Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2007, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 12-02-2007 @ 19:30 :
ik vind dat zo gemaakt. die exacte dagen dat je elkaar kunt zien. ik vind t veel toffer dat ik haar niet zo regelmatig zie. de keren DAT k haar zie zijn juist zo geweldig daarom. ik zie haar regelmatig, maar toch...
Wat heeft twee keer in de week bij elkaar mogen/kunnen slapen met exacte dagen te maken?
Advertentie
Oud 12-02-2007, 18:55
Jones
Citaat:
ironflower schreef op 12-02-2007 @ 18:13 :
Ik hoop dat hij niet meer naar de Masterbeurs gaat...

edit, voor degene die reageren dat ik sowieso zonder hem moet gaan. Ik ga liever met hem daarheen, dan dat ik hem daar tegenkomt en er een ongemakkelijker situatie ontstaat.
Alsjeblieft zeg.
Oud 12-02-2007, 18:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 12-02-2007 @ 19:48 :
Mijn vriend mag van zijn moeder niet bij mij slapen, we weten nog steeds niet waarom, maar het is wel eens frustrerend als we 's avonds lekker in bed tv aan het kijken zijn (of andere dingen aan het doen zijn natuurlijk ) en hij uiteindelijk alsnog met de laatste trein naar huis moet
oh dan zou ik echt gaan rebellen, je bent 18! als ik jouw vriend was zou ik dan gewoon blijven slapen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 12-02-2007, 18:59
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-02-2007 @ 19:43 :
ik vind het trouwens al vervelend dat mn vriendje 1x in de 3mnd ofzo mag blijven slapen
sorry maar daar moet ik toch echt even over bitchen als jullie zoveel keer per wéék te weinig vinden en ja ik ben ook achttien maarja.
Oud 12-02-2007, 19:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
__ schreef op 12-02-2007 @ 19:59 :
sorry maar daar moet ik toch echt even over bitchen als jullie zoveel keer per wéék te weinig vinden en ja ik ben ook achttien maarja.
bizar echt, in mijn omgeving slaapt iedereen wanneer ze willen bij elkaar, zowel vriendinnen bij elkaar als de mensen die ik ken die een relatie hebben, ik dacht ik gewoon echt pech had vreselijk zeg, ik zou het niet trekken.

edit: trouwens, ik snap ook écht niet waarom ouders het niet ok vinden als je al een tijd een relatie hebt, ik slaap echt net zo goed als mn vriendje er is dan wanneer hij er niet is, seks hebben we toch wel, en mn school lijdt er ook niet onder wat kan zou je nog meer als argument kunnen geven?
__________________
All I'm guilty of is bad taste.

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 19:04.
Oud 12-02-2007, 19:09
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-02-2007 @ 20:01 :
bizar echt, in mijn omgeving slaapt iedereen wanneer ze willen bij elkaar, zowel vriendinnen bij elkaar als de mensen die ik ken die een relatie hebben, ik dacht ik gewoon echt pech had vreselijk zeg, ik zou het niet trekken.

edit: trouwens, ik snap ook écht niet waarom ouders het niet ok vinden als je al een tijd een relatie hebt, ik slaap echt net zo goed als mn vriendje er is dan wanneer hij er niet is, seks hebben we toch wel, en mn school lijdt er ook niet onder wat kan zou je nog meer als argument kunnen geven?
ja het heeft iets te maken met dat ze hem amper zien (aangezien ik alleen in het weekend thuis ben en hij zaterdag meestal de hele dag werkt en zondag met zn band bezig is). het komt erop neer dat áls ie hier is, hij er vrijdagnacht of zaterdagnacht ofzo is, als zij dus al op bed liggen. en nu hebben ze de een of andere achterlijke regel ingesteld dat ie mag blijven slapen als ie er tussen 9 en 10 uur 's avonds al is ofzoiets, hetgeen dus nooit lukt. want anders ziet ie ons huis als een hotel blabla en hij woont toch maar 300m verderop dus het is ook nog eens niet nodig. NEE MAAR WEL LEUK maar goed, het is maar net wat je gewend bent ja. ik ben niet gewend aan regelmatig samen slapen dus dan valt het ook wel mee. ik kan me alleen boos maken om die kutredenen, maarjaa, daar schiet ik ook niks mee op.
Oud 12-02-2007, 19:09
Verwijderd
Mijn ouders snapten gelukkig altijd al dat het weinig zin had om ons te verbieden samen te slapen. Maar ja, toen zij nog verkering hadden en mijn vader bleef bij mijn moeder thuis slapen, dan moest hij ook in de logeerkamer liggen (van haar ouders, dus, niet van haarzelf). En ho maar dat ie daar bleef; die sneakte altijd 's nachts op en neer
Oud 12-02-2007, 19:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-02-2007 @ 19:50 :
Wat heeft twee keer in de week bij elkaar mogen/kunnen slapen met exacte dagen te maken?
dat komt op mij redelijk over als vooraf afgesproken 'dan en dan kunnen we bij elkaar slapen'. thats all.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-02-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 12-02-2007 @ 20:10 :
dat komt op mij redelijk over als vooraf afgesproken 'dan en dan kunnen we bij elkaar slapen'. thats all.
Nou ja, kijk, dat doen wij ook vaak - "Wanneer kun jij deze week?" "Nou, eh, maandag ga ik Grey's Anatomy kijken met vriendinnen, kun jij dinsdag?" "Eh, nee, dan heb ik ZK-cursus. Misschien woensdag na het klimmen?" "Okee, dan kan ik ook wel, maar dat is wel heel kort." "Eh, donderdag dan?" "Hmm, dan kan ik ook wel eventjes, maar om zes uur heb ik met de vriendengroep afgesproken..." etc, etc.

We moeten wel, het is gewoon te druk. Als we niet op tijd afspreken, zien we elkaar gewoon niet. En wij zijn vast niet het enige stel die dat doen.
Oud 12-02-2007, 19:15
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-02-2007 @ 20:13 :
Nou ja, kijk, dat doen wij ook vaak - "Wanneer kun jij deze week?" "Nou, eh, maandag ga ik Grey's Anatomy kijken met vriendinnen, kun jij dinsdag?" "Eh, nee, dan heb ik ZK-cursus. Misschien woensdag na het klimmen?" "Okee, dan kan ik ook wel, maar dat is wel heel kort." "Eh, donderdag dan?" "Hmm, dan kan ik ook wel eventjes, maar om zes uur heb ik met de vriendengroep afgesproken..." etc, etc.

We moeten wel, het is gewoon te druk. Als we niet op tijd afspreken, zien we elkaar gewoon niet. En wij zijn vast niet het enige stel die dat doen.
nee zo doen wij t ook. ik heb t echt over meer lange termijn planning als in 'houd zaterdag vrij want dat word ons dagje!' zoiets.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-02-2007, 19:16
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
wow wat een ouders hier allemaal, wonen jullie in de biblebelt ofzo?
Oud 12-02-2007, 19:18
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 12-02-2007 @ 20:16 :
wow wat een ouders hier allemaal, wonen jullie in de biblebelt ofzo?
niet eens maar ze lopen wel tegen de 60, mss is het dat? ze zeggen altijd dat ze zo hip zijn en met hun tijd meegaan maar ondertussen..
Oud 12-02-2007, 19:26
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
__ schreef op 12-02-2007 @ 20:18 :
niet eens maar ze lopen wel tegen de 60, mss is het dat? ze zeggen altijd dat ze zo hip zijn en met hun tijd meegaan maar ondertussen..
ik mag ook niet bij de ouders van mijn vriend slapen hoor ze nodigden me dan wel weer uit voor nieuwjaar

maarja gelukkig zit mijn vriend op kamers en ik ook
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 12-02-2007, 19:38
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-02-2007 @ 19:56 :
oh dan zou ik echt gaan rebellen, je bent 18! als ik jouw vriend was zou ik dan gewoon blijven slapen
Mjah mijn ouders hebben er ook geen moeite mee en zijn pa ook niet, zijn moeder ligt alleen zo ontzettend dwars. Hij kan natuurlijk wel gewoon bljven slapen, maar dan heeft hij een week ruzie thuis en dat willen we ook maar voorkomen. Maar gelukkig kunnen we af en toe lekker vroeg naar huis na college (net als morgen) en kunnen we dan nog ff terug in bed kruipen <3
__________________
I am..
Oud 12-02-2007, 19:46
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Uituituituit, tijd voor een feestje!

(en morgen een nieuw kapsel!)
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 12-02-2007, 19:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het lijkt wel alsof ik een antenne heb om bezette jongens te vinden en leuk te gaan vinden. De 4e onderhand die bezet blijkt te zijn. Er was oogcontact, genoeg, ik heb met hem gepraat, maar het bleek weer eens zo te zijn, ook hij is bezet.

Nu heb ik geen afleiding meer tot vrijdag . Kreeg net wel een mail van hem, de lang beloofde mail. Hij zou er zijn, ik zie hem vrijdag, hij was wel op tijd terug uit Londen waar hij gezellig een dagje met zijn vriendin heen ging. Fijn. Alsof ik dat wil weten? Zij wil natuurlijk heel graag dat ik dat weet, ze moet hem vast nog even herinneren wat hij met haar heeft, voordat hij mij mag zien ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-02-2007, 20:29
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik ben blij.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 12-02-2007, 20:50
Verwijderd
Héél fijn^^<3
Oud 12-02-2007, 21:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-02-2007 @ 19:46 :
Uituituituit, tijd voor een feestje!

(en morgen een nieuw kapsel!)
Nu ook definitief? Lijkt me heel verstandig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-02-2007, 21:43
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-02-2007 @ 22:41 :
Nu ook definitief? Lijkt me heel verstandig
Zekerweten definitief
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 12-02-2007, 21:43
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is de liefste!!!
Oud 12-02-2007, 22:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
M'n ouders doen niet echt moeilijk over dat slapen enzo... Gelukkig Zolang ik niet te vaak weg ben en er niet te moe uitzie is er niets aan de hand

OT: Jeejz, deze week is echt te snel voorbij, denk ik! Maar donderdag op vakantie! JEEJ!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-02-2007, 23:48
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
en ondanks dat ik blij ben en dat onze relatie steeds stabieler wordt (ook bevestigd door hem (nadat hij teleurgesteld was dat ik zei dat ik bang was dat hij me minder leuk vond en zich vaker aan me ergerde)) blijf ik onzeker. Volgens mij kan ik nooit een relatie hebben zonder langer dan een week niet bang te zijn dat hij me niet meer leuk vind. Dat was in mijn vorige serieuze relatie ook, de 2+jaar dat het geduurd heeft. Ik ben echt hopeloos. Onnodig ook, we zien wel toch, en onzekerheid maakt het alleen maar minder leuk voor mij/ons.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 13-02-2007, 01:14
Verwijderd
Hallo een vriendinnetje zei vandaag al dat ik me werkelijk waar continu in ingewikkelde situaties stort en ze anders wel ingewikkeld maak. Ik moet er nu eigenlijk vooral om lachen omdat het zo stom is.
Oud 13-02-2007, 05:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-02-2007 @ 22:43 :
Zekerweten definitief
En daar ben je zo blij mee?

En vannacht weer over hem gedroomd. Geen idee meer wat het was, maar het was fijn En daar maak ik me wel zorgen om. Eerst droomde ik over hem en wist ik in mijn droom dat het niet goed voor me was om hem te zien. Nu droom ik over hem en ondernemen we allemaal fijne dingen en zijn lief voor elkaar.
De realiteit is anders
__________________
<):o)
Oud 13-02-2007, 07:20
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
Jones schreef op 12-02-2007 @ 19:55 :
Alsjeblieft zeg.
Nja, zo'n rare gedachten vind ik het niet vanmezelf.
Dat ik liever met hem erheen ga, dan dat ik hem daar tegen komen en het is wss vaag...
En ja, ik denk er te veel over na
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 13-02-2007, 08:37
Verwijderd
Haha, wat een kutreactie. Eigenlijk is het ook best een zak ook. Mja. Mijn stemmingen wisselen nog al, nu ben ik sterk en onafhankelijk en komt hij er nog wel achter wat hij laat lopen. Over twintig minuten ben ik wat dat betreft een echt meisje en wil ik alleen maar horen hoe zielig ik ben en ijs eten. Ik ben toe aan carnaval, daarna ga ik weer hard aan mezelf werken. Hmm. Komt goed, zeggen ze dan.

En ik vind flirten met hem eigenlijk best leuk. Maar alleen flirten, meer niet. S goed voor mijn ego, helemaal als hij er op reageert.
Oud 13-02-2007, 08:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja hoor, krijg ik nu doodleuk een smsje van hem

"Moet dit nu echt zo? jij zegt dat ik het heb uitgemaakt. terwijl ik van niks weet".

Als iemand tegen je zegt, "Ik vind het wel best, voor mijn part is het uit", en vervolgens als ik hem vertel dat ik het kut vind hoe hij me aan de kant zet niks meer te zeggen heeft, heet dat toch uitmaken?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 13-02-2007, 09:15
Verwijderd
Ja hoor, dit kan ook alleen ik voor elkaar krijgen. Het is nu ondertussen echt een belachelijke situatie Eigenlijk is het niet eens grappig, maar gisteren was zo gènant dat ik het met m'n ietwat dronken hoofd ontzettend grappig vond

Maar feit blijft dat ik geen idee heb wat ik met 'm aanmoet. Als ik zou vertellen wat ik echt van 'm vind en 'm dus echt zou afwijzen, dan zou ie daar keihard aan onderdoor gaan Nu hou ik het maar voorzichtig een beetje af, al kan het zo ook niet langer
Oud 13-02-2007, 09:18
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 13-02-2007 @ 09:59 :
Ja hoor, krijg ik nu doodleuk een smsje van hem

"Moet dit nu echt zo? jij zegt dat ik het heb uitgemaakt. terwijl ik van niks weet".

Als iemand tegen je zegt, "Ik vind het wel best, voor mijn part is het uit", en vervolgens als ik hem vertel dat ik het kut vind hoe hij me aan de kant zet niks meer te zeggen heeft, heet dat toch uitmaken?
Jullie relatie (of wat er voor door moet gaan) is echt vermoeiend. Maak een beslissing. Of het is aan, of het is uit. Maar dat voortdurende geknipperlicht, daar wordt toch niemand happy van??

Ontopic: ja gaat wel weer redelijk, we hebben een rotweek gehad maar gister weer een erg fijne dag dus met een paar meer van die fijne dagen komen we er wel
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 13-02-2007, 09:59
Jones
Citaat:
ironflower schreef op 13-02-2007 @ 08:20 :
Nja, zo'n rare gedachten vind ik het niet vanmezelf.
Dat ik liever met hem erheen ga, dan dat ik hem daar tegen komen en het is wss vaag...
En ja, ik denk er te veel over na
Ik zal even iets uitleggen: Als het uit is, dan is het inderdaad een beetje ongemakkelijk om je ex ergens tegen te komen. Of dat de supermarkt of een mastersbeurs is maakt natuurlijk niet uit. Die ongemakkelijkheid los je niet op door samen met hem naar de supermarkt of de mastersbeurs te gaan.

Ik hoop dat je inziet hoe idioot het is.

@ miekmuis: Maak het nou gewoon uit. Ga in z'n gezicht schelden, ga met andere mannen zoenen, schrijf hem een brief van 5 kantjes met de woorden "het is uit", bel z'n ouders op, stuur hem geen kaartje met valentijn, wis zijn nummer uit je telefoon, block hem uit je msnlijst, gooi alles weg wat je van hem hebt, etc etc etc.
Oud 13-02-2007, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 13-02-2007 @ 02:14 :
Hallo een vriendinnetje zei vandaag al dat ik me werkelijk waar continu in ingewikkelde situaties stort en ze anders wel ingewikkeld maak. Ik moet er nu eigenlijk vooral om lachen omdat het zo stom is.
(L)
Oud 13-02-2007, 10:09
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 13-02-2007 @ 10:18 :
Jullie relatie (of wat er voor door moet gaan) is echt vermoeiend. Maak een beslissing. Of het is aan, of het is uit. Maar dat voortdurende geknipperlicht, daar wordt toch niemand happy van??

Ontopic: ja gaat wel weer redelijk, we hebben een rotweek gehad maar gister weer een erg fijne dag dus met een paar meer van die fijne dagen komen we er wel
Het is al uit. Ik kan er alleen niet bij dat hij nou ineens niet meer weet dat hij het heeft uitgemaakt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 13-02-2007, 10:57
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 13-02-2007 @ 11:09 :
Het is al uit. Ik kan er alleen niet bij dat hij nou ineens niet meer weet dat hij het heeft uitgemaakt.
hmmhmm, dat hebben we al wel vaker gehoord.

Het gaat wel goed. Vanavond naar school en hopelijk morgen een beetje romantiek, hoe gemaakt ook, romantiek is romantiek.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-02-2007, 11:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 13-02-2007 @ 11:09 :
Het is al uit. Ik kan er alleen niet bij dat hij nou ineens niet meer weet dat hij het heeft uitgemaakt.
Lekker belangrijk, hij lijkt zo'n enorme sukkel, negeer hem vanaf nu gewoon
Oud 13-02-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 13-02-2007 @ 11:09 :
Het is al uit. Ik kan er alleen niet bij dat hij nou ineens niet meer weet dat hij het heeft uitgemaakt.
Goed zo meid! Ik hoop dat het deze keer wel echt uitblijft, maar het klinkt alsof je er zelf wel vertrouwen in hebt. Ik wens je veel succes met bij je standpunt blijven! Kop op.
Oud 13-02-2007, 14:33
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
bah bah bah
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 13-02-2007, 15:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb bedacht dat ik hem vanavond maar s ga verrassen.
Ik haal m op op z'n werk en dan gaan we lekker uit eten (ik trakteer natuurlijk, anders zou t een mooie verrassing zijn ).
Hij is zo lief voor me geweest de afgelopen tijd dat dit wel weer s mocht
__________________
Tsja
Oud 13-02-2007, 16:10
Verwijderd
Hij zegt de hele tijd van die lieve dingen Dat ie om me te pesten lekker bij me gaat blijven enzo. En straks komt hij me ophalen bij m'n werk, kan ik dat mooi ook eens laten zien. Leuk nu
Oud 13-02-2007, 16:16
deoxyribose
deoxyribose is offline
Hij heeft me naar het gala gevraagd. En ik zei ja. Eigenlijk mag ik van mezelf nergens op hopen maar stiekem doe ik het toch.
Oud 13-02-2007, 16:27
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hij gaat volgend semester een half jaar in het buitenland studeren (tsja nu hij) en heeft vandaag gehoord waar hij naar toe mag! Ik ben stiekem heel blij dat het Italië geworden is . Zijn andere opties waren Zuid Afrika en Vancouver en dat is toch iets moeilijker om een weekendje langs te gaan . Ik ben blij voor hem, ik gun hem die geweldige ervaring en ik heb vertrouwen in ons . En toch ga ik hem vanavond wat steviger tegen me aandrukken. Want ik heb hem net terug en nu komt er alweer een afscheid in beeld. Een tijdelijk afscheid hoop ik.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 13-02-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 13-02-2007 @ 17:27 :
Hij gaat volgend semester een half jaar in het buitenland studeren (tsja nu hij) en heeft vandaag gehoord waar hij naar toe mag! Ik ben stiekem heel blij dat het Italië geworden is . Zijn andere opties waren Zuid Afrika en Vancouver en dat is toch iets moeilijker om een weekendje langs te gaan . Ik ben blij voor hem, ik gun hem die geweldige ervaring en ik heb vertrouwen in ons . En toch ga ik hem vanavond wat steviger tegen me aandrukken. Want ik heb hem net terug en nu komt er alweer een afscheid in beeld. Een tijdelijk afscheid hoop ik.
Oei, een half jaar, dat vind ik wel eng. Wat zeg ik, een paar maanden vind ik al eng Maar goed, jullie zijn elkaar na een jaar zonder elkaar nog niet vergeten, dus dit zal ook wel te overbruggen zijn.
Oud 13-02-2007, 16:49
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm hij het was beter geweest als hij niet terug had gesmst de 1e keer, nu heb ik weer terug gesmst en reageert hij niet meer (nouja vorige keer duurde t ook een tijdje), want ik weet toch bijna zeker dat hij niks van me wil. Maarja doordat hij de 1e keer wel reageerde kreeg ik weer hoop, en dat is fout. Maargoed.
Oud 13-02-2007, 16:59
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
hij is zo vreselijk goed voor me.
Oud 13-02-2007, 17:05
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-02-2007 @ 17:33 :
Oei, een half jaar, dat vind ik wel eng. Wat zeg ik, een paar maanden vind ik al eng Maar goed, jullie zijn elkaar na een jaar zonder elkaar nog niet vergeten, dus dit zal ook wel te overbruggen zijn.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook best moeilijk . Maar tijdens 'mijn' half jaar in Finland zijn we uiteindelijk weer dichter bij elkaar gekomen en dat heeft me inderdaad wel wat vertrouwen gegeven in wat we hebben.
Aan de andere kant; mocht het toch misgaan dan hebben we in ieder geval niet de hel van vorige keer; elkaar nog zoveel zien en niet van elkaar loskomen. In Finland heb ik ook geleerd dat ik, als het moet, wel zonder hem kan. En dan helpt het om er wat kilometers tussen te hebben.

Het gaat zo goed nu, ik kan me voorstellen dat ik echt bij hem blijf. En het is pas over een half jaar, wie weet hoe alles er dan uit ziet.. Ik blijf nog even genieten en we zien wel wat er gebeurt. Het leven is wat er gebeurt terwijl je andere plannen maakt .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 13-02-2007, 17:44
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 13-02-2007 @ 15:30 :
Goed zo meid! Ik hoop dat het deze keer wel echt uitblijft, maar het klinkt alsof je er zelf wel vertrouwen in hebt. Ik wens je veel succes met bij je standpunt blijven! Kop op.
Thanks!

Ik heb al zijn smsjes gewist, zijn nummer gewist (al weet ik die toch wel uit mijn hoofd) en de nummers van zijn familie ook en ik heb hem op msn geblocked en verwijderd! Morgen komt mijn vader met de auto om mijn spullen bij hem vandaan te halen en dan krijgt hij zijn spullen terug en is het klaar. Dus ja ik heb er vertrouwen in dat het nu echt over is. Tuurlijk ben ik daar niet heel erg blij mee, ik had liever gezien dat we elkaar wel gelukkig konden maken, maar dat is niet zo, helaas, maar het is goed zo.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 13-02-2007, 17:47
Verwijderd
ik vind alle aandacht die aan de (voormalige/ toekomstige) relatie van miekmuis wordt geschonken, aandacht teveel
Oud 13-02-2007, 19:42
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Nu wil ik wel es weten wat we morgen gaan doen... Pff.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-02-2007, 19:49
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik heb vandaag lekker even een uurtje gewinkeld met een klasgenoot. Dat was best leuk. We hebben allebei dezelfde knalrode nagellak gekocht die mijn nageltjes nu sieren
En ik heb ook maar meteen nog wat kadootjes gekocht voor mijn lover. En hij vandaag voor mij (ik heb ze zelf uit moeten zoeken )


Ik wil dat het morgen is
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 13-02-2007, 20:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Niet geweldi. Wat mijn afleiding zou moeten worden, is ook bezet. Ik val op bezette jongens en moest vandaag aan m'n gelovige vriendin uitleggen waarom ik niet degene ben die fout is als hij weer vreemdgaat. Ik zoen hem toch niet? Maar ik ga hem ook mooi niet afwijzen als hij mij zoent.

Zucht, ik wil hem. Alleen hem. Ik heb maar 1 dag met hem. En al die andere erbij. En een nacht. Waar we hopelijk in 1 kamer slapen, liever nog, in 1 bed. Maar ik denk niet dat hij dit keer toegeeft. Hij gaat de dag ervoor gezellig in londen rondhangen met haar. Maar ja, zij vindt het niet leuk dat ik er ben. Dus ze zal het er vast over hebben, misschien wel over zeuren. Hij moet beloven dat ie niet weer vreemdgaat, of dat hij afstand moet houden. We zien wel. Ik ga niet voor hem daarheen toch? Ik ga niet voor hem erheen... alleen stiekem wel
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.