Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2007, 19:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Eerst ben ik hartstikke verkouden en nu voelt zij zich niet lekker, fraai is dat. Stom stom stom. Ik wil dat ze gezond is en dat we dan lang kunnen opblijven en zo. En dat ik me ook meteen weer helemaal gezond voel, want ik ben toch ook nog niet helemaal oké
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 06-03-2007, 19:42
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb vandaag het hele scala aan emoties weer gehad. Eerst was ik boos, toen ongerust, toen pissig, toen huilerig, toen weer ongerust en toen kon ik niet meer boos op hem zijn omdat.. ja waarom eigenlijk? Omdat hij hij is en ik gewoon niet boos op hem kan zijn. Omdat hij het zelf al zo moeilijk heeft. Omdat het zo goed zit tussen ons. Omdat de boosheid eigenlijk nergens over ging. Ik wil er alleen maar voor hem zijn en door hem uit te kafferen zou hij zich alleen nog maar rotter voelen. Alsof hij zich nog niet rot genoeg voelt.

Dus ja hoe voel ik me? Opgelucht, maar tegelijkertijd ook nog een beetje verward.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 06-03-2007, 21:05
JNR
JNR is offline
Gebroken
Oud 06-03-2007, 21:12
Verwijderd
Ik snap mezelf niet. Waarom word ik de laatste tijd zo snel chagrijnig?
Oud 06-03-2007, 21:40
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Het is zo makkelijk om lief tegen mn ex te doen, zo vertrouwd en ik voel de liefde ook nog. Maar ik weet gewoon dat het geen zin heeft om (nu) weer bij elkaar te komen.
En als de andere jongen vanavond niet smst weet ik dat hij dus alles wat hij laatst zei niet meende.
Oud 06-03-2007, 22:15
Verwijderd
Vandaag weer naar hem toe geweest, maar toen ik achter op bij hem op de fiets zat en er weer allerlei wilde verhalen bovenkwamen over hoe je het best rekeningen kunt 'wegmoffelen' en over hoe hij iemand in elkaar had getrimd toen wist ik eigenlijk al meteen dat ik er af had moeten springen.
Naar hem thuis gegaan, ik was bang voor zijn moeder want die was heel groot en dik en had een hele harde stem En ze had ook heel veel tattoages. Eigenlijk was het maar een asociale familie en het stonk er naar natte honden.

Maargoed, boven toch maar even uitgelegd dat hem dit niet werd en hij werd zeg maar echt heel boos? Hij vond dat ik hem valse hoop had gegeven en hij vond het 'BE-LA-CHE-LIJK' dat ik hem nite meer tijd/kansen gunde .

Toen vond ik het maar weer tijd om weg te gaan en heb ik een vriendin gebeld en zijn we lekker gaan uiteten..

Maar dit was dus zeg maar ook einde oefening. Toch best jammer, k vond hem echt leuk maar hij probeerde te hard? Met zijn stomme verhalen en weekendjes weg plannen.

MAARGOED
Oud 07-03-2007, 00:01
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Jammer Sanne, maar het klinkt vrij... apart inderdaad
Oud 07-03-2007, 01:39
kadesh
Avatar van kadesh
kadesh is offline
Echt om 1 uur nog dik een half uur zomaar gebeld. Zo gezellig . We missen elkaar wel . Vrijdag zie ik m weer!
Welterusten
__________________
amber is the color of your energy, shades of gold displayed naturally
Oud 07-03-2007, 01:40
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik heb dorst, maar er is geen frisdrank. Oja, jawel, mijn huisgenoot. Sorry Jorne!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 07-03-2007, 07:41
Verwijderd
Ik word zo vreselijk moe van mezelf. En hij volgens mij soms ook van mij Ik heb besloten niet meer zo complex te gaan denken en gewoon gewoon te doen.
Oud 07-03-2007, 07:45
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hmm.. een bezette jongen die in een slechte relatie zit probeerd me te versieren ik heb hem 1 keer gezien bij het uitgaan, en hij kende mijn klasgenote (met wie ik uit was) en heeft mijn e-mail adres gescoort bij haar... wel leuke gesprekken mee... alleen een eis voor een relatie is wel dat ie vrijgezel is

En ik kwam er achter dat een goede vriendin van me verliefd op me is.. en nu vraag ik me af of dat wederzijds is, of dat het gewoon een hele hechte band is...

Dan heb je nog mn ex die sinds het 2 weken uit is alweer achter een ander aanloopt en daar ek weekend is, of zij hier...

Al met al.. gedoe..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 07-03-2007, 08:41
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is lief. We gingen samen de dvd kijken van mijn afrika reis en dat vond ik tof!! Die reis was al voor dat ik met hem had maar toch neemt hij de tijd om alles is te bekijken.

Ik mis hem nog even wachten tot donderdag
Oud 07-03-2007, 09:34
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Een vriendin van me heeft kaartjes gewoon voor the Long Blondes en omdat het optreden op mijn verjaardag is, wil ze mij graag meenemen. Dat vind ik echt zo lief.

En verder hoop ik dat hij vrijdag al mag komen van mijn mama.
Oud 07-03-2007, 10:56
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Hij zou vandaag eigenlijk terugkomen (vannacht, that is) maar ze zijn nog niet klaar.

Dan maar vanavond fijn aan mijn opdracht voor school. Ook wel goed, anders komt het er toch weer niet of nauwelijks van.

Maar ik mis zijn warme lijf wel heel erg.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 07-03-2007, 10:59
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Argh, nu heeft ie wel gezegd dat hij me leuk vindt, maar echt duidelijkheid heb ik niet want hij gedraagt zich nog vaag. Ik wil gewoon weten wat hij echt van me vindt!! Argh.
Oud 07-03-2007, 11:55
Verwijderd
Rare dromen de laatste tijd. En hoop dat ik mijn schrijven af krijg voor zaterdag.
Oud 07-03-2007, 12:09
Verwijderd
En alweer een kaartje op de bus. Sommigen zullen me wel voor gek verklaren dat ik het nog steeds doe, maar dit kan ik op één of andere manier gewoon niet naast me neerleggen. Hoeveel pijn ze me ook gedaan heeft met haar woorden, ik ben denk ik één van de weinigen die zich redelijk goed kan indenken hoe ze zich voelt en wat ze meemaakt. En ik weet ook hoe alleen je je dan kunt voelen en hoeveel een lieve gedachte, een paar woorden of alleen maar een knuffel van iemand kan betekenen.
Oud 07-03-2007, 12:43
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Komende zaterdag gaan we met zijn moeder en broer uiteten, nog vanwege zijn verjaardag. En nou belde zijn moeder gister op dat we chic gekleed moeten komen omdat ze ons mee wil nemen naar een plekje waar ze al 30 jaar heen wil, maar nooit geld voor had. Euh, oke Ben erg benieuwd, zeker ook omdat het contact tussen mijn vriend en zijn moeder niet zo lekker loopt en we haar in een jaar tijd maar 3 keer hebben gezien..

Oh, en hij stuurt soms zúlke lieve berichtjes die dan echt precies op het juiste moment komen en dan zou ik het liefste - waar ik dan ook zit - gelijk heel hard naar hem toe willen rennen en hem helemaal platknuffelen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 07-03-2007, 13:02
Verwijderd
Ik vind het zwaar kut dat je niet komt, maar he, waarom zou je je ook maar iets aantrekken van wat ik vind. Dat doe je toch nooit. Als ik nou niks had laten horen, was je dan verder gegaan met doen alsof je niet bestaat?
Oud 07-03-2007, 13:04
Jones
Citaat:
Thee Muts schreef op 07-03-2007 @ 13:43 :
Komende zaterdag gaan we met zijn moeder en broer uiteten, nog vanwege zijn verjaardag. En nou belde zijn moeder gister op dat we chic gekleed moeten komen omdat ze ons mee wil nemen naar een plekje waar ze al 30 jaar heen wil, maar nooit geld voor had. Euh, oke Ben erg benieuwd, zeker ook omdat het contact tussen mijn vriend en zijn moeder niet zo lekker loopt en we haar in een jaar tijd maar 3 keer hebben gezien..
Dit lijkt me het perfecte recept voor een fijne scčne in een te duur restaurant.
Oud 07-03-2007, 13:06
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Jones schreef op 07-03-2007 @ 14:04 :
Dit lijkt me het perfecte recept voor een fijne scčne in een te duur restaurant.
Nouja, zoiets hebben we dus al 2 jaar achter elkaar met kerst gehad, dus vandaar dat we dat afgelopen jaar ook maar even overgeslagen hebben bij haar... Maar de laatste keer dat we afgesproken hadden, was wel oke gelukkig
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 07-03-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 07-03-2007 @ 14:04 :
Dit lijkt me het perfecte recept voor een fijne scčne in een te duur restaurant.
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Ik zal maar geen gedetailleerde omschrijving geven van wat ik nu allemaal voor me zie.
Sorry Thee Muts.
Oud 07-03-2007, 13:12
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 07-03-2007 @ 14:09 :
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Ik zal maar geen gedetailleerde omschrijving geven van wat ik nu allemaal voor me zie.
Sorry Thee Muts.
Al ben ik stiekem wel benieuwd naar jouw beeld hoor

Na dat eerste jaar kerst kan het haast niet erger hoor Al was dat gelukkig gewoon bij haar thuis, dus dat viel alweer mee. En buitenshuis zal ze zich echt wel inhouden, het feit dat haar zoon een tijdlang geen contact meer wilde, heeft haar toch wel aan het denken gezet geloof ik... En ach, anders kan ik weer lekker in mijn hulpverlenersrol kruipen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 07-03-2007, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 07-03-2007 @ 14:12 :


Na dat eerste jaar kerst kan het haast niet erger hoor Al was dat gelukkig gewoon bij haar thuis, dus dat viel alweer mee. En buitenshuis zal ze zich echt wel inhouden, het feit dat haar zoon een tijdlang geen contact meer wilde, heeft haar toch wel aan het denken gezet geloof ik... En ach, anders kan ik weer lekker in mijn hulpverlenersrol kruipen
Ik hoop dat het goed gaat, ondanks mijn visioen van vallende obers, schreeuwende moeder, huilende jongens en vliegende gerechten. Succes!
Oud 07-03-2007, 13:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 07-03-2007 @ 14:14 :
Ik hoop dat het goed gaat, ondanks mijn visioen van vallende obers, schreeuwende moeder, huilende jongens en vliegende gerechten. Succes!
Dankje
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 07-03-2007, 13:28
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 07-03-2007 @ 14:14 :
Ik hoop dat het goed gaat, ondanks mijn visioen van vallende obers, schreeuwende moeder, huilende jongens en vliegende gerechten. Succes!
*giegel*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 07-03-2007, 14:39
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Verward. Vannacht heel fijn daar geslapen, geknuffeld, gekust, lief lief allemaal. Maar de rest van zijn gedrag ('s ochtends en de avond voor we gingen slapen) was heel anders. Ook nu weer..geen sms, en toen ik ging een kus op mn wang.
Terwijl ik nou eens een keer iemand echt leuk vind.
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 07-03-2007, 14:46
__
Avatar van __
__ is offline
hmm gaat lekker
Oud 07-03-2007, 15:01
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
lieflieflief http://artpad.art.com/gallery/?jejf238huf0
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 07-03-2007, 15:04
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Vrijdag gaat leuk worden
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 07-03-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 07-03-2007 @ 16:01 :
lieflieflief http://artpad.art.com/gallery/?jejf238huf0
mijn guuuuuuuuuuuuuuuuuunst, hoe cheesy!!!
Oud 07-03-2007, 15:20
Verwijderd
Gisteren had ik ff een off-day, maar nu gaat het wel weer geloof ik... Beetje jammer dat ik niet door heb dat ik het op hem afreageer, maar ben al blij dat ik het achteraf in zie. Morgen ga ik het goed maken

Enenenenenenen, we gaan naar Bert Visscher Ben echt zooo happy, we zitten rij 2 enzo, ookal duurt het nog langer dan een jaar, we gaan wel
Oud 07-03-2007, 15:31
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Dvine schreef op 07-03-2007 @ 16:01 :
lieflieflief http://artpad.art.com/gallery/?jejf238huf0
grapje zeker?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 07-03-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 07-03-2007 @ 16:01 :
lieflieflief http://artpad.art.com/gallery/?jejf238huf0
omfgz
Oud 07-03-2007, 15:45
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Zolang ze me geen digitaal trouwverzoek doet heb ik er vertrouwen in.

Al ben ik blij dat Dvine er blij mee is
Oud 07-03-2007, 15:53
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Metal schreef op 07-03-2007 @ 16:31 :
grapje zeker?
tuurlijk
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 07-03-2007, 15:56
Verwijderd
@ Dvine, ik vind m wel lief hoor
Oud 07-03-2007, 16:05
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Hij heeft met een ander gezoend! Hij zit nog geen 2 weken in het buitenland of hij gaat al vreemd. Ik snap er echt niets van. Dit had ik echt nooit van hem verwacht. Maar hij weet hoe ontzettend fout hij zit dus ik ga het hem misschien nog vergeven ook.... Maar zoiets uitpraten via de telefoon is toch echt niet makkelijk. *zucht* Wat moet ik?
Oud 07-03-2007, 16:11
Verwijderd
Werd 2 uur geleden gebeld toen ik op stage was. Had ik echt niet verwacht!
Hij stond op Utrecht centraal en ik wilde hem al bijna vragen of hij even langs kwam. Toen bedacht ik me opeens dat ik in Bolivia zit, en het dus helemaal niet kan.. Wel frustrerend maar toch ben ik echt blij met z´n telefoontje! En het komt allemaal wel goed . Hij is lief!
Oud 07-03-2007, 16:14
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 07-03-2007 @ 17:05 :
Hij heeft met een ander gezoend! Hij zit nog geen 2 weken in het buitenland of hij gaat al vreemd. Ik snap er echt niets van. Dit had ik echt nooit van hem verwacht. Maar hij weet hoe ontzettend fout hij zit dus ik ga het hem misschien nog vergeven ook.... Maar zoiets uitpraten via de telefoon is toch echt niet makkelijk. *zucht* Wat moet ik?


En wanneer komt hij weer terug?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 07-03-2007, 16:23
Crimson
Crimson is offline
de directrice van 1 van de grootste antikraak dingessen in NL is klant bij zijn oude werkgever, die werkgever heeft dus even een telefoontje voor ons gepleegd...grote kans dat we snel een huis krijgen!!
Oud 07-03-2007, 16:29
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 07-03-2007 @ 16:14 :


En wanneer komt hij weer terug?
Over 5 maanden pas Maar een relatie van een jaar wil ik niet zomaar opgeven. Maar wil ik gewoon helemaal niet dat dit over is.
Oud 07-03-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 07-03-2007 @ 17:29 :
Over 5 maanden pas Maar een relatie van een jaar wil ik niet zomaar opgeven. Maar wil ik gewoon helemaal niet dat dit over is.
Ik heb het hier ook mee gemaakt. Na iets van 4 weken heeft een meisje van de groep waarmee ik hier ben met een jongen gezoend. Ze heeft een relatie van 1,5 jaar en we komen pas eind Juni terug..
Je kunt nu idd niet veel doen.. Ik zou iig duidelijk maken hoe je erover denkt en misschien heeft hij er echt spijt van en gebeurt er verder niks meer. Dan zou ik het pas over het zoenen hebben als hij weer terug is. Dus nu gewoon afwachten..
Oud 07-03-2007, 16:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
shining schreef op 07-03-2007 @ 17:11 :
Toen bedacht ik me opeens dat ik in Bolivia zit, en het dus helemaal niet kan..
ooh hoe geweldig is Bolivia. Ik mis het elke dag nog<3

ot: hij was gister en vannacht hier en dat was goed en hij zei dat ie me leuk vindt en doet de hele tijd heel lief.
En het is zo ongeveer ook geen geheim meer op school
Maar toch hou ik afstand want ik weet dat het uiteindelijk ingewikkeld kan gaan worden..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-03-2007, 16:41
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 07-03-2007 @ 17:29 :
Over 5 maanden pas Maar een relatie van een jaar wil ik niet zomaar opgeven. Maar wil ik gewoon helemaal niet dat dit over is.
zou ik hem persoonlijk voor de keus stellen: nu terugkomen of de relatie gaat uit, want als mijn vriend binnen 2 weken zou vreemdgaan zou ik hem echt niet meer vertrouwen de overige 4,5 maand.
Oud 07-03-2007, 16:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
haha hij gaat echt niet terugkomen hoor.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-03-2007, 16:46
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-03-2007 @ 17:41 :
zou ik hem persoonlijk voor de keus stellen: nu terugkomen of de relatie gaat uit, want als mijn vriend binnen 2 weken zou vreemdgaan zou ik hem echt niet meer vertrouwen de overige 4,5 maand.
Beter stel je hem helemaal niet voor de keus maar maak je het gewoon uit. Als hij een relatie van een jaar na 2 weken door de plee wil spoelen, waarom zou jij dan nog een half jaar in onzekerheid willen leven?
__________________
Guitarred and feathered
Oud 07-03-2007, 16:52
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Luna schreef op 07-03-2007 @ 17:42 :
haha hij gaat echt niet terugkomen hoor.
Nou, dan zou ik het dus uitmaken als ik haar was.
Als ie zijn relatie echt belangrijk zou vinden, zou ie terugkomen.
Oud 07-03-2007, 16:55
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
Moustache schreef op 07-03-2007 @ 16:46 :
Beter stel je hem helemaal niet voor de keus maar maak je het gewoon uit. Als hij een relatie van een jaar na 2 weken door de plee wil spoelen, waarom zou jij dan nog een half jaar in onzekerheid willen leven?
Terug komen gaat ie zeker weten niet doen want hij loopt stage. Dus voor die keus ga ik hem niet stellen. Op dit moment is het ook uit (het is dus nu voor hem legaal om verder te vozen met z'n collega). Maar ik zou toch graag willen dat het weer goed komt want ik ben gewoon gek op hem (en het idee dar hij zich daar uitstekend vermaakt met een ander vind ik nou ook niet super).
Oud 07-03-2007, 17:53
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb het de afgelopen week bizar druk gehad met een project dat letterlijk ál mijn tijd opslokte. 5 uur per nacht slapen . Maar zelfs dan is het zo fijn om 's nachts bij hem in bed te kruipen, tegen hem aan te liggen, grappen te maken... Zelfs als ik doodmoe ben, vind ik wat tijd met hem belangrijker dan slapen. Ik voel me gelukkig als ik bij hem ben.
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59
Bloem
500 31-03-2007 10:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.