Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2007, 19:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 22-01-2007 @ 19:42 :
jij begon
mijn punt
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Oud 22-01-2007, 19:26
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
hij is zo lief.. stuurt me een hele leuke e-card omdat ik me zo ziek voel voel me gelijk iets beter.. en gisteren kookte hij voor me omdat ik ziek was... Zo lief <3

vriendschappelijk gebied voel ik me wel ok
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 22-01-2007, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 22-01-2007 @ 20:21 :
mijn punt
ja hé hé
Oud 22-01-2007, 19:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 22-01-2007 @ 20:32 :
ja hé hé
Je streepjes staan verkeerd
Oud 22-01-2007, 19:58
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
George schreef op 22-01-2007 @ 03:11 :
Ik vind hem heel leuk enzo hoor, maar ik begrijp geen snars van 'm.
ja dit dus...
Oud 22-01-2007, 20:25
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Vanavond slapen we voor de verandering even een nachtje niet bij elkaar. Het gaat te goed tussen ons, alles voelt goed. We maken veel lol met elkaar en pesten elkaar ook veel maar weten wanneer we moeten stoppen. Ik kan alles met em delen, dat is het allerfijnste
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 22-01-2007, 20:31
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik wil voor altijd de zijne zijn
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 22-01-2007, 20:53
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 22-01-2007 @ 20:32 :
ja hé hé
gefrustreerd?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-01-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 22-01-2007 @ 21:53 :
gefrustreerd?
beetje
Oud 22-01-2007, 21:07
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
kee
aan de scharrelaarij jij!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-01-2007, 21:07
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
allebei ontzettend druk, dus moeilijk plannen wanneer we elkaar zien. en dan ook nog eens die stress erbij van tentamens en alles..maar als ik hem zie ben ik weer happy.
dadelijk
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 22-01-2007, 21:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Luna schreef op 22-01-2007 @ 22:07 :
kee
aan de scharrelaarij jij!
Ik denk niet dat dat het probleem is..
Oud 22-01-2007, 21:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik wil hem zien, ondanks de pijn die ik straks krijg. Of ik wil nu over hem heen zijn, hem vergeten, of iemand anders. I want it all...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-01-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-01-2007 @ 22:16 :
Ik denk niet dat dat het probleem is..
euh?
Oud 22-01-2007, 21:48
ironflower
ironflower is offline
Over 2 dagen is hij dus terug en ik maak me er echt zenuwachtig om. Ik blijf er ook maar over nadenken dat ik hem eigenlijk had op staan wachten en dan hem in de armen had gevlogen en gezoend en nooit meer stoppen voor je gevoel. Je weet wel zoals het in de films altijd gaat

Maar waarschijnlijk gaan we elkaar vrijdag zien, en ik weet echt niet wat ik er van moet verwachten. We hebben elkaar dus sinds hij het uitmaakte alleen via msn gesproken. Heb eigenlijk geen idee hoe hij zich over ons voelt, over vriendschap, contact houden etc etc. Geen idee of hij daar de afgelopen 2 maanden echt de wilde vrijgezel heeft uitgehangen of dat hij eenmalig gezoend heeft met iemand en mij toch heel erg mist.
Ik denk er ook teveel over na allemaal, ik zie het vrijdag wel.

Tja vrijdag spannend! Zolang het maar niet te leuk wordt, zeg ik tegen mezelf
Terwijl ik stiekem wil dat het te leuk wordt...
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 22-01-2007, 21:48
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja bart, je hebt een probleem. geef het maar toe!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-01-2007, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 22-01-2007 @ 22:48 :
ja bart, je hebt een probleem. geef het maar toe!
ik ben heel slecht in het erkennen van mijn problemen, dat begint echt problematische vormen aan te nemen bij me

bovendien heb ik in dit specifieke geval echt geen flauw idee waar ze het over heeft...
Oud 22-01-2007, 22:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
jij bent je van geen kwaad bewust.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-01-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 22-01-2007 @ 23:21 :
jij bent je van geen kwaad bewust.
ik weet me van de prins geen kwaad
Oud 22-01-2007, 22:36
Li
Avatar van Li
Li is offline
Gaat goed. Ik mis stiekem wel het "buurten" bij elkaar, jammer dat we niet in dezelfde stad wonen. Zou het toch wel leuk vinden om zo nu en dan even hapje mee te eten en daarna je eigen dingen te doen, even paar uurtjes bij z'n huis op de bank te crashen en daarna nog je eigen plannen te hebben en aan de eind van de avond toch bij hem in bed belanden
Jammer dat we nu alles wat meer moeten "plannen", al is het maar een uurtje reizen, maar toch... Studentenleven is niet altijd makkelijk
Oud 23-01-2007, 06:52
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 22-01-2007 @ 20:17 :
Mail is de deur uit.. Nu staat diezelfde deur nog open voor een reactie, ben benieuwd..
*duimt*
Pff... reactie gehad en er weer eentje tegen aan gegooid. Soms vind ik het echt balen dat ik niet op de fiets kan stappen en binnen 15 minuutjes bij hem ben. Maar zie hem vanmiddag weer en dan maar eens goed praten ofzo...
We shall see
Oud 23-01-2007, 06:53
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
gisteren echt knallende ruzie gehad.. ik snap gewoon een bepaald aspect van haar gedrag en karakter niet (nja, ik snap t eigenlijk wel, maar om er mee door te gaan, ook al heb je gezegd dat je t niet meer doet, dat gaat er bij mij niet in). haar vrienden zijn ook echt lekkere steun weer, quod non. op een paar na trouwens.

maar na echt 2 uur knallende ruzie is t weer goed,koek en ei. als t iemand anders was geweest had 't me koud gelaten, maar bij haar sloegen de stoppen door, juist omdat ik zo gek op haar ben. en dat snapte ze gelukkig (en zij probeerde t maar in te pompen dat ik gelijk had, maar ik deed dat af als 'je wilt gewoon t de stroom van gezeik staken'.

ruziemaken op deze manier is echt niet leuk. maar soms gewoon nodig, om te laten zien wat de grenzen zijn. sommige dingen tollereer ik gewoon absoluut niet. en geloof me, die dingen zijn letterlijk op 1 hand te tellen.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 23-01-2007, 06:54
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Li schreef op 22-01-2007 @ 23:36 :
Gaat goed. Ik mis stiekem wel het "buurten" bij elkaar, jammer dat we niet in dezelfde stad wonen. Zou het toch wel leuk vinden om zo nu en dan even hapje mee te eten en daarna je eigen dingen te doen, even paar uurtjes bij z'n huis op de bank te crashen en daarna nog je eigen plannen te hebben en aan de eind van de avond toch bij hem in bed belanden
Jammer dat we nu alles wat meer moeten "plannen", al is het maar een uurtje reizen, maar toch... Studentenleven is niet altijd makkelijk
oh ja, en dat dus ook
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 23-01-2007, 09:22
Verwijderd
Verdomme. Krijg je nog even zo'n trap na van je ex. Goed, hij kon die connectie niet weten, maar dan moet ie nog z'n mond houden.

Waar een onverwacht goed gesprek al niet toe kan leiden. Het was allemaal zo ontzettend waar. Ik heb gewoon totaal geen vertrouwen in mannen door alles wat gebeurd is met m'n ex. En daardoor laat ik ze ook niet meer dichtbij komen. De enige die dat sindsdien nog gelukt is, kwam me te dichtbij, dus die moest ook weg. Maar toen ik me dat realiseerde, was het al te laat.

Ik ben écht een ramp met mannen
Oud 23-01-2007, 11:02
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Hmm, weekendjes weg, vakantie uitzoeken, veel samen zijn... ik leef echt op een roze wolk, maar dat kan me geen donder schelen. Ik ben gewoon gelukkig.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 23-01-2007, 11:23
Verwijderd
Goeeeeed Ik hou van haar verrassingen<3
Oud 23-01-2007, 14:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
We zijn net terug uit Londen, maar het was niet bepaald wat het had moeten zijn.. We hebben een dag apart rondgelopen en de rest van de dagen was het ook nogal koeltjes. Nu is hij weer kwaad op me, waarom zal me wel nooit duidelijk worden, en heb ik geen zin om in zijn buurt te zijn.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 23-01-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 23-01-2007 @ 15:04 :
We zijn net terug uit Londen, maar het was niet bepaald wat het had moeten zijn.. We hebben een dag apart rondgelopen en de rest van de dagen was het ook nogal koeltjes. Nu is hij weer kwaad op me, waarom zal me wel nooit duidelijk worden, en heb ik geen zin om in zijn buurt te zijn.
Maak het toch uit. Hij doet nu toch weer precies hetzelfde als vroeger?
Oud 23-01-2007, 14:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 23-01-2007 @ 14:04 :
We zijn net terug uit Londen, maar het was niet bepaald wat het had moeten zijn.. We hebben een dag apart rondgelopen en de rest van de dagen was het ook nogal koeltjes. Nu is hij weer kwaad op me, waarom zal me wel nooit duidelijk worden, en heb ik geen zin om in zijn buurt te zijn.
Gezellig!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-01-2007, 14:16
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 23-01-2007 @ 15:04 :
We zijn net terug uit Londen, maar het was niet bepaald wat het had moeten zijn.. We hebben een dag apart rondgelopen en de rest van de dagen was het ook nogal koeltjes. Nu is hij weer kwaad op me, waarom zal me wel nooit duidelijk worden, en heb ik geen zin om in zijn buurt te zijn.
Waarom verbaast me dit niks....

OT: Gisteren was leuk. We gaan van de zomer toch lekker een weekje weg, met de auto naar Oostenrijk of zo. We kunnen goed samen vakantie vieren, heb er nu al zin in.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 23-01-2007, 14:22
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 21-01-2007 @ 22:37 :
Wel kut dat als er even één dingetje niet leuk gaat in ons telefoongesprek, ik meteen terugspring in mijn onbewuste verdedigingsmechanisme van tegen mezelf zeggen dat t misschien wel niets meer wordt en dat k hem niet echt nodig heb .

Echt tegen mezelf hoor, na het ophangen, hij merkt er verder niets van. Maar dat laat toch wel zien dat een deel van mij nog niet helemaal gelooft dat het niet weer heel veel pijn gaat doen en nog steeds de wapens in de aanslag houdt.
Pf, dat doe ik ook, hoor. En ik loop nog steeds te analyseren: 'Shiiit, dat telefoontje liep even echt niet lekker, betekent dit dat hij het toch niet meer ziet zitten?' 'oh, hij zegt dat we nog heel vaak in een tent op vakantie gaan, dan zit het toch wel goed.'

Ik heb geen idee hoe lang het duurt voor ik weer denk dat we het inderdaad altijd vol gaan houden, voor ik me niet meer af en toe bezorgd maak of hij niet toch opeens geen zin meer heeft. Ik weet niet of ik dat ooit wel weer ga denken. Misschien als we vijftig zijn ofzo
Oud 23-01-2007, 14:30
Jones
Citaat:
miekmuis schreef op 23-01-2007 @ 15:04 :
We zijn net terug uit Londen, maar het was niet bepaald wat het had moeten zijn.. We hebben een dag apart rondgelopen en de rest van de dagen was het ook nogal koeltjes. Nu is hij weer kwaad op me, waarom zal me wel nooit duidelijk worden, en heb ik geen zin om in zijn buurt te zijn.
Niet luisteren naar iedereen meid. Gewoon doorgaan! Het gaat toch hartstikke lekker?
Oud 23-01-2007, 15:40
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Jones schreef op 23-01-2007 @ 15:30 :
Niet luisteren naar iedereen meid. Gewoon doorgaan! Het gaat toch hartstikke lekker?
Die beslissing kan ze toch het beste zelf maken..
Oud 23-01-2007, 15:48
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Missy schreef op 23-01-2007 @ 16:40 :
Die beslissing kan ze toch het beste zelf maken..
Hij was sarcastisch.
Oud 23-01-2007, 16:03
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik wil gewoon even helemaal niet met hem bezig zijn. Vandaag bij mijn ouders op visite en vanavond bij mijn lieve vriendinnetjes slapen. Als hij me niet blij wil maken zijn er gelukkig nog genoeg mensen die dat wel willen doen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 23-01-2007, 16:27
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ehh, die collega laat ik maar schieten want ik word er gek van en dus zie ik het wel hoe het met uitgaan gaat.

En die andere was vandaag heel raar want we gingen samen sporten en hij keek heel lief en was sowieso heel lief tegen me en later in de bus zei hij dat hij trots zou zijn als ik z'n vriendin was en dat vond ik lief.
Oud 23-01-2007, 16:30
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Belabberd want hij heeft het druk en ik eigenlijk ook. Dat is niet zo erg, maar dan moet je wel iets gaan doen. Maar vandaag heb ik niks zinnigs gedaan; van de tv naar de computer.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 23-01-2007, 16:49
Verwijderd
Het gaat niet goed. Ik wil het niet, maar het gaat gewoon vanzelf. Het voelt net alsof onze relatie aan een zijden draadje hangt, nu nog hopen dat het draadje ons zal houden.
Oud 23-01-2007, 16:54
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Hmmm ik vind hem lief Maar het blijft vervelend dat hij altijd weer weg moet naar zijn kamer. En ik weet dat hij snel weer terugkomt, maar leuk is anders Helemaal nu hij telkens zegt dat hij me mist en dat ik met hem mee moet.. lief, maar dat maakt het wel moeilijker
Oud 23-01-2007, 17:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Bloem schreef op 23-01-2007 @ 16:48 :
Hij was sarcastisch.
, kan ook . Maar alsnog..

Ontopic: Het sneeuwde vandaag <3, met een vriendinnetje lekker gek lopen doen. Prima, ik ben erg blij met mijn vrienden. Ze zijn lief!
Oud 23-01-2007, 17:22
Tonnie B.
Avatar van Tonnie B.
Tonnie B. is offline
Afgelopen weekend met 'n knul gezoend op een feestje. Ik kende hem niet eens. Maargoed, hartstikke leuke avond gehad, nummer gegeven, en nu werd k net gebeld door een onbekend nummer... Maar scheitert als ik ben, ik durf niet op te nemen. O o o, wat een ellende, wat moet ik nououoouu!?

Verder gaat het op vriendschappelijk relationeel gebied super, ik heb leuke vrienden <3
__________________
krak!
Oud 23-01-2007, 17:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Jones schreef op 23-01-2007 @ 15:30 :
Niet luisteren naar iedereen meid. Gewoon doorgaan! Het gaat toch hartstikke lekker?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 23-01-2007, 18:31
Bloementje
Avatar van Bloementje
Bloementje is offline
en nu heb ik dus om duidelijkheid gevraagd... heb hem gezegd dat het voor mij op deze manier niet werkt. (zonder erbij te vertellen dat ik er echt alleen nog maar om kan janken)
ik kreeg dus vandaag te horen dat hij het niet meer weet dus waarschijnlijk weet hij het al vanaf vrijdag niet meer (vanaf al die afspraakjes die maar niet doorgingen). En dat is nu juist het klotene er van want die donderdag vertelde hij juist nog dat hij echt voor me wilde gaan nu en niet dat zelfde gescharrel als in de zomervakantie (dat vertelde hij uitzichzelf, hij wilde weten of ik er hetzelfde over dacht)
Nuja, ik lig nu echt helemaal overhoop. het liefst fiets ik nu naar hem toe en geef hem twee klappen in zn gezicht om hem daarna in zn armen te vallen

als je verliefd bent hoort alles te dartelen toch..

en fijn dat ik nu net tentamenweek heb. m'n hoofd zit echt niet in de wiskunde
Oud 23-01-2007, 18:36
Bloementje
Avatar van Bloementje
Bloementje is offline
Citaat:
Tonnie B. schreef op 23-01-2007 @ 18:22 :
Afgelopen weekend met 'n knul gezoend op een feestje. Ik kende hem niet eens. Maargoed, hartstikke leuke avond gehad, nummer gegeven, en nu werd k net gebeld door een onbekend nummer... Maar scheitert als ik ben, ik durf niet op te nemen. O o o, wat een ellende, wat moet ik nououoouu!?

Verder gaat het op vriendschappelijk relationeel gebied super, ik heb leuke vrienden <3
ellende ellende...volgende keer dat hij belt (als dat nog gebeurd) echt opnemen hoor! Behalve als je niets meer van hem wilt weten natuurlijk. Maar je hebt toch niets te verliezen?
Oud 23-01-2007, 18:40
Verwijderd
Ik voel mij veilig, geborgen en heel erg geliefd.
Het afgelopen weekend heeft me geweldig goed gedaan <3.
En ik hoop dat hij voelt hoeveel ik van hem houd,
en dat ik hem steun.
Oud 23-01-2007, 19:12
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 23-01-2007 @ 17:03 :
Als hij me niet blij wil maken
... vul zelf maar in?
Oud 23-01-2007, 19:28
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik wou dat het morgenavond was
Qua vrienden zit het nog steeds wel goed. Mijn klasgenoten beschouw ik ook een beetje als vrienden, en ik zal ze wel missen als ik na dit schooljaar van school af ga. Ik heb tot nu toe nog zowat elke dag gelachen met hun. Ik heb ook echt een relaxe klas. Het zijn zoveel verschillende persoonlijkheden, en juist dat gaat zo goed samen. Op deze school en in deze klas kan je jezelf zijn, want iedereen is dat. Niemand lacht je uit omdat je metal shirt aan hebt. Niemand spreekt je aan op je overdreven gangstah gedrag. Je kan rondlopen zoals je wilt.
En als ik daar zo aan denk, ga ik dat ook heel erg missen als ik op een nieuwe school zit..
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 23-01-2007, 19:36
Verwijderd
Hm, het was supergezellig gisteravond.. eigenlijk zou dat heel leuk moeten zijn, en zou ik daar blij om moeten zijn..
maar eigenlijk baal ik nu, want nu is zij weer weg(of nja, ben ik weg), en kunnen we dus helemaal niet gezellig doen, en mis ik dat..

Maar het is wel superfijn samen, en heb nu eigenlijk al zin in een nieuwe vakantie samen, dat we weer tijden samen zijn
Oud 23-01-2007, 19:59
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Ik mis hem,
de laatste 6 dagen dat ik moet leren, stressen, afzien voor examens. Maar hij steunt me enorm, en na elk examen zie ik hem even en dan vertroeteld hij mij en houdt me gewoon vast en aait, en verstopt kaartjes en lieve dingen, en brengt chocolade mee <3

Maar ik verlang naar maandagavond, dan is de stresserende tijd voorbij, kunnen we elkaar weer veel zien, relaxen, uitstapjes doen enz, een maand binnenzitten en leren is niet leuk...

Nog 6 dagen ...


Oh en we gaan waarschijnlijk in september samen op vakantie, nu nog enkel een betaalbare vlucht zien te vinden
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~

Laatst gewijzigd op 23-01-2007 om 20:02.
Oud 23-01-2007, 20:53
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
wow..vanmiddag zagen we elkaar onverwachts, en we zoenden elkaar en..de vonken vlogen er gewoon van af..kriebels in mijn buik..en hij had precies hetzelfde..

jee ik geloofde nooit in dat soort zoenen..maar de manier waarop hij zachtjes met zijn lippen tegen mijn mond aanduwde en mijn wangen streelde met zijn hand en me zachtjes kusjes gaf en door mijn haar kriebelde..en toen opeens die wilde zoen..alsof we ons niet langer in konden houden..damn..ben een beetje verliefd aan het raken..

En hij was zo blij om me te zien en hij straalde helemaal..we hebben elkaar geen moment los gelaten in die korte tijd..hoop dat ik hem snel weer zie..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38
Liefde & Relatie Leugens
Orpheo
86 24-08-2006 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.