Oud 25-10-2006, 21:47
Verwijderd
Advertentie
Oud 25-10-2006, 22:04
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Crimson schreef op 25-10-2006 @ 21:45 :
dan ben je eh.. 1 jaar jonger dan hij?
Idd ja.. Maar het is juist omdat ik een eerste jaars ben ofzo.. Iig ik heb het gevoel niet serieus te worden genomen. En dat stoort me verschrikkelijk dat bij het minste we elkaar aanraken of handje geven dat er gezegd wordt dat "zij ook wel gevoelens hebben"
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 25-10-2006, 22:11
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
T!ne schreef op 25-10-2006 @ 22:04 :
Idd ja.. Maar het is juist omdat ik een eerste jaars ben ofzo.. Iig ik heb het gevoel niet serieus te worden genomen. En dat stoort me verschrikkelijk dat bij het minste we elkaar aanraken of handje geven dat er gezegd wordt dat "zij ook wel gevoelens hebben"
raar hoor, mn vriend van 25 krijgt nooit opmerkingen over zn vriendinnetje van 18 beetje kinderachtig van die mensen
Oud 25-10-2006, 22:20
Verwijderd
Goed, het samenwonen is leuk! Het is echt leuk
Oud 25-10-2006, 22:47
Verwijderd
Shit, dit is niet goed! Ik ga twijfelen! Het komt omdat ik hem al veel te lang niet meer heb gezien en ik zie hem ook echt pas op z'n vroegst woensdag.. Ojee, hou op hoofd! Pff
Oud 25-10-2006, 22:56
Verwijderd
zie m op zn vroegst volgende week maandag pas weer, vind het te lang duren
Oud 25-10-2006, 23:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben echt ontiechelijk grafstink jaloers.
En dat vind ik dus niet leuk.

wel leuk:
Vandaag na 3 jaar m'n oud-beste vriendin weer eens gezien. Was erg kort helaas (want in de trein), maar ze is nog steeds een schat en ik merkte wel dat ik zo'n beste vriendin wel mis.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 25-10-2006 om 23:17.
Oud 26-10-2006, 00:51
Verwijderd
ja...
Oud 26-10-2006, 00:58
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
heerlijk die rust. iedereen die niet boeit mag lekker rustig wegrotten. en dat zijn er nogal wat.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 26-10-2006, 03:04
Verwijderd
Haha dat gaat mis!
Oud 26-10-2006, 08:59
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Superleuke verjaardag gehad! Iedereen heeft er wel aan gedacht, heel leuk.

Eten was ook heel goed, alleen de wijnglazen werden wel erg vol en snel ingeschonken. Zat ik nog met de wijn van m'n voorgerecht, kwam ze alweer aan met "voor het voorgerecht heb ik voor u een ietwat vette chardonnay". Maar wel heel romantisch was het.

Vanavond het minder leuke gedeelte: opzitten en pootjes geven. "Maureen je hebt toch wel echte Limburgse vlaai hè?".
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 26-10-2006, 09:45
Verwijderd
Gisteren was echt gezellig. Ze blijft bijzonder, gewoon omdat ze is wie ze is. MOeilijke gesprekken gevoerd, maar ik vond het wel interessant. En ze zijn zo leuk bij elkaar! Ze kennen al tig jaar, en zijn ook al getrouwd enzo, maar ze blijven leuk!

En ik mis haar toch meer dan ik gedacht had. Bah.
Oud 26-10-2006, 10:43
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Even wat minder...

Krijg ik deze morgen na bijna 4 maanden eindelijk 'ik zie je graag' over mijn lippen, begint hij zo eventjes te lachen, kijkt hij zo, en zegt hij 'ik heb je graag'.


Oud 26-10-2006, 10:49
Verwijderd
Kut.
Oud 26-10-2006, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 26-10-2006 @ 10:49 :
Kut.
Wat is dr gebeurd?
Oud 26-10-2006, 11:33
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 26-10-2006 @ 10:43 :
Even wat minder...

Krijg ik deze morgen na bijna 4 maanden eindelijk 'ik zie je graag' over mijn lippen, begint hij zo eventjes te lachen, kijkt hij zo, en zegt hij 'ik heb je graag'.


Maar wat is daar minder aan dan? Is toch juist positief of niet?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 26-10-2006, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 26-10-2006 @ 11:33 :
Maar wat is daar minder aan dan? Is toch juist positief of niet?
ze woont in België..daar is 'ik zie je graag' zoiets als 'ik hou van je'. En 'ik heb je graag' betekent net iets minder geloof ik. Iets als wij zeggen; 'ik ben graag bij je, vind het fijn bij je te zijn' etc.

OT: Goed! Als het goed is vandaag de laatste lading vakantiefoto's klaar. Ben benieuwd. Vanavond gaat hij naar de voetbal, komt goed uit, ik moet hard leren voor een tentamen. maar we slapen wel lekker samen
Oud 26-10-2006, 11:41
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 26-10-2006 @ 11:38 :
ze woont in België..daar is 'ik zie je graag' zoiets als 'ik hou van je'. En 'ik heb je graag' betekent net iets minder geloof ik. Iets als wij zeggen; 'ik ben graag bij je, vind het fijn bij je te zijn' etc.

OT: Goed! Als het goed is vandaag de laatste lading vakantiefoto's klaar. Ben benieuwd. Vanavond gaat hij naar de voetbal, komt goed uit, ik moet hard leren voor een tentamen. maar we slapen wel lekker samen
Dan is het toch nog steeds positief? of betekent het; 'ik vind je leuk, als vriendin'?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 26-10-2006, 12:18
vedetje
vedetje is offline
bah, momenteel ben ik wat verward

hij verontschuldige zich 'ik ben geen goed gezelschap als ik moe ben'

maar ik heb een deel van hem gezien dat ik niet kende 'nostaligisch, je mist het verleden, wat mis je?'
hij: 'ik denk dat ik... mezelf mis'
is hij dan niet goed zoals hij is???


en hoe kan de leeftijd 19-23 hem nu storen?
hij begon van 'waw, ongeloofelijk dat je nog maar een eerstejaars bent'
ik: 'stoort dat je?'
hij: 'een beetje wel, je bent nog zo jong'




maar hij zei ook wel wat lieve dingen, ik denk dat ik me afvraag wie hij is...

nu heb ik momenteel een fase van 'pas op, je bent al verliefd, maar... je hebt geen relatie, hoewel hij overduidelijk genegenheid toont weet je niet of hij een spelletje speelt met je, of hij oprecht is'

hoe kan ik dat denken
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 26-10-2006, 12:24
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
vedetje schreef op 26-10-2006 @ 12:18 :

en hoe kan de leeftijd 19-23 hem nu storen?
hij begon van 'waw, ongeloofelijk dat je nog maar een eerstejaars bent'
ik: 'stoort dat je?'
hij: 'een beetje wel, je bent nog zo jong'



Zei mijn vriend ook toen we elkaar leerden kennen (ik was 20, hij 28). Beetje miepen over die leeftijd, sjongejone. Hij was er al snel overheen gelukkig. En vier jaar vind ik helemaal een klein verschil, tenzij hij ontzettend ouwelijk is en jij nog echt een kind bent.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 26-10-2006, 12:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 26-10-2006 @ 11:41 :
Dan is het toch nog steeds positief? of betekent het; 'ik vind je leuk, als vriendin'?
dr stond dat ze het nu eindelijk over dr lippen kreeg, dus waarschijnlijk vind ze het gewoon klote dat hij dan niet zegt dat het wederzijds is.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 26-10-2006, 12:26
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 26-10-2006 @ 12:25 :
dr stond dat ze het nu eindelijk over dr lippen kreeg, dus waarschijnlijk vind ze het gewoon klote dat hij dan niet zegt dat het wederzijds is.
Maar in mijn ogen, op basis van dat zinnetje wat Anaïs schrijft, zegt hij ook niet dat het niet wederzijds is. Ik vind dat Belgisch maar verwarrend.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 26-10-2006, 12:36
Larry Flint
Larry Flint is offline
het zal ook wel wederzijds zijn, maar hij zegt het niet, hij zegt dat hij het leuk vindt om bij dr te zijn. das niet echt wat je wil woren als je voor het eerst ik hou van je tegen je vriendje zegt, of wel?
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 26-10-2006, 12:38
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 26-10-2006 @ 12:36 :
het zal ook wel wederzijds zijn, maar hij zegt het niet, hij zegt dat hij het leuk vindt om bij dr te zijn. das niet echt wat je wil woren als je voor het eerst ik hou van je tegen je vriendje zegt, of wel?
Het is d'r vriendje niet, dus ik vind een 'ik vind het fijn om bij je te zijn' al heel wat. Juist lief. Ik hou van je komt veel later wel.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 26-10-2006, 12:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Sommigen krijgen ik hou van jou maar met zeer veel moeite uit hun keel. Dat kan zijn omdat ze hun eigen gevoelens niet vertrouwen, of omdat ze het gewoon (nog) niet voelen. Lastig hoor.

Ik ben er makkelijk in. Als ik het voel, zeg ik het, en dat kan heel snel en heel overweldigend zijn.
Oud 26-10-2006, 12:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 26-10-2006 @ 12:38 :
Het is d'r vriendje niet, dus ik vind een 'ik vind het fijn om bij je te zijn' al heel wat. Juist lief. Ik hou van je komt veel later wel.
oh sorry, dat had ik niet begrepen. nouja, het is sowieso lief ja maar schijnbaar gewoon niet wat ze verwachtte.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 26-10-2006, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 26-10-2006 @ 11:41 :
Dan is het toch nog steeds positief? of betekent het; 'ik vind je leuk, als vriendin'?
nja, als ik tegen mn vriend zeg dat ik van m hou, dan wil ik graag horen dat ie ook van mij houdt. Als hij dat nog niet zo voelt en dus zegt dat ie graag bij je is, dan is dat wel een beetje een domper. maar wel eerlijk iig..
Oud 26-10-2006, 12:54
Verwijderd
wel goedd.
gisteren werd m'n moeder 50, en hij is niet zo van het sociaal doen met vrienden van m'n ouders. ik ook niet echt, dus hebben we de hele avond boven liggen tv kijken
Oud 26-10-2006, 13:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 26-10-2006 @ 12:38 :
Het is d'r vriendje niet, dus ik vind een 'ik vind het fijn om bij je te zijn' al heel wat. Juist lief. Ik hou van je komt veel later wel.
ik had juist het idee dat het wel haar vriendje is...
__________________
Tsja
Oud 26-10-2006, 13:33
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
snoopy schreef op 26-10-2006 @ 13:25 :
ik had juist het idee dat het wel haar vriendje is...
Dan vind het wel apart dat je iets "eindelijk over je lippen" krijgt. Lijkt me meer een bekentenis. Maar genoeg gespeculeerd voor vandaag. Heb wel wat beters te doen, zoals die puinzooi in dit huis opruimen voor het bezoek straks.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 26-10-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
vedetje schreef op 26-10-2006 @ 12:18 :

en hoe kan de leeftijd 19-23 hem nu storen?
hij begon van 'waw, ongeloofelijk dat je nog maar een eerstejaars bent'
ik: 'stoort dat je?'
hij: 'een beetje wel, je bent nog zo jong'
Mh, ik word nu zo 22 en ik vind de eerstejaars al zo verschrikkelijk jong. De jongetjes hebben allemaal van die acnekoppies en de meisjes doen wel erg volwassen, maar het studentenleven is nog zooo spannend en alles is nieuw en... nou ja, wat ik zeg, ik voel me er nu al oud bij, ik ben al bijna student-af. Aan de andere kant, als je bijvoorbeeld allebei werkt kan ik me voorstellen dat het leeftijdsverschil weer minder groot lijkt.. *haalt schouders op*

OT: Ja goed... Z'n moeder: "Volgens mij ben je erg blij dat je d'r weer terug hebt." Goh, is dat te zien?
Oud 26-10-2006, 14:03
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Goed, alleen hij is morgen jarig en ik ben gigantisch blut. EN al probeer ik wel geld opzij te zetten, komt er weer een last voorbij.
Nu voel ik me schuldig, want ik doe altijd grootse dingen met zijn verjaardag...
Oud 26-10-2006, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 26-10-2006 @ 13:50 :
Mh, ik word nu zo 22 en ik vind de eerstejaars al zo verschrikkelijk jong. De jongetjes hebben allemaal van die acnekoppies en de meisjes doen wel erg volwassen, maar het studentenleven is nog zooo spannend en alles is nieuw en... nou ja, wat ik zeg, ik voel me er nu al oud bij, ik ben al bijna student-af. Aan de andere kant, als je bijvoorbeeld allebei werkt kan ik me voorstellen dat het leeftijdsverschil weer minder groot lijkt.. *haalt schouders op*

OT: Ja goed... Z'n moeder: "Volgens mij ben je erg blij dat je d'r weer terug hebt." Goh, is dat te zien?
Maar sommige jongens zijn ook gewoon jong in het eerstejaar. Ik had een 17-jarige in mijn eerste jaar, en dat was echt nog een jochie Maar in een jaar kan er wel veel veranderen, want nu is hij al veel minder jochie-achtig. De kinderachtige meisjes vielen allemaal vrij snel af, dat viel me ook op. Ik ben wel altijd heel benieuwd waar ik zelf sta
Oud 26-10-2006, 15:15
Verwijderd
haat. pure haat...
Oud 26-10-2006, 15:59
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanavonddd <33
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 26-10-2006, 16:15
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Lekker vanavond samen swingen bij Marco B.!
Oud 26-10-2006, 16:50
Verwijderd
Complimentje gehad vandaag, altijd leuk.

Ik denk eigenlijk dat het wel mee valt met de onderwaardering.. het geldt alleen voor de mensen waar ik juist gewaardeerd door zou willen worden.

Vanavond de eerste vergadering met de Eventcie. Spannend hoor.. ik hoop dat het allemaal een beetje klikt enzo.
Oud 26-10-2006, 16:56
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
uuuf schreef op 26-10-2006 @ 12:54 :
wel goedd.
gisteren werd m'n moeder 50, en hij is niet zo van het sociaal doen met vrienden van m'n ouders. ik ook niet echt, dus hebben we de hele avond boven liggen tv kijken
haha herkenbaar .

ot: ja goed hoor.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 26-10-2006, 17:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ghehe, ik ben ook een schattige eerstjejaars Voel me alleen ouder ofzo. Tja. Zal wel aan mij liggen, waarschijnlijk straalt het toch van me af dat ik eerstejaars ben

OT: Tja, rustig. Vandaag weer heerlijke discussie gevoerd. Sommige mensen vragen er trouwens gewoon om om afgezeken te worden, maar hoe maak je ze dat duidelijk? Ennehm... Mjah, ik geloof dat ik maar gewoon geduld moet hebben. Ja.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-10-2006, 17:20
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 26-10-2006 @ 17:09 :
Ghehe, ik ben ook een schattige eerstjejaars Voel me alleen ouder ofzo. Tja. Zal wel aan mij liggen, waarschijnlijk straalt het toch van me af dat ik eerstejaars ben

OT: Tja, rustig. Vandaag weer heerlijke discussie gevoerd. Sommige mensen vragen er trouwens gewoon om om afgezeken te worden, maar hoe maak je ze dat duidelijk? Ennehm... Mjah, ik geloof dat ik maar gewoon geduld moet hebben. Ja.
pm?
Oud 26-10-2006, 17:52
Verwijderd
Blij Ik had m'n ouders al heel lang niet meer gesproken, en hoorde van m'n zus allemaal verhalen over dat ze met hen uiteten ging met enige regelmaat enzo. En nu heb ik net een uurtje met ze gebeld, en dat was heel fijn
Eerst m'n vader die erg vrolijk was door het mooie weer en het feit dat hij opa gaat worden. En toen m'n moeder die nog steeds niet begrijpt wat ik nu eigenlijk studeer, maar ja, dat krijg ik ook niet aan haar uitgelegd; ze snapt het gewoon niet. Maar het was erg leuk M'n moeder is ineens héél anders, ze gaat veel met mijn zus om, dat hebben ze vanaf haar pubertijd niet meer gedaan. En ze is helemaal in de baby-stemming. De hele tijd bij knuffeltjes kijken, truitjes en sokjes breien. Erg leuk

En mijn man is zonder trouwring naar Leuven vertrokken.
Oud 26-10-2006, 18:19
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
^ waarom?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 26-10-2006, 18:23
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik mis hem... maar ik weet niet precies wat ik dan mis. Misschien wel gewoon geborgenheid. Diepe gesprekken voeren. Maar in dat geval mis ik hem niet, maar de geborgenheid en het voeren van diepe gesprekken.

Ach. Misschien zie ik hem vanavond wel, heb ik in ieder geval mijn geborgenheid.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-10-2006, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Drez schreef op 26-10-2006 @ 18:19 :
^ waarom?
Omdat hij haast had en vergat hem om te doen
Oud 26-10-2006, 18:33
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Wat kan er toch veel veranderen in een maand of acht. Het wordt nog lang niet saai. Ik voel me zo verliefd. <3
En was ik nou echt diegene die zo bang was en hem niet zo dichtbij wilde laten komen?
Nu vind ik hem nog lang niet dichtbij genoeg.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 26-10-2006, 18:59
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hij is echt zo lief. En zeker als ik me dan even verdrietig voel. Dan gaat hij alleen maar nog liever doen en moet ik nog meer huilen en kan ik dus geen lieve dingen terugzeggen omdat ik alleen maar kan snotteren

En jeetje, eigenlijk is het toch wel bijzonder dat wel zelfs na zo'n tijd alleen nog maar steeds gelukkiger worden. Dat iets simpels als even samen knuffelen zó verschrikkelijk goed voelt, dat we al helemaal blij worden van alleen al de gedachte aan elkaar. En zelfs na ruim 1,5 jaar samenwonen is er nog steeds bijna niets fijner dan samen slapen, samen in bed liggen, dicht tegen elkaar aangekropen. Wetende dat we elkaar nog lang niet willen laten gaan...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 26-10-2006, 19:01
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-10-2006 @ 18:23 :
Omdat hij haast had en vergat hem om te doen
Oh pff. (:
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 26-10-2006, 20:02
Verwijderd
En hoe maak ik hem nou duidelijk dat ik wel zin heb om iets af te spreken, maar niet als hij er meer van verwacht dan gewoon gezellig wat ouwehoeren? Want sinds dat hij kwaad op me is geweest omdat ik iets niet wilde vertellen, ben ik royaal op hem afgeknapt. Eigenlijk best wel stom, dat ik kwaad word over zoiets. Maar nee is nee. Op alle gebieden.
Oud 26-10-2006, 20:21
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Oh echt, soms heb ik gewoon het gevoel dat ik bijna uit elkaar knap van geluk
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 26-10-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-10-2006 @ 14:57 :
Maar sommige jongens zijn ook gewoon jong in het eerstejaar. Ik had een 17-jarige in mijn eerste jaar, en dat was echt nog een jochie Maar in een jaar kan er wel veel veranderen, want nu is hij al veel minder jochie-achtig. De kinderachtige meisjes vielen allemaal vrij snel af, dat viel me ook op. Ik ben wel altijd heel benieuwd waar ik zelf sta
Ik vind altijd dat nieuwe eerstejaars vooral de eerste 3 a 4 maanden nog vrij jong zijn, maar daarna is dat alweer rechtgetrokken en merk je 't niet.

Oh en ot: goed.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.