niet kwijt wilt. Heb ook al gevraagd of ie iemand anders had, maar daar gaf hij geen antwoord op. En waarschijnlijk neemt ie ook niet op omdat ie geen gezeik wil!! Wil alleen maar vragen of ik deze week een avondje kan komen!! Ben echt aan het twijfelen of ik het zou uitmaken, maar ik weet dat ik ook weer niet zonder hem kan.

xxx
Oud 18-09-2006, 18:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Komend weekend heb ik ook geen zin in mijn vriend
Alhoewel, meer geen zin in het reizen er naar toe.

Al 3 jaar hebben we een lange afstandsrelatie, de laatste 2 jaar met wel 4 uur treinen ertussen.
Nu is mijn studie druk, mijn werk nog drukker en mijn sociale leven het drukst. Kortom: ik voel me gewoon te moe om dat in het weekend nog eens naar hem toe te gaan, in plaats van lekker in mijn eigen huisje uit te rusten. (Al heb ik de nare eigenschap om me dan weer te gaan vervelen )

Dus, wat ik wil zeggen: een weekendje apart betekent helemaal niets ergs Het is gewoon persoonlijk, dat iemand toe is aan rust.
__________________
<):o)
Oud 18-09-2006, 18:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik begin m'n ex-collega echt eng te vinden nu.
Eerst krijg ik mailtjes omdat 'ie me een dag niet op msn heeft gezien, dat belt 'ie me terwijl 'ie niks te melden heeft, hij belt andere collega's om te vragen of ze al wat van mij hebben gehoord en nou krijg ik een kwade mail dat het bullshit is dat ik veel werk en ik hem 'verdomme' aan het lijntje hou.
Ik ben bang dat het een hele foute keuze is geweest om met hem naar Londen te gaan, want nu verwacht hij echt vanalles van me, en ik wil helemaal niks van hem. Ik vind hem niet aantrekkelijk, hij weet niks van muziek of ''popular culture' en hij is een beetje een bitchqueen.
En het probleem is dat hij op m'n werk wel eens langs komt, zoals vandaag, waar hij me negeerde en ineens iets zei als 'ja je kan ook wel een keertje terugmailen!" terwijl ik geen eerdere mails heb gehad en ik verder helemaal geen contact met hem wil.
Laat me met rust gast!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-09-2006, 18:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De laatste tijd heb ik wel weer zin in een nieuwe relatie. Maar het is tot dusver heel stil. Maar goed, dat ligt aan mezelf. Ik moet mezelf meer openstellen voor mensen en me meer interesseren in mensen (lees: meiden). Tijd voor veranderingen dus.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-09-2006, 19:12
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Gvd,, sommige mensen leren het echt NOOIT

Mijn ex, je weet wel.. die ene die mij zo belazerd heeft op het eindm, die ene die nu mijn vriendin aant naaien is met haar scooter, die nu met een maatje van mij verkering heeft,,

Belazerd haar ook gewoon ff bikkelhard terwijl haar moeder ongeneeslijk ziek is, HOE diep kun je zinken

en stiekem,, waarom naai ik me daar zo over op?
Oud 18-09-2006, 19:40
Larry Flint
Larry Flint is offline
Perfect, het gaat eigenlijk alleen maar steeds beter. Ik ben zo blij met hem!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 18-09-2006, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 18-09-2006 @ 20:12 :
Gvd,, sommige mensen leren het echt NOOIT

Mijn ex, je weet wel.. die ene die mij zo belazerd heeft op het eindm, die ene die nu mijn vriendin aant naaien is met haar scooter, die nu met een maatje van mij verkering heeft,,

Belazerd haar ook gewoon ff bikkelhard terwijl haar moeder ongeneeslijk ziek is, HOE diep kun je zinken

en stiekem,, waarom naai ik me daar zo over op?
Het klinkt misschien cru maar ik vind een ongeneeslijk zieke moeder niet echt een rol spelen in het vreemdgaan, het is lullig omdat het lullig is dat hij vreemdgaat, maar het heeft niet zozeer met haar moeder te maken
Oud 18-09-2006, 21:21
Verwijderd
Afspraakje, date, tête à tête, zusammenkommen. Zo moeilijk hoeft het ook allemaal niet te zijn.
Oud 18-09-2006, 21:22
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hij is lief. Verschrikkelijk lief. En ik kan het hem niet vaak genoeg zeggen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-09-2006, 21:24
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 18-09-2006 @ 19:36 :
Ik begin m'n ex-collega echt eng te vinden nu.
Eerst krijg ik mailtjes omdat 'ie me een dag niet op msn heeft gezien, dat belt 'ie me terwijl 'ie niks te melden heeft, hij belt andere collega's om te vragen of ze al wat van mij hebben gehoord en nou krijg ik een kwade mail dat het bullshit is dat ik veel werk en ik hem 'verdomme' aan het lijntje hou.
Ik ben bang dat het een hele foute keuze is geweest om met hem naar Londen te gaan, want nu verwacht hij echt vanalles van me, en ik wil helemaal niks van hem. Ik vind hem niet aantrekkelijk, hij weet niks van muziek of ''popular culture' en hij is een beetje een bitchqueen.
En het probleem is dat hij op m'n werk wel eens langs komt, zoals vandaag, waar hij me negeerde en ineens iets zei als 'ja je kan ook wel een keertje terugmailen!" terwijl ik geen eerdere mails heb gehad en ik verder helemaal geen contact met hem wil.
Laat me met rust gast!
Mail/bel hem dat je hem niet moet?
Oud 18-09-2006, 21:37
Verwijderd
Ik voel me genegeerd. Oh, well.

Oh de jongen van de bushalte was er weer En ik heb nu heel vrolijk hoi gezegd. Een gesprek is nog een beetje teveel van het goede. Maar hij denkt nu iig niet dat ik een grote chagrijn ben.

En waarom denkt iedereen dat ze zomaar dat ene luchtje kunnen dragen? Ik krijg daar spontaan knuffelneigingen van en er komen allemaal herinneringen naar boven Dat het lekker ruikt betekent niet dat iedereen het zomaar op mag doen!
Oud 18-09-2006, 21:53
Rioto
na lange tijd ( lees : meer dan 2 jaar ) eindelijk weer een relatie
Oud 18-09-2006, 22:09
vedetje
vedetje is offline
Die ene leuke jongen is helemaal niet leuk, bah, ik sprak hem vandaag en zijn persoonlijkheid past echt totaal niet bij de mijne, chao!!! En net daardoor ga ik weer denken aan hij waarmee ik een affaire had... morgen zie ik hem weer, bij hem voel ik me altijd goed!

En al 6 jaar vriendschap vandaag met iemand, waarvan maar liefst 4 jaar via corespondentie, waw, al 4 jaar lang brieven en mails sturen met elkaar slechts 5 keer ofzo te zien, en waw, altijd als we samen zijn lijkt het alsof er geen tijd is voorbijgegaan, ik kan haar zeggen wat ik denk, en zij mij... Dit is een echte vriendschap voor het leven (tenzij er natuurlijk contact verloren wordt, maar het is wel het genre die blijft duren ondanks alles)
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 18-09-2006, 23:07
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
what are friends for? goed om weer met vrienden te praten, je weet wel, van die gasten die t niet erg vinden als je ze belt
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-09-2006, 06:21
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 18-09-2006 @ 22:05 :
Het klinkt misschien cru maar ik vind een ongeneeslijk zieke moeder niet echt een rol spelen in het vreemdgaan, het is lullig omdat het lullig is dat hij vreemdgaat, maar het heeft niet zozeer met haar moeder te maken
Daar zit ook wat in, maar het meisje heeft dit pas onderlaatst gehoord, en ik vind dat je dan minstens toch wel even je fatsoen kunt houden...
Oud 19-09-2006, 07:22
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Veel reizen, net als eerst, bevalt me eigenlijk niet. Maar ik wil niemand missen, al gebeurt het wel. Ik moet soms kiezen en dat is niet fijn. Ik wil niemand teleurstellen.

Citaat:
Rioto schreef op 18-09-2006 @ 22:53 :
na lange tijd ( lees : meer dan 2 jaar ) eindelijk weer een relatie
Ahh, leuk voor je.
Oud 19-09-2006, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 18-09-2006 @ 13:45 :
Ik heb mijn met vriendin afgesproken om in het bejaardentehuis alle knappe broeders te observeren aan de hand van een vragenlijst met een advocaatje.. (als ik dat zo goed schrijf..)
Hehe Heb nu al medelijden met de mensen die later met mij moeten werken, in dat bejaardentehuis

@ Secret Agent; echt super klote... Heel veel sterkte meis! *knuff*

OT: T gaat goed. Vanavond zie ik hem weer, en het gaat gewoon lekker. Heb genoeg tijd voor school en dat soort dingen, ik werk er lekker bij, en hij ook en gewoon, het werkt
Ben alleen zóóó benieuwd wat ik voor mn verjaardag krijg
Oud 19-09-2006, 07:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hmpf, was ze maar niet op werkweek
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-09-2006, 09:07
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 18-09-2006 @ 18:44 :
Maarrem... Forgive me if I'm wrong, maar jullie hadden toch al best wel lang iets enzo? Of gooi ik serieus dingen door elkaar? Hoe dan ook, 't blijft kut. Sterkte...
Volgens mij gooi je dingen door elkaar

We hadden dik een maand wat. En we vinden elkaar leuk, lief en aardig, we houden van elkaars gezelschap, maar we zijn gewoon allebei niet verliefd. En ik wacht dat dan even af, in mijn vorige relatie heeft het 2 maanden geduurd voor ik verliefd begon te worden, maar hij kon er niet zo goed mee overweg en voelde zich er slecht onder.

Eigenlijk is dit de leukste break up ever. Ik zat er mee te lachen en moest hem opbeuren. Het is natuurlijk wel kut en ik vind het jammer, maar ik ben niet kwaad of triest. Zeker weten dat we deze keer wél vrienden blijven ^^.

Oh edit: Dank je

Laatst gewijzigd op 19-09-2006 om 09:10.
Oud 19-09-2006, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-09-2006 @ 08:42 :
Hehe Heb nu al medelijden met de mensen die later met mij moeten werken, in dat bejaardentehuis

@ Secret Agent; echt super klote... Heel veel sterkte meis! *knuff*

OT: T gaat goed. Vanavond zie ik hem weer, en het gaat gewoon lekker. Heb genoeg tijd voor school en dat soort dingen, ik werk er lekker bij, en hij ook en gewoon, het werkt
Ben alleen zóóó benieuwd wat ik voor mn verjaardag krijg
Mijn vriendje werkte in een verpleeghuis en nu bij de thuiszorg, en daar doen alle oude vrouwtjes dat dus ook. Ze komen zelfs aandragen met dochters/kleindochters

Ontopic: Jaa, 't is gewoon lekker.
Oud 19-09-2006, 12:37
__
Avatar van __
__ is offline
ik heb er nou al zo'n zin in dat ie me morgen hier in rotterdam komt opzoeken. ik ben pas net hier en overmorgen ergens in de middag ben ik alweer thuis in brabant maar dat boeit allemaal niet want ik vind het gewoon lief en ik wil ook dat ie rotterdam leert kennen enzo. en we gaan dino's kijken oja en ik ben verliefd. en hij ook wel denk ik. :')
Oud 19-09-2006, 12:57
Verwijderd
K ben een beetje verliefd...
Oud 19-09-2006, 13:27
Verwijderd
Mijn relationeel gebied zit godzijdank prima, maar dat van anderen niet altijd waardoor ik nógal van slag ben... Stom!
Oud 19-09-2006, 13:34
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Oud 19-09-2006, 13:55
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Rioto schreef op 18-09-2006 @ 22:53 :
na lange tijd ( lees : meer dan 2 jaar ) eindelijk weer een relatie
Leuk
Oud 19-09-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-09-2006 @ 10:15 :
Mijn vriendje werkte in een verpleeghuis en nu bij de thuiszorg, en daar doen alle oude vrouwtjes dat dus ook. Ze komen zelfs aandragen met dochters/kleindochters
Haha, zie het al helemaal gebeuren ja! Kijk er nu al naar uit

OT: samen aan je huiswerk zitten
Oud 19-09-2006, 15:40
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Jaaa het gaat weer helemaal de goede kant op na het dipje dit weekend en met mijn afhankelijkheid van hem ook denk ik. Ik moet leren weten dat ik het ook zelf kan, en mijn eigen leven niets steeds met dat van hem vergelijken. En dit is zo'n moment waarop dat weer allemaal goed lijkt te komen, ook al weet ik dat ik morgenochtend daar weer anders over denk...
Oud 19-09-2006, 15:57
Nuck
Nuck is offline
Vanavond zie ik hem weer, eindelijk <3
__________________
As if!
Oud 19-09-2006, 16:01
wup
wup is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-09-2006 @ 18:37 :
Oh, dat klinkt wel gaaf En een half jaar is idd niet het einde van de wereld, maar nu lijkt het best lang. En het afscheid nemen van mensen lijkt dan opeens ook zo definiteif, ondanks dat je weet dat je ze over een tijd weer terugziet. Maar het is dan ook wel weer extra leuk om iedereen uiteindelijk weer te zien en in de tuddenstijd contact te houden. Ik hoop dat jullie het erg leuk gaan hebben! Wanneer vertrekken jullie precies? En je ging samen met je vriend toch?
Dat is precíes wat ik bedoel ja... het lijkt voor altijd ofzo. Heel raar. Ja, ik ga samen met mijn vriend ( gelukkig!) en we gaan donderdag weg ( overmorgen al! )

OT: Leuk als mensen aan je denken. Net mijn tante even op bezoek, mij plezier wensen enzo. Kaartje van andere oom en tante, boek van mijn broers en zussen.. Ze hebben zelfs een boek voor mijn vriend gekocht, en nog een die hij echt leuk vindt ook ( en ík zou niet eens weten wat ik voor hem moest kopen..).
Morgen naar vriendinnen even eten enzo.

Ik vind het maar kut als met mij alles goed gaat en met hem minder. Beetje stress enzo. Maar ik vind het zo lastig om hem even met rust te laten.. ik geef zo graag aandacht Maar alles komt goed.. als dat stomme vliegtuig van de grond is.
Oud 19-09-2006, 17:15
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
grrrrrr wees niet zo lief tegen me! ik verdien het/je niet....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-09-2006, 17:29
Verwijderd
Veilig in zijn handen. Ik voel me samen.
Oud 19-09-2006, 18:20
Verwijderd
Ik heb sjans, geloof ik! D'r is een jongen bij m'n studie van wie het vrij overduidelijk is dat hij me leuk vindt, maar nu was er in de sportschool óók al een gozer die continu zat te kijken. En de rest van de mensheid deed het niet, dus het was niet zo dat ik per ongeluk m'n broek vergeten was aan te trekken ofzo. Hm. Als ik nou vrijgezel was, hè Maar tja, 't vriendje is toch veel leuker. Wat ben ik toch weer deprimerend trouw, ik durf niet eens goed met ze te práten nu. Misschien maar beter ook; als ik vrijgezel ben, heb ik er een handje van om er eventueel mee te zoenen en ze al die tijd aan een lijntje te houden
Oud 19-09-2006, 18:38
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Vannacht bij hem geslapen. Was blij dat we 's ochtends dit keer wel alle tijd voor elkaar hadden. Heerlijk samen wakker worden, meer dan uur in bed gepraat en van elkaar genieten, samen douchen en tot slot ontbijten. Het was ontspannend en dat kon ik echt wel even gebruiken. Helaas zie ik hem pas zondagavond weer en ondanks dat ik hem zal missen is het misschien wel goed dat hij weg is. Komende week is erg stressvol en nu kan ik het in ieder geval niet op hem afreageren. Pff maar ik kijk wel enorm uit naar zondag, dan is alle stress voorbij, is hij weer gewoon een tijdje thuis en heb ik eindelijk weer eens tijd voor mijn vrienden...
Oud 19-09-2006, 19:08
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik voel me goed als ik hem elke dag zie. Zo niet, voel ik me die dag gewoon kut. Simple truth <3.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 19-09-2006, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 19-09-2006 @ 20:08 :
Ik voel me goed als ik hem elke dag zie. Zo niet, voel ik me die dag gewoon kut. Simple truth <3.
Vind je het niet vervelend om zo emotioneel afhankelijk te zijn? Ik ben tenminste erg blij dat ik hem vandaag niet heb gezien en tóch een heerlijke dag heb...
Oud 19-09-2006, 19:41
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
*zucht*
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 19-09-2006, 19:43
Crimson
Crimson is offline
verliefd <3 lekker dagje samen geweest
Oud 19-09-2006, 20:14
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-09-2006 @ 19:20 :
Misschien maar beter ook; als ik vrijgezel ben, heb ik er een handje van om er eventueel mee te zoenen en ze al die tijd aan een lijntje te houden
Haha, herkenbaar
Oud 19-09-2006, 20:37
Verwijderd
Avondwake is geweest. Was een mooie dienst, maar wel heel erg emotioneel. Het was fijn dat ze er waren. Ze zeiden niks, maar gewoon zien dat ze er waren, was heel fijn.
Verder zie ik op tegen morgen. Dan is het ineens zo definitief.
En note to self: Schrijf een kaartje voor pap en mam!
Oud 19-09-2006, 21:45
deoxyribose
deoxyribose is offline
M'n ex is een knurft


Maar verder gaat het best goed op niet-relationeel gebied.
Oud 19-09-2006, 21:54
Verwijderd
Argh ik word GEK hier. Ik heb teringerge ruzie met m’n ouders, en ik loop te bitchen tegen een vriend, en morgen is mn beste vriendinnetje jarig en daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil nu alleen maar in bed liggen met damien rice maar ik moet nog kkveel doen dus dat kan niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45
Verwijderd
501 09-10-2006 13:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.