Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2007, 23:33
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 10-01-2007 @ 00:18 :
Verwarring alom. Eerst krijg ik constant lieve smsjes met zelfs letterlijk dat 'ie me leuk vindt, vervolgens paar keer bij hem geslapen, voelde supergoed, echt heel schattig uren knuffelen en handjes vasthouden enzo . Deuren werden voor me opengehouden, als ik binnenkwam had hij alleen kaarsjes aan enz. Nu smste hij voor nieuwjaar wel of ik zin had wat af te spreken, dus ik natuurlijk weer gegaan..vervolgens heel lief geknuffeld op de bank, verder niks. Vanaf toen alleen korte smsjes, soms ineens 5 dagen niks terug enzo. Besloot hem dan maar te negeren, dit lukte een week waarna ik wel snel wat terugkreeg maar weer zo'n sms die ook naar zijn zus had kunnen zijn. Ik snap het niet meer, helemaal gezien het feit dat hij mij leuk vond, mijn nummer achterhaalde en begon met het contact. Anders had ik waarschijnlijk amper geweten wie hij was ofzo . Iemand misschien een adviesje want ik weet niet meer wat het beste is, 'hard to get' en niets meer laten horen of wel..pff ik weet het even niet meer. Het was ook iets te mooi allemaal, zo lief was een jongen nog nooit voor mij.
Eh, vraag hem gewoon op de man af waarom hij zo gek doet?

OT
Eerlijk zijn is gaaf (L) hij is ook gaaf (L) en ik ben eh, gelukkig.
__________________
I am Jack's wasted life.
Advertentie
Oud 10-01-2007, 00:18
George
Avatar van George
George is offline
Oehhh donderdag en morgen met m'n vroegere beste vriendinnetje afgesproken.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 10-01-2007, 06:38
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Aaah, gisteren nieuwjaarsborrel van mijn werk en ik heb echt heerlijk lopen flirten met een hele leuke jongen en eh ik was alleen te verlegen om ook maar iets te zeggen terwijl hij obvious geinteresseerd was, nu denkt hij echt dat ik hard to get speel ofzo. Vandaag maar eens kijken wanneer hij werkt
Oud 10-01-2007, 09:16
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik voel me echt verschrikkelijk alleen. Ja, niet zo prettig dus..
Oud 10-01-2007, 09:43
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Ik ben gebroken en zie het leven even niet meer zitten
__________________
Bruut for president (y)
Oud 10-01-2007, 09:57
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Onzeker. Maar dat probleem heb ik wel vaker. Ik ben vrij paranoïde aangelegd
Maar nog een weekje en dan zitten we in Londen ons 1 jarig jubileum te vieren
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 10-01-2007, 10:16
Verwijderd
Tjaaa goed. Ik ben een beetje veel bezig met mezelf, maar dat werkt allemaal geloof ik wel. Hij is toch druk En ik ben trots, want hij heeft een goede kans op een stage bij kinderchirurgie. Woehoe.
Oud 10-01-2007, 10:51
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
Eergisteren erg spannend

Maar het moet geen gewoonte worden aangezien ik 4,5 jaar een vaste relatie heb....

Gras lijkt altijd groener aan de overkant
Oud 10-01-2007, 12:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh ik ben echt enorm verliefd <3 maar het is al best wel lang geleden dat ik hem gezien heb, namelijk zaterdagmiddag, en ik moet nog tot overmorgen wachten. Maar komt goed. ^^
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 10-01-2007, 12:14
binoche
binoche is offline
Ik maak mezelf gek, heb hem maandag nog gezien maar doordat we geen relatie hebben is het moeilijk niet constant over van alles te denken. Ik wil weten wanneer ik hem nog eens zie, kan ik tenminste ergens naartoe leven.
Oud 10-01-2007, 12:22
Verwijderd
woehoe! Ik heb reactie gehad! Blijtk dat hij het allemaal te snel vond gaan. Nou, daar kan ik tenminste iets mee.
Oud 10-01-2007, 12:25
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik heb echt moeite met ritme hervinden. Het waren maar twee weken en ze gingen (met name omdat er zoveel familie van 'm bijwas) echt niet vlekkeloos, maar het was echt zo super.. En nu zien we elkaar 'maar' een paar uurtjes per dag en weer vroeg opstaan en geen gemountainbike door de jungle maar collega's inwerken. Zucht.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 10-01-2007, 13:31
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
'Ik snap al die hints van jou wel, al zijn ze nog zo indirect'. Fijn dat ik dus niet zo subtiel ben. Lichtelijk jammer dat je niet fatsoenlijk iets kunt opbouwen met de halve klas op je neus. Maar ik heb besloten dat het bij hem ligt, hij ziet maar wat hij er mee doet.

En verder dacht ik te veel aan die leuke jongen van mijn werk vandaag
Oud 10-01-2007, 14:03
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Vandaag 13 maanden, olé.

En ik heb leuke cadeautjes nog voor z'n verjaardag. *gniffel*
Oud 10-01-2007, 14:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-01-2007 @ 10:16 :
Tjaaa goed. Ik ben een beetje veel bezig met mezelf, maar dat werkt allemaal geloof ik wel. Hij is toch druk En ik ben trots, want hij heeft een goede kans op een stage bij kinderchirurgie. Woehoe.
Oh dat is vet voor hem!

Pfff mijn vriendje koopt de hele tijd allemaal lekkere dingen voor mij die totaal niet passen bij mijn dieet. Wel heel lief, maar ook heel fout
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-01-2007, 14:23
Verwijderd
Ik zit nog vol vragen, frustratie en een rotgevoel, maar gelukkig heb ik het te druk om daar mee bezig te zijn.
Oud 10-01-2007, 14:31
Yolcu
Yolcu is offline
*Zucht eens even diep*
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 10-01-2007, 15:46
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Prima want het gaat hartstikke goed met ons .
Oud 10-01-2007, 15:51
Suuzan
Avatar van Suuzan
Suuzan is offline
Goed/ vreselijk,

ik heb een open relatie met men vriendje omdat we allebij niet aan elkaar vast willen zitten,en ook willen leven zeg maar.
maar opzich gaan we totaal niet met andere mensen alleen stel dat er een keer iets gebeurt hoeft et van ons nog niet over te zijn zeg maar.
Maar ik heb een groot probleem,laatst op een donderdag avond in de vakantie was ik uit met een vriendin,en toen ben ik met 2 andere jongens gegaan alleen ik durf het niet te vertellen omdat ik altijd tegen hem zij ''okal hebben we een open relatie ik zal nooit vreemd gaan''
Alleen nu heb ik dat toch gedaan, en ik weet hoe slecht dit klinkt en ja ik vast een slet blablabla maar weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

*verder gaat et super tussen Mij&vriendje,*
__________________
Promises are just words unless they are fulfilled
Oud 10-01-2007, 16:08
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik mis hem Hij is de liefste van de wereld. En als we allebij nou is stoppen met te denken dat de ander het uit gaat maken zou het allemaal zo veel minder gestress zijn.
Oud 10-01-2007, 16:11
wup
wup is offline
Op zich goed. Alleen hij werkt veel te veel ( tussen de 10 en 12 uur per dag) en daar wordt hij niet gezelliger van.. Maar vandaag neemt hij ontslag bij een van zijn baantjes dus dat komt goed . Donderdag na maaaanden eindelijk samen vrij, dus naar de drive-in bioscoop en even ergens eten. Zin in.. En al een jaar samen bijna.
Oud 10-01-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Suuzan schreef op 10-01-2007 @ 16:51 :
Goed/ vreselijk,

ik heb een open relatie met men vriendje omdat we allebij niet aan elkaar vast willen zitten,en ook willen leven zeg maar.
maar opzich gaan we totaal niet met andere mensen alleen stel dat er een keer iets gebeurt hoeft et van ons nog niet over te zijn zeg maar.
Maar ik heb een groot probleem,laatst op een donderdag avond in de vakantie was ik uit met een vriendin,en toen ben ik met 2 andere jongens gegaan alleen ik durf het niet te vertellen omdat ik altijd tegen hem zij ''okal hebben we een open relatie ik zal nooit vreemd gaan''
Alleen nu heb ik dat toch gedaan, en ik weet hoe slecht dit klinkt en ja ik vast een slet blablabla maar weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

*verder gaat et super tussen Mij&vriendje,*
Waarom een open relatie als je toch nooit vreemd zal gaan?
Mja, en verder zou ik het toch vertellen. Maar hebben jullie niet soort van afspraken gemaakt over het wel/niet vertellen mocht 1 van jullie iets doen toen jullie besloten tot een open relatie?
Oud 10-01-2007, 17:18
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Een beetje allenig zo in de tentamenweek. Ik kijk ernaar uit hem weer te zien.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 10-01-2007, 17:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Suuzan schreef op 10-01-2007 @ 16:51 :
Goed/ vreselijk,

ik heb een open relatie met men vriendje omdat we allebij niet aan elkaar vast willen zitten,en ook willen leven zeg maar.
maar opzich gaan we totaal niet met andere mensen alleen stel dat er een keer iets gebeurt hoeft et van ons nog niet over te zijn zeg maar.
Maar ik heb een groot probleem,laatst op een donderdag avond in de vakantie was ik uit met een vriendin,en toen ben ik met 2 andere jongens gegaan alleen ik durf het niet te vertellen omdat ik altijd tegen hem zij ''okal hebben we een open relatie ik zal nooit vreemd gaan''
Alleen nu heb ik dat toch gedaan, en ik weet hoe slecht dit klinkt en ja ik vast een slet blablabla maar weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

*verder gaat et super tussen Mij&vriendje,*
Gewoon eerlijk zijn... Niet makkelijk, en je weet niet hoe hij gaat reageren, kan alle kanten op gaan, maar het stilhouden werkt ook niet. En zoals al gezegd: waarom een open relatie als je er toch geen gebruik van zou maken?

OT: Nog steeds goed enzo! Ik wil stiekem eens bij hem slapen, en dan echt gewoon slapen, tegen hem aankruipen... Mjah Komt wel.
Verder ben ik blij met bepaalde figuren, echt super gezellig!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 10-01-2007, 17:47
Orpheus
Orpheus is offline
Ik voel me zwaar verward en verwarrend verzwaard.
Niet dóór mijn relatie, maar ik begin nu toch te vermoeden
dat door mijn gemoed de relatie wel flink te lijden heeft...
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 10-01-2007, 18:02
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Tja en toen ging het op eens ietsjes minder tussen ons. Hij vindt dat ik hem soms claim en ik vind dat hij soms te laks is met afspraken na komen. Ik weet dat ik soms heel extreem kan reageren maar ik vind het niet echt leuk dat als hij in eens 3/4 uur later aan komt zetten dan afgesproken zonder ook maar iets van zich te laten horen. Maar goed gisteravond/nacht flink over gepraat en nu is alles gelukkig weer goed.
Oud 10-01-2007, 18:18
George
Avatar van George
George is offline
Net heerlijk ouderwets zitten kletsen met m'n beste vriendin van vroeger, uiteraard volgens traditie weer samen vier tompoucen weg zitten werken. Ik had van tevoren echt zoiets van, 'Oh nee oh nee dit gaat echt niet goed, ik heb geen idee wat ik moet zeggen' omdat het toen allemaal zo raar gelopen is, maar het was echt gezellig, flink door zitten kletsen. Zaterdag min of meer samen uit. Echt fijn.
En morgenavond zie ik Hem weer, echt zin in, ik ben nu al weer verslaafd aan hem. (L)
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 10-01-2007, 18:26
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
hihi ik heb 'r vandaag toch nog weer een paar uurtjes gezien walgelijk verliefd, walgelijk klef pff wat gaat de tijd opeens snel.

morgen zie ik 'r weer, en ik kan niet wachten
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-01-2007, 18:35
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
@ Suuzan:
ik zie juist neit in waarom je het wel zou vertellen. Het is toch geen vreemdgaan als je het een open relatie noemt, want dan mag dat.
Blijkbaar voel je je er wel kut over dus dan zou ik als ik jou was geen open relaties meer aan gaan.
+ niet verder alles gaat goed met jou en je vriendje Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen zeggen als ze zich vet kut voelen over iets en bovendien iets willen zeggen wat ze niet durven en anderen om hulp gaan vragen.


Voor mezelf: Ik denk wel dat het nog weer goedkomt. We hebben gebeld en gezegd dat het uit de hand gelopen irritatie was en dat we elkaar superleuk vinden over het algemeen, maar dat het ook de bedoeling is dat we het met meer mensen leuk kunnen hebben en dat we misschien het wel een kans moeten geven. Niks definitiefs over de telefoon.
Nog even gesproken op msn en hij zei dat hij zin had om me te zien. Zo duidelijk zegt hij dat ook nooit (uit zichzelf) dus daar was ik ook wel blij mee.
De afgelopen 2 dagen toch wel als een wrak rondgelopen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 10-01-2007, 18:47
George
Avatar van George
George is offline
Huhu ik was m'n telefoon kwijt en ik vond hem net terug ergens onderin de auto, twee smsjes met knuffels sinds maandag. Echt gaaf, eerder deed ie dat nooit.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 10-01-2007, 19:50
Charl0tteee
Avatar van Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Zweverig. Fijn. Verliefd
__________________
Zoveel dromen en te weinig nachtrust.
Oud 10-01-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 09-01-2007 @ 16:54 :
snap ik bij vriendinnen van mij gaat de vakantie hoogstwaarschijnlijk ook niet door, niet door vriendjes overigens maar ander gezeik, maar loes (heb ik ooit wel wat over gezegd toch?) was er echt heeelemaal chagrijnig over, dus ik snap hoe je je voelt. maar kan het nog goedkomen of niet?
overigens ben ik door verhalen als deze alleen maar meer blij dat ik én al weet met wie ik ga én al weet waarheen we gaan.
ja als stef een beetje relaxter gaat doen hopelijk wel, maar gister was ze met S. en toen liep ze echt te bitchen dat ze niet zonder hem op vakantie wil omdat ze hem vorig jaar zo gemist had terwijl ze echt élke dag op vakantie heeft gezegd dat ze hem niet mist
dus ik hoop maar dat het goedkomt, morgen gaat ze mee uit en dan ehh, word ik gewoon even boos 8)

met wie/wat ga jij? weer jullie viereenheid?
Oud 10-01-2007, 20:45
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ah wat schattig, ik wil eigenlijk stiekem nu m'n bed in, maar ik 'moet' blijven van hem. Op z'n minst tot tien uur... Nou oké dan. Dat kwartiertje moet lukken... *zucht* Hij is lief
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 10-01-2007, 20:58
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Gooooooed
Ik post hier te vaak, maar het gaat lekker met mijn vrienden, daarnaast heb ik heel veel leuke contacten op school, bij theater en op mijn werk. En net ging ik op het werk sjansen met mijn leuke collega en toen reed hij met zijn volgeladen kar tegen een klant op. Schattig
Oud 10-01-2007, 21:08
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-01-2007 @ 22:29 :
We hebben wel soort van iets gehad, we vinden elkaar leuk, maar he is kinda seeing someone at home... Wat dat moge betekenen. Maar ik weet niet of hij haar over mij verteld heeft. Zo ja snap ik niet dat ze nog bij hem is. Daarnaast zei hij dat het ook binnenkort uit kon zijn...

Ik ga dus niet speciaal voor hem, maar hij is er wel. Inclusief de vreemde, ongemakkelijke situatie... maar ja, ik ben verliefd, dus ik wil hem zien. En dat is dom van mezelf ja. En dat gaat heel veel pijn doen waarschijnlijk. Maar so be it. Misschien kom ik er dan sneller overheen. Nu nog beetje hoop, hoe dom dat ook is. Maybe it won't last forever, but who says the best loves do. Niets voor niets mijn sig. Ik ga voor wat ik kan krijgen. Is dat vriendschap, dan is dat zo. Het zal iig erg gezellig worden . Afscheid vast moeilijk. We zien het wel. Morgen hoor ik of het doorgaat. En dan is het 3 weken afwachten of hij daadwerkelijk dat weekend ook thuis is...

Ik ben dom ja .
Je bent verliefd. Ik ken een beetje je situatie. Heb daar ook zo'n beetje in gezeten. En ik kan je vertellen bij mij was het een ramp. Voor hem kan het heel goed uitkomen, zo'n meisje uit een ander land waar ie dan even mee kan sjansen en meer.
Ik denk dat je jezelf heel goed in de gaten moet houden.... zorgen dat je jezelf geen pijn gaat doen. Misschien dat hij nog niks tegen zn vriendin heeft gezegd... Wat dan? Allemaal zaken die het moeilijk maken.
Maar I've been there, kan het je niet kwalijk nemen dat je erheen gaat.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 10-01-2007, 21:19
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 10-01-2007 @ 00:18 :
Verwarring alom. Eerst krijg ik constant lieve smsjes met zelfs letterlijk dat 'ie me leuk vindt, vervolgens paar keer bij hem geslapen, voelde supergoed, echt heel schattig uren knuffelen en handjes vasthouden enzo . Deuren werden voor me opengehouden, als ik binnenkwam had hij alleen kaarsjes aan enz. Nu smste hij voor nieuwjaar wel of ik zin had wat af te spreken, dus ik natuurlijk weer gegaan..vervolgens heel lief geknuffeld op de bank, verder niks. Vanaf toen alleen korte smsjes, soms ineens 5 dagen niks terug enzo. Besloot hem dan maar te negeren, dit lukte een week waarna ik wel snel wat terugkreeg maar weer zo'n sms die ook naar zijn zus had kunnen zijn. Ik snap het niet meer, helemaal gezien het feit dat hij mij leuk vond, mijn nummer achterhaalde en begon met het contact. Anders had ik waarschijnlijk amper geweten wie hij was ofzo . Iemand misschien een adviesje want ik weet niet meer wat het beste is, 'hard to get' en niets meer laten horen of wel..pff ik weet het even niet meer. Het was ook iets te mooi allemaal, zo lief was een jongen nog nooit voor mij.
ik heb echt precies, maar dan ook precies hetzelfde..

misschien moeten we hiervoor een topic openen?
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 10-01-2007, 21:19
Verwijderd
godver mijn zwak zegt nu mijn ergste vijand LEKKER te vinden en mij niet te willen en tering wat haat ik hem nu wat is het ook een EIKEL.
Oud 10-01-2007, 21:35
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 10-01-2007 @ 21:41 :
ja als stef een beetje relaxter gaat doen hopelijk wel, maar gister was ze met S. en toen liep ze echt te bitchen dat ze niet zonder hem op vakantie wil omdat ze hem vorig jaar zo gemist had terwijl ze echt élke dag op vakantie heeft gezegd dat ze hem niet mist
dus ik hoop maar dat het goedkomt, morgen gaat ze mee uit en dan ehh, word ik gewoon even boos 8)

met wie/wat ga jij? weer jullie viereenheid?
onze viereenheid weer ja, tuurlijk
rot van stef dat ze zich zo gedraagt iig.. hoe lang willen jullie weggaan dan? toch geen wéééken of mááánden? ik miste stefan vorig jaar ook wel op vakantie hoor maarja dat hoort erbij, dat betekent niet dat ik het ondertussen wel ontzettend naar mn zin had.. kom op zeg, je bent toch met je beste vrienden, dan kun je je vriendje toch wel even missen? zeg haar dat maar, met de groetjes van mij
Oud 10-01-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 10-01-2007 @ 15:03 :
Vandaag 13 maanden, olé.

En ik heb leuke cadeautjes nog voor z'n verjaardag. *gniffel*

Wat een sadistische gniffel
Oud 10-01-2007, 21:50
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Whoe het was leuk! Ja, hij is leuk. Ik was bang dat we elkaar niks te zeggen hadden, maar we praatten echt aan 1 stuk door. En hij kan goed zoenen (al was het maar erg kort omdat mn bus er was), én smste dat hij het leuk vond en ik hem leuk leek nu maar hopen dat het zo blijft en hij niet verandert in of aan stalk type (zoals die ene jongen, écht denk na, als ik niet reageer op tefeloontjes en smsjes, is dat best duidelijk lijkt me) óf verandert in iemand die opeens niks meer van zich laat horen (zoals weer een andere).
Hm dit is goed voor het vergeten-van-de-ex (ik heb steeds minder behoefte hem te zien, lijkt al zooo lang geleden dat we wat hadden)
Oud 11-01-2007, 00:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik heb mijn nieuwe liefde gevonden geloof ik.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 11-01-2007, 00:30
Verwijderd
<3 hij is lief
Oud 11-01-2007, 00:43
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Metal schreef op 11-01-2007 @ 01:20 :
Ik heb mijn nieuwe liefde gevonden geloof ik.
toch dieselmeisje of een ander?
Oud 11-01-2007, 00:56
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 10-01-2007 @ 22:35 :
onze viereenheid weer ja, tuurlijk
rot van stef dat ze zich zo gedraagt iig.. hoe lang willen jullie weggaan dan? toch geen wéééken of mááánden? ik miste stefan vorig jaar ook wel op vakantie hoor maarja dat hoort erbij, dat betekent niet dat ik het ondertussen wel ontzettend naar mn zin had.. kom op zeg, je bent toch met je beste vrienden, dan kun je je vriendje toch wel even missen? zeg haar dat maar, met de groetjes van mij
Jij kunt mij niet even missen ;(
Oud 11-01-2007, 01:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wauw
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-01-2007, 08:33
Verwijderd
Waar zijn alle leuke, vrijgezelle mannen gebleven
Oud 11-01-2007, 09:37
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Goed! Had gister een soort paniekaanval over mijn tentamen van vrijdag. Heel fijn dat hij dan na werk gewoon belt om me gerust te stellen. Lekker een uur aan de telefoon gehangen en weer lekker flauw tegen elkaar gedaan . Wat issie toch leuk? En van mij!
__________________
I am..
Oud 11-01-2007, 10:59
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Over vijf uur is het weer weekend. Hij gaat 'n Jamie-Oliver-Kook! salade voor me maken dus ben benieuwd. En op een verjaardag na is het lekker rustig, dus da's mooi.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 11-01-2007, 12:17
Verwijderd
Gaat wel goed geloof ik. Heb weinig te klagen, zien elkaar veel, maar niet té veel. De vakantie samen was wel lekker, maar ook een teken dat ik niet (bijna) 2 weken lang, 24/7 met hem samen kan zijn. Gelukkig, als we ooit gaan samen wonen, hebben we allebei een baan / school, en vrienden en zo, dat moet wel goed komen
Oud 11-01-2007, 12:52
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
DNMB schreef op 10-01-2007 @ 22:19 :
ik heb echt precies, maar dan ook precies hetzelfde..

misschien moeten we hiervoor een topic openen?
Goed plan! Zijn er bij jou al ontwikkelingen?
Ik durf hem iig niet te smsen
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #54
WolterB
500 29-01-2007 21:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.