Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 17:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik tel nog steeds de dagen dat we uit elkaar zijn. Dat zegt wel genoeg denk ik

Vandaag met piloffje de stad ingeweest en een heuse make-over bij de kapper laten doen.
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 30-01-2007, 17:42
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-01-2007 @ 18:26 :
Ik tel nog steeds de dagen dat we uit elkaar zijn. Dat zegt wel genoeg denk ik

Vandaag met piloffje de stad ingeweest en een heuse make-over bij de kapper laten doen.
Leuk! Oh en je hebt dezelfde bril als een vriendinnetje van me.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-01-2007, 17:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Roosje schreef op 30-01-2007 @ 18:42 :
Leuk! Oh en je hebt dezelfde bril als een vriendinnetje van me.
Deze?
__________________
<):o)
Oud 30-01-2007, 18:11
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-01-2007 @ 18:26 :
Ik tel nog steeds de dagen dat we uit elkaar zijn. Dat zegt wel genoeg denk ik

Vandaag met piloffje de stad ingeweest en een heuse make-over bij de kapper laten doen.
Leuk. Ik ga morgen (het is hard nodig) ook maar weer 'ns wat van m'n haar laten maken.

En hij is lief!
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 30-01-2007, 18:20
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-01-2007 @ 18:26 :
Ik tel nog steeds de dagen dat we uit elkaar zijn. Dat zegt wel genoeg denk ik

Vandaag met piloffje de stad ingeweest en een heuse make-over bij de kapper laten doen.
Heel leuk haar!

OT: nog steeds goed
Oud 30-01-2007, 18:20
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Spek: Nice!

OT: blegh, deze week kan ik m niet zien, of iig, zoals het er nu naar uit ziet, heb ik de hele week dates met m'n boeken. Beetje jammer.
Over de rest zal ik het maar niet eens hebben, ook al is het wat dat betreft wel rustig in m'n hoofd. Tja.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-01-2007, 19:10
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-01-2007 @ 18:46 :
Deze?
Oh nee, toch niet, maar hij leek er wel duisentveel op. Anyway, ik vind die van jou bijna nog leuker.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-01-2007, 19:19
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Oei. Ik moet echt liever gaan doen tegen hem. Hij doet zoveel voor mij, en vervolgens wil ik alleen maar alleen zijn en hem de deur uit trappen. Hij zei "..omdat je de laatste tijd niet echt zin in me had..." en dat was zo'n rake opmerking dat ik me er nog naar bij voel.

Damnit bitch, je denkt ook alleen aan jezelf Maar vanavond ga ik gewoon lief zijn voor hem, en mezelf even vergeten.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 30-01-2007, 19:33
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Mensen met lieve stemmen <3
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 30-01-2007, 19:36
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Aurora schreef op 30-01-2007 @ 20:33 :
Mensen met lieve stemmen <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-01-2007, 20:40
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Pff, echt een kutgesprek gehad vanmiddag. Over dat je nooit meer iets kunt beginnen als je eenmaal bevriend bent, dat vond hij, maar ik ging er tegenin. En dat hij geen leuke potentielen in zijn omgeving had en beter uit kon zien naar veertienjarige scharrels dan naar iemand van zijn leeftijd en of dit is een gruwelijk harde hint, of hij moet niet zo onzeker doen dat ik hem niet leuk vind. En ik wil dat hij me belt, maar dat doet hij niet en zelf durf ik het niet. Morgen maar even met hem praten.
Oud 30-01-2007, 21:13
deoxyribose
deoxyribose is offline
eh tja what can I say hij is lekker en leuk en interessant maar volgens mij is 't een hopeloze zaak
Oud 30-01-2007, 22:19
Verwijderd
Hm ik verveel me lichtelijk
Oud 30-01-2007, 22:23
Verwijderd
De week gaat gelukkig snel maarmaar lang leve andere communicatiemiddelen ^^
Oud 30-01-2007, 22:25
Li
Avatar van Li
Li is offline
Hij belde me net en hij mist me (en dat zegt ie niet zo snel)
Dan werkt dat hard to get spelletje toch nog, zelfs als je in een relatie zit
Oud 30-01-2007, 23:15
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik dacht vandaag zal ik m smsen om weer wat af te spreken, maar dacht nahh. En toen smste hij mij en zie ik m deze week waarschijnlijk. Wow ik ga gewoon steeds meer geloven dat ie me leuk vindt. En ik heb zin om m weer te zien enzo
Oud 30-01-2007, 23:27
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik mis 'r. maar das niets nieuws oh ja, we zijn nu een maand en 4 dagen bij elkaar, officieel
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 31-01-2007, 05:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeez. Alweer droom ik over hem vannacht. En steeds is het hetzelfde. We bellen met elkaar en we zien elkaar, terwijl we allebei weten dat het beter is om dat niet te doen. Maar we vinden het zo fijn om bij elkaar te zijn.
En elke ochtend word ik dan weer wakker met een nare bijsmaak. Want ik heb hem helemaal niet gezien. En dat zal ook in de komende tijd niet gebeuren.
Ugh, ik word alleen maar verdrietig wakker
__________________
<):o)
Oud 31-01-2007, 06:23
Verwijderd
Ik ben vrolijk, ik mis hem en eigenlijk wil ik hem nu gewoon verschrikkelijk veel kusjes geven en hm aanraken enzo.
Mn broertje vind hem geweldig, mama vindt hem ook leuk. Maar dat komt misschien omdat hij gewoon geweldig leuk is.<3
Oud 31-01-2007, 06:24
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Morgenavond als het goed is.....
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 31-01-2007, 09:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat nou strubbelingen.

*verliefd*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-01-2007, 10:26
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik zou het wel eens fijn vinden als hij naar me toe WILT komen, of mij wilt zien..
We hebben geen maanden sex gehad, en hij wilt me niet.. maar als ik kwaad word is het allemaal mijn schuld want ik maak er een drama van.. want alles is toch zo goed..

maar waarom wilt hij me niet zien
__________________
Oud 31-01-2007, 10:36
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 31-01-2007 @ 07:23 :
Ik ben vrolijk, ik mis hem en eigenlijk wil ik hem nu gewoon verschrikkelijk veel kusjes geven en hm aanraken enzo.
Mn broertje vind hem geweldig, mama vindt hem ook leuk. Maar dat komt misschien omdat hij gewoon geweldig leuk is.<3
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 31-01-2007 om 11:16.
Oud 31-01-2007, 10:43
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 31-01-2007 @ 11:36 :
[/url]
Moet jij zeggen.
__________________
HEY DIKKE TIETEN

Laatst gewijzigd op 31-01-2007 om 11:17.
Oud 31-01-2007, 10:44
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-01-2007 @ 06:19 :
Jeez. Alweer droom ik over hem vannacht. En steeds is het hetzelfde. We bellen met elkaar en we zien elkaar, terwijl we allebei weten dat het beter is om dat niet te doen. Maar we vinden het zo fijn om bij elkaar te zijn.
En elke ochtend word ik dan weer wakker met een nare bijsmaak. Want ik heb hem helemaal niet gezien. En dat zal ook in de komende tijd niet gebeuren.
Ugh, ik word alleen maar verdrietig wakker
*knuv geeft* Blegh

OT: Hmmm... Beetje jammer dat ik 'm deze week niet zie, maar het is niet anders Begin van de week zei ik nog heel dapper dat dat eigenlijk wel relaxed was, maar ik zie dat nu wel ff anders Maar we gaan iets doen met 14 februari, ik heb alleen geen idee wat, alleen een vermoeden... En als dat vermoeden klopt, is dat wel superhip!

__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-01-2007, 10:49
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
hellebel schreef op 31-01-2007 @ 11:43 :
Moet jij zeggen.
Nou idd, het past niet helemaal om mensen te dissen terwijl je 2 maand geleden alleen kon zagen over je gitaar.

OT: geen relatie, prima though.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 31-01-2007, 10:59
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hm. Gisteravond hem alsnog een uur gesproken op msn en het was redelijk verhelderend. 'Ik vind je geweldig, maar ik weet niet wat ik van je wil'. Dus, duidelijkheid. Het was een goed gesprek, maar wel raar. En hoe irritant het ook is, de tijd gaat uitwijzen hoe het verder gaat.

Oh, en mijn vrienden uit mijn vorige klas gaan met zn allen op examenreis en ik ben half niet uitgenodigd en nu flip ik hem helemaal

Laatst gewijzigd op 31-01-2007 om 11:36.
Oud 31-01-2007, 11:04
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Hij is ziek en nu kan het ik lieve verzorgende vriendinnetje uithangen, jeej.
Oud 31-01-2007, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 31-01-2007 @ 11:36 :
[afbeelding]
Zeg jij nou maar gewoon helemaal niks

Laatst gewijzigd op 31-01-2007 om 11:17.
Oud 31-01-2007, 11:30
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Maija schreef op 31-01-2007 @ 11:26 :
ik zou het wel eens fijn vinden als hij naar me toe WILT komen, of mij wilt zien..
We hebben geen maanden sex gehad, en hij wilt me niet.. maar als ik kwaad word is het allemaal mijn schuld want ik maak er een drama van.. want alles is toch zo goed..

maar waarom wilt hij me niet zien
En dat is je vriend?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 31-01-2007, 11:36
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ja, dat is mijn vriend
__________________
Oud 31-01-2007, 11:43
Verwijderd
Dat kan je je vriend niet noemen vind ik.
Oud 31-01-2007, 11:48
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 31-01-2007 @ 11:36 :
Lol, ik probeerde in cache te googlen, maar het mocht niet baten. ;( . hij had tot gister opgeslagen.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 31-01-2007, 11:51
Verwijderd
Zo typisch... 's morgensvroeg zit ik in mijn hoofd te razen tegen hem, vind ik iets (maakt niet echt uit wat) helemaal niet leuk en wil ik als ik hem zie daar eens flink wat van zeggen... en dan loopt het tegen de middag en dan ben ik helemaal rustig, is er gewoon helemaal geen probleem. Stomme winterdip, prft Voordeel is dat ik dus helemaal geen ruzie schop, want ik wéét dat het toch om niks is en ik me in de loop van de dag beter ga voelen. Bovendien zie ik 'm 's morgens toch maar heel even of gewoon niet.
Oud 31-01-2007, 12:22
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Metal schreef op 31-01-2007 @ 12:48 :
Lol, ik probeerde in cache te googlen, maar het mocht niet baten. ;( . hij had tot gister opgeslagen.
ik had een leuke foto gepost van een gezellige kerel, die zijn maaginhoud liet spuiten uit zijn neus en mondholte
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 31-01-2007, 12:31
Verwijderd
Ik snap best dat ze het druk heeft enzo maar dit vind ik duizend niet tof. Ik voel me aan de kant geschoven en gewoon ergens tussen geduwd en daar hou ik niet van. Ik wil gewoon dat ze eerlijk tegen me is. Misschien wil ik wel horen dat ze niet meer met me om wil gaan want dat is een bevestiging van wat ik zelf denk maar ik weet dat ze wel graag met me omgaat en dat maakt alles nou moeilijk. Bah.
Oud 31-01-2007, 12:32
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 31-01-2007 @ 13:22 :
ik had een leuke foto gepost van een gezellige kerel, die zijn maaginhoud liet spuiten uit zijn neus en mondholte
pot, ketel, neger, etc.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 31-01-2007, 12:43
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 31-01-2007 @ 12:43 :
Dat kan je je vriend niet noemen vind ik.
jawel want hij ziet niets mis, en elke keer als ik er wat van zeg ben ik diegene die ruzie gaat maken.

Ondertussen dat ik het toch echt niet normaal vind dat als hij weet dat ik hem heel graag wil zien, plus dat ik hem daarover heb aangesproken, plus dat ik hem heb gezegt dat ik anders iemand anders zoek. hij TOCH nog smoesjes gaat bedenken waarom hij niet wilt komen!
__________________
Oud 31-01-2007, 13:02
Verwijderd
En ik weet verekkes goed dat ze het niet zo bedoeld en dat ik me dingen in mijn hoofd haal. Soms stel ik me aan. Ik heb zin in vrijdagavond en misschien ook wel in zaterdagavond, maar dat weet ik nog niet zeker.
Oud 31-01-2007, 13:53
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik wou langs komen als verrassing en toen was hij ineens ziek maar kwam ik toch maar even langs

Hij is lief zelfs als hij ziek is...
Oud 31-01-2007, 13:53
Verwijderd
@ spekkie; Woow, staat je goed! Echt heel leuk!

OT: Morgen is hij jarig, en hij heeft allemaal lekkere dingetjes gehaald (ook voor mij), hmm... Lekker En ik heb er zin in!
Gisteren sliepen we al om 22.30 en dan was wel eens nodig
Verder gistermiddag een geweldige middag gehad met een lief vriendje van me, hij maakt me vrolijk en geeft me een goed gevoel over mijn leventje en mijn persoon <333
Oud 31-01-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 30-01-2007 @ 23:23 :
De week gaat gelukkig snel maarmaar lang leve andere communicatiemiddelen ^^
Zoals het forum? ^^
Oud 31-01-2007, 14:27
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Soms kan hij me alleen al met zijn woorden zo ontzettend kwetsen.. en dan zeg ik dat en dan legt hij uit wat hij bedoelde en bleek dat hij het goed bedoelde en het alleen verkeerd formuleerde, maar toch
Oud 31-01-2007, 14:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-01-2007 @ 18:26 :
Vandaag met piloffje de stad ingeweest en een heuse make-over bij de kapper laten doen.
Hoe standaard en voorspelbaar om dat te doen nadat je relatie is uitgegaan Wel leuk kapsel!

Bij ons gaat het nog steeds meer dan prima. Ik heb de sleutels van zijn huis gekregen omdat ik vaker bij hem zit dan thuis en vaak vastzat op de faculteit totdat hij eens uit zijn werk kwam en ik dan zijn huis in kon. Of dat hij 's ochtends eerder wegging dan ik. Zo ontzettend verliefd
Oud 31-01-2007, 14:56
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 31-01-2007 @ 15:28 :
Hoe standaard en voorspelbaar om dat te doen nadat je relatie is uitgegaan Wel leuk kapsel!

Bij ons gaat het nog steeds meer dan prima. Ik heb de sleutels van zijn huis gekregen omdat ik vaker bij hem zit dan thuis en vaak vastzat op de faculteit totdat hij eens uit zijn werk kwam en ik dan zijn huis in kon. Of dat hij 's ochtends eerder wegging dan ik. Zo ontzettend verliefd
wow, zo snel al? nja wel supercool! ik vind t echt supergaaf voor je!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 31-01-2007, 15:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 31-01-2007 @ 15:56 :
wow, zo snel al? nja wel supercool! ik vind t echt supergaaf voor je!
Ja klopt, het gaat heel snel. Maar het voelt dan ook super goed
Oud 31-01-2007, 15:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik heb een brief geschreven. Nu alleen nog het lef vinden om het daadwerkelijk te verzenden. Ik weet niet of er al genoeg rust is om die brief tot nut te laten zijn.
Aan de andere kant, misschien dat die brief wel meer duidelijk maakt. Mjah.

Ik wil tegen vriendlief aankruipen enzo <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 31-01-2007, 15:33
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dan moet je wel even iets laten horen, ook al heb je het zo druk.
Oud 31-01-2007, 15:53
Verwijderd
Eindelijk kan ik me ook eens op dit forum vertonen: ik heb een vriendje! We kennen elkaar nu 4 dagen, maar het voelt heel vertrouwd. Ik kan goed met hem praten, hoef me nergens voor te schamen en het is heerlijk om tegen hem aan te liggen. Hij voelt zich ook op zijn gemak bij mij want hij vertelde gister dat ie normaal vaak stottert, maar ik heb er nog niks van gemerkt. Dit voelt echt heel goed
Oud 31-01-2007, 16:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 31-01-2007 @ 16:53 :
Eindelijk kan ik me ook eens op dit forum vertonen: ik heb een vriendje! We kennen elkaar nu 4 dagen, maar het voelt heel vertrouwd. Ik kan goed met hem praten, hoef me nergens voor te schamen en het is heerlijk om tegen hem aan te liggen. Hij voelt zich ook op zijn gemak bij mij want hij vertelde gister dat ie normaal vaak stottert, maar ik heb er nog niks van gemerkt. Dit voelt echt heel goed
Oh meid, je mag je altijd hier vertonen hoor! Maar hartstikke leuk, welkom
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.