Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 25-02-2007 @ 14:59 :
Je komt er ooit nog wel eens achter. Maar zorg er eerst maar eens voor dat je in de puberteit komt
Uhm, de meeste meiden zitten met een jaar of 11, 12 al in de puberteit...

Met 13 iemand van 20 leuk vinden, vind ik niet per se ziek, maar ik vraag me altijd verbijsterd af waarom iemand van 20 iemand van 13 zou willen. Lichamelijke ontwikkeling daargelaten is iemand van 13 hoe dan ook nog een kind en het verschil is zó ontzettend groot... en als het verschil niet ontzettend groot is, moet hij wel ontzettend achter lopen, en om zo iemand nou leuk te vinden... Mja.

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 14:38.
Advertentie
Oud 25-02-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 25-02-2007 @ 15:36 :
Uhm, de meeste meiden zitten met een jaar of 11, 12 al in de puberteit...
beeldspraak
Oud 25-02-2007, 15:32
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Boeiend, niet jullie zaak lijkt me zo.

Ik heb vreselijk-geen-zin in morgen. Zie er echt erg tegenop.
Opmerkingen van z'n vader als 'zo, leven jullie ook nog' doen in deze licht ontvlambare staat ook niet echt veel goeds.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 25-02-2007, 15:39
Verwijderd
Jezus, gisteravond was ik alles behalve verstandig.
Oud 25-02-2007, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 25-02-2007 @ 16:32 :
Boeiend, niet jullie zaak lijkt me zo.

Ik heb vreselijk-geen-zin in morgen. Zie er echt erg tegenop.
Opmerkingen van z'n vader als 'zo, leven jullie ook nog' doen in deze licht ontvlambare staat ook niet echt veel goeds.
Nee, daarom mogen we geen mening geven
Oud 25-02-2007, 15:40
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje, wat een gaaf weekend zeg Ben nu ook wel écht brak Vanaf vrijdagavond eigenlijk alleen maar aan het feesten geweest vanwege zijn verjaardag en vannacht afgesloten met een 80's&90's feest wat echt super tof was. Uren gedanst en lol gemaakt met elkaar en al onze lieve vrienden, vroeg in de ochtend pas naar huis, seks terwijl we amper nog op onze benen konden staan en in een geweldige roes in slaap gevallen <3

Pas laat uit bed vandaag en toen moesten helaas wel nog gewoon de dingen als boodschappen, stopzuigen, wc schoonmaken ed. gedaan worden, maar ach, dat is nu ook weer gedaan. Kunnen we verder weer lekker verder gaan met brak zijn

Ja, we hebben het toch maar goed samen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 25-02-2007, 15:44
Verwijderd
Stom. Zodra ik bij het flirten aangeef dat ik serieus ben ben ik ze ineens kwijt
Nog even en ze rennen letterlijk gillend weg
Oud 25-02-2007, 16:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik geloof dat als ik wil dat ik dan een relatie zou kunnen krijgen met hem... of iig zoenen...

Maar of het eerlijk is, nee. Maar ik ben heel eerlijk geweest. Hij weet van m'n Engelsman, maar misschien niet helemaal goed hoe gek ik op hem ben. Het liefste zou ik nu naar Engeland vliegen en iets met hem beginnen, maar hij wil het niet. Logisch. Welk persoon met een helder verstand zou dat willen?

Maar toch. Het is een mooie rebound, hij is naief, lief, aardig en vreselijk groen. Betekent rustig aan doen, veel tijd. Ik kan hem wijsmaken wat ik wil... OMG ik ben erg
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 17:18.
Oud 25-02-2007, 17:00
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
giechelig en gespikkeld
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 25-02-2007, 17:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Niet bijzonder ofzo, hosanna.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 25-02-2007, 17:44
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-02-2007 @ 15:36 :
Uhm, de meeste meiden zitten met een jaar of 11, 12 al in de puberteit...

Met 13 iemand van 20 leuk vinden, vind ik niet per se ziek, maar ik vraag me altijd verbijsterd af waarom iemand van 20 iemand van 13 zou willen. Lichamelijke ontwikkeling daargelaten is iemand van 13 hoe dan ook nog een kind en het verschil is zó ontzettend groot... en als het verschil niet ontzettend groot is, moet hij wel ontzettend achter lopen, en om zo iemand nou leuk te vinden... Mja.
Ik ken een paar, waarbij hij 19 is, en zij 12. Ik zette ook mijn vraagtekens bij de relatie. Tot ik haar zag (hem kende ik al). Het was gewoon een leuke meid, die op me overkwam als iemand van 17 ofzo, zeker niet kinderlijk of puberaal of on(der)ontwikkeld ten opzichte van hem. Hij is overigens niet een of andere retard, maar werkt in een grand cafe in den haag, en studeert aan de VU. En hoe die 2 bij elkaar passen is gewoon freaky. Die 2 HOREN gewoon bij elkaar.

Voor de goede orde: zij loog tegen hem: ze zei dat ze 17 was. en pas toen het 2 maanden aan was zei ze, ja sorry ik ben 13.

Het kan heus wel. Maar dat is meer uitzondering dan regel
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-02-2007, 17:46
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-02-2007 @ 16:39 :
Nee, daarom mogen we geen mening geven
Van mij mag je meningen geven tot je een ons weegt.

OT: Geheel vergeten, volgende week is hij voor z'n werk weg.
Niet leuk. Wel goed slapen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 25-02-2007, 17:46
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 25-02-2007 @ 18:44 :
Ik ken een paar, waarbij hij 19 is, en zij 12. Ik zette ook mijn vraagtekens bij de relatie. Tot ik haar zag (hem kende ik al). Het was gewoon een leuke meid, die op me overkwam als iemand van 17 ofzo, zeker niet kinderlijk of puberaal of on(der)ontwikkeld ten opzichte van hem. Hij is overigens niet een of andere retard, maar werkt in een grand cafe in den haag, en studeert aan de VU. En hoe die 2 bij elkaar passen is gewoon freaky. Die 2 HOREN gewoon bij elkaar.

Voor de goede orde: zij loog tegen hem: ze zei dat ze 17 was. en pas toen het 2 maanden aan was zei ze, ja sorry ik ben 13.

Het kan heus wel. Maar dat is meer uitzondering dan regel
Misschien gaat het nu goed, maar zij zal komende 8 jaar zo ontzettend veel veranderen...
Daarnaast mist ze dan haar hele jeugd en zal op een gegeven moment verder willen kijken, of er niet meer is...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-02-2007, 18:08
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Nou ja, het is ook niet dat als je als je allebei 20 bent en aan een relatie begint je de garantie hebt dat iemand niet na 3 jaar op je uitgekeken is.
Oud 25-02-2007, 18:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-02-2007 @ 18:46 :
Misschien gaat het nu goed, maar zij zal komende 8 jaar zo ontzettend veel veranderen...
Daarnaast mist ze dan haar hele jeugd en zal op een gegeven moment verder willen kijken, of er niet meer is...
Je doet net of dit allemaal al vast staat.
Er zijn zoveel mensen (denk vooral aan de generatie van onze ouders) die al jong bij elkaar kwamen en altijd bij elkaar zijn gebleven zonder verder te willen kijken. Tuurlijk kan het, maar het staat niet vast.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-02-2007, 18:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-02-2007 @ 19:30 :
Je doet net of dit allemaal al vast staat.
Er zijn zoveel mensen (denk vooral aan de generatie van onze ouders) die al jong bij elkaar kwamen en altijd bij elkaar zijn gebleven zonder verder te willen kijken. Tuurlijk kan het, maar het staat niet vast.
Natuurlijk staat het niet vast. Maar het is natuurlijk echt niet te vergelijken met een vorige generatie... Hoeveel mensen ken jij die op hun 20e al een gezinnetje hebben met 2 kinderen? Vorige generatie was dat misschien normaal, ik ken er maar 1...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-02-2007, 18:58
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 25-02-2007 @ 18:44 :
Ik ken een paar, waarbij hij 19 is, en zij 12. Ik zette ook mijn vraagtekens bij de relatie. Tot ik haar zag (hem kende ik al). Het was gewoon een leuke meid, die op me overkwam als iemand van 17 ofzo, zeker niet kinderlijk of puberaal of on(der)ontwikkeld ten opzichte van hem. Hij is overigens niet een of andere retard, maar werkt in een grand cafe in den haag, en studeert aan de VU. En hoe die 2 bij elkaar passen is gewoon freaky. Die 2 HOREN gewoon bij elkaar.

Voor de goede orde: zij loog tegen hem: ze zei dat ze 17 was. en pas toen het 2 maanden aan was zei ze, ja sorry ik ben 13.

Het kan heus wel. Maar dat is meer uitzondering dan regel
Als haar ouders het er mee eens zijn dan mag dat toch? De tijd zal wel leren of het echt zo is...
Oud 25-02-2007, 19:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-02-2007 @ 19:49 :
Natuurlijk staat het niet vast. Maar het is natuurlijk echt niet te vergelijken met een vorige generatie... Hoeveel mensen ken jij die op hun 20e al een gezinnetje hebben met 2 kinderen? Vorige generatie was dat misschien normaal, ik ken er maar 1...
Wat is dat nou voor een vergelijking? Er is hier helemaal geen sprake van kinderen en sowieso, wat heeft het aantal jonge gezinnen dat ik ken te maken met of dat twaalfjarige meisje nog behoefte krijgt aan andere jongens/mannen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-02-2007, 19:28
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bloem schreef op 25-02-2007 @ 15:05 :
Het is iig al een minder gapend gat dan 13 en 26
Inderdaad, maar ik vind het gewoon zo'n ziek idee dat mijn vriend (die dus 26 is) haar ex had kunnen zijn. Ik dacht ook dat ik volwassen was toen ik 13 was, maar achteraf valt dat nog best wel tegen.
Oud 25-02-2007, 19:34
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-02-2007 @ 20:15 :
Wat is dat nou voor een vergelijking? Er is hier helemaal geen sprake van kinderen en sowieso, wat heeft het aantal jonge gezinnen dat ik ken te maken met of dat twaalfjarige meisje nog behoefte krijgt aan andere jongens/mannen?
Je haalt het generatieverschil aan, ik ga daar met een voorbeeld op door. Vroeger waren er misschien veel mensen die vanaf jonge leeftijd bij elkaar blijven, maar hoe vaak zie je dat nu in 2007 nog?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-02-2007, 19:59
Verwijderd
Puinhopen

Ik denk dat ik een boek ga schrijven 'Hoe het leven ingewikkeld te maken'.
Oud 25-02-2007, 20:05
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
volgens mij is het uit...

Snap er niets meer van! Voel me kut.. en wil hem eigenlijk niet kwijt.. Tweede relatie dan van anderhalf jaar en stuk..
Oud 25-02-2007, 20:29
Verwijderd
Goed! Hij heeft vandaag gezegd dat 'ie nu vast gaat nadenken over een origineel huwelijksaanzoek Jammer dat 'ie erbij zei dat ik die de komende 5 jaar nog niet hoef te verwachten.
Maar toch, dromen en nadenken over 'later' is leuk, maar ik moet oppassen dingen niet te gaan idealiseren
Oud 25-02-2007, 20:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Pff... lastig toch. Het is gezellig, kom steeds meer te weten over hem. Hij bezit natuurlijk allerlei eigenschappen die ik niet echt waardeer, maar ja, m'n exen hadden dat ook... uiteindelijk kun je nog zo'n mooi eisenlijstje hebben, maar val je toch op een persoon...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-02-2007, 20:49
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
weet je wat mij een verstandig idee lijkt? dat je dat meisje lekker laat genieten van haar vriend. die twee weten denk ik beter hoe hun relatie in elkaar steekt dan wij; een stelletje mensen die haar verhaal sporadisch horen via het internet

@ starsailorr: tof dat je een leuke gozer hebt! Just keep us posted! zo sensatiegeil als dat de meesten hier zijn
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-02-2007, 20:51
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Haha, Orpheo de meest ruimdenkende geest van het forum ineens. Dat is nog eens verrassend.
Oud 25-02-2007, 20:58
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 25-02-2007 @ 21:49 :
weet je wat mij een verstandig idee lijkt? dat je dat meisje lekker laat genieten van haar vriend. die twee weten denk ik beter hoe hun relatie in elkaar steekt dan wij; een stelletje mensen die haar verhaal sporadisch horen via het internet

@ starsailorr: tof dat je een leuke gozer hebt! Just keep us posted! zo sensatiegeil als dat de meesten hier zijn
whatever, 13 en 20 blijft ziek, net zoals 13 en 26. dat soort meisjes lopen bij mij in de brugklas rond.
Oud 25-02-2007, 20:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nu is hij ver weg, maar toch voelt het wel goed. Ik heb het idee dat het wel goed komt en dat we er wel uitkomen hoe het tussen is en zal gaan worden eventueel. Hmja.. ik geloof daar wel in.
Oud 25-02-2007, 21:06
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bloem schreef op 25-02-2007 @ 21:51 :
Haha, Orpheo de meest ruimdenkende geest van het forum ineens. Dat is nog eens verrassend.
als ik moe ben wil ik wel eens openminded zijn

@ crimson: ach, je bent zelf geen haar beter; jou vriend is 7 jaar ouder dan jij. Teruggrijpen naar die gozer die ik ken: hij wist t niet. Hij geloofde echt dat ze 17 was. Hell, zelfs zijn ouders geloofden dat. Het gaat er niet om hoe OUD ze is op papier, maar hoe oud ze zelf is, in mind, attitude en houding. als dat ouder is dan 13, zie ik geen problemen. En nee, mijn vriendin is niet 13, en niet 11, en ook niet 12. ze is 17.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-02-2007, 21:07
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Crimson schreef op 25-02-2007 @ 21:58 :
whatever, 13 en 20 blijft ziek, net zoals 13 en 26. dat soort meisjes lopen bij mij in de brugklas rond.
meiske, wat is er toch? je komt zo gefrustreerd over? Don't you get enough Vitamin P?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-02-2007, 21:13
Verwijderd
Ach kom, na 1 smsje stuurt hij al niks meer terug. Ik ben gedoemd

Ohja toen ik 13 was vond ik altijd jongens van 18/19 leuk Maar helaas ik zag eruit als een 8jarige dus het is nooit iets geworden!

Nu lijk ik net 17 en scoor ik jongetjes met beugels die mij kennen van het strand: ')
Oud 25-02-2007, 21:15
Verwijderd
Het is altijd zo leuk om bij hem te zijn en hij is lieeeef en ik ben gewoon onwijs blij met hem.
En nu mis ik hem alweer.
Oud 25-02-2007, 21:19
Jones
Citaat:
Orpheo schreef op 25-02-2007 @ 22:06 :
als ik moe ben wil ik wel eens openminded zijn

@ crimson: ach, je bent zelf geen haar beter; jou vriend is 7 jaar ouder dan jij. Teruggrijpen naar die gozer die ik ken: hij wist t niet. Hij geloofde echt dat ze 17 was. Hell, zelfs zijn ouders geloofden dat. Het gaat er niet om hoe OUD ze is op papier, maar hoe oud ze zelf is, in mind, attitude en houding. als dat ouder is dan 13, zie ik geen problemen. En nee, mijn vriendin is niet 13, en niet 11, en ook niet 12. ze is 17.
Je kan zo bij de PNVD.
Oud 25-02-2007, 21:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hihi, toen ik 13 was had ik een vriendje 17 en op m'n 14e was ik geen haar beter (toen kwamen er nog een paar jaar bij).

Ach, boeiend.
Oud 25-02-2007, 21:44
Verwijderd
Ik weet maar al te goed dat wat we hebben niet voor altijd hoeft te zijn en ik weet even goed dat het nu prima gaat en ik dus ook niets heb om me zorgen over te maken, maar is het dan zo raar dat ik soms toch wat méér zekerheid wil? :\
Oud 25-02-2007, 21:45
Verwijderd
Nouhou ik wil dat hij thuis komt
Oud 25-02-2007, 21:46
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Jones schreef op 25-02-2007 @ 22:19 :
Je kan zo bij de PNVD.
moah, beetje overdreven, vind je niet? Geef mij maar de SP
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-02-2007, 23:50
Verwijderd
Haha, ik voel me een beetje hopeloos, deze week was een ramp en ik moet echt wat beter voor mezelf gaan zorgen. Ik merk dat ik niet naar mijn ouders toewil omdat ik bang ben voor alle ziektes waar ik dan mee geconfronteerd word, ik wil gewoon op een afstand blijven en er grappen over kunnen maken maar ondertussen denken dat het allemaal heus wel meevalt. Hier is alles veilig, hier kan ik doen wat ik wil, maar zelfs dat gaat veranderen op het moment dat ik moet / ga verhuizen. Gelukkig heb ik de leukste mensen om me heen.
Oud 25-02-2007, 23:59
Verwijderd
Langzaam tongzoenen
Oud 26-02-2007, 00:44
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
RebEls schreef op 25-02-2007 @ 21:29 :
Goed! Hij heeft vandaag gezegd dat 'ie nu vast gaat nadenken over een origineel huwelijksaanzoek Jammer dat 'ie erbij zei dat ik die de komende 5 jaar nog niet hoef te verwachten.
Maar toch, dromen en nadenken over 'later' is leuk, maar ik moet oppassen dingen niet te gaan idealiseren
Ik dacht dat je laatst had gepost dat het uit was?
Oud 26-02-2007, 00:50
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Crimson schreef op 25-02-2007 @ 20:28 :
Inderdaad, maar ik vind het gewoon zo'n ziek idee dat mijn vriend (die dus 26 is) haar ex had kunnen zijn. Ik dacht ook dat ik volwassen was toen ik 13 was, maar achteraf valt dat nog best wel tegen.
Ik dacht ook dat ik volwassen was toen ik 19 was, maar dat viel achteraf ook best tegen. Mogelijk is het over een jaar of 5 ook uit met jouw vriend vanwege het leeftijdsverschil.

Ik weet dat er een enorm groot verschil zit tussen 13 en 19 maar ik denk dat je met 19 en 26 ook nog in verschillende levensstadia zit hoor....

Maar goed, ik kan ook niet in jouw relatie kijken en niet in die van het stelletje waar Orpheo het over heeft en de ene 13-jarige is de andere niet en hetzelfde geldt voor 19-jarige...

Verder is de hele discussie over of die vriend van Orpheo nou een zieke pedo is of niet volgens mij vrij zinloos, de betrokken mensen lezen waarschijnlijk toch niet mee, en als het al zo is boeit het ze waarschijnlijk niet wat wij er over denken.
Oud 26-02-2007, 07:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Die dromen blijven maar komen. Pffft.
Toch wel grappig. Ban ik hem uit mijn wakkere leven, komt ie toch nog terug als ik slaap
__________________
<):o)
Oud 26-02-2007, 08:30
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
We maken het nog niet uit..

We gaan het rustig aan doen, en elkaar de ruimte geven. We geven niet zomaar ruim anderhalf jaar op. Maar of het helpt?
Oud 26-02-2007, 08:31
Verwijderd
Carnaval en mailtjes en smsjes en films en vrienden en ijs.
Komende zaterdag met een beetje geluk een date. En hij is ook weer begonnen met smsen. Tis van de ene kant wel stom, maar aan de andere kant een ongekende luxe.
En ik heb net bij deze besloten dat hij ook wel eens moeite mag doen. Ik heb verdomme twee keer staan wachten en hij haakt telkens af. Nu heb ik een date met iemand anders en wil hij me. Dat hij dan ook maar eens moeite doet, laat maar zien hoe graag je wil.

Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 08:47.
Oud 26-02-2007, 08:54
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hij maakt me blij . Vanochtend werd ik opeens vroeg wakker en ik was een beetje aan het woelen, onrustig. Toen pakte hij me vast en ben ik tegen hem aan weer lekker in slaap gevallen. Hij kan me zo goed rustig maken .

Ik merk dat er af en toe nog wel dingen omhoog komen van dat moeilijke half jaar voordag ik naar Finland ging, maar dan is het even moeilijk, we praten erover en ik heb echt het gevoel dat we steeds een stukje verder komen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-02-2007, 09:01
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
1 jaar & 1 dag. (L)
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 26-02-2007, 09:01
Verwijderd
Bah. Hij is bezetter dan bezet en onbereikbaarder dan onbereikbaar. En tóch is hij de enige die ik wil op dit moment
Oud 26-02-2007, 09:27
Verwijderd
Bah, smsje van ex. En dan nog afsluiten met een kusje. Pfffffff.
Oud 26-02-2007, 09:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-02-2007, 10:41
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Bezig blijven of juist goed laten bezinken? Ik weet echt niet wat nu het beste is. Hij wil echt even geen contact, en dat is ook wel beter maar is wel écht moeilijk, pfoe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #58
Verwijderd
500 18-03-2007 03:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.